Pagina 305 van 450 EersteEerste ... 205255295301302303304305306307308309315355405 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.601 tot 7.625 van 11231 worden weergegeven.
  1. #7601

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Captain Marvel
    Us
    Spider-Man: Into the Spider Verse
    en 17 Criterions om mijn achterstand in te lopen
    Dat je "17 Criterions" post snap ik niet helemaal Coen, het gaat toch om de titels en niet om de uitgever?
    Als ik 17 Universals zou posten, zou het net zo vreemd zijn .

  2. #7602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat je "17 Criterions" post snap ik niet helemaal Coen, het gaat toch om de titels en niet om de uitgever?
    Als ik 17 Universals zou posten, zou het net zo vreemd zijn .
    Klopt, ik moest de post nog aanvullen (ken ze niet allen uit het hoofd). Maar dat was er even bij ingeschoten!
    Het zijn:

    Do The Right Thing
    Funny Games
    Klute
    The Heiress
    1984
    Swing Time
    Stranger Than Paradise
    Night on Earth
    Diamonds of the Night
    Hedwig and the Angry Inch
    The Baker's Wife
    Europa Europa
    House of Games
    Let the Sunshine In
    Blue Velvet
    L'Humanite
    La Vie de Jesus
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #7603

    Standaard

    Gekocht (Besteld, Nog niet binnen) bij Zavvi.nl in de actie 2 UHD films voor € 32:



    ''Terminator 2:Judgment Day (4K Ultra HD + Blu-ray)''
    ''Terminator: Genisys (4K Ultra HD + Blu-ray)''


    Gekocht op EBAY (Nog niet binnen):



    ''Cool Runnings (Disney Movie Club Exclusive)'' € 55,06 (Inclusief verzendkosten & invoerkosten)

    Een beetje dure prijs wellicht, maar ik vind de film erg mooi. En aangezien de film erg moeilijk te krijgen is, heb ik hem gekocht via bieding.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 30-07-2019 om 18:29

  4. #7604

    Standaard

    Besteld bij Zoom.co.uk:



    Ongeveer €13,10 inclusief verzending.

  5. #7605

    Standaard

    Pre-order bij Zavvi.nl:



    ''Batman Legacy 4K Ultra HD Zavvi Exclusive Steelbook Collection (Batman, Batman Returns, Batman Forever, Batman & Robin)'' € 124,99

  6. #7606

    Standaard

    Via marktplaats;

    House
    Andrei Rublev
    Weer 2 Criterions
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #7607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Via marktplaats;

    House
    Andrei Rublev
    Weer 2 Criterions
    Speciale reden dat je voor de Criterion-versie van House bent gegaan, ipv de Eureka-versie?

  8. #7608

    Standaard

    Pre-order bij Zavvi.nl:



    ''Fast & Furious: Hobbs & Shaw 4K (4K Ultra HD + 2D, Limited Edition Steelbook)'' € 35,99

  9. #7609

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Speciale reden dat je voor de Criterion-versie van House bent gegaan, ipv de Eureka-versie?
    Ja. Artwork en de extra film (Emotion)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #7610

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ja. Artwork en de extra film (Emotion)
    Oh! Goed om te weten dat de Criterion een extra film bevat. Bedankt voor de informatie.

  11. #7611

    Standaard

    Hirokazu Koreeda boxset
    Red Turtle steelbook

    besteld bij Zavvi
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  12. #7612

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Oh! Goed om te weten dat de Criterion een extra film bevat. Bedankt voor de informatie.
    Een film van 50 minuten. Qua extra's is de MoC verder nog wat uitgebreider denk ik. En een iets hogere bitrate maar dat zie je amper in beweging volgens mij
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #7613

    Standaard

    Hereditary
    Dunkirk

    2 voor 10 bij witte boekhandel

  14. #7614

    Standaard

    Deze ochtend telefoon gekregen dat mijn Shazam digibook beschikbaar was.

    Dus vanmiddag gaan halen in MM Deurne, was zelfs nog 2 Euro goedkoper dan ik betaald had. Kost nu 17,99 Euro (12 Euro duurder bij Bol).

    Ook Corgi meegenomen voor 16,99 Euro.

  15. #7615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Hereditary
    Dunkirk

    2 voor 10 bij witte boekhandel
    Ik heb ne tijd geleden de 4k steelbook van Dunkirk voor 2,5€ op de kop kunnen tikken bij Amazon

  16. #7616

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Hirokazu Koreeda boxset

    besteld bij Zavvi
    Toffe aankoop!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #7617

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Toffe aankoop!
    Zelf Downhill Racer (Criterion Collection) gescoord

    22 euro bij wowhd
    Laatst aangepast door Coen P. : 06-08-2019 om 15:27
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #7618

    Standaard

    Waarom zetten jullie de prijzen er niet bij & de webshops? Wellicht dat mensen die ze ook willen kopen, dan ook gebruik kunnen maken van die mooie prijs cq aanbieding? is gewoon maar een vraag hoor. Was ook de bedoeling toch van de topic?

  19. #7619

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Waarom zetten jullie de prijzen er niet bij & de webshops? Wellicht dat mensen die ze ook willen kopen, dan ook gebruik kunnen maken van die mooie prijs cq aanbieding? is gewoon maar een vraag hoor. Was ook de bedoeling toch van de topic?
    Nee, daar zijn de pricewatch topics voor. Hier hoef je alleen je aankoop te vermelden en dat mag zonder prijs.

  20. #7620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nee, daar zijn de pricewatch topics voor. Hier hoef je alleen je aankoop te vermelden en dat mag zonder prijs.
    Volgens mij heb je dan toch echt iets over het hoofd gezien (Pagina 1, Post 1):

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Deel 10 alweer, we blijven maar kopen!

    - Probeer zo informatief mogelijk te posten (waar gekocht, subtitles, voor hoeveel, linkjes), dit voorkomt onnodige vragen.
    - Het is niet toegestaan om dezelfde titel over meerdere posts te verdelen. Dus geen aparte posts als je de titel hebt gezien, besteld, betaald, ontvangen of bekeken. Hierop zal streng worden gemodereerd!
    - Mochten er toch brandende vragen zijn (hoe een bepaalde Blu-ray is qua beeld of geluidkwaliteit bijvoorbeeld) gebruik dan de PM functie of zoek het topic over de desbetreffende Blu-ray uitgave op onder Blu-ray disc Discussies.
    - Val elkaar niet aan op koopgedrag; elkaar informeren over een betere prijs mag natuurlijk wel!
    - Het oude topic staat hier
    Raar dat je nu wat anders zegt dan wat jullie toch zelf hebben opgesteld als mensen achter deze website
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 06-08-2019 om 14:16

  21. #7621

    Standaard

    Dat heet voortschrijdend inzicht DVD Watcher Wat 5 jaar geleden gold hoeft nu niet meer te gelden. Er staat ook “probeer” dus het hoeft niet en bij deze is het dus zeker niet verplicht. Het mag wel, maar het hoeft niet.

  22. #7622

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dat heet voortschrijdend inzicht DVD Watcher Wat 5 jaar geleden gold hoeft nu niet meer te gelden. Er staat ook “probeer” dus het hoeft niet en bij deze is het dus zeker niet verplicht. Het mag wel, maar het hoeft niet.
    Maar ik blijf er bij dat het wel handig is als de webshop en prijzen er bij staan, want als iemand denkt: Eey das een mooie deal en niet duur, dan wil ik hem ook wel aanschaffen. Dat vind ik zelf persoonlijk wel zo fijn. Maar goed, was maar een simpele vraag he.

  23. #7623

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Maar ik blijf er bij dat het wel handig is als de webshop en prijzen er bij staan, want als iemand denkt: Eey das een mooie deal en niet duur, dan wil ik hem ook wel aanschaffen. Dat vind ik zelf persoonlijk wel zo fijn. Maar goed, was maar een simpele vraag he.
    Tja, hoe je de vragen stelt en icm dat je wilt aangeven dat dit topic daarvoor bedoeld zou zijn komt toch niet bij mij over als een “simpele vraag”. Als je de vraag nóg simpeler wilt stellen: spreek de medeforummer aan die de aankoop post en vraag hem gewoon, hier of via een PM, waar hij/zij de uitgave heeft gekocht. Simpel toch?

  24. #7624

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nee, daar zijn de pricewatch topics voor. Hier hoef je alleen je aankoop te vermelden en dat mag zonder prijs.
    Complete onzin, Rogier, en ik ben het volledig met Raymond (DVD Watcher) eens. Dit topic is ongeveer het populairste van alle topics op dit forum en dan is het handig om alle info bij elkaar te hebben. In de door jou genoemde Pricewatch-topic kijkt en plaatst bijna niemand iets, met uitzondering van forumlid Frank. Maar ja, luiheid is een algemeen verschijnsel op forums, dus ook hier. Dus je kan het blijven roepen, Raymond, troost je, er verandert toch niets.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #7625

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Complete onzin, Rogier, en ik ben het volledig met Raymond (DVD Watcher) eens. Dit topic is ongeveer het populairste van alle topics op dit forum en dan is het handig om alle info bij elkaar te hebben. In de door jou genoemde Pricewatch-topic kijkt en plaatst bijna niemand iets, met uitzondering van forumlid Frank. Maar ja, luiheid is een algemeen verschijnsel op forums, dus ook hier. Dus je kan het blijven roepen, Raymond, troost je, er verandert toch niets.
    Complete onzin van jou Marcel. Misschien is dit topic wel zo populair omdat men niet de verplichting voelt om die prijsinfo te vermelden, zoals in Pricewatch wel wordt verwacht. Misschien zijn mensen minder geneigd om hun aankopen hier te vermelden als die info wel als verplicht wordt gesteld. Je laatste opmerkingen vind ik niet echt respectvol naar je medeforummers, maar dat moet je zelf weten. Hier in dit topic laten we mensen vrij om prijsinfo bij hun aankopen te vermelden. Het staat je altijd vrij het te vragen. Verder gaan we als Crew hier in ieder geval niks aan doen.

Pagina 305 van 450 EersteEerste ... 205255295301302303304305306307308309315355405 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •