Pagina 387 van 450 EersteEerste ... 287337377383384385386387388389390391397437 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.651 tot 9.675 van 11231 worden weergegeven.
  1. #9651

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Bijlage 12324 Bijlage 12325

    Vandaag binnen gehad, allen via diverse Ebay stores gekocht :

    Black Widow 4K US € 17,50
    The Forever Purge 4K US € 13,50
    The Boss Baby 2 4K US € 13,50
    Fast 9 Saga 4K US € 13,00
    Space Jam : A New Legacy 4K US € 15,00
    Free Guy 4K US € 14,00
    The Suicide Squad 4K US € 15,00
    The Protege 4K US € 15,00
    Guns Of Navarone 4K US € 17,00
    The Shawshank Redemption 4K US € 14,00
    Halloween 2018 4K US € 13,50
    Silence Of The Lambs 4K US € 20,00

    Zitten er ook een paar tussen met Nederlandse ondertiteling?

  2. #9652

    Standaard

    Nee zover ik kan zien geen met NL subs
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #9653

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Nee zover ik kan zien geen met NL subs
    Ok bedankt, was wel nieuwsgierig naar Black Widow en Halloween 2018.

  4. #9654

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Nee zover ik kan zien geen met NL subs
    Shawshank 4K heeft dat in de US wel toch?
    The future is Blu

  5. #9655

    Standaard

    Ik ben uitgegaan van wat er op de backcover staat en dat is Engels, Frans en Spaans.
    Heb de disc nog niet bekeken dus het zou kunnen dat het er wel op staat.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #9656

    Standaard

    Deze heb ik bij een doorverkoper op amazon.co.uk voor 9,65 pond inclusief douane en verzending gekocht:
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #9657

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik ben uitgegaan van wat er op de backcover staat en dat is Engels, Frans en Spaans.
    Heb de disc nog niet bekeken dus het zou kunnen dat het er wel op staat.
    Op Amerikaanse back covers ontbreekt altijd heel veel, zetten er meestal de talen op die je noemt, omdat er in in VS veel Spaanstaligen zijn en in Canada natuurlijk veel Franssprekenden.

  8. #9658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Op Amerikaanse back covers ontbreekt altijd heel veel, zetten er meestal de talen op die je noemt, omdat er in in VS veel Spaanstaligen zijn en in Canada natuurlijk veel Franssprekenden.
    Even op dvdcompare controleren....

    4K: Czech, Danish, Dutch, English HoH, Finnish, French (Parisian), German HoH, Italian HoH, Japanese, Korean, Mandarin (Simplified), Mandarin (Traditional), Norwegian, Polish, Spanish (Castilian), Spanish (Latin American), Swedish
    Blu-ray: English, English HoH, French, Japanese, Korean, Mandarin (Traditional), Portuguese, Spanish
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  9. #9659

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Nee zover ik kan zien geen met NL subs
    Heb je geen douanekosten met die ebay aankopen?

  10. #9660

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Heb je geen douanekosten met die ebay aankopen?
    Nee omdat het niet rechtstreeks naar mij word verstuurd maar naar een vriend in Amerika.
    Ik heb vrijwel altijd gratis verzenden binnen de US en het enigste dat ik uiteindelijk betaal zijn de kosten voor het verzenden naar Nederland omdat het dan privé post betreft en niet van een winkel
    Plus heb ik toegang tot alle winkels in de US dus ook Best Buy waar veel post forwarders geen pakketjes van kunnen ontvangen omdat Best Buy niet zomaar naar postbussen enzo verzend, eigenlijk alleen fysieke adressen.
    Bijvoorbeeld Best Buy Exclusive Steelbooks die ik mooi vind koop ik dan en laat ik naar zijn privé adres versturen, ik zit nog te wachten op de steels van Hacksaw Ridge, Scream en Apocalypse Now.
    Ook koop ik titels zelden op release dag en verkoop ik (als die erbij zitten) de digital codes die erin zitten dus heb ik hele mooie prijzen op mijn aankopen


    ps. heb de disc van Shawshank gecheckt en idd NL subs, sorry voor het misverstand.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  11. #9661

    Standaard

    Hoe verkoop je de digital codes?
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  12. #9662

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Hoe verkoop je de digital codes?

    Die verkoop ik op blu-ray.com's marketplace......aanbieden en dan via paypal laten betalen waarna je de code kan versturen naar koper.
    gemiddeld kan je er (afhankelijk van de titel) tussen de 6 en 8 dollar voor vragen en nog belangrijker verkoop je ze ook vrijwel altijd.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  13. #9663

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Die verkoop ik op blu-ray.com's marketplace......aanbieden en dan via paypal laten betalen waarna je de code kan versturen naar koper.
    gemiddeld kan je er (afhankelijk van de titel) tussen de 6 en 8 dollar voor vragen en nog belangrijker verkoop je ze ook vrijwel altijd.
    Zijn er in Amerika werkelijk mensen die geld betalen voor die suffe digitale codes? Bijzonder. Ik mieter al die bijlagen met digitale codes linea directa in de prullenbak. Maar goed, ieder zijn ding.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #9664

    Standaard

    Het schil is dat er genoeg mensen zijn die digital codes gebruiken voor hun digitale verzameling en geen fysieke media kopen en dat ze vaak op iTunes in te wisselen zijn.
    Dat is hier in NL niet het geval.
    Maar ieder zijn ding, jij gooit ook de slipcovers weg als ik het goed begrepen heb en ik wil ze juist graag......smaken verschillen.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  15. #9665

    Standaard

    Ontvangen van Amazon.co.uk met £ 5,- korting:



    Old £ 13,55
    Zach Snyder's Justice League £ 9,50

  16. #9666

  17. #9667

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Het schil is dat er genoeg mensen zijn die digital codes gebruiken voor hun digitale verzameling en geen fysieke media kopen en dat ze vaak op iTunes in te wisselen zijn.
    Dat is hier in NL niet het geval.
    Maar ieder zijn ding, jij gooit ook de slipcovers weg als ik het goed begrepen heb en ik wil ze juist graag......smaken verschillen.
    Bedankt voor de tip. Ik heb inmiddels ook een aardige itunes verzameling. Meestal titels in 4k die hier niet te krijgen zijn. Bijv Saturday Night Fever, Witness, Trading Places, etc
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  18. #9668

    Standaard

    Ik heb bij MovieFun in Brugge, een videotheek die uitverkoop houdt, beide seizoenen van de serie The Knick gekocht voor de gezamelijke prijs van - hou je vast - VIER euro. Niet per stuk hè, samen. Op dvd ook nog de volledige reeks van Treme meegenomen voor 8 euro.
    Laatst aangepast door Werner : 13-11-2021 om 19:38
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #9669

    Standaard

    Smallville in Fnac Belgie voor 132,29 EUR



    Enige dat me stoort eraan is dat alle seizoenen in het Engels "Season x" op de spine hebben behalve seizoen 3... Da's de enige in het Frans met "Saison 3" op de spine. OCD kantje in me komt hiervan boven....

  20. #9670

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Smallville in Fnac Belgie voor 132,29 EUR



    Enige dat me stoort eraan is dat alle seizoenen in het Engels "Season x" op de spine hebben behalve seizoen 3... Da's de enige in het Frans met "Saison 3" op de spine. OCD kantje in me komt hiervan boven....
    Zijn ze Nederlands ondertiteld?

  21. #9671

    Standaard

    Even via amazon uk de Japanse collectie bijwerken...




  22. #9672

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Zijn ze Nederlands ondertiteld?
    Heb enkel random discs uit Seizoen 1 en 10 eens getest en die zijn NL ondertiteld. Dus ik ga er van uit de rest van de seizoenen ook, zal morgen nog eens dubbelchecken.

  23. #9673

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Heb enkel random discs uit Seizoen 1 en 10 eens getest en die zijn NL ondertiteld. Dus ik ga er van uit de rest van de seizoenen ook, zal morgen nog eens dubbelchecken.
    Thanks ik zie dat ze hem ook bij bol hebben.

  24. #9674

    Standaard

    De eerste Black Friday deal is binnen!
    Via de Italiaanse Amazon krijg je in de app (dus even op Italiaans instellen) 15 euro korting bij een besteding van 30 euro.

    Daarmee deze twee UHDs:
    Top Gun
    War of the Worlds (Steelbook versie, te vinden onder "La Guerra Dei Mondi")
    besteld voor samen € 19,68 incl. verzenden!

  25. #9675

    Standaard

    BOL deal 3 4k UHD voor 35:
    Monster Hunter Steelbook
    Schindlers List
    Wonder Woman 1984 Steelbook
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Pagina 387 van 450 EersteEerste ... 287337377383384385386387388389390391397437 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •