Pagina 340 van 450 EersteEerste ... 240290330336337338339340341342343344350390440 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.476 tot 8.500 van 11237 worden weergegeven.
  1. #8476

    Standaard

    So, dat heeft voor mij weer lang geduurd voordat ik een aankoop heb gedaan en al helemaal dat ik hier heb gepost.

    De PS5 is inmiddels besteld, of de console nu wel of niet op release komt.. hij zal er eens komen. Daardoor ga ik eindelijk mijn stap naar 4K kunnen maken. Nu nog een juiste TV maar dat ga ik dadelijk in het TV topic plaatsen. Mijn vader had het nieuws ook al door en ik kreeg vandaag van hem mijn 1e 4K film als verassing binnen:

    Black Hawk Down.

    Onwijs blij mee gezien wat ik heb gelezen het een toppertje op 4K blijkt te zijn?

  2. #8477

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Black Hawk Down.

    Onwijs blij mee gezien wat ik heb gelezen het een toppertje op 4K blijkt te zijn?
    Black Hawk Dawn is inderdaad een mooie op 4K, al is het verschil met de gewone Blu-ray nu ook weer niet zo enorm groot. Dat geldt overigens voor de meeste recentere films. Er bestaan zelfs 4K-uitgaven die kwalitatief minder zijn dan de Blu-ray versie. Maar vooral oudere films (uit de jaren 80 en daarvoor) profiteren het meest van de 4K-omzetting. Lees vooral veel reviews om je daar een goed beeld over te vormen. En denk eraan: 4K is veel kritischer m.b.t. de gebruikte apparatuur dan bijv. 3D.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #8478

    Standaard

    Bij MM gekocht:

    Outlander Seizoen 5
    De Beentjes van Sint Hildegard

  4. #8479

    Standaard

    Ik liep de boekenvoordeel in en ik nam het volgende mee:

    2 voor 15:
    Roma (Criterion)
    IT - Chapter two (2- disks)

    2 voor 10:
    IT - Chapter one
    Dragged across Concrete

    Het leuke is dat Roma dus de Criterion editie is. Er staat zelfs spine# 1014 op. De menu's, de extra's...alles identiek. Er zit zelfs een boekwerkje bij. En nu dan ook Nederlandse subs. Mooie deal.
    Laatst aangepast door Melzz : 11-10-2020 om 17:06

  5. #8480

    Standaard

    Bedankt voor de tip. Morgen maar even naar Boekenvoordeel.

    Dat het de Criterion editie is zal te maken hebben met dat Netflix alleen hen de licentie verleend heeft om 'm op fysieke media uit te brengen. Maar het komt niet zo vaak voor dat deze dan ook in andere landen dan de US en UK wordt uitgebracht. Ik heb Dead Ringers van David Cronenberg op NL dvd en dat betreft ook de Criterion uitgave.

  6. #8481

    Standaard

    Ik had het wel al gelezen maar ik was deze uitgave nog niet tegengekomen. Bij Bol.com is hij bv 22,99:

    https://www.bol.com/nl/p/roma/920000...specifications

    Dus dan is 7,50 een koopje. En zelfs met een boekje (moet je denk ik maar afwachten bij een boekenvoordeel). De tekst in dat boekje is in het Nederlands.

  7. #8482

    Standaard





    Via de Arrowsite voor 82 pond. Als je de code HAPPYCAMPER invoert, krijg je 10% korting.

  8. #8483

    Standaard

    ojuist de 4K steelbook van 300 opgehaald bij postkantoor. Moest 18 euro bijbetalen voor import, iets wat ik echt nog nooit eerder gehad hebt bij Zavvi ik hoop niet dat dat vaste praktijken worden, want dan geen steelbooks meer voor mij
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  9. #8484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    ojuist de 4K steelbook van 300 opgehaald bij postkantoor. Moest 18 euro bijbetalen voor import, iets wat ik echt nog nooit eerder gehad hebt bij Zavvi ik hoop niet dat dat vaste praktijken worden, want dan geen steelbooks meer voor mij
    Oeps, dat is wel heel bijzonder. Zijn ze al aan het oefenen voor de aankomende no-deal brexit per 1 januari 2021? Ik heb nog nooit invoerrechten hoeven te betalen voor Zavvi-bestellingen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #8485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Oeps, dat is wel heel bijzonder. Zijn ze al aan het oefenen voor de aankomende no-deal brexit per 1 januari 2021? Ik heb nog nooit invoerrechten hoeven te betalen voor Zavvi-bestellingen.
    Bij Zavvi liep je dat risico wel altijd al, omdat die ook vanaf de Kanaaleilanden versturen en die al nooit onder de EU vielen.

  11. #8486

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik liep de boekenvoordeel in en ik nam het volgende mee:

    2 voor 15:
    Roma (Criterion)
    IT - Chapter two (2- disks)

    2 voor 10:
    IT - Chapter one
    Dragged across Concrete

    Het leuke is dat Roma dus de Criterion editie is. Er staat zelfs spine# 1014 op. De menu's, de extra's...alles identiek. Er zit zelfs een boekwerkje bij. En nu dan ook Nederlandse subs. Mooie deal.
    Roma lag hier in beide winkels in de stad helaas niet op Blu-ray, hadden ze ook niet binnen gekregen. Heb hem nu maar op DVD aangeschaft, samen met Aquaman op Blu-ray in de 2 voor 15€.

  12. #8487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Roma lag hier in beide winkels in de stad helaas niet op Blu-ray, hadden ze ook niet binnen gekregen. Heb hem nu maar op DVD aangeschaft, samen met Aquaman op Blu-ray in de 2 voor 15€.
    Oef, de DVD t.o.v. de 4k op netflix...dat zal afzien zijn .

    Zelf bij amazon.uk in de prime actie deze gekocht, toevallig wilde ik 'm van het weekend al kopen, maar ik dacht: ik wacht even. Niets voor niets dus.


  13. #8488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Oeps, dat is wel heel bijzonder. Zijn ze al aan het oefenen voor de aankomende no-deal brexit per 1 januari 2021? Ik heb nog nooit invoerrechten hoeven te betalen voor Zavvi-bestellingen.
    Ik dus ook niet. Vriend van me 2 jaar terug met een steelbook een keer, maar daarna ook nooit meer.
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  14. #8489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht

    Via de Arrowsite voor 82 pond. Als je de code HAPPYCAMPER invoert, krijg je 10% korting.
    Bedankt voor het melden van die code, scheelt weer verzendkosten .

    Zelf de volgende titels besteld:
    David Holzman's Diary (DVD)
    The Dead Center (DVD)
    The Emperor's Naked Army Marches On (DVD)
    The Endless (DVD)
    From Lift to The Road: The Films of Marc Isaacs (Blu-ray)
    Future Shock!: The Story of 2000AD (DVD)
    Joshua Oppenheimer: 12 Early Works (DVD)
    Morgiana (DVD)
    The Shop on the High Street (DVD)
    Witchhammer (DVD)

  15. #8490

    Standaard

    Vandaag wederom een steelbook van Zavvi ontvangen, met wederom importkosten deze werd op een ander adres gelevedd. Ik heb de Star Wars steelbook set nog nirt compleet, maar ik ga mn pre-orders wel cancellen nu.
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  16. #8491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Roma lag hier in beide winkels in de stad helaas niet op Blu-ray, hadden ze ook niet binnen gekregen. Heb hem nu maar op DVD aangeschaft, samen met Aquaman op Blu-ray in de 2 voor 15€.
    Hier hadden ze er nog ééntje liggen. Gelijk maar meegenomen! €10,- is een goeie deal voor een Criterion uitgave.

    Edit: Deze release is uitgegeven door Warner Bros, die de Criterion 1 op 1 heeft overgenomen. Waarschijnlijk omdat Netflix als eis had dat de blu-ray internationaal zou worden verspreid, maar Criterion dat zelf niet doet als niche label.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 14-10-2020 om 21:58

  17. #8492

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Black Hawk Dawn is inderdaad een mooie op 4K, al is het verschil met de gewone Blu-ray nu ook weer niet zo enorm groot. Dat geldt overigens voor de meeste recentere films. Er bestaan zelfs 4K-uitgaven die kwalitatief minder zijn dan de Blu-ray versie. Maar vooral oudere films (uit de jaren 80 en daarvoor) profiteren het meest van de 4K-omzetting. Lees vooral veel reviews om je daar een goed beeld over te vormen. En denk eraan: 4K is veel kritischer m.b.t. de gebruikte apparatuur dan bijv. 3D.
    Bedankt voor de info.

  18. #8493

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Vandaag wederom een steelbook van Zavvi ontvangen, met wederom importkosten deze werd op een ander adres gelevedd. Ik heb de Star Wars steelbook set nog nirt compleet, maar ik ga mn pre-orders wel cancellen nu.
    Ik heb inmiddels 6 steelbooks ontvangen van Star Wars en The Fifth Element, alles netjes en zonder kosten.
    Dus ik verwacht nog de laatste 3 steelbooks van SW en Total Recall.
    Even afwachten dus...

    Hoeveel moest je betalen, dan?
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  19. #8494

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Vandaag wederom een steelbook van Zavvi ontvangen, met wederom importkosten deze werd op een ander adres gelevedd. Ik heb de Star Wars steelbook set nog nirt compleet, maar ik ga mn pre-orders wel cancellen nu.
    Hier ook Star Wars steel met extra kosten.... ruim 19 euro, idiote is dat waar het om gaat (belasting) slechts 6.30 euro is maar je mag dus 13 euro afhandelingskosten dokken

    Heb bijna alle outstanding orders gecanceld, alleen Roque nation en Solo steels laat ik staan

    Duidelijk dat bij post.nl sorteercentrum (in ieder geval regio Den Haag) het vizier is gezet op deze bron van inkomsten, van de postzegels moeten ze het in ieder geval niet hebben
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  20. #8495

    Standaard

    Vandaag de 4K Steelbook ontvangen van "Justice League" : Geen bijkomende kosten.

    Pas geleden de Hulk Collection op Steelbook ook gewoon ontvangen zonder extra kosten.

  21. #8496

    Standaard

    Gister ook de Episode III-steelbook ontvangen van Zavvi, geen importkosten. Heb deze sowieso nog nooit bij films gehad van Zavvi, alleen een keer bij funko's die ik voor mijn broertje had besteld.

  22. #8497

    Standaard

    Ik probeer bij Zavvi altijd onder de €20,- te blijven per item. Tot nu toe nog geen extra kosten hoeven te betalen.

    Hebben jullie Zavvi zelf al eens aangeschreven? Via je profiel of Twitter?

  23. #8498

    Standaard

    Waren alle zendingen nu en in het verleden voorzien van een douanesticker met bedrag? Misschien dat men daar onlangs mee is begonnen i.v.m. komende Brexit.

    Contact opnemen met Zavvi heeft volgens mij weinig zin. Ze geven zelf aan: Als uw afleveradres zich buiten het Verenigd Koninkrijk of Guernsey bevindt, kan het zijn dat u onderworpen wordt aan invoerrechten en heffingen (inclusief BTW), die worden geheven nadat een levering het land van bestemming bereikt. Dergelijke extra kosten dienen door u gedragen te worden. U dient er rekening mee te houden dat het douanebeleid sterk per land kan verschillen. Wij raden u aan contact op te nemen met uw lokale douanekantoor voor verdere informatie.

    Je zou dus wel contact kunnen opnemen met de douane, waarom ze (nu al) invoerrechten berekenen over pakketjes verstuurd vanuit de EU.

  24. #8499

    Standaard

    Op https://nl.trustpilot.com/review/zavvi.nl staat ook iemand die importkosten moest betalen. Zavi heeft erbij gereageerd dat ze van niets weten, dat er zaken gaan wijzigen en dat het betaald moet worden. Als het niet van buiten de EU is gestuurd, zou ik bezwaar maken. Engeland valt nu nog steeds in de EU.

  25. #8500

    Standaard

    Zavvi heeft diverse depots/locaties waar uit verstuurd word, oa 1tje in Guernsey en dit eilandje valt buiten de EU, dus daar kan invoerkosten overheen worden berekend.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


Pagina 340 van 450 EersteEerste ... 240290330336337338339340341342343344350390440 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •