Pagina 328 van 450 EersteEerste ... 228278318324325326327328329330331332338378428 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.176 tot 8.200 van 11231 worden weergegeven.
  1. #8176

    Standaard

    Predator steelbook 4k
    Jaws steelbook 4k
    Beide besteld bij Amazon.nl
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  2. #8177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Jaws steelbook 4k
    Je bedoelt denk ik deze Franse uitgave? Jaws (Les Dents de la Mer)



    Prijs: € 29,74
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #8178

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Je bedoelt denk ik deze Franse uitgave? Jaws (Les Dents de la Mer)



    Prijs: € 29,74
    Yep, buiten de kartonnen omslag is alles hetzelfde
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  4. #8179
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik bestel de gewone. Ik heb al een hele mooie bd-uitgave waar ik hem dan in stop.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #8180

    Standaard Jurassic 5 Movie Super Collection (5 Blu-Ray 4K Ultra HD+Blu-Ray)

    Besteld bij Amazon IT:




    Jurassic 5 Movie Super Collection (5 Blu-Ray 4K Ultra HD+Blu-Ray)

    10 discs:
    • Jurassic Park (4K + Blu-ray)
    • The Lost World: Jurassic Park (4K + Blu-ray)
    • Jurassic Park III (4K + Blu-ray)
    • Jurassic World (4K + Blu-ray)
    • Jurassic World: Fallen Kingdom (4K + Blu-ray)

    Engelse ondertitels

    Prijs: € 39,99 (excl. verzendkosten)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #8181

    Standaard

    Laten we even stil zijn mensen


    2 voor 20 pond bij Eureka en 12 euro via Base.com

  7. #8182

    Standaard

    Citizen Kane 75th Anniversary Edition
    William Castle At Columbia Boxset vol. 1 en 2
    Midsommar
    Der Golem MoC
    Invisible Man Complete Legacy Collection
    You Were Never Really Here
    The Dark Half (Eureka Classics)
    Pet Sematary (2019)

    €167,13 Amazon.co.uk

  8. #8183

    Standaard

    Getting Any?, Zu Warriors From The Magic Mountain (L.E.), A Hologram For The King, Ghost In The Shell 2: Innocence - Zavvi.nl - €60,-
    Ocean Waves - Amazon.nl - €18,-


  9. #8184

    Standaard

    Zojuist de volgende pre-order geplaatst op Amazon.es:



    ''True Lies'' € 18,32 (= € 14,46 + € 3,86 Verzendkosten)

  10. #8185

    Standaard

    Zavvi:




    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  11. #8186

    Standaard

    10 April jongstleden 2 Blu-ray's (Supercop III & Winners and Sinners) besteld bij YesAsia, en ze zouden 13 April verstuurd zijn.
    Alleen ik heb tot op heden niks gezien of gehoord van de order, dus ik mailde ze met de vraag hoe het zat met de order.
    Krijg ik vervolgens onderstaande mail binnen:

    Dear Valued Customer,

    Greetings from YesAsia.com!


    We apologize that you have not yet received your shipment for Order No. 13869277. The original shipment may be lost due to customs or postal issues. We apologize for any inconvenience this may have caused.

    During this difficult times, post offices / courier worldwide have suspended or are offering very limited delivery services. As we are not certain if standard shipments will reach customers in a timely manner, we are offering a refund in the form of YesAsia credits instead of a reshipment. This will ease your worries regarding long shipment delays. The credits can be kept in your YesAsia account and you may use this anytime in the future without expiration.

    Kindly provide your shipping address once again by replying to this email for verification.

    We appreciate your understanding regarding this issue and stay safe.


    Should you have any further inquiry, please kindly refer to our Help Section for further assistance.
    US and Canada customers: http://www.yesasia.com/us/customer-support/en/customer-support.html
    Customers from the rest of the world: http://www.yesasia.com/global/customer-support/en/customer-support.html



    Regards,
    Michelle C
    Customer Service Department
    YesAsia.com

    Ja, wat moet ik met die klote credits. Ik wil mijn items, belachelijk dat ze de order niet opnieuw versturen of vergoeden.
    Nee, enigste wat ze doen is credits geven pffff. Ze denken zeker dat ik me nog eens laat bestelen.
    Das ook de laatste keer geweest dat ik daar bestel zeg.

    En dan dit ''We appreciate your understanding regarding this issue
    '' , dat ze er vanuit gaan dat ik tevreden ben (of het aanbod begrijp) met dit aanbod pfffff, de brutaliteit zeg.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 09-06-2020 om 13:49

  12. #8187

    Standaard

    Die credits heb je geen hol aan inderdaad. Ik had net voor de Corona-crisis hier in Europa een Bluray (The Untouchables) via Ebay bij een Japanner besteld (ivm DTS-MA-track) maar die is ook nooit aangekomen. Gelukkig gewoon een volledige refund in Euro's gekregen. Overigens, als je iets bij Amazon retour stuurt moet je goed opletten, want de refund voor je Amazon-rekening staat ook automatisch aangevinkt. Je moet echt aanvinken dat je een refund wil op je oorspronkelijke betaalmethode.

  13. #8188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Die credits heb je geen hol aan inderdaad. Ik had net voor de Corona-crisis hier in Europa een Bluray (The Untouchables) via Ebay bij een Japanner besteld (ivm DTS-MA-track) maar die is ook nooit aangekomen. Gelukkig gewoon een volledige refund in Euro's gekregen. Overigens, als je iets bij Amazon retour stuurt moet je goed opletten, want de refund voor je Amazon-rekening staat ook automatisch aangevinkt. Je moet echt aanvinken dat je een refund wil op je oorspronkelijke betaalmethode.
    Amazon lost tenminste iets fatsoenlijk op, jammer dat deze oplichters het niet willen doen.

    Ik heb ze een mail terug gestuurd:

    Hi hello,
    I want no credits!!!, I want my 2 ordered Blu-ray's from this order!!!

    So send me the 2 Blu-ray's to me!!!

    Kind regards

    Raymond

    Kort maar krachtig.
    Het is toch van de zotte dat ze klanten zo behandelen & dan nog durven spreken over gewaardeerde klant!!! Nou volgens mij behandel je je klanten toch op een betere manier & los je iets fatsoenlijk op, en scheep je ze niet af met die klote credits.

  14. #8189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Amazon lost tenminste iets fatsoenlijk op, jammer dat deze oplichters het niet willen doen.

    Ik heb ze een mail terug gestuurd:

    Hi hello,
    I want no credits!!!, I want my 2 ordered Blu-ray's from this order!!!

    So send me the 2 Blu-ray's to me!!!

    Kind regards

    Raymond

    Kort maar krachtig.
    Het is toch van de zotte dat ze klanten zo behandelen & dan nog durven spreken over gewaardeerde klant!!! Nou volgens mij behandel je je klanten toch op een betere manier & los je iets fatsoenlijk op, en scheep je ze niet af met die klote credits.
    Tja, je mail is wel erg onbehouwen en ik vraag me dan af of ze nog iets gaan doen. met honing vang je wel meer vliegen dan met azijn.... vooral zo'n buitenlandse webshop kan jou er makkelijk in laten zakken en denken: dikke doei, vooral na zo'n mail. Ik zou het wel wat anders verwoorden en vragen om een refund op je oorspronkelijke betaalmethode. Maar hoe heb je betaald dan? Via CC? Dan kan je via je CC-maatschappij nog iets proberen.

  15. #8190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, je mail is wel erg onbehouwen en ik vraag me dan af of ze nog iets gaan doen. met honing vang je wel meer vliegen dan met azijn.... vooral zo'n buitenlandse webshop kan jou er makkelijk in laten zakken en denken: dikke doei, vooral na zo'n mail. Ik zou het wel wat anders verwoorden en vragen om een refund op je oorspronkelijke betaalmethode. Maar hoe heb je betaald dan? Via CC? Dan kan je via je CC-maatschappij nog iets proberen.
    Nou sorry, maar als ze het niet zelf fatsoenlijk willen oplossen, maar de klant willen afwimpelen met Credits, waaraan je niks hebt & je ze zeker niet gebruikt na zoiets, dan ben je als klant ook niet meer zo happy. Betaald met Rabo GoldCard (Mastercard) van de Rabobank. Maar inmiddels vanaf Juni een VISA Card gekregen van de Rabobank, omdat ze het willen vernieuwen/beveiligen. Anyway: Door de activatie van de VISA Card werkt de Rabo GoldCard niet meer.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 09-06-2020 om 14:36

  16. #8191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Nou sorry, maar als ze het niet zelf fatsoenlijk willen oplossen, maar de klant willen afwimpelen met Credits, waaraan je niks hebt & je ze zeker niet gebruikt na zoiets, dan ben je als klant ook niet meer zo happy. Betaald met VisaCard van de Rabobank.
    Je hebt ook gelijk, daar gaat het niet om. Maar er is een groot verschil tussen gelijk hebben en je gelijk krijgen. En het komt wel eens voor met buitenlandse webshops dat die er hun eigen regels op nahouden en je dan afschepen met iets waar je niks aan hebt. Maar zie het dan maar eens anders voor elkaar te krijgen. Maar nu zou ik het zeker via je CC proberen. Ze hebben toch niet geleverd? Dan kun je via hun je geld terugeisen.

  17. #8192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Je hebt ook gelijk, daar gaat het niet om. Maar er is een groot verschil tussen gelijk hebben en je gelijk krijgen. En het komt wel eens voor met buitenlandse webshops dat die er hun eigen regels op nahouden en je dan afschepen met iets waar je niks aan hebt. Maar zie het dan maar eens anders voor elkaar te krijgen. Maar nu zou ik het zeker via je CC proberen. Ze hebben toch niet geleverd? Dan kun je via hun je geld terugeisen.
    Ik zal het gaan proberen. Maar dat moet dan wel telefonisch, want de kantoren hier zijn gesloten. Maar ik ga mijn best doen. Jammer alleen dat het zo moet.

  18. #8193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik zal het gaan proberen. Maar dat moet dan wel telefonisch, want de kantoren hier zijn gesloten. Maar ik ga mijn best doen. Jammer alleen dat het zo moet.
    Shipping vanuit Azië ligt al een tijd op z'n gat, zoals je vast wel weet.

    Ik heb dingen besteld uit Zuid-Korea die nog niet eens verzonden zijn, omdat ze aangaven dat het momenteel erg lang zou duren als ze nu verstuurden en dan liever (met mijn toestemming) wachten tot het weer wat vlotter gaat. Normaliter gaat het met het vliegtuig, nu met de boot wat ontzettende vertraging oplevert. Logisch dat ze het nog even willen afwachten, omdat het pakket gewoon nog kan binnenkomen.

    Als ik het zo lees, dan krijg jij in de tussentijd dus gewoon alvast een refund in credits, zodat je (als het pakket niet binnenkomt) ze opnieuw kan kopen. Mocht het wel binnenkomen, dan heb je mooi extra bedrag om iets anders te kopen.

    Lijkt mij een hele goede oplossing toch? Volgens mij oordeel je echt te snel. De klantenservice van yesasia heb ik zelf alleen maar goede ervaringen mee. Ik ben het ook eens met Rogier dat je mail erg onbeschoft is. Zij geven jouw een normale reactie en die mogen ze ook wel van jou verwachten. Leuk als je daar bij de klantenservice en je krijgt zo'n mail onder ogen.

  19. #8194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Shipping vanuit Azië ligt al een tijd op z'n gat, zoals je vast wel weet.

    Ik heb dingen besteld uit Zuid-Korea die nog niet eens verzonden zijn, omdat ze aangaven dat het momenteel erg lang zou duren als ze nu verstuurden en dan liever (met mijn toestemming) wachten tot het weer wat vlotter gaat. Normaliter gaat het met het vliegtuig, nu met de boot wat ontzettende vertraging oplevert. Logisch dat ze het nog even willen afwachten, omdat het pakket gewoon nog kan binnenkomen.

    Als ik het zo lees, dan krijg jij in de tussentijd dus gewoon alvast een refund in credits, zodat je (als het pakket niet binnenkomt) ze opnieuw kan kopen. Mocht het wel binnenkomen, dan heb je mooi extra bedrag om iets anders te kopen.

    Lijkt mij een hele goede oplossing toch? Volgens mij oordeel je echt te snel. De klantenservice van yesasia heb ik zelf alleen maar goede ervaringen mee. Ik ben het ook eens met Rogier dat je mail erg onbeschoft is. Zij geven jouw een normale reactie en die mogen ze ook wel van jou verwachten. Leuk als je daar bij de klantenservice en je krijgt zo'n mail onder ogen.
    Zo had ik het nog niet eens gelezen. Nu je het inderdaad zo stelt, dan is het inderdaad een hele nette service van ze.

  20. #8195

    Standaard

    Ik heb vroeger veel cd's en dvd's bij Yesasia gekocht (ik hou van japanse rock dus die haalde ik daar altijd) en altijd alles netjes gehad.
    Misschien vanwege corona nog even wachten?

    Ik wacht al 3+ maanden op een pakketje uit USA en mijn pakketje van Vinegar Syndrome is er ook nog steeds niet, hoop dat het door corona gewoon wat langer duurt maar dat het uiteindelijk wel gewoon komt

  21. #8196

    Standaard

    Als er nu eens een Track & Trace gegeven zou zijn, had het al een stuk makkelijk geweest. Ik snap niet dat ze zoiets er niet standaard bij doen om problemen te voorkomen.

  22. #8197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Amazon lost tenminste iets fatsoenlijk op, jammer dat deze oplichters het niet willen doen.

    Ik heb ze een mail terug gestuurd:

    Hi hello,
    I want no credits!!!, I want my 2 ordered Blu-ray's from this order!!!

    So send me the 2 Blu-ray's to me!!!

    Kind regards

    Raymond

    Kort maar krachtig.
    Het is toch van de zotte dat ze klanten zo behandelen & dan nog durven spreken over gewaardeerde klant!!! Nou volgens mij behandel je je klanten toch op een betere manier & los je iets fatsoenlijk op, en scheep je ze niet af met die klote credits.
    Ik snap je frustratie. Het is al gezegd (dus ik ben in deze spuit 11) maar ik zou toch echt de eer aan jezelf houden en op een vriendelijkere manier iets vragen. Blijkbaar is dit beleid en een standaard mail. Als je het eerst netjes en fatsoenlijk probeert, kun je later altijd nog een bozer mailtje sturen. Daar bereik je denk ik veel meer mee.

  23. #8198

    Standaard

    Haha, die reply! Ondanks de versoepelingen is er nog steeds een wereldwijde pandemie gaande, hoor.

    Als ik zoiets zou ontvangen van een klant dan gaat ie gelijk onder op de stapel.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 09-06-2020 om 17:08

  24. #8199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Als er nu eens een Track & Trace gegeven zou zijn, had het al een stuk makkelijk geweest. Ik snap niet dat ze zoiets er niet standaard bij doen om problemen te voorkomen.
    Hier dan spuit 12:
    Waarom besloot je dit dan niet als feedback te geven naar hun toe? Door het wat vriendelijker te verpakken bereik je vaak meer en ze hebben er nog iets aan. Ik ben het wel met Melzz eens in dit opzicht. In één keer van 0 naar 100 in de emotie gaat wel erg snel en je helpt jezelf er niet verder mee ben ik bang. Hooguit lucht het iets op kun je denken. Bovendien, twee maanden wachten op een pakketje is, gezien de tijd en de plek waar het vandaan moet komen, nog niet eens zo uitzonderlijk. Ik heb zelfs drie maanden moeten wachten tot iets uit Engeland werd verstuurd! En het moet nog arriveren. Beetje geduld, begrip en relativering kan soms helpen om het leed wat te verzachten. Sowieso een goede tip voor in het leven en beter voor je hart
    Laatst aangepast door BigLebowski : 09-06-2020 om 17:37
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  25. #8200

    Standaard

    De volgende Pre-order besteld bij Zavvi.nl:



    ''The Fifth Element (4K Ultra HD + Blu-ray, Zavvi Exclusive Steelbook)'' € 29,99

    Is inmiddels uitverkocht!

Pagina 328 van 450 EersteEerste ... 228278318324325326327328329330331332338378428 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •