Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 111 worden weergegeven.

Discussie: Transformers 4 (BD)

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Dus dan kan ik net zo goed alsnog voor de NL uitgave gaan aangezien ik enkel 2D wil maar wel NL subs.. heeft geen verschil met de buitenlandse versie ?
    Dan kan je idd gewoon hier voor de 2D uitgave gaan. Die is verder gelijk aan de USA-versie.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  2. #77
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dan kijk je wel een wat te contrastrijke versie
    TV afstellen en probleem is opgelost.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Als je geen IMAX in 3D wil hebben dan kan je denk net zo goed voor de NL uitgave gaan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Dan kan je idd gewoon hier voor de 2D uitgave gaan. Die is verder gelijk aan de USA-versie.
    Bedankt

    Natuurlijk wil ik graag IMAX maar aangezien ik enkel 2D wil en een NL uitgave ( of in ieder geval NL subs ) wil.. zit er niets anders op.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Gewoon deze (US versie) kopen, bevat de IMAX scenes, en is regiovrij (Ik heb hem in huis) :



    http://www.blu-ray.com/movies/Transf...Blu-ray/83887/
    Ik heb hem gisterenavond ook besteld bij DVDworldusa.
    Ze zijn daar blijkbaar wel heel snel.
    Om 22u36 besteld, om 23u17 al een mail met melding "Shipped".
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hanske636 Bekijk bericht
    Ik heb hem gisterenavond ook besteld bij DVDworldusa.
    Ze zijn daar blijkbaar wel heel snel.
    Om 22u36 besteld, om 23u17 al een mail met melding "Shipped".
    IK heb hem daar vorige week Dinsdag besteld en nog niet binnen.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dan kijk je wel een wat te contrastrijke versie
    Nee hoor.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nee hoor.
    Ok, maar niet hetzelfde als een 2D versie, waarschijnlijk met verhoogde helderheid en vaak ook met mindere bitrate.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #83

    Standaard

    Vandaag de NL 3D/2D 3-disc BD gekregen om voor hier een recensie te schrijven en alvast een klein tipje van de sluier: deze NL versie bevat de IMAX-scenes op de 3D versie (2D niet)...

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Vandaag de NL 3D/2D 3-disc BD gekregen om voor hier een recensie te schrijven en alvast een klein tipje van de sluier: deze NL versie bevat de IMAX-scenes op de 3D versie (2D niet)...
    En ik ben aankomende Dinsdag al 2 weken aan het wachten op de US versie,speciaal voor die IMAX 3D scenes.

  10. #85
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Vandaag de NL 3D/2D 3-disc BD gekregen om voor hier een recensie te schrijven en alvast een klein tipje van de sluier: deze NL versie bevat de IMAX-scenes op de 3D versie (2D niet)...
    Heeft ie ook Dolby Atmos? Ik neem aan van wel. En dat het IMAX heeft is geen verrassing. Het was allang bekend dat Duitsland ook IMAX kreeg. Het is allemaal Paramount.

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Heeft ie ook Dolby Atmos? Ik neem aan van wel. En dat het IMAX heeft is geen verrassing. Het was allang bekend dat Duitsland ook IMAX kreeg. Het is allemaal Paramount.
    Is dit dan niet naar de bekende weg vragen?
    En omdat het niet voor iedereen bekend was poste ik het meteen even na binnenkrijgen van de BD. Had ook tot de recensie kunnen wachten...

  12. #87

    Standaard

    Ik heb dan wel de dure versie hé.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik heb dan wel de dure versie hé.
    In ieder geval een wijze les om voortaan even af te wachten in plaats van op geruchten af te gaan, in dit geval veroorzaakt door een niet al te snuggere medewerker van Paramount met de melding dat de US uitgave hier in NL niet uitkomt (waar hij/zij strikt gesproken natuurlijk gelijk in heeft)
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    In ieder geval een wijze les om voortaan even af te wachten in plaats van op geruchten af te gaan, in dit geval veroorzaakt door een niet al te snuggere medewerker van Paramount met de melding dat de US uitgave hier in NL niet uitkomt (waar hij/zij strikt gesproken natuurlijk gelijk in heeft)
    Weer wat geleerd ja.

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Vandaag de NL 3D/2D 3-disc BD gekregen om voor hier een recensie te schrijven en alvast een klein tipje van de sluier: deze NL versie bevat de IMAX-scenes op de 3D versie (2D niet)...
    Welke versie is dat dan, de versie van Bol en MM zijn toch 2 Discs 3D + 2D op 1 schijf ?? (EAN: 5053083016418)

    Ik weet nu dus niet meer wat en waar ik in NL de juiste kan bestellen.
    Laatst aangepast door TifKag : 11-11-2014 om 10:54 Reden: Very confused

  16. #91

    Standaard

    Lijkt me sterk dat Paramount/Universal 3D en 2D op één schijf zet.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Vandaag de NL 3D/2D 3-disc BD gekregen om voor hier een recensie te schrijven en alvast een klein tipje van de sluier: deze NL versie bevat de IMAX-scenes op de 3D versie (2D niet)...
    Ik had wel verwacht dat ze niet voor andere landen een speciale 3D-master gingen gemaakt hebben zonder de IMAX-scènes. Geweldig nieuws!
    Heeft deze een slipcover?
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hanske636 Bekijk bericht
    Ik heb hem gisterenavond ook besteld bij DVDworldusa.
    Ze zijn daar blijkbaar wel heel snel.
    Om 22u36 besteld, om 23u17 al een mail met melding "Shipped".
    Keitraag zal je bedoelen.
    Besteld de 25ste oktober, verzonden de 28ste oktober en nog steeds niet binnen.

  19. #94

    Standaard

    Heb de US versie binnen.

    Mijn god wat zijn die IMAX 3D beelden mooi.[Kon het niet laten om even al wat scenes te checken]

  20. #95

    Standaard

    Even opnieuw vragen, maar heeft de 3D uitgave hier een slipcover?
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  21. #96

    Standaard

    Als ik afga op de afbeelding op Bol, dan heeft de NL BD geen slipcover.

  22. #97

    Standaard

    Heb de UK besteld. Volgende week binnen, met slipcover en wss ook met Imax Scènes.

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Heb de US versie binnen.

    Mijn god wat zijn die IMAX 3D beelden mooi.[Kon het niet laten om even al wat scenes te checken]
    Ik heb het al eens eerder opgemerkt: wat is er nu zo bijzonder aan IMAX-beelden? Het beeldformaat is 1.78:1, het formaat dat je meestal bij de oudere, wat 'mindere' films aantreft. En de resolutie is en blijft 1920 bij 1080.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb het al eens eerder opgemerkt: wat is er nu zo bijzonder aan IMAX-beelden? Het beeldformaat is 1.78:1, het formaat dat je meestal bij de oudere, wat 'mindere' films aantreft. En de resolutie is en blijft 1920 bij 1080.
    Die imax scenes zijn zoals regisseur bedoeld heeft, voor mij al reden genoeg. En op je TV wordt hele scherm gevuld, i.t.t. bij 2.35:1


    Ook een recente film als the Avengers uit 2012 is 1.78:1 (1.85:1 in bios) trouwens.


    En het voordeel op je TV is dat alle pixels benut worden, want een film in 2.35:1 op blu-ray is wel 1920x1080, maar hiervan wordt slechts zo'n 1920x800 gebruikt voor de film, rest (26%) voor de zwarte balken...

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb het al eens eerder opgemerkt: wat is er nu zo bijzonder aan IMAX-beelden? Het beeldformaat is 1.78:1, het formaat dat je meestal bij de oudere, wat 'mindere' films aantreft. En de resolutie is en blijft 1920 bij 1080.
    Het 3D effect komt bij die scenes gewoon heel goed tot zijn recht.

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •