Pagina 93 van 452 EersteEerste ... 4383899091929394959697103143193 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.301 tot 2.325 van 11281 worden weergegeven.
  1. #2301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door videlleke Bekijk bericht
    Charlies Angels 1/2 (dubbel pack) 9,99
    XxX 1/2 (Dubbel pack) 9,99
    Terminator Genisys 3D 29,99
    Pitch Perfect 2 17,99

    Allen bij Bol.com
    tip: cancel indien mogelijk de order. Deze titels zijn bij Wehkamp met 10% korting te krijgen....even snel rekenen......scheelt toch 7 euro
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  2. #2302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    zavvi.com - €21,15 - NL subs

    Misschien even cancellen en opnieuw bestellen; nu is er een actie 2 Disney steelbooks voor €25.

  3. #2303
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Annuleren bij zavvi.com, tja dacht het niet. Als er één webshop bestaat waar annuleren een pain-in-the-ass is dan is het wel bij zavvi.com, lukt vaker niet dan wel.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #2304

    Standaard

    Besteld bij Zavvi.nl in de actie 2 voor € 25 :



    ''Good Morning Vietnam (Zavvi Exclusive Limited Edition Steelbook'' € 18,45 (Is de losse prijs)
    ''Dead Poets Society
    (Zavvi Exclusive Limited Edition Steelbook'' € 21,29 (Is de losse prijs)

  5. #2305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Misschien even cancellen en opnieuw bestellen; nu is er een actie 2 Disney steelbooks voor €25.
    Heb geprobeerd maar cancellen lukt niet meer omdat order al op Processing staat. Had beter nog effe gewacht dus.

  6. #2306

    Standaard

    Eens helemaal zot gedaan, maar wilde hem zeker hebben. Veel te laat deze Filmarena website ontdekt, waardoor ik via eBay hoge prijs heb moeten betalen.
    200 euro. (ik weet het, jullie gaan me zot verklaren)


  7. #2307

    Standaard

    De Hellraiser Scarlet box, besteld bij Arrow zelf.


  8. #2308

    Standaard

    Als jij er blij mee bent dan is het toch goed?



    Citaat Oorspronkelijk gepost door dligneel Bekijk bericht
    Eens helemaal zot gedaan, maar wilde hem zeker hebben. Veel te laat deze Filmarena website ontdekt, waardoor ik via eBay hoge prijs heb moeten betalen.
    200 euro. (ik weet het, jullie gaan me zot verklaren)

    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  9. #2309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Als jij er blij mee bent dan is het toch goed?
    Wat is het eigenlijk ?

  10. #2310

    Standaard

    Staat diezelfde box hier niet voor een vijfde van de prijs?
    http://www.filmarena-eng.com/blu-ray...teelbooks-foil
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #2311
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat geeft hij eigenlijk zelf al aan...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #2312

    Standaard

    Is het niet deze? Dan is het iets meer dan een verdubbeling van de prijs en geen vervijfvoudiging.

  13. #2313

    Standaard

    Hobbit - Battle of the Five Armies EE 3D bij Bol.com

  14. #2314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Als jij er blij mee bent dan is het toch goed?
    Inderdaad, ik ben er heel blij mee. Ik vind de film wel heel goed en heb er al 2 keer van genoten. Kan niet wachten om hem opnieuw te zien. Ongeacht wat anderen van deze film mogen vinden.
    Maar omdat er hier soms felle reacties komen als iemand een hoge prijs betaald voor iets, wilde ik mij alvast zelf zot verklaren

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Staat diezelfde box hier niet voor een vijfde van de prijs?
    http://www.filmarena-eng.com/blu-ray...teelbooks-foil
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Is het niet deze? Dan is het iets meer dan een verdubbeling van de prijs en geen vervijfvoudiging.
    Rogue heeft gelijk. Er zijn 2 versies met verschillend artwork en collectibles die allebei in de box zitten die ik heb besteld.
    Op de website kan je enkel nog op een wachtlijst geplaatst worden, omdat alle pre-orders de deur uit zijn. Is er dan iemand die hem toch niet neemt, dan krijgt de eerst volgende in de lijst de kans.
    Maar ik wilde het risico niet nemen om er dan toch geen kans meer op te maken en eventueel een nog hogere prijs moet betalen na de release.

  15. #2315

    Standaard

    amazon uk
    ~9200000047115552.jpg£15.00 met slipcover
    3d+2d heeft ned subs juist getest
    Laatst aangepast door defour : 03-11-2015 om 19:53

  16. #2316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dligneel Bekijk bericht
    Rogue heeft gelijk. Er zijn 2 versies met verschillend artwork en collectibles die allebei in de box zitten die ik heb besteld.
    Op de website kan je enkel nog op een wachtlijst geplaatst worden, omdat alle pre-orders de deur uit zijn. Is er dan iemand die hem toch niet neemt, dan krijgt de eerst volgende in de lijst de kans.
    Maar ik wilde het risico niet nemen om er dan toch geen kans meer op te maken en eventueel een nog hogere prijs moet betalen na de release.
    En dan te bedenken dat ik deze uitgave aan mij voorbij heb laten gaan... �� (Ik heb een vast "Collectible number" voor speciale uitgaven op deze site) Dit vaste nr. kreeg ik overigens redelijk snel toegewezen (binnen 2 maandjes ofzo), dus ik zou me daar ook gewoon voor opgeven als ik jou was! Blauwe knop halverwege de volgende pagina:

    http://www.filmarena-eng.com/vyber-sberatelskych-cisel

  17. #2317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dligneel Bekijk bericht
    Eens helemaal zot gedaan, maar wilde hem zeker hebben. Veel te laat deze Filmarena website ontdekt, waardoor ik via eBay hoge prijs heb moeten betalen.
    200 euro. (ik weet het, jullie gaan me zot verklaren)


    Ik verklaar je voor zot 200 euro gaat mij wel echt te ver voor 1 film. Ik vind die aziatische steelbooks voor 40 euro al belachelijk veel geld voor 1 film, aangezien ik dezelfde film ook voor 20 euro kan krijgen uit de uk of us (of in nl, als de uitgave goed is).

    Maar hey, ieder zn ding ik zou voor dat geld lekker een weekendje naar Londen afreizen

  18. #2318

    Standaard

    Amazon.co.uk :

    Vikings -Season 3 (ned subs.)

  19. #2319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dligneel Bekijk bericht
    Eens helemaal zot gedaan, maar wilde hem zeker hebben. Veel te laat deze Filmarena website ontdekt, waardoor ik via eBay hoge prijs heb moeten betalen.
    200 euro. (ik weet het, jullie gaan me zot verklaren)

    Daar kan ik 20 blu-rays voor kopen...

  20. #2320
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Als jij er blij mee bent dan is het toch goed?
    En dit vind ik de mooiste opmerking van allemaal.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #2321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    En dit vind ik de mooiste opmerking van allemaal.
    Dat klopt niet, Claudio, de mooiste opmerking was deze:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dligneel
    Rogue heeft gelijk.
    En het leuke is: hij gaat bijna altijd op, dus je kunt 'm altijd toevoegen aan je post !

  22. #2322
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nee joh, de keer dat je niet langs was gekomen, zat je toch echt honderd procent fout!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #2323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nee joh, de keer dat je niet langs was gekomen, zat je toch echt honderd procent fout!
    Vermoeiend om je steeds weer door al dat bla bla te moeten worstelen, Kan dat niet elders?
    Ruim te veel films, muziek en docu's. Verslaafd sinds 1964.

  24. #2324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hrheideveld Bekijk bericht
    Vermoeiend om je steeds weer door al dat bla bla te moeten worstelen, Kan dat niet elders?
    Wen er maar vast aan!! Als je terugleest zul je dat namelijk vaker tegenkomen, m.a.w. dat is gebruikelijk op dit forum tot dat het uit de hand loopt of te lang duurt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #2325

    Standaard

    Gekocht bij bol.com :

    Minions 3D € 29,99
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 93 van 452 EersteEerste ... 4383899091929394959697103143193 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •