Pagina 283 van 450 EersteEerste ... 183233273279280281282283284285286287293333383 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.051 tot 7.075 van 11237 worden weergegeven.
  1. #7051

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Ik neem aan dat hij eerst de invoerrechten en BTW zal moeten overmaken voordat het geleverd wordt. Dus gewoon de invoer en BTW weigeren te betalen lijkt mij afdoende.
    Dat zou kunnen, maar er kan ook een nota bij zitten (Is mij al eens overkomen, moet wel zeggen dat me zoiets 1 x overkomen is, maar het kan ook zo gebeuren dus) als het bezorgd wordt.

  2. #7052

    Standaard

    Via Powerhouse:



    13,85 euro incl.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #7053

    Standaard



    Voor 201 euro bij Amazon.com, inclusief 38 dollar deposit fees waar ik volgens mij niet voor kon kiezen. Werd standaard toegevoegd aan mijn order.

    Momenteel staat de set voor 345 dollar op de site

  4. #7054

    Standaard

    Nog even snel 2 Black Friday aanbiedingen

    bol


    Tomb Raider 4K 11,49

    Creed 4K 14,99

    en

    The Birds 12,99

  5. #7055

    Standaard

    Zavvi, Media Markt en Boekenvoordeel aankopen.


  6. #7056

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    €25 op een bestelling van €35 is erg zuur

    Pin me er niet op vast, maar kun je de levering niet weigeren waarna deze retour gaat naar Amazon ?
    Amazon zal dan vervolgens het bedrag terug storten.
    Is t zeker en helemaal omdat de BTW slechts 7 euro nogwat is!

    En ja had t ongetwijfeld ook kunnen weigeren, maar goed af en toe een keer je verlies nemen hoort ook bij de hobby...

    Gisteravond nog drie Marvel titels besteld bij de Duitse Amazon met de goedkoopste gratis:
    - Black Panther 3D Steelbook
    - The Avengers Infinity War UHD
    - Thor Ragnarok UHD
    samen voor 43,53 euro incl verzenden.

  7. #7057
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Bij mij gebeurt dat ook niet, misschien iets in België...?
    Zou kunnen dat dit enkel in België zo werkt, vraag me niet waarom Amazon US dit dan doet ... misschien vertrouwen ze die Belgen niet

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Bij mij rekent amazon US altijd douane kosten bij als je besteld in Euros, misschien dus een tip om in het vervolg in euros af te rekenen ipv US dollars.
    Klopt niet, want ook als je afrekent in US dollars worden de Import Fees Deposit reeds aangerekend, de valuta doet er dus niets toe. Wij Belgen kunnen ook maar kiezen voor 'AmazonGlobal Standard Shipping' en 'AmazonGlobal Priority Shipping'


    Net zelf iets vreemds met de UK store voorgehad, dacht laat 'k nog eens wat prijsjes jagen maar bij afrekenen konden Black Panther, Avengers: Infinity War, Kingsman: The Golden Circle en Pacific Rim: Uprising niet naar België worden geleverd ... bizar!
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #7058

    Standaard

    Gisteren gekocht:



    Rolling Stones (2 cd + bluray) lang moeten zoeken, eindelijk 1 exemplaar gevonden in Fnac Wijnegem voor 29,99 Euro
    Star Trek Discovery in Mediamarkt Schoten voor 39,99 Euro

  9. #7059

  10. #7060

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Bij Bol.com:

    Tombraider 4K UHD 11,49
    spiderman Trilogy 4K UHD 27,49

    Bij Wowhd:

    Evil Dead 2 4K UHD 16,83

    C557FCB2-E885-4501-8245-9926A0A77621.jpg 51442EC6-ED9B-415A-895A-8A5C220D7B60.jpg EB5179B8-AE09-4C7D-8639-647B9A1EF0FD.jpg
    hoe zit het met zo'n 4K upgrade bij een film als Evil Dead 2, voegt dat nou echt wat toe? Zit zelf te twijfelen om de films naar UHD te upgraden maar vraag me af of dat nou zoveel verschilt van een bluray

  11. #7061

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    hoe zit het met zo'n 4K upgrade bij een film als Evil Dead 2, voegt dat nou echt wat toe? Zit zelf te twijfelen om de films naar UHD te upgraden maar vraag me af of dat nou zoveel verschilt van een bluray
    Dit is wat ik er tot zover nog van weet, weet niet wat Native 4K inhoudt. Het is een pre-order.

    https://www.blu-ray.com/news/?id=24078


    Video
    Codec: HEVC / H.265
    : Native 4K (2160p)
    HDR: Dolby Vision + HDR10
    Aspect ratio: 1.85:1
    Original aspect ratio: 1.85:1

    Audio
    English: DTS-HD Master Audio 5.1
    Laatst aangepast door Wim S. : 25-11-2018 om 15:19

  12. #7062

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    hoe zit het met zo'n 4K upgrade bij een film als Evil Dead 2, voegt dat nou echt wat toe? Zit zelf te twijfelen om de films naar UHD te upgraden maar vraag me af of dat nou zoveel verschilt van een bluray
    Bij films die nog ouderwets op film geschoten zijn voegt het bij een goede transfer zelfs meer toe. Over 16mm films valt nog wat te twisten, maar 35mm en helemaal 65/70mm zou per definitie beter moeten zijn.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #7063

    Standaard

    Gekocht bij bol.com 27.49€

    Deze films zijn in REAL 4K???
    FAKE 4K bestaat dat echt?
    Waarom verkopen ze dat dan als 4K dat zou niet mogen.

    Maar heb al veel films in 4K dus velen er van zijn nog niet eens echt 4K en heb daar dan 30 euro toen voor betaald voor een film.
    Laatst aangepast door Driekus : 26-11-2018 om 10:39

  14. #7064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht

    Dit is wat ik er tot zover nog van weet, weet niet wat Native 4K inhoudt. Het is een pre-order.

    https://www.blu-ray.com/news/?id=24078


    Video
    Codec: HEVC / H.265
    : Native 4K (2160p)
    HDR: Dolby Vision + HDR10
    Aspect ratio: 1.85:1
    Original aspect ratio: 1.85:1

    Audio
    English: DTS-HD Master Audio 5.1
    Een Native-4K uitgave houdt in dat het bronmateriaal in 4K-resolutie of op celluloid (film) is opgenomen. Om alle details, kleur, contrast etc uit een 35mm-film in te scannen schijnt een resolutie van 4K nodig te zijn. Voor 16mm is dit 2K, maar daar schijnen de meningen over verdeeld te zijn. Veel moderne films van tegenwoordig zijn vaak afgewerkt in 2K-resolutie ivm de special effects, maar komen wel uit op 4K UHD schijfjes. Hierbij wordt de 2K-resolutie dus opgeschroefd naar 4K, maar dit is een upscale en wordt ook wel FAKE-4K genoemd. Door de toevoeging van HDR en ietwat hogere resolutie is dit nog altijd iets beter dan de 2K blu-ray uitgave van dezelfde film.

  15. #7065

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Gekocht bij bol.com 27.49€

    Deze films zijn in REAL 4K???
    FAKE 4K bestaat dat echt?
    Waarom verkopen ze dat dan als 4K dat zou niet mogen.

    Maar heb al veel films in 4K dus velen er van zijn nog niet eens echt 4K en heb daar dan 30 euro toen voor betaald voor een film.
    Snap dat je geschrokken bent (althans zo komt het over, mijn excuses als ik het verkeerd begrepen heb), maar geen paniek. De zogenoemde FAKE-4K uitgaves zijn geen bootlegs of gewone Blu-ray schijfjes vermomd als 4K UHD, het zijn wel degelijk echte 4K UDH schijfjes. Alleen zijn een hoop films die na pak-hem-beet 2000 zijn gemaakt afgewerkt in 2K-resolutie (zie voor meer uitleg mijn post hierboven). De films die je op 4K UHD gekocht hebt die voor 2000 zijn gemaakt hebben een grote kans dat ze nog op celluloid (film) zijn geschoten en dus echt 4K (native) resolutie gebruiken. Dit is een handige lijst https://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=270798 om te zien welke films in 4K-resolutie zijn afgewerkt of op celluloid zijn geschoten.
    Laatst aangepast door Koroshiya Ichi : 26-11-2018 om 12:04

  16. #7066

    Standaard

    Vandaag binnen van bol.com middels Black Friday deals :

    IMG_0514.jpg

    Harry Potter And The Philosopher's Stone 4K
    Harry Potter And The Chamber Of Secrets 4K
    Harry Potter And The Prisoner Of Azkaban 4K
    Harry Potter And The Goblet Of Fire 4K
    Interstellar 4K

    Allen voor € 14,95 per stuk.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  17. #7067

    Standaard

    Afgelopen dagen ontvangen:








    De Bergman set besteld tijdens de Black Friday aanbieding op amazon.com. Met de snelste manier van verzenden (was $ 0,01 duurder dan de middelste optie) en voorbetaalde douane kosten gisteren al ontvangen. Goed bevallen, die snellere verzendoptie en het vooruit betalen van die kosten
    Laatst aangepast door TheGodfather : 27-11-2018 om 08:52
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #7068

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Snap dat je geschrokken bent (althans zo komt het over, mijn excuses als ik het verkeerd begrepen heb), maar geen paniek. De zogenoemde FAKE-4K uitgaves zijn geen bootlegs of gewone Blu-ray schijfjes vermomd als 4K UHD, het zijn wel degelijk echte 4K UDH schijfjes. Alleen zijn een hoop films die na pak-hem-beet 2000 zijn gemaakt afgewerkt in 2K-resolutie (zie voor meer uitleg mijn post hierboven). De films die je op 4K UHD gekocht hebt die voor 2000 zijn gemaakt hebben een grote kans dat ze nog op celluloid (film) zijn geschoten en dus echt 4K (native) resolutie gebruiken. Dit is een handige lijst https://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=270798 om te zien welke films in 4K-resolutie zijn afgewerkt of op celluloid zijn geschoten.
    Ok dank je wel voor de uitleg.

  19. #7069

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Een Native-4K uitgave houdt in dat het bronmateriaal in 4K-resolutie of op celluloid (film) is opgenomen. Om alle details, kleur, contrast etc uit een 35mm-film in te scannen schijnt een resolutie van 4K nodig te zijn. Voor 16mm is dit 2K, maar daar schijnen de meningen over verdeeld te zijn. Veel moderne films van tegenwoordig zijn vaak afgewerkt in 2K-resolutie ivm de special effects, maar komen wel uit op 4K UHD schijfjes. Hierbij wordt de 2K-resolutie dus opgeschroefd naar 4K, maar dit is een upscale en wordt ook wel FAKE-4K genoemd. Door de toevoeging van HDR en ietwat hogere resolutie is dit nog altijd iets beter dan de 2K blu-ray uitgave van dezelfde film.
    Bedankt zo leer je weer eens wat

  20. #7070

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Door de toevoeging van HDR en ietwat hogere resolutie is dit nog altijd iets beter dan de 2K blu-ray uitgave van dezelfde film.
    Vergeet WGC (Wide Color Gamut) niet, m.a.w. het kleurbereik is groter bij een UHD. De resolutie is daar weermee ze schermen ("4x scherper dan Full HD") maar is voor velen juist een van de minst interessante pluspunten van UHD Blu-Rays.

  21. #7071

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Vergeet WGC (Wide Color Gamut) niet, m.a.w. het kleurbereik is groter bij een UHD. De resolutie is daar weermee ze schermen ("4x scherper dan Full HD") maar is voor velen juist een van de minst interessante pluspunten van UHD Blu-Rays.
    Dank voor je toevoeging . Was de WCG helemaal vergeten. Wilde niet het idee geven dat de hogere resolutie op een UHD het belangrijkste is. Wat misschien nog het blangrijkste is, is dat UHD het 'gevoel' van naar een echte filmprent kijken moet overbrengen, o.a. qua textuur.

  22. #7072

  23. #7073

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht


    Met dank aan TheGodfather...
    Graag gedaan, enjoy!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #7074

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Dank voor je toevoeging . Was de WCG helemaal vergeten. Wilde niet het idee geven dat de hogere resolutie op een UHD het belangrijkste is. Wat misschien nog het blangrijkste is, is dat UHD het 'gevoel' van naar een echte filmprent kijken moet overbrengen, o.a. qua textuur.
    Ik heb alweer een aardige collectie (FAKE of REAL) 4K films na bijna een jaar ermee bezig te zijn.+- 50 titels en ik geniet van elke film.
    En ik heb maar weer eens Man of Steel gekeken en ik moet zeggen ziet er toch heel mooi uit met diepe kleuren en superieur geluid.

  25. #7075

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Ik heb alweer een aardige collectie (FAKE of REAL) 4K films na bijna een jaar ermee bezig te zijn.+- 50 titels en ik geniet van elke film.
    En ik heb maar weer eens Man of Steel gekeken en ik moet zeggen ziet er toch heel mooi uit met diepe kleuren en superieur geluid.
    Dit vind ik nou echt leuk om te lezen. Het feit dat je echt geniet van je films, geeft mij een grote glimlach op mijn gezicht (dat is vrij bijzonder, want ik lach nooit). Ik stap binnenkort over op een beamer met 4K-functie, dus ben benieuwd hoe dat bevalt.

Pagina 283 van 450 EersteEerste ... 183233273279280281282283284285286287293333383 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •