Gekocht bij Boekenvoordeel:
The Marvels € 25,99
Gekocht bij Boekenvoordeel:
The Marvels € 25,99
Ja: https://www.boekenvoordeel.nl/onder-...s-blu-ray.html
De 4k kost € 30,99: https://www.boekenvoordeel.nl/onder-...rvels-uhd.html
Persoonlijk had ik dan die 4K gekocht want daar zit de Blu-ray bij. Ik vind de Blu-ray nu wel erg duur tegenover de 4K.
De vraag of dit een normale Blu-ray is doelt waarschijnlijk op de prijs. Ik heb bewust de Blu-ray gekocht, omdat ik alle Marvels op Blu-ray heb en geen enkele op 4K.
Straks eens in de boekenvoordeel van Goes kijken voor The Marvels
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Onderweg van Amazon UK:
-Pearl [GBP 7,04]
-Scream (1996) (4K+BD) [2 voor GBP 30]
-Scream 2 (4K+BD) [2 voor GBP 30]
Plus wat andere dingen (boeken, een CD...), de verzendkosten vind ik dan nog wel acceptabel.
(En gisteren een regiovrije Panasonic DMP-BDT184 Blu-ray-speler van Media Homeservice ontvangen.)
"Bond. James Bond."
Gekocht/Besteld (Nog niet binnen) bij Amazon.de:
''Legend of the Lost'' € 26,54
''In Old California'' € 10,15
''The Fighting Kentuckian'' € 19,29
''Flame of Barbary Coast'' € 15,28
Gekocht/Besteld (Nog niet binnen) bij Amazon.es:
''Cahill U.S. Marshal (US Blu-ray)'' € 23,93
''The Train Robbers (US Blu-ray)'' € 20,57
''Island in the Sky'' € 15,20
''She Wore a Yellow Ribbon'' € 17,95
Pre-orders bij Bol.com:
''Neem me mee'' € 13,99
''Saints & Sinners'' € 12,99
Ik heb vandaag pas de tijd gehad om even te testen. Bij DVD's kiest ie de regio automatisch. Bij Blu-ray moet je in het hoofdmenu op 1, 2 of 3 drukken om te wisselen naar regio A, B of C. Daarna de disc erin en dan doet ie het. Werkt dus makkelijk. (Je ziet overigens geen bevestiging van de regiowissel op het scherm verschijnen.)
Oh ja, iets om rekening mee te houden: ik heb ook een 4K-speler van Panasonic. Die reageert óók op de afstandsbediening van de regiovrije speler. Je moet dus de ene speler afschermen/stroomloos maken tijdens het gebruik van de ander.
Laatst aangepast door Leijo : 14-03-2024 om 23:33
"Bond. James Bond."
Sorry, hoe bedoel je? Past ie dan de frequentie van één van de twee aan?
Gisteren de laatste van de drie op 17 januari bestelde 4K SteelBooks ontvangen (The Guns of Navarone). In tegenstelling tot de vorige twee hoeft deze zo te zien níet te worden omgewisseld vanwege schade...
En uiteindelijk € 1,01, € 6,10 en € 3,06 bespaard t.o.v. de pre-order-prijs.
"Bond. James Bond."
Kijk even in de handleiding.
Vaak kan je een ab een ander nummer geven dan de standaard.
Je moet dan zowel de speler als ab daarop instellen en werken ze via een ander kanaal.
Dan kan je beide spelers gewoon naast elkaar gebruiken. Je hebt dan uiteraard wel twee afstandsbedieningen nodig...
Amazon.com
Toch overstag gegaan voor seizoen 1 en 2...wel de US versie aangezien de anderen al uitverkocht zijn. Dan mis ik maar de blu-ray (die ik toch nooit ga opzetten).
Ik heb de gok gewaagd en mij Return to Oz gekocht via Amazon US voor USD 74.76.
Ik had nog een tegoedbon van USD 65.43, dus moest ik gewoon nog USD 9.33 opleggen. En hij is niet eens veel duurder dan de andere DCE's die ik al in mijn bezit heb.
De enige Disney Club Exclusive die ik nog graag zou hebben is The Black Hole, maar dan wel de correcte versie, is onbetaalbaar.
Laatst aangepast door jurgen42u : 18-03-2024 om 17:57
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Het werkt, bedankt! Enige minpuntje eraan is wel dat 'de andere speler' de afstandsbediening wél blijft zien, ook al reageert ie verder niet op de gegeven commando's. Dat betekent dus dat het lampje op m'n (displayloze) BD-speler knippert als ik de afstandsbediening van de 4K-speler gebruik (die nog op kanaal 1 zit) en op het display van m'n 4K-speler 'set code to 1' o.i.d. verschijnt als ik de afstandsbediening van de BD-speler gebruik (die op kanaal 2 zit).
"Bond. James Bond."
ennio (uk versie)
Star Trek Picard saisons 1 a 3
Gekocht/Besteld (Nog niet binnen) bij Amazon.de:
''Analyze This/Analyze That (Blu-ray Double Feature, 2 Disc)'' € 8,11
''What's eating Gilbert Grape (UK Blu-ray)'' € 11,63
Gekocht bij Bol.com:
The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes € 18,99
Blu-ray Audio Pet Shop Boys - Nonetheless https://www.thesdeshop.com/products/...olby-atmos-mix
Vooralsnog alleen hier te bestellen. Misschien dat hij later ook beschikbaar wordt bij andere web(winkels).