Pagina 423 van 450 EersteEerste ... 323373413419420421422423424425426427433 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.551 tot 10.575 van 11237 worden weergegeven.
  1. #10551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Nee, dit is de oude versie. De nieuwe versie is met alleen Batman en Superman op de voorkant. Deze dus: https://www.mediamarkt.nl/nl/product...y-1696689.html Overigens is niet zoals bij Justice League de hele film in Imax, maar alleen het laatste half uur.
    Wat merk je daar dan van op een normale 65 inch tv?
    Is hij ook 4.3 zoals de Justice league?
    Want dat vind ik maar niks 4.3 grote zwarte balken rechts en links.

  2. #10552

    Standaard

    Via marktplaats gekocht voor 55 euro.

    Mad Max Anthology 4K


  3. #10553

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Via marktplaats gekocht voor 55 euro.

    Mad Max
    Zit daar de zwartwit versie van de laatste film ook bij?

  4. #10554

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Wat merk je daar dan van op een normale 65 inch tv?
    Is hij ook 4.3 zoals de Justice league?
    Want dat vind ik maar niks 4.3 grote zwarte balken rechts en links.
    Yup, 4:3. Maar je hebt dus aan de boven- en onderkant meer beeldinformatie. Ik zie liever meer beeld, dan een beeld dat is afgeknipt.

  5. #10555

    Standaard

    Ik zou willen dat alle films gewoon 1.85:1/1.78:1 gemaakt zouden worden. Prima aspect ratio. Scope is in mijn ogen flink overgewaardeerd en ik heb een hekel aan die zwarte balken op mijn TV. Dat is gewoon onbenut potentieel beeld. Zack Snyder had Justice League ook lekker in flat moeten uitbrengen vind ik. Ik hoopte dat met de prioriteit van streaming media en dus de thuissituatie meer in flat uitgebracht zou worden, maar daar merk ik helaas nog weinig van.
    The future is Blu

  6. #10556

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik zou willen dat alle films gewoon 1.85:1/1.78:1 gemaakt zouden worden. Prima aspect ratio. Scope is in mijn ogen flink overgewaardeerd en ik heb een hekel aan die zwarte balken op mijn TV. Dat is gewoon onbenut potentieel beeld. Zack Snyder had Justice League ook lekker in flat moeten uitbrengen vind ik. Ik hoopte dat met de prioriteit van streaming media en dus de thuissituatie meer in flat uitgebracht zou worden, maar daar merk ik helaas nog weinig van.
    Je kan de film ook gewoon op full screen kijken. De onderkant en bovenkant missen dan wel, maar er is wel over nagedacht. Je mist niks belangrijks, want sommige mensen kijken liever dus full frame.

    Hier zie je een afbeelding van echte imax: https://www.slashfilm.com/wp/wp-cont...ZZ68ECE699.jpg

    Filmmakers willen een zo mooi mogelijk beeld, maar houden wel rekening met de bioscoop, waardoor de boven- en onderkant eventueel weggesneden kan worden. Doe mij maar het mooiste beeld: imax.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Zit daar de zwartwit versie van de laatste film ook bij?
    Yup.
    Laatst aangepast door batmaster : 10-12-2022 om 18:06

  7. #10557

    Standaard

    Dune 4k en Zack Snyder's Justice League 4K samen voor 33,99 € in Fnac Wijnegem (2halen = 1 betalen)

    Laatst aangepast door rakker : 10-12-2022 om 20:36

  8. #10558

    Standaard

    Dagje in Essen:
    Serpico 4k steelbook 17,99
    James Bond Skyfall 4k 9,97

    Besteld bij amazon.fr:
    Robin Hood Arrow Video Limited Edition 4K voor 35,- incl verzending
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  9. #10559

    Standaard

    FYI: Bullet Train FR Blu-Ray (de gewone HD-versie) heeft Nederlandse subtitels. Zelf in bezit, besteld op amazon.fr. Subs: Engels, Frans, Arabisch, Deens, Nederlands, Ests, Fins, Hebreeuws, Lets, Litouws, Noors en Zweeds. EAN 3333299316529.

  10. #10560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Besteld bij amazon.fr:
    Robin Hood Arrow Video Limited Edition 4K voor 35,- incl verzending
    Bij Amazon Frankrijk? Dat is opmerkelijk want er staan geen Franse audiosporen of ondertitels op en het bijgevoegde boekje is geheel in het Engels. Van Fransen is bekend dat ze geen woord Engels kunnen (willen) spreken of lezen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #10561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Zit daar de zwartwit versie van de laatste film ook bij?
    Ja klopt Black & Chrome edition op blu ray.

  12. #10562

    Standaard

    Gekocht via marktplaats de blu ray box van de X-Files 1 - 9 voor 45 euro.



  13. #10563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Bij Amazon Frankrijk? Dat is opmerkelijk want er staan geen Franse audiosporen of ondertitels op en het bijgevoegde boekje is geheel in het Engels. Van Fransen is bekend dat ze geen woord Engels kunnen (willen) spreken of lezen.
    Staat er nog steeds voor 30,90 excl.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  14. #10564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door valentyn Bekijk bericht
    FYI: Bullet Train FR Blu-Ray (de gewone HD-versie) heeft Nederlandse subtitels. Zelf in bezit, besteld op amazon.fr. Subs: Engels, Frans, Arabisch, Deens, Nederlands, Ests, Fins, Hebreeuws, Lets, Litouws, Noors en Zweeds. EAN 3333299316529.
    Voor de liefhebbers: de spaanse 4k uhd heeft ook nl subs
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  15. #10565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik zou willen dat alle films gewoon 1.85:1/1.78:1 gemaakt zouden worden. Prima aspect ratio. Scope is in mijn ogen flink overgewaardeerd en ik heb een hekel aan die zwarte balken op mijn TV. Dat is gewoon onbenut potentieel beeld. Zack Snyder had Justice League ook lekker in flat moeten uitbrengen vind ik. Ik hoopte dat met de prioriteit van streaming media en dus de thuissituatie meer in flat uitgebracht zou worden, maar daar merk ik helaas nog weinig van.
    Mijn LG kan beeld oprekken, maar dan ben je wel war kwijt, maar dat ben je in jouw oplossing ook.
    Ben zelf ook wel te vinden voor alles IMAX in 1.85 of 1.78:1, in de toekomst.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  16. #10566

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Bij Amazon Frankrijk? Dat is opmerkelijk want er staan geen Franse audiosporen of ondertitels op en het bijgevoegde boekje is geheel in het Engels. Van Fransen is bekend dat ze geen woord Engels kunnen (willen) spreken of lezen.
    Amazon FR verkoopt zoveel Engelse uitgaves, net zoals de rest van de Amazons trouwens.

    Zo komt de helft van mijn UK Ghibli blu-ray verzameling van Amazon DE.

  17. #10567

    Standaard

    Gekocht/Besteld (Nog niet binnen) bij Ebay.nl:



    ''Night of the Living Dead (4K Ultra HD + Blu-ray, 3 Disc's, 1 Movie - 2 Cuts)'' € 44,43

    Gekocht/Besteld (Nog niet binnen) bij Amazon.nl:



    ''Dawn of the Dead (4K Ultra HD + Blu-ray, 4 Disc's, 1 Movie - 3 Cuts, Digipack)'' € 46,41
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 11-12-2022 om 18:35

  18. #10568

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Veel 4K's gekocht, meeste ter upgrade

    Amazon.fr
    Spider-man 4K box 8 films voor 43 euro
    Christine 4K 20 euro
    Dirty Harry Collection blu-ray 15 euro (ik had de oude dikke box, met boekjes. Maar ik wil een compacte collectie overhouden zonder te veel dikke boxen, dus naar deze kleinere versie geupdrade).
    Hobbit Trilogy 4K 35 euro
    Casablanca, Wizard of Oz, Singing in the Rain en Citizen Kane 4K 40 euro
    Batman Long Halloween complete 4K 20 euro

    Bookspot:
    Lord of the Rings Trilogy 4K 43 euro
    The Batman Complete series blu-ray (2005) 31 euro

    Amazon.it:
    Columbia Classics vol 2 4K, 99 euro

    Amazon.com:
    Columbia Classics vol 3 4k 104 euro
    Do the Right Thing 4k 20 euro
    Double Indemnity 4k 25 dollar
    In the Heat of the Night 4k 26 dollar
    Reservoir Dogs 4k 15 dollar

    Nu is het voorlopig wel weer mooi geweest. Overigens heb ik uit de columbia classics As Good as it Gets, Sense and Sensibility, Annie en Stripes nog nooit gezien. Dat ga ik deze en volgende week doen. Mocht ik ze niet de moeite waard vinden, dan verkoop ik ze. Mocht er alvast iemand geinteresseerd zijn, let me know.
    Hebben Spiderman en de Casablanca etc. box in 4K Nederlandse ondertitels?

  19. #10569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mrjohn Bekijk bericht
    Hebben Spiderman en de Casablanca etc. box in 4K Nederlandse ondertitels?
    Yes, deze hebben NL Subs. Alleen Singing in the Rain uit die box niet.

  20. #10570

    Standaard

    Vandaag binnen gekomen via Ebay US :

    IMG_0527.jpg


    Starship Troopers 4k US Steelbook 25 euro incl. verzenden
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  21. #10571

    Standaard

    4K - 2 voor 30 bij bol.


  22. #10572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Vandaag binnen gekomen via Ebay US :

    IMG_0527.jpg


    Starship Troopers 4k US Steelbook 25 euro incl. verzenden
    Zeker via jouw Amerikaanse connectie, neem ik aan? Want als ik op bijv. Amazon US een titel van $ 9.99 bestel, ben ik ook dat bedrag kwijt met verzendkosten, BTW en douanekosten. En $ 9.99 voor zo'n nieuwe titel en dan nog wel een steelbook is wel erg goedkoop.
    NB. Bij Amazon staat deze voor $ 28.88 (exclusief verzendkosten, belasting en douanekosten) in de prijslijst. Dan mag je wel heel erg blij zijn met dit luttele bedrag. Welke eBay-verkoper doet zichzelf tekort, vraag ik me dan af.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #10573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    4K - 2 voor 30 bij bol.

    Poltergeist staat er niet bij
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  24. #10574

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Zeker via jouw Amerikaanse connectie, neem ik aan? Want als ik op bijv. Amazon US een titel van $ 9.99 bestel, ben ik ook dat bedrag kwijt met verzendkosten, BTW en douanekosten. En $ 9.99 voor zo'n nieuwe titel en dan nog wel een steelbook is wel erg goedkoop.
    NB. Bij Amazon staat deze voor $ 28.88 (exclusief verzendkosten, belasting en douanekosten) in de prijslijst. Dan mag je wel heel erg blij zijn met dit luttele bedrag. Welke eBay-verkoper doet zichzelf tekort, vraag ik me dan af.
    Ik heb hem zelf voor 20 dollar gekocht via ebay en gratis naar mijn US connectie laten versturen, dit was rond Black Friday toen deze Steelbook al rond de 20 dollar bij online stores zat.
    Daarna zonder douane kosten kunnen laten verzenden naar mij waar hij gisteren is aangekomen samen met de 4k van Minions : Rise Of Gru
    Bovendien kon ik de digital codes verkopen van beiden voor een kleine 13 dollar dus onder de streep goedkoper kunnen krijgen dan de gangbare prijs.
    Als je dit via Amazon of zo moet doen dan ben je inderdaad veel duurder uit, mijn grote voordeel is dat ik een gratis post adres heb en dus makkelijker (zij het via een kleine omweg) goedkoper aan discs kan komen.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  25. #10575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Poltergeist staat er niet bij
    Hij staat er wel. Net onder winkelwagen staat: laagste prijs. Nieuw artikel 28.00. Dits is Bol,com. Gisteren kreeg ik hen samen met Star Trek 1 voor € 30.00. Ik weet niet of dit zo steeds zo is.

Pagina 423 van 450 EersteEerste ... 323373413419420421422423424425426427433 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •