Pagina 384 van 450 EersteEerste ... 284334374380381382383384385386387388394434 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.576 tot 9.600 van 11231 worden weergegeven.
  1. #9576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GTST Bekijk bericht
    Wilde ze gewoon graag hebben en had geen zin om te wachten.
    Snap ik hoor. Daar ben ik ook wel eens vatbaar voor
    The future is Blu

  2. #9577

    Standaard

    Bij zavvi deze besteld:

    3x Masumura




    En dan deze na het zien van de geweldige trailer:



  3. #9578

    Standaard

    Zack Snyder's Justice League Trilogy 4K voor 55 euro bij Amazon.it

    Ook preorders geplaatst voor Inglourious Basterds 4K limited en Dune 4K steelbook
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  4. #9579

    Standaard Awaken (4K Ultra HD)

    Besteld bij jpc.de:

    Awaken (4K).jpg

    Awaken (4K UHD) (2018)

    Video
    Codec: HEVC / H.265
    Resolution: Native 4K (2160p)
    HDR: Dolby Vision, HDR10
    Aspect ratio: 1.78:1
    Original aspect ratio: 1.85:1

    Audio
    German: Dolby Atmos
    German: DTS-HD Master Audio 7.1
    German: DTS-HD Master Audio 5.1
    English: DTS-HD Master Audio 7.1
    English: DTS-HD Master Audio 5.1


    Subtitles
    None

    Discs
    Single disc (1 BD-66)

    Packaging
    Reversible cover

    Prijs
    € 18,99 (+ € 2,99 verzendkosten)

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #9580

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Besteld bij jpc.de:

    Awaken (4K).jpg

    Awaken (4K UHD) (2018)

    Prijs
    € 18,99 (+ € 2,99 verzendkosten)
    Lijkt mij fantastisch! Dank voor het delen, want ik wist helemaal niet dat deze film bestond. Ben dol op de Qatsi films en Baraka + Samsara.
    Wel een kleine waarschuwing, want ik zie dat deze van Busch Media Group is.
    Ik heb Flying Clipper -Traumreise unter weissen Segeln van hun op 4K UHD en de compressie is vaak om te janken zo slecht. Oh en niet alleen zichtbaar als je de film pauzeert.

  6. #9581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TMH Bekijk bericht
    Lijkt mij fantastisch! Dank voor het delen, want ik wist helemaal niet dat deze film bestond. Ben dol op de Qatsi films en Baraka + Samsara.
    Wel een kleine waarschuwing, want ik zie dat deze van Busch Media Group is.
    Ik heb Flying Clipper -Traumreise unter weissen Segeln van hun op 4K UHD en de compressie is vaak om te janken zo slecht. Oh en niet alleen zichtbaar als je de film pauzeert.
    Ik zie dat deze bij Amazon Duitsland nu zelfs nog iets goedkoper is (€ 16,99 + 3,49 verzendkosten), maar alleen als je deze link volgt. Anders kom je op een pagina terecht waar SOLERA TELECOM AG de verzender is. Deze afzetters rekenen maar liefst 28 euro (!) verzendkosten voor verzending naar Nederland. En niet alleen hier, maar bij al hun producten die zij als derde partij aanbieden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #9582

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik zie dat deze bij Amazon Duitsland nu zelfs nog iets goedkoper is (€ 16,99 + 3,49 verzendkosten), maar alleen als je deze link volgt. Anders kom je op een pagina terecht waar SOLERA TELECOM AG de verzender is. Deze afzetters rekenen maar liefst 28 euro (!) verzendkosten voor verzending naar Nederland. En niet alleen hier, maar bij al hun producten die zij als derde partij aanbieden.
    Om de één of andere reden komen zij altijd als eerste naar boven wanneer je blu-rays zoekt. Je moet altijd verder klikken als je Amazon zelf als verzender wil.

  8. #9583

    Standaard



    In het grootste deel van de wereld bekend als Silver Streak. Een van de eerste films die ik ooit zag en vreemd genoeg niet zo makkelijk te krijgen op blu-ray: enkel een Zweedse release (deze) en een Amerikaanse release die al lang geleden OOP is gegaan.

  9. #9584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Om de één of andere reden komen zij altijd als eerste naar boven wanneer je blu-rays zoekt. Je moet altijd verder klikken als je Amazon zelf als verzender wil.
    En ze doen het voorkomen of verzending maar 1 cent is. Vreemd dat Amazon blij is met dit soort gedrag van een verkoper.

  10. #9585

    Standaard

    Gekocht bij Amazon.es:



    ''Bourne: The Ultimate Collection (UK 4K Uitgave, 4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 66.43

    Gekocht bij Amazon.fr:



    ''Mission: Impossible - The 6 Movie Collection (Franse 4K Uitgave)'' € 46,49

    Gekocht bij Amazon.de:



    ''Fast & Furious: 9 Movie Collection (Duitse 4K Uitgave, 4K Ultra HD + Blu-ray, 9 Movies: 14 Cuts)'' € 110,82

  11. #9586

    Standaard

    Major Dundee (Limited Edition Arrow Video)

    Met 40% korting, incl. 2,99 verzendkosten, totaal 26,98 bij Zavvi
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  12. #9587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GTST Bekijk bericht
    Resistance
    € 13,01 bol.com

    Mare of Easttown
    €29,99 bol.com
    Zonde. Je had 5 euro kunnen besparen, als je Mare of Easttown bij Wehkamp had gekocht.

  13. #9588

    Standaard

    Bij bol.com

    Stephen King's Stand 27 euro


  14. #9589

    Standaard

    Dit is wat ik de afgelopen vier maanden heb gekocht, bijna alles tijdens sales:

    --

  15. #9590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Dit is wat ik de afgelopen vier maanden heb gekocht, bijna alles tijdens sales:
    Pak jij nooit uit wat je ontvangen hebt? Alles zit zo te zien nog in een plastic verpakking. Wat is daar het nut van? Je gaat bij ontvangst toch altijd controleren of er in zit wat op de verpakking staat en dat het niet beschadigd is of zo? Of heb jij een doorverkoopwinkel?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #9591

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Pak jij nooit uit wat je ontvangen hebt? Alles zit zo te zien nog in een plastic verpakking. Wat is daar het nut van? Je gaat bij ontvangst toch altijd controleren of er in zit wat op de verpakking staat en dat het niet beschadigd is of zo? Of heb jij een doorverkoopwinkel?
    Je maakt een aantal aanstootgevende veronderstellingen. Jammer, maar ik kan dat ook.

    Om te beginnen; misschien is het tijd om je ogen te laten checken? Alleen al in de eerste stapel (van links) zijn de volgende films uit de verpakking (en reeds bekeken):

    The Hit, Sanjuro, Mysterious Skin, Mikey and Nicky, Normae Rae, Brick, The Wind Will Carry Us.

    In de tweede stapel:

    The Damned, Manchurian Candidate, Hearts and Minds, Beau Travail, The Last Metro, Maniac, Harry and Tonto, T2 Trainspotting, Snow Falling on Cedars, Death of a Salesman, Criss Cross, Lost Highway (en sinds het nemen van de foto: Shattered, Buried Alive, Sorry We Missed You & On The Bowery)


    Daarnaast zijn de volgende films in de eerste stapel (en veel films in de andere stapels) pas in de afgelopen week ontvangen:

    He Ran All the Way, The Masure of a Man, T-Men, The Whales of August, He Walked By Night, Crossing the Bridge, The Oblong Box, The Premature Burial, The McKenzie Break, The Birthday Party, Le Professionnel, Death Rides a Horse, Broken Flowers, Prime Cut, Kotch, Harry in your Pocket, Dogtooth, Lilies of the Field, Rush, The Killing of Sister George.

    Dus: +/- 27 van de 36 blu-ray's in de eerste stapel zijn al reeds bekeken of recent ontvangen.

    Ik gebruik een US freight forwarder en stuur eens in de 45 dagen alles door naar Nederland. Misschien heb jij een uitkering of ben je met pensioen en heb je alle tijd van de wereld om films te kijken, maar ik heb dat helaas niet. Het zal even duren voordat ik alle films heb gezien. En dat is geen uniek "probleem"; veel film verzamelaars hebben een grote kijkachterstand.

    Tenzij er een duidelijke beschadiging is te zien of te horen (zoals een losse disc), zie ik niet in waarom ik een blu-ray zou uitpakken voordat ik van plan ben om de film te kijken. Recent de "Ingmar Bergman" box set aangeschaft. Maar daarvoor al "Persona". Alleen nog niet gezien. "Persona" is daarom nog gesealed en daardoor makkelijker te ruilen/te verkopen.

    En nee, ik heb geen doorverkoopwinkel.
    Laatst aangepast door roninpacino : 27-10-2021 om 20:30
    --

  17. #9592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Pak jij nooit uit wat je ontvangen hebt? Alles zit zo te zien nog in een plastic verpakking. Wat is daar het nut van? Je gaat bij ontvangst toch altijd controleren of er in zit wat op de verpakking staat en dat het niet beschadigd is of zo? Of heb jij een doorverkoopwinkel?
    Lol, je wilt niet weten hoe groot mijn kijkachterstand is en hoeveel blurays er nog in de seal zitten.
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  18. #9593

    Standaard

    Vreemd genoeg nog nooit gezien...


    En een aantal Eureka's:




  19. #9594

    Standaard



    €27,99



    €26,99

    Beide bij bol.com

  20. #9595

    Standaard



    €31,28



    €13,99



    €19,-

    allemaal bij bol.com
    Laatst aangepast door GTST : 28-10-2021 om 20:01

  21. #9596

    Standaard

    Beste GTST, zou je iets kleinere afbeeldingen kunnen gebruiken:

    Knipsel.JPG

  22. #9597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Beste GTST, zou je iets kleinere afbeeldingen kunnen gebruiken:
    Trekt je inbelverbinding het slecht?

  23. #9598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En een aantal eurekas:
    Three Days of the Condor & Wake in Fright zijn topfilms.
    --

  24. #9599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Trekt je inbelverbinding het slecht?
    De leukste thuis? Nee, plaatjes die groter zijn dan het scherm, hebben niet heel veel nut.

  25. #9600

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    De leukste thuis? Nee, plaatjes die groter zijn dan het scherm, hebben niet heel veel nut.
    Groter dan welk scherm? Zowel op m’n laptop als iPhone passen ze prima binnen het scherm.

Pagina 384 van 450 EersteEerste ... 284334374380381382383384385386387388394434 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •