Pagina 365 van 450 EersteEerste ... 265315355361362363364365366367368369375415 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.101 tot 9.125 van 11237 worden weergegeven.
  1. #9101

    Standaard

    Gekocht/Besteld bij Amazon.de in de actie 4x 4K Ultra HD Blu-ray's voor € 50:



    ''Teenage Mutant Ninja Turtles (4K Ultra HD + Blu-ray + Digital Copy)''
    ''Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows (4K Ultra HD + Blu-ray)''
    ''Shaun of the Dead (4K Ultra HD + Blu-ray)''
    ''Hacksaw Ridge (4K Ultra HD + Blu-ray)''

    Gekocht/Besteld bij Amazon.it:



    ''Resident Evil: The Complete Collection 4K Blu-ray (6x 4K Ultra HD + 6x Blu-ray's, Limited Edition, UK Uitgave)'' € 98,86 (Inclusief verzendkosten: € 103,15)

    Gekocht/Besteld op EBAY.nl:



    ''Amsterdamned (Collector's Edition: Blu-ray + DVD Combo Pack)'' € 26,25
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 14-05-2021 om 02:16

  2. #9102

    Standaard

    Ik heb flink toegeslagen bij Fnac Antwerpen omdat ik Universal 4K titels maar bar weinig in de aanbieding zie in Nederland. Door de Fnac pas van een vriend die het voor mij heeft opgehaald zat er € 10 extra korting op. De actie was 2 voor € 30, dus alles bij elkaar heeft dit mij € 170 gekost.



    The future is Blu

  3. #9103

    Standaard

    Jullie moeten allemaal wel topbanen hebben of alleenstaand/thuiswonend zijn als je zoveel euros per week kan besteden aan films.

  4. #9104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Jullie moeten allemaal wel topbanen hebben of alleenstaand/thuiswonend zijn als je zoveel euros per week kan besteden aan films.
    Nee hoor, heb echt geen topbaan & woon ook maar in een appartementje & ben gelukkig single (wil ook geen relatie). Maar ik ben nu eenmaal altijd opgevoed met ''Je kan beter iets kopen waar je heel lang plezier aan/van hebt, dan het bv uitgeven in 1 avond & daarna is het dan weg''. Ik geef mijn geld dan liever zo uit, dan het wegbrengen naar de kastelein of iets dergelijks. Maar wat betreft die Resident Evil box had ik geluk en was ik goedkoop uit. Want normaal is die meer dan 100 euro, maar ik had hem voor € 98,86, terwijl hij enkele uren later ineens € 140,39 was geworden. Dus ik geef mijn geld uit om er lang plezier van te hebben & niet om het in 1 avond kwijt te zijn. Dat vind ik dan weer zonde.

  5. #9105

    Standaard

    Gekocht/Besteld bij Amazon.de in de actie 4x 4K Ultra HD Blu-ray's voor € 50:



    ''RED (4K Ultra HD + Blu-ray)''
    ''R.E.D. 2 (4K Ultra HD + Blu-ray)''
    ''Us (4K Ultra HD + Blu-ray)''
    ''The Mechanic: Resurrection (4K Ultra HD + Blu-ray)''

  6. #9106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Maar wat betreft die Resident Evil box had ik geluk en was ik goedkoop uit. Want normaal is die meer dan 100 euro, maar ik had hem voor € 98,86, terwijl hij enkele uren later ineens € 140,39 was geworden.
    Dan heb je op dit moment geluk idd,
    Zelf had ik dit blijkbaar vorig jaar toen ik de Amerikaanse in de pre-order plaatste bij cdwow voor slechts € 72,49
    Geen idee of ie daarna daar ook duurder is geworden maar leverbaar is ie in ieder geval niet meer.

  7. #9107

    Standaard

    Bol.com, voor € 14,29:

    The future is Blu

  8. #9108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Waarom zo'n grote foto? Je kan hem toch ook kleiner plaatsen?
    Zou het sowieso leuker vinden als mensen echte foto's plaatsten i.p.v. stockfoto's. Stockfoto's kan ik zelf ook wel opzoeken aan de hand van de titel+label.
    --

  9. #9109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Zou het sowieso leuker vinden als mensen echte foto's plaatsten i.p.v. stockfoto's. Stockfoto's kan ik zelf ook wel opzoeken aan de hand van de titel+label.
    Dat kan natuurlijk, maar dan moet je ze wel op je pc laten staan ofzo, want als je ze verwijderd van bv je pc, dan zijn ze hier ook verdwenen & hou je alleen de eventuele tekst & prijzen over. Daarom plaats ik geen ''real'' foto's.

    Maar wat betreft de grootte, als ze gewoon een fatsoenlijk formaat hebben is het niet erg, maar een afbeelding die alles uit elkaar trekt & waardoor je veel moet scrollen, is ook niet prettig. Dan zijn deze bovenstaande afbeeldingen gewoon perfect: En je ziet wat je gekocht hebt & je hebt een redelijk formaat.

    Maar als jij eigen foto's wil blijven plaatsen: Ga vooral je gang .

  10. #9110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dat kan natuurlijk, maar dan moet je ze wel op je pc laten staan ofzo, want als je ze verwijderd van bv je pc, dan zijn ze hier ook verdwenen & hou je alleen de eventuele tekst & prijzen over. Daarom plaats ik geen ''real'' foto's.
    Waar heb jij het over? Je kunt je foto's gewoon ergens uploaden, zoals bij IMGur. De link plak je dan in dit topic met image tags.

    Je denkt toch zeker niet dat al die foto's die ik hier heb geplaatst nog steeds op mijn pc staan?
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 15-05-2021 om 13:34

  11. #9111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Waar heb jij het over? Je kunt je foto's gewoon ergens uploaden, zoals bij IMGur. De link plak je dan in dit topic met image tags.

    Je denkt toch zeker niet dat al die foto's ik hier heb geplaatst nog steeds op mijn pc staan?
    Die site ken ik niet & ik bedoelde gewoon een mapje op je pc. Heb geen verstand van hoe alles werkt via sites zoals jouw voorbeeld. Ik vind het gewoon het makkelijkste & handigste als ik ze gewoon van bv van Blu-ray.com of Bol.com haal. Zo blijf ik het in ieder geval doen. En dat denk ik zeker niet nee dat jij de foto's bewaart.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 14-05-2021 om 23:25

  12. #9112

    Standaard

    Oh, maar al die foto's hoef je ook niet te bewaren. Zodra je ze hebt geupload op zo'n image site dan kun je ze meteen van je pc verwijderen.

    IMGur is wat dat betreft heel simpel:


    1. Druk op de groene [New post] knop linksbovenin, naast het IMGur logo
    2. Nu zie je een pop up in het midden van je scherm. Klik op de regel 'Choose Photo/Video'
    3. De Windows Verkenner opent zich nu, waar je je foto op je pc kunt opzoeken. Dubbelklik op de juiste foto
    OF selecteer deze en druk op de knop [Openen].
    4. De foto wordt nu op IMGur geplaatst.
    5. Als je met je muisaanwijzer over de foto heengaat, klik dan rechtsbovenin de foto op de knop met de drie puntjes [...]
    6. Er opent zich een pop up. Selecteer de tweede regel 'Get Share Links'
    7. Er opent zich een nieuwe pop up genaamd 'Share Options'. Kies de derde regel 'BBCode Forums' en druk op de groene knop [Copy Link]
    8. Ga naar dit topic en in je reactieveld druk je op je toetsenbord Control + V (of rechtermuistoets en selecteer dan 'Paste').

    Een kind kan de was doen!
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 14-05-2021 om 23:57 Reden: Website doet stom

  13. #9113

    Standaard

    Wat is dit nu weer voor iets idioots? Had ik alles netjes onder elkaar gezet, druk ik op plaatsen, zet ie alles achter elkaar!!

    Er is iets serieus mis met de website.

    Edit: Dit doet de site alleen bij Snel Reageren. Als ik naar Geadvanceerde Opties ga doet ie het wel normaal.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 14-05-2021 om 23:56 Reden: Website doet stom pt. 2

  14. #9114

    Standaard

    The Three Musketeers (Disney Movie Club) en met slipcover via ebay voor 48,63 euro
    Laatst aangepast door jurgen42u : 15-05-2021 om 13:44

  15. #9115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Jullie moeten allemaal wel topbanen hebben of alleenstaand/thuiswonend zijn als je zoveel euros per week kan besteden aan films.
    Mijn grote aanschaf is uitzonderlijk hoor. Het is het resultaat van maanden lang geen aanbieding zien, terwijl je alles in de gaten houdt en dan opeens een goede aanbieding zien.

    Verder is het zoals eerder al werd gezegd een kwestie van waar je je geld aan wilt uitgeven. Mijn filmcollectie is mijn alles, los van mijn vrouw en dochter. Ik geef daar liever geld aan uit dan aan andere dingen. Ik maak geen dure reizen enzo en qua dingen doen kune je momenteel amper geld uitgeven.
    The future is Blu

  16. #9116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Dan heb je op dit moment geluk idd,
    Zelf had ik dit blijkbaar vorig jaar toen ik de Amerikaanse in de pre-order plaatste bij cdwow voor slechts € 72,49
    Geen idee of ie daarna daar ook duurder is geworden maar leverbaar is ie in ieder geval niet meer.
    Als ik het je vragen mag: Die Resident Evil Box, is dat een beetje stevige kwaliteit, of is het een Box van dun karton?

  17. #9117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Jullie moeten allemaal wel topbanen hebben of alleenstaand/thuiswonend zijn als je zoveel euros per week kan besteden aan films.
    Ik heb de afgelopen maanden te veel uitgegeven. Máár ik was 5-6 jaar gestopt met het verzamelen van films, dus het is iets makkelijker te rechtvaardigen. Daarnaast zie ik het ook als een investering (niet financieel) voor later; fysieke media is aan het uitsterven en ik wil gewoon een grote en goede collectie opbouwen nu het nog kan. Elke week gaat er wel iets OOP. Mijn kijkachterstand is echt immens. De lockdown en thuiswonend zijn helpt natuurlijk ook; wat ik niet opdrink of uitgeef aan kleding/sportschool/bioscoop/kapper/etc. geef ik nu uit aan fysieke media.

    Ik wacht nog op een aantal pakketjes en dan post ik mijn nieuwste aanwinsten. Ik denk mijn grootste/leukste "haul" tot nu toe; vooral omdat er veel persoonlijke grails tussen zitten. Laatste maand; ná mei ga en moet ik rustiger aandoen .
    --

  18. #9118

    Standaard

    Volgens mijn Whatiwatch (en ik denk wal aardig accuraat dus)

    Aantal films: 3083
    Drager
    4K Blu-ray: 253
    Blu-ray: 2597
    DVD: 233

  19. #9119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Als ik het je vragen mag: Die Resident Evil Box, is dat een beetje stevige kwaliteit, of is het een Box van dun karton?
    Sorry voor m'n late reactie, maar de Amerikaanse is een mooie stevige box. Bestaat uit twee delen met daaroverheen dan weer zo'n loshangend informatieblad.
    Altijd zo jammer, elke keer vastplakken of t opvouwen en ergens tussen frommelen vind ik ook geen opties.

  20. #9120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    Volgens mijn Whatiwatch (en ik denk wal aardig accuraat dus)

    Aantal films: 3083
    Drager
    4K Blu-ray: 253
    Blu-ray: 2597
    DVD: 233
    Verkeerde topic?

  21. #9121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Een andere optie is Indicator. Je kunt daar als add-on toevoegen aan je bestelling, maar wel met een maximum van 2 doosjes.
    Nog bedankt voor deze reminder. Bij mijn laatste bestelling daar twee doosjes aan de order toegevoegd.

    Het is gelukkig niet zo dat ik dit soort cases in grote aantallen beschadigd heb liggen dus deze constructie is nog wel de meest kostenefficiënte.
    Laatst aangepast door Richard B. : 17-05-2021 om 17:07

  22. #9122

    Standaard

    Ontvangen van Amazon.co.uk:



    Short Circuit 2 - Deluxe Edition £ 24,99 (met ruim 100 minuten aan extra's, boek van 88 pagina's met achtergrondinformatie en veel foto's, art cards en dubbelzijdige poster)

  23. #9123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Sorry voor m'n late reactie, maar de Amerikaanse is een mooie stevige box. Bestaat uit twee delen met daaroverheen dan weer zo'n loshangend informatieblad.
    Altijd zo jammer, elke keer vastplakken of t opvouwen en ergens tussen frommelen vind ik ook geen opties.
    Bedankt voor je reactie . Dan zal denk ik de UK uitgave ook wel van stevig karton zijn. Donderdag wordt de box bij me afgeleverd, dus dan kan ik het met zekerheid zeggen of hij ook van goede kwaliteit is.

  24. #9124

    Standaard

    AllTheAnime

    Violet Evergarden Collectors Edition



    Amazon US

    Saw 4K



    Shrek 4K



    Big Fish 4K


  25. #9125

    Standaard

    The last vermeer via rarewaves amazon US voor 31,15 euro

Pagina 365 van 450 EersteEerste ... 265315355361362363364365366367368369375415 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •