Pagina 358 van 450 EersteEerste ... 258308348354355356357358359360361362368408 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.926 tot 8.950 van 11237 worden weergegeven.
  1. #8926

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Weet je dat deze bij Bol €18 kost met daarop de 2+1 aanbieding? Dat zou ongeveer 70% korting kunnen betekenen ten opzichte van wat je hebt betaald. Tenzij je natuurlijk een reden hebt voor de Zavvi keuze.
    Die 'aanbieding' bij bol.com betreft de gewone Blu-ray, niet de 4K UHD. Ik heb de Nederlandse Blu-ray van "Your Name" bij bol.com een paar weken geleden voor omgerekend 8,33 euro gekocht (als onderdeel van de 3 voor 25 euro-actie toen). Het kan ook zijn dat de kenners de Nederlandse versie inferieur vinden aan de buitenlandse versie...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #8927

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Weet je dat deze bij Bol €18 kost met daarop de 2+1 aanbieding? Dat zou ongeveer 70% korting kunnen betekenen ten opzichte van wat je hebt betaald. Tenzij je natuurlijk een reden hebt voor de Zavvi keuze.
    De reden is dat Zavvi de 4K versie heeft en bol niet.

  3. #8928

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Weet je dat deze bij Bol €18 kost met daarop de 2+1 aanbieding? Dat zou ongeveer 70% korting kunnen betekenen ten opzichte van wat je hebt betaald. Tenzij je natuurlijk een reden hebt voor de Zavvi keuze.
    Heb deze ook in de pre-order gezet bij Zavvi; is dus de 4K Collector's editie

    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 08-03-2021 om 09:17
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  4. #8929

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    De reden is dat Zavvi de 4K versie heeft en bol niet.
    Oh sorry! Ik zie nu pas dat er al vernoemd staat in de initiële post dat het om de 4K gaat.
    The future is Blu

  5. #8930

    Standaard

    Gekocht/Besteld bij Amazon.it in de actie 4x 4K Ultra HD voor € 50 (€ 54,01 is de totaalprijs, want de verzendkosten waren € 4,01):



    ''Avengers (4K Blu-ray: 4K Ultra HD + Blu-ray)'' (Losse prijs is € 27,81)
    ''Avengers: Age of Ultron (4K Blu-ray: 4K Ultra HD + Blu-ray)'' (Losse prijs is € 27,81)
    ''Avengers: Infinity War (4K Blu-ray: 4K Ultra HD + Blu-ray)'' (Losse prijs is € 25,77)
    ''Mulan (4K Blu-ray: 4K Ultra HD + Blu-ray)'' (Losse prijs is € 20,76)

  6. #8931

    Standaard The Jazz Singer (1980) | digibook

    Besteld bij Amazon NL:



    Neil Diamond: The Jazz Singer (1980)

    Gelimiteerde (Duitse) digibook-uitgave
    Bevat 2 discs: Blu-ray + DVD
    Boekje van 16 pagina's
    Verwijderbaar FSK-logo
    Audio: Engels DTS-HD MA 5.1 / Duits DTS-HD 2.0
    Ondertitels: niet bekend

    Prijs: € 20,33
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #8932

    Standaard

    Beyond Re-Animator - Zavvi.nl - €20,-
    Peninsula - Amazon.de - €15,-


  8. #8933

    Standaard

    Een vriendelijk verzoek om de afbeeldingen in deze thread niet te groot te hebben. Ze trekken het forum uit z'n verband.
    Als het te groot is, maak er dan zelf een link naar de afbeelding van.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #8934

    Standaard

    Dat kan op deze site https://postimages.org/nl/ en het is ook nog eens gratis.
    Upload je foto en kopier daarna de link voor minatuurafbeelding voor fora.

    En dan krijg je dit te zien.

  10. #8935

    Standaard

    Pre-order €40 Zavvi. Een van mijn favoriete films allertijden dus ik had geen keus


  11. #8936

    Standaard

    Net binnen van Zavvi 34.99 euro
    En geen douane kosten hoeven te betalen.


  12. #8937

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bluraycollector Bekijk bericht
    Pre-order €40 Zavvi. Een van mijn favoriete films allertijden dus ik had geen keus ....
    @Bluraycollector: Waarom niet het plaatje van Blu-ray.com halen, dan krijg je niet van die irritant grote afbeeldingen. Onderstaande afbeelding is van Blu-ray.com & is dezelfde als die van jou (Alleen dan een heel stuk kleiner/normaal formaat):



    Veel plezier trouwens met de set!

  13. #8938

    Standaard

    Voor €21,98 bij zavvi

    Laatst aangepast door rakker : 09-03-2021 om 20:06

  14. #8939

    Standaard

    Via Second Sight:


    Walkabout LE - 31,49 pond incl. verzenden

    Niet goedkoop, maar ik wilde toch erg graag deze Limited Edition met de drie boekwerken, waaronder het boek waarop de film is gebaseerd. Ook heeft deze uitvoering de correcte aspect ratio 1:85. De transfer is er ook duidelijk op vooruit gegaan. Zie hier. Nadat hij OOP leek te zijn en de prijs als een dolle omhoog schoot, is hij gelukkig toch nog weer op voorraad gekomen bij Second Sight. Ik zie hem (nog) niet bij Zavvi of Amazon en wil hem niet nogmaals mislopen, dus daarom maar toegeslagen. Een beauty in mijn ogen! (zowel de film als de uitgave)
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  15. #8940

    Standaard

    besteld bij Amazon.com:


    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  16. #8941

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Via Second Sight:


    Walkabout LE - 31,49 pond incl. verzenden

    Niet goedkoop, maar ik wilde toch erg graag deze Limited Edition met de drie boekwerken, waaronder het boek waarop de film is gebaseerd. Ook heeft deze uitvoering de correcte aspect ratio 1:85. De transfer is er ook duidelijk op vooruit gegaan. Zie hier. Nadat hij OOP leek te zijn en de prijs als een dolle omhoog schoot, is hij gelukkig toch nog weer op voorraad gekomen bij Second Sight. Ik zie hem (nog) niet bij Zavvi of Amazon en wil hem niet nogmaals mislopen, dus daarom maar toegeslagen. Een beauty in mijn ogen! (zowel de film als de uitgave)
    mooie uitgave, ben alleen bang dat er nog wel extra kosten bijkomen (BTW en inklaring); heb zelf die Criterion versie, AR is inderdaad opvallend; lees nu ook dat er issues zijn met disc rot met de eerste pressing van de Criterion, heb helaas deze versie en disc ziet er inderdaad bruin uit.... Erg vermoeiend dit, zie hier dat er meer Criterion's dit probleem hebben
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  17. #8942

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    mooie uitgave, ben alleen bang dat er nog wel extra kosten bijkomen (BTW en inklaring); heb zelf die Criterion versie, AR is inderdaad opvallend; lees nu ook dat er issues zijn met disc rot met de eerste pressing van de Criterion, heb helaas deze versie en disc ziet er inderdaad bruin uit.... Erg vermoeiend dit, zie hier dat er meer Criterion's dit probleem hebben
    Damn 5 van de 6 disc's uit de lijst die in mijn bezit zijn hebben het in meer of mindere mate, alleen Howard's End niet....
    Het is wellicht een idee om te gaan bundelen en het samen te versturen. Brievenbus aangetekend is 18,30 en pakketje al rond de 30 euro bij PostNL. Bij DHL begint het bij 40 euro.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #8943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    mooie uitgave, ben alleen bang dat er nog wel extra kosten bijkomen (BTW en inklaring); heb zelf die Criterion versie, AR is inderdaad opvallend; lees nu ook dat er issues zijn met disc rot met de eerste pressing van de Criterion, heb helaas deze versie en disc ziet er inderdaad bruin uit.... Erg vermoeiend dit, zie hier dat er meer Criterion's dit probleem hebben
    Hij is zojuist verzonden, dus ik duim maar dat hij zonder extra kosten de douane passeert. We zullen het zien. Af en toe ontkom je er niet aan een zeker risico te lopen als je graag iets wilt.

    Op dit moment heb ik de Universal editie in bezit, met dezelfde transfer als de Criterion, maar zonder enige extra's. Last van het Criterion disc rot probleem heb ik dus gelukkig niet.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #8944
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Damn 5 van de 6 disc's uit de lijst die in mijn bezit zijn hebben het in meer of mindere mate, alleen Howard's End niet....
    Het is wellicht een idee om te gaan bundelen en het samen te versturen. Brievenbus aangetekend is 18,30 en pakketje al rond de 30 euro bij PostNL. Bij DHL begint het bij 40 euro.
    Heb hier vroeger reeds over gehoord maar nog nooit echt gecontroleerd. Criterion geeft tien releases waar dit een probleem zou kunnen voorkomen, en heb ze alle tien en ja ook allemaal lijken ze hieraan onderhevig te zijn in meer of mindere mate. Bij mij is Summer Hours veruit de slechtste.

    Bij Bpost is de verzending naar de USA 19,75€ met tracking en 25,90€ met tracking en handtekening bij ontvangst. Ervan uitgaand dat het pakje minder dan 1 kg. weegt (zal wellicht wel zo zijn).

    Ga hier toch wel eens werk van maken.

    Foto van mijn Summer Hours disk

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  20. #8945

    Standaard

    Laatste grote hal voorlopig (heb een nieuwbouwhuis gekocht dus de knip moet even een stuk dichter) met weer van alles wat. Wat 4k upgrades, arrow, eureka, powerhouse, criterion, 88films en een door Kevin Smith en Jason Mewes gesigneerde Mallrats!! Echt super blij mee!




  21. #8946

    Standaard

    4 Andy Sidaris films (Do or Die, Picasso Trigger, Hard Ticket to Hawaii en Enemy Gold) via ebay voor 67,47 euro icnl verzendingskosten

  22. #8947

    Standaard

    Besteld bij Bookspot, samen voor net geen € 27:

    The future is Blu

  23. #8948

    Standaard

    €50 Amazon.com (helaas in prijs gestegen) Was eerder op te pikken voor €20,-



    Deze 4 samen voor €22 Bol.com








  24. #8949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    Laatste grote hal voorlopig (heb een nieuwbouwhuis gekocht dus de knip moet even een stuk dichter) met weer van alles wat. Wat 4k upgrades, arrow, eureka, powerhouse, criterion, 88films en een door Kevin Smith en Jason Mewes gesigneerde Mallrats!! Echt super blij mee!



    Die As The Gods Will is zeker Regio A?

  25. #8950

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Die As The Gods Will is zeker Regio A?
    Yes klopt, volgens mij is er geen Regio B release helaas.

Pagina 358 van 450 EersteEerste ... 258308348354355356357358359360361362368408 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •