Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 111 worden weergegeven.

Discussie: Transformers 4 (BD)

  1. #1

    Standaard Transformers 4 (BD)

    Transformers 4 wordt bij ons uitgebracht met een bonus disc met 3 uur aan extra's. Deze zou bij zowel de 3D als de 2D uitgave moeten zitten. Dvd krijgt niks van Extra's.

    Ook wordt dit de eerste blu-ray die een Dolby Atmos track zal bevatten!

    Deze staan op de Blu-ray bonusdisc die bij de gewone en de 3D Blu-ray versies van de film zit.

    • Bay On Action—In-depth interview with Michael Bay about his vision and approach to the film’s mind-blowing action sequences.
    • Evolution Within Extinction:
      • Generation 2—A look at where the fourth film picks up as we meet new faces—both man and machine—and a Transformers world after the Battle of Chicago.
      • Drive Like Hell—Two entirely re-envisioned models of OPTIMUS PRIME and BUMBLEBEE appear in the film, along with an intimidating new nemesis, LOCKDOWN, as a Lamborghini Aventador plus other incredibly cool cars including a sophisticated Bugatti Veyron and a sleek Pagani Huayra. Check them out and see how actor Jack Reynor learned how to drive his Sonic rally car for the intense chase sequences.
      • Small Town, Big Movie— When Transformers rolls into some small Texas towns, the normally quiet and picturesque countryside is suddenly alight with explosive action. Explore the different locations with members of the show’s art department and hear from robotics students whose designs appear as part of Cade’s lab.
      • Shadow Protocol Activated— Follow the production to Detroit with unprecedented access to GM’s Lansing plant and Milford Proving Grounds test track; watch an impressive indoor car chase created in an auto parts factory; return to Chicago where location managers discovered a historical movie theater that served as the backdrop for Cade’s fateful first encounter with OPTIMUS PRIME; and finally travel to Washington state and the unlikely site of a never-used nuclear power plant.
      • The Last Stand—A vacant lot in downtown Detroit is turned into a square block of Hong Kong. Watch as it literally takes shape from the ground up—then marvel as the crew blows it up piece by piece.
      • The People’s Republic— China plays an extremely prominent role in the film both on-screen and behind-the-scenes; in fact, four Chinese actors were chosen from thousands of applicants on a reality TV show to appear in the movie. In addition, the production traveled to Hong Kong, the beautiful valley of Wulong Karst National Park in Chongqing and the Great Wall in Beijing to capture breathtaking footage.
      • Rise of the DINOBOTS—Several new TRANSFORMERS characters make their live-action debut in this film. Get a brief history of the new recruits and then go inside Industrial Light & Magic to see how they were designed and conceptualized for the film.
      • The Finishing Touch— Watch Michael Bay work like you’ve never seen him before. The director connects virtually with his Santa Monica headquarters, visits the editing bay and then checks in on the visual effects house in San Francisco—all from the comfort of his Miami home office. Also, get an in-depth look at the music contributions of Imagine Dragons as they collaborate with the film’s composer Steve Jablonsky. Finally, get exclusive red carpet access to the film’s world premiere in Hong Kong.

    • Just Another Giant Effin’ Movie—Discover the fun, frenetic and amazing way a movie like Transformers: Age of Extinction gets made.
    • A Spark of Design— Enjoy an exclusive look inside Hasbro’s creation of TRANSFORMERS: Age of Extinction Stomp and Chomp Grimlock action figure from concept and development to sculpting and painting, and then ultimately to the assembly line.
    • J. Miller: Farm Hippie — Actor/comedian T.J. Miller never imagined he’d be part of a massively successful franchise like Transformers so he sets off to personally thank the people who made it possible. Come along as he visits Bay Films, gets some pointers from Kelsey Grammer, and even stops by
      Mark Wahlberg’s house in this funny piece.
    • Trailers
      • Trailer 1
      • Trailer 2
      • KRE-O Transformers: Take Us Through the Movies!
      • Angry Birds Transformers: Origin Story
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 30-09-2014 om 19:58

  2. #2

    Standaard

    Welke verschillen kan ik verwachten tussen de IMAX 3D en de gewone 3D ?
    Ik bedoel dan niet qua extra's of dergelijke.
    Maar wat is het verschil tussen een IMAX 3D beeld en een gewoon 3D beeld?
    Of is dit enkel nuttig voor grote tv"s?
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  3. #3

    Standaard

    Denk niet dat er verschil is tussen IMAX 3D en gewone 3D, je hebt gewoon veel meer beeld bij IMAX en dat komt natuurlijk ten goede bij 3D.
    Ik hoop dat ook wij de IMAX versie krijgen.
    BD (1243) What i Watch

  4. #4

    Standaard

    De Amerikaanse uitgave (http://www.blu-ray.com/movies/Transf...Blu-ray/83887/) met IMAX scenes is in ieder geval regio vrij : http://dvdworldusa.com/shopexd.asp?id=127010.

    De mijne is in ieder geval al onderweg,

    De kwaliteit ervan is TOP volgens bluray.com + het feit dat ie regiovrij is, misschien een idee om hem aan te schaffen?


  5. #5

    Standaard

    Ik heb de info hiervandaan:

    http://tinsel.tv/transformers-4-age-of-extinction/

    Aspect ratio
    zegt 2.40.1 dus dit betekend geen Imax…

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik heb de info hiervandaan:

    http://tinsel.tv/transformers-4-age-of-extinction/

    Aspect ratio
    zegt 2.40.1 dus dit betekend geen Imax…
    Wat een vage site, vwb de 3D uitgave verwijzen ze simpelweg naar de specs van de 2D uitgave. Niet echt te vertrouwen die site, ik wacht het officiele persbericht wel af.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik heb de info hiervandaan:

    http://tinsel.tv/transformers-4-age-of-extinction/

    Aspect ratio
    zegt 2.40.1 dus dit betekend geen Imax…
    Dat is dus de nederlandse release, ik had het over de Amerikaanse uitgave waar het wel op staat

  8. #8

    Standaard

    Voor de liefhebers:



    Gelimiteerde uitgave van 3000 exemplaren. Vanaf 7 oktober 22:00 uur te bestellen bij www.lalalandrecords.com. Er zijn volgens de Facebookpagina van Steve Jablonsky zo'n 200 gesigneerde exemplaren beschikbaar.

  9. #9

    Standaard

    Zou de UK blu de IMAX versie hebben?
    Herinner mij dat deel 3 dit idd had bij de UK en ben wat afwachtend tegenover de NL versie.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Zou de UK blu de IMAX versie hebben?
    Herinner mij dat deel 3 dit idd had bij de UK en ben wat afwachtend tegenover de NL versie.
    Waarom zou je de UK versie willen als ik vragen mag? bij de US versie weet je zeker dat het de IMAX versie is

  11. #11

    Standaard

    Omdat ik vorig deel ook uit UK haalde en die bevat standaard Engelse ondertiteling... vandaar.
    En het vermijden van customs als je de US 3D wilt bestellen.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Zou de UK blu de IMAX versie hebben?
    Herinner mij dat deel 3 dit idd had bij de UK en ben wat afwachtend tegenover de NL versie.
    Deel 3 heeft geen scenes gefilmd in het IMAX-formaat, dat was deel 2. Die is in de US uitgegeven als een Walmart-exclusive onder de naam "Big Screen Edition". Of die ook in de UK is uitgegeven weet ik niet.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Wat een vage site, vwb de 3D uitgave verwijzen ze simpelweg naar de specs van de 2D uitgave. Niet echt te vertrouwen die site, ik wacht het officiele persbericht wel af.
    Dit is de perssite… Veel anders zal dat pers bericht niet zijn.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Dit is de perssite… Veel anders zal dat pers bericht niet zijn.
    Nou, dat zal wel moeten want de 3D versie heeft andere inhoud en specs dan de 2D versie.

  15. #15
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Zou de UK blu de IMAX versie hebben?
    Herinner mij dat deel 3 dit idd had bij de UK en ben wat afwachtend tegenover de NL versie.
    Ja. In Duitsland komt er ook een IMAX. Lijkt mij wereldwijd omdat: Paramount.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Deel 3 heeft geen scenes gefilmd in het IMAX-formaat, dat was deel 2. Die is in de US uitgegeven als een Walmart-exclusive onder de naam "Big Screen Edition". Of die ook in de UK is uitgegeven weet ik niet.
    volgens mij niet, heb die usa versie ook en die imax scenes zijn echt geweldig:

    als ik het verder goed begrijp heeft bij deel 4 alleen de 3D disc deze imax scenes, niet de 2D disc; heb de film niet in de bioscoop gezien maar wat ik begreep is dat die imax scenes alleen in 3D waren.

    Heb ook de USA versie besteld (vandaag verzonden!), ben benieuwd
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    ..... je hebt gewoon veel meer beeld bij IMAX en dat komt natuurlijk ten goede bij 3D.
    Geen zwarte balken dus.
    Dat was wat ik moest weten.
    Bedankt.
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    als ik het verder goed begrijp heeft bij deel 4 alleen de 3D disc deze imax scenes, niet de 2D disc; heb de film niet in de bioscoop gezien maar wat ik begreep is dat die imax scenes alleen in 3D waren.
    Het is idd enkel de 3D die de IMAX scènes bevat. Deel 3 had geen IMAX scènes en enkel de wal mart edition van deel 2 heeft de IMAX scènes. Is normaal nooit ergens anders uitgebracht.

    Ook denk ik dat het wereldwijd de IMAX 3D editie zal worden. Ik neem aan dat ze niet een andere 3D-master gaan maken voor andere landen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  19. #19
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hanske636 Bekijk bericht
    Geen zwarte balken dus.
    Dat was wat ik moest weten.
    Bedankt.
    Met deze IMAX versie zijn er wél balken. Sterker nog met verschillende aspect ratios.

    Hier de voorbeelden.

    http://forum.blu-ray.com/showpost.ph...&postcount=897

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Met deze IMAX versie zijn er wél balken. Sterker nog met verschillende aspect ratios.

    Hier de voorbeelden.

    http://forum.blu-ray.com/showpost.ph...&postcount=897
    Wijzigen die dan voortdurend?
    Dat kijkt toch ook niet echt prettig?
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  21. #21

    Standaard

    De IMAX-versie is 1.78:1 en daarmee heb je minieme zwarte balken. 1.85:1 is beeldvullend.

    De IMAX beelden zitten soms ook in dialoogscenes en daarbij hebben ze IMO weinig meerwaarde. De actiescenes zijn natuurlijk wel mooier. Maar jammer dat het niet bijv zoals bij The Hunger Games 2 is gedaan, waarbij een heel stuk achter elkaar in IMAX is.
    Ach ja, er valt altijd wat te klagen....

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    De IMAX-versie is 1.78:1 en daarmee heb je minieme zwarte balken. 1.85:1 is beeldvullend.
    Rogier, volgens mij is het net andersom: 1.78:1 is beeldvullend op 16x9-schermen, bij 1.85:1 heb je boven en onder een zeer smalle zwarte band.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Rogier, volgens mij is het net andersom: 1.78:1 is beeldvullend op 16x9-schermen, bij 1.85:1 heb je boven en onder een zeer smalle zwarte band.
    Klopt 16:9 komt overeen met 1,78:1
    Zie t als een breuk: 16 gedeeld door 9 is hetzelfde als 1,78 gedeeld door 1!

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Rogier, volgens mij is het net andersom: 1.78:1 is beeldvullend op 16x9-schermen, bij 1.85:1 heb je boven en onder een zeer smalle zwarte band.
    Je hebt helemaal gelijk! Er zitten overigens wel een paar IMAX-shots in TF4 die kleine zwarte balken hebben, daar had ik even mn stelling op gebaseerd. Die zullen dan 1.85:1 zijn.

  25. #25

    Standaard

    Ik was deze week op bluray-disc.de wat aan het rondkijken en zag daar de specificaties van de Duitse uitgave staan. Wat me opviel was dat de Engelstalige HD-soundtrack een Dolby Atmos track is. Nu is mijn vraag: Hoe wordt deze track gedecodeerd op versterkers die geen Dolby Atmos hebben? Gewoon als Dolby True Hd? of wordt deze track helemaal niet gedecodeerd dan?

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •