Pagina 319 van 450 EersteEerste ... 219269309315316317318319320321322323329369419 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.951 tot 7.975 van 11237 worden weergegeven.
  1. #7951

    Standaard

    Gekocht bij Wehkamp.nl:




    ''Antz'' € 8,99
    ''Flushed Away'' € 8,99
    ''Over the Hedge'' € 8,99
    ''Shark Tale'' € 8,99
    ''Parasite'' € 16,99

  2. #7952

    Standaard

    Criterion achterstand ingelopen:
    Pina
    Roma
    The Story of Temple Drake
    Le Petit Soldat
    All About My Mother
    Untl the End of the World
    War and Peace
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #7953

    Standaard

    Eerste Amazon.nl BR-bestellingen binnen:

    Bram Stoker's Dracula (4K + BR) - Franse versie - 5,40 euro (nu 25...)
    X-MEN The Cerebro Collection - UK - 6,75 euro
    Spider-man Trilogy (de oude reeks) - DE - 7,99 euro
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  4. #7954

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Eerste Amazon.nl BR-bestellingen binnen:

    Bram Stoker's Dracula (4K + BR) - Franse versie - 5,40 euro (nu 25...)
    X-MEN The Cerebro Collection - UK - 6,75 euro
    Spider-man Trilogy (de oude reeks) - DE - 7,99 euro
    Mooie prijzen, alleen erg jammer dat er geen fatsoenlijke zoekmachine daar is op de site.

  5. #7955

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Mooie prijzen, alleen erg jammer dat er geen fatsoenlijke zoekmachine daar is op de site.
    Compleet mee eens. Ik ben eigenlijk alles afgegaan. Ook gezocht op "blu ray".
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  6. #7956

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Compleet mee eens. Ik ben eigenlijk alles afgegaan. Ook gezocht op "blu ray".
    En (sorry voor de off topic mededeling) dan is het ook nog eens zo dat als je van Amazon.de prime overstapt naar Amazon.nl prime, je nooit meer terug kan naar Amazon.de prime, zie de melding op de .nl site: ''Wanneer je overstapt naar Prime op amazon.nl, is het niet meer mogelijk om lid te worden van het programma op Amazon.de.''

    Dus met de waardeloze site van .nl + deze melding erbij, blijf ik lekker mijn bestellingen doen op de Duitse site.

  7. #7957

    Standaard

    vandaag aangekregen van Amazon.nl
    Die Hard Quadrilogy Blu-Ray (UK) - 4,76. Is ondertussen 8,88

  8. #7958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En (sorry voor de off topic mededeling) dan is het ook nog eens zo dat als je van Amazon.de prime overstapt naar Amazon.nl prime, je nooit meer terug kan naar Amazon.de prime, zie de melding op de .nl site: ''Wanneer je overstapt naar Prime op amazon.nl, is het niet meer mogelijk om lid te worden van het programma op Amazon.de.''

    Dus met de waardeloze site van .nl + deze melding erbij, blijf ik lekker mijn bestellingen doen op de Duitse site.
    Goed om te weten.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  9. #7959

    Standaard

    American Ultra, Dredd & End of Days - Amazon.nl - €25,-
    First Love & Opera - Zavvi.nl - €40,-


  10. #7960

    Standaard Batman Begins (4K UHD, DigiBook) | The Dark Knight Rises (4K UHD, DigiBook)

    Besteld bij zavvi.nl:



    Batman Begins (2005)

    Limited Edition Filmbook
    4K Ultra HD + Blu-ray + Bonus disc
    DigiBook-uitgave
    Nederlandse ondertitels

    Prijs: € 17,49 (inclusief 30% korting met code BLURAY30)




    The Dark Knight Rises (2012)

    Limited Edition Filmbook
    4K Ultra HD + Blu-ray + Bonus disc
    DigiBook-uitgave
    Nederlandse ondertitels

    Prijs: € 17,49 (inclusief 30% korting met code BLURAY30)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #7961

    Standaard

    Zavvi:


    4K 3-disc - 9,90 euro (met 10% kortingscode: DUTCH10)


    12,- euro


    3D 3-disc - 5,- euro
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #7962

    Standaard

    Gekocht op Ebay.nl:




    ''Paranormal Activity - 6 Movie Collection'' € 23,44
    ''Jackie Chan's Police Story & Police Story 2'' € 24,99
    ''Mr. Nice Guy (Warner Archive Collection - Extended Original Cut: 97 minutes & New Line Cinema Version: 88 minutes)'' € 21,56
    ''O.J.: Made in America (Collector's Edition Giftset: 2 Blu-ray's & 3 DVD's, speelduur: 467 minuten)'' € 18,07

    Voor wie info wil over de O.J. Simpson box, hier de Trailer & de Unboxing:




    Gekocht op Amazon.nl:



    ''The Legend of Drunken Master'' € 4,17
    ''Rumble in the Bronx'' € 14,73
    ''First Strike'' € 8,99

    Gekocht op Amazon.de:



    ''Project A & Project A Part II (Eureka Classics)'' € 21,19

    Laatst aangepast door DVD Watcher : 25-03-2020 om 00:20

  13. #7963

    Standaard

    Ik heb geprobeerd om de O.J.-set via Amazon US te bestellen, maar dat lukt dus niet. Kan daar überhaupt nog iets besteld worden? Iemand die dat weet?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #7964

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik heb geprobeerd om de O.J.-set via Amazon US te bestellen, maar dat lukt dus niet. Kan daar überhaupt nog iets besteld worden? Iemand die dat weet?
    Komt denk ik, doordat het allemaal Marketplace verkopers zijn en die versturen niet allemaal internationaal:

    https://www.amazon.com/gp/offer-list...5134370&sr=8-2

  15. #7965

    Standaard

    Tweehonderd pagina's... wordt het niet bijna tijd voor een nieuwe thread?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #7966
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik zie er zelfs 319. Is dat zinvol een nieuw topic (deel 11)?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #7967
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik heb geprobeerd om de O.J.-set via Amazon US te bestellen, maar dat lukt dus niet. Kan daar überhaupt nog iets besteld worden? Iemand die dat weet?
    Geen ervaring met Amazon US in deze Corona tijden, maar gisteren een bestelling op Amazon CA geplaatst, en zal pas begin juni verzonden worden hoewel de titel gewoon op voorraad is.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik zie er zelfs 319. Is dat zinvol een nieuw topic (deel 11)?
    Vermoed dat het vroeger met de vorige forum software vooral werd gedaan omdat de snelheid lager werd bij een onderwerp met veel pagina’s. Dat is met de huidige versie niet echt meer een issue, ik ervaar toch geen problemen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  18. #7968

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik heb geprobeerd om de O.J.-set via Amazon US te bestellen, maar dat lukt dus niet. Kan daar überhaupt nog iets besteld worden? Iemand die dat weet?
    Gewoon bij deze kopen, daar heb ik de mijne ook gekocht. Echt goedkoop: https://www.ebay.nl/itm/ESPN-30-for-...n/392680007976

  19. #7969

    Standaard

    Weer even wat blu-Ray's gekocht:

    Boekenvoordeel:
    - Mile 22 (2 voor €10)
    - Bad Times at the El Royale (2 voor €10)
    - Ready Player One (2 voor €10)
    - Ocean's 8 (2 voor €10)
    - A Star is Born: Encore (2 voor €15)
    - Creed II (2 voor €15)
    - Penoza: the Final Chapter (€12,99)
    - Free Fire (4 voor €10)
    - Billionaire Boys Club (4 voor €10)
    - No Way Back (4 voor €10)
    - the Night Before (4 voor €10)
    - Girls Night Out (4 voor €10)
    - Bleed for This (4 voor €10)
    - the Brothers Grimsby Steelbook (4 voor €10)
    - the Foreigner (4 voor €10)

    Bij bol.com
    - Wayne's World (€9,99, van me vrouw gekregen)
    - Penoza Seizoen 1 t/m 5 (€16,99, van me vrouw gekregen)

    Bij de kringloop
    - Big Momma's House (€1,-)
    - Good Luck Chuck (€1,-)
    - the Hollars (€1,-)
    - the Boondock Saints (L.E. Metal Case Director's Cut) (€1,-)

    Nog besteld bij Amazon, deze komt later vandaag binnen
    - No Man's Land (1987) (€7,99 + €2,47 verzendkosten)

    Nog bij Media Markt besteld, komt morgen aan:
    - Platoon (€4,99)
    - First Man (€8,99)

    Dus heb weer wat te kijken

    Ben ook super blij met die blu-ray van No Man's Land, heb deze film zo vaak gezien toen ik jong was.
    En kon hem nu vinden met regio B, dus gelijk aangeschaft
    Nu nog hopen dat ik Tuff Turf kan vinden met regio B, deze is alleen in regio A.
    Dit is ook een film die ik super vaak gezien heb toen ik jong was.
    Laatst aangepast door moviemaniac84 : 25-03-2020 om 15:19

  20. #7970

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Komt denk ik, doordat het allemaal Marketplace verkopers zijn en die versturen niet allemaal internationaal:

    https://www.amazon.com/gp/offer-list...5134370&sr=8-2
    Ik heb het uitgeprobeerd door nog een andere titel, die door Amazon wordt verkocht, erbij te stoppen. Maar dat maakt geen verschil. Ook die kan niet uitgeleverd worden. Het lijkt dus iets met de corona-uitbraak van doen te hebben, maar dat is mij onduidelijk. Vandaar mijn nieuwsgierigheid naar andere ervaringen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  21. #7971

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Gewoon bij deze kopen, daar heb ik de mijne ook gekocht. Echt goedkoop: https://www.ebay.nl/itm/ESPN-30-for-...n/392680007976
    Het is een mooie prijs, maar ik wilde er nog wat anders bij hebben, vandaar mijn keuze voor Amazon. Nu dat niet mogelijk lijkt, ga ik ebay overwegen. Nog niet eerder iets via ebay gekocht. Goede ervaring hiermee?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #7972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Het is een mooie prijs, maar ik wilde er nog wat anders bij hebben, vandaar mijn keuze voor Amazon. Nu dat niet mogelijk lijkt, ga ik ebay overwegen. Nog niet eerder iets via ebay gekocht. Goede ervaring hiermee?
    Van de 32 keer dat ik daar zaken heb gedaan 31 keer goed gegaan. De andere was een verkeerde versie, maar is later financieel opgelost. Dus wat mij betreft alleen maar goede ervaringen!!!

  23. #7973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik heb het uitgeprobeerd door nog een andere titel, die door Amazon wordt verkocht, erbij te stoppen. Maar dat maakt geen verschil. Ook die kan niet uitgeleverd worden. Het lijkt dus iets met de corona-uitbraak van doen te hebben, maar dat is mij onduidelijk. Vandaar mijn nieuwsgierigheid naar andere ervaringen.
    Ik denk dat je gelijk hebt, heb het net ook even geprobeerd met wat artikelen die door Amazon zelf verzonden worden en gaat ook niet.

  24. #7974

    Standaard


    Ik heb hem nu via newtownvideos (marketplace seller op Amazon) gekocht voor 14,65 euro inclusief verzending. De beste deal volgens mij.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  25. #7975

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht

    Ik heb hem nu via newtownvideos (marketplace seller op Amazon) gekocht voor 14,65 euro inclusief verzending. De beste deal volgens mij.
    Ik hoop dat je er veel plezier van zal hebben. Mijne is onderweg, maar hij schijnt erg goed te zijn deze documentaire, als ik de recensies mag geloven. Hier wat recensies: https://www.defilmkijker.com/2017/02...2016-recensie/ & https://www.2doc.nl/nieuws/artikelen...n-america.html.

    Overigens is de documentaire deze hele week zag ik te zien op Fox Sports 1 vanaf 20:30 uur: https://www.foxsports.nl/meer-sport/...g-van-simpson/.

Pagina 319 van 450 EersteEerste ... 219269309315316317318319320321322323329369419 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •