Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 129 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blackadder Bekijk bericht
    Ik heb vanmiddag de Franse steelbook binnengekregen en is 2 discs en er zitten gelukkig Nederlandse subs bij
    Beide discs?

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blackadder Bekijk bericht
    Ik heb vanmiddag de Franse steelbook binnengekregen en is 2 discs en er zitten gelukkig Nederlandse subs bij
    Volgens deze post wel.

  3. #103
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blackadder Bekijk bericht
    Ik heb vanmiddag de Franse steelbook binnengekregen en is 2 discs en er zitten gelukkig Nederlandse subs bij
    Heeft Amazon Frankrijk de steelbook goed verpakt, tijdens transport?

  4. #104

    Standaard

    Tsja echt stevig niet. Het is wel vrij stevig karton waar de disc net in past, maar ik kan me voorstellen dat er op die manier iets mis kan gaan onderweg. Ik heb de laatste 3 steelbooks op deze manier gekregen en gelukkig is het altijd goed gegaan. @Kev. Inderdaad beide discs hebben Ned. subs.

  5. #105
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blackadder Bekijk bericht
    Tsja echt stevig niet. Het is wel vrij stevig karton waar de disc net in past, maar ik kan me voorstellen dat er op die manier iets mis kan gaan onderweg. Ik heb de laatste 3 steelbooks op deze manier gekregen en gelukkig is het altijd goed gegaan. @Kev. Inderdaad beide discs hebben Ned. subs.




    Welke van de drie?

  6. #106

    Standaard

    De versie van Big Trouble in Little China. De minste verpakking zo te zien

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blackadder Bekijk bericht
    Ik heb vanmiddag de Franse steelbook binnengekregen en is 2 discs en er zitten gelukkig Nederlandse subs bij
    Beide films en beide discs dus NL subs? En de extras zijn hetzelfde. Ik heb persoonlijk liever de keepcase met slipcover maar deze franse versie blijkt dus de beste optie voor ons Hollanders te zijn.
    Waarom zijn er eigenlijk NL subs als de bluray niet in NL wordt uitgebracht?
    uh, uh, It's a dinosaur

  8. #108
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blackadder Bekijk bericht
    De versie van Big Trouble in Little China. De minste verpakking zo te zien
    Die A1 envelope. Bah, die dingen zijn niet goed.

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Die A1 envelope. Bah, die dingen zijn niet goed.
    Inderdaad, die heeft er voor gezorgd dat de randen van de slipcase van X-Men: Days of Future Past - The Rogue Cut wat zijn beschadigd.

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Inderdaad, die heeft er voor gezorgd dat de randen van de slipcase van X-Men: Days of Future Past - The Rogue Cut wat zijn beschadigd.
    Met Steelcases heb ik gelukkig nog geen problemen gehad maar ideaal is het niet. Ik had ook twee steelbooks uit Italië besteld bij Amazon.it en daar precies dezelfde verpakkingen. Je krijgt ook geen Track and Trace numer bij die losse verzendingen.

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Beide films en beide discs dus NL subs? En de extras zijn hetzelfde. Ik heb persoonlijk liever de keepcase met slipcover maar deze franse versie blijkt dus de beste optie voor ons Hollanders te zijn.
    Waarom zijn er eigenlijk NL subs als de bluray niet in NL wordt uitgebracht?
    Beide versies zijn inderdaad Nederlands ondertiteld. Volgens mij zijn de Nederlanders en Vlaamse Belgen altijd de klos. Als je ziet wat ze in andere landen releasen en helemaal als het gaat om special editions en steelbooks, dan kom je er hier altijd bekaaid van af!

  12. #112

    Standaard

    Kreeg vandaag de Italiaanse steelbook binnen in enkel zo'n A1 enveloppe.
    Hij is niet gedeukt maar wel enigzins gebogen.

    Had goede hoop na het van de Franse gelezen te hebben maar deze heeft helaas geen Nederlandse ondertitels...

  13. #113

    Standaard

    Toch jammer dat de rogue cut niks extra's aan de film toevoegd..gelukkig heb ik gewacht.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #114

    Standaard

    Vandaag de Duitse versie ontvangen hierbij beschikt de eerste schijf alleen over Duitse en Engelse ondertitels, de bonus disc heeft o.a. ook Nederlandse ondertitels.

  15. #115

    Standaard

    De samenvatting is dus dat zowel de Engelse, Duitse en Italiaanse uitgaves alleen Nederlandse ondertiteling hebben op de tweede disc en de Franse op beide discs. Mooi dat mensen het hier gemeld hebben !

  16. #116

    Standaard

    Is die cut van Rogue nu echt zo anders dan de bioscut?

  17. #117

    Standaard

    Nee helemaal niet juist. Zitten verspreid door de film enkele extra scenes, die niet eens opvallen als je het niet weet. De toevoeging van Rogue is ook nutteloos, het enige wat ze doet is Kitty's plaats innemen als die door Wolverine is gestoken in haar zij. In de bioscoopversie blijft Kitty zitten en hier neemt Rogue haar krachten over en houdt ze Wolverine in het verleden. That's it. Ik ga hem dan ook niet kopen deze versie.

  18. #118

    Standaard

    Hier een meer uitgebreide review met de verschillen.
    Ik heb 'm nog niet gezien, maar ga 'm zeker wel kopen.

  19. #119

    Standaard

    Heb de film gisteren gezien. Blijft na X2 de beste uit de reeks.....ook na de wijzigingen. Deze zijn vrij klein, met twee uitzonderingen daargelaten. Leuk om te zien want ze geven een andere draai aan vooral de tweede helft van de film. Ingrijpend? Ja en nee? Ja, want er overlijden spelers op een andere manier bijvoorbeeld. Rogue is aanwezig. Haar rol blijft klein, maar maakt wel indruk. Het karakter is gegroeid en meer in controle over haar gaven. De toevoeging van Beast en Mystique was ook leuk en geeft ook een extra draai en diepgang aan de karakters.
    Nee, want het maakt allemaal niet zo erg veel uit of het er in zit of niet. Voor de echte diehards (zoals ik er eentje ben) geen weggegooid geld. Maar vind je de film gewoon leuk of goed dan is de aanschaf denk ik niet de moeite waard.
    Verwacht dus geen "Direcotrs Cut" zoals bijvoorbeeld "The Abyss" of "Kingdom of Heaven".
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Haar rol blijft klein, maar maakt wel indruk. Het karakter is gegroeid en meer in controle over haar gaven.
    Vraag me haast af of jij een andere versie gezien hebt dan ik. Rogue's rol maakt indruk? Ze doet niks! Alleen op een stoel zitten en Wolverine in het verleden houden. Kan dan ook niet zeggen dat ze gegroeid is, want qua krachten doet ze precies hetzelfde als in de eerdere delen. Nee, deze Rogue is een schaduw van die uit de strips.

  21. #121

    Standaard

    Is de Rogue Cut enkel in 2D, of ook in 3D?

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Is de Rogue Cut enkel in 2D, of ook in 3D?
    Enkel 2D.

  23. #123

    Standaard

    Ok, ik mis dus weinig. Hoe is het met extras gesteld?

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ok, ik mis dus weinig. Hoe is het met extras gesteld?
    Die zijn compleet anders dan op de uitgave met alleen de bioscoopversie.

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Vraag me haast af of jij een andere versie gezien hebt dan ik. Rogue's rol maakt indruk? Ze doet niks! Alleen op een stoel zitten en Wolverine in het verleden houden. Kan dan ook niet zeggen dat ze gegroeid is, want qua krachten doet ze precies hetzelfde als in de eerdere delen. Nee, deze Rogue is een schaduw van die uit de strips.
    Geen idee of je de zelfde film gezien hebt......hoe moet ik dat nu weten

    Maar ik vergelijk haar ook niet met de strips, maar met de rol die ze eerder speelde in de vorige films.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •