Pagina 228 van 451 EersteEerste ... 128178218224225226227228229230231232238278328 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.676 tot 5.700 van 11269 worden weergegeven.
  1. #5676

    Standaard

    Allemaal naar Zoom.co.uk rennen want met de code ZSMA25 is er 25% korting te behalen op de gehele collectie. Gekocht:



    Totaal iets van 29 pond kwijt incl verzending.

  2. #5677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Allemaal naar Zoom.co.uk rennen want met de code ZSMA25 is er 25% korting te behalen op de gehele collectie. Gekocht:

    Totaal iets van 29 pond kwijt incl verzending.
    Dat is een mooie korting! Even goed kijken of er nog wat leuks bij zit....

  3. #5678

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Allemaal naar Zoom.co.uk rennen want met de code ZSMA25 is er 25% korting te behalen op de gehele collectie.
    Bedankt voor de tip!
    Heb net even deze besteld:


    samen voor £86,24 incl. verzenden.

  4. #5679

    Standaard

    Daredevil seizoen 2
    Split
    Starship Troopers
    The Void


    Samen voor 30 inclusief bij Zoom

  5. #5680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip idd!
    Deze besteld:
    Ik betaal direct via PayPal en heb dan geen verzendkosten, maar in mijn orderstatus heeft zoom wel vaak verzendkosten (2 pond) staan. Die kunnen/mogen ze dan niet extra of alsnog in rekening brengen toch?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #5681

    Standaard

    Ik probeer bij Zoom een bestelling van 71 pond te plaatsen, maar als ik wil betalen met mij CC krijg ik een bedrag van 1 pond te zien :/

    Iemand anders hier ook last van?

    Edit: via Paypal lukt het wel.

  7. #5682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik betaal direct via PayPal en heb dan geen verzendkosten, maar in mijn orderstatus heeft zoom wel vaak verzendkosten (2 pond) staan. Die kunnen/mogen ze dan niet extra of alsnog in rekening brengen toch?
    Wat heeft betalen met Paypal te maken of je wel of geen verzendkosten hoeft te betalen? Verzendkosten binnnen de EU zijn 2 pond vanuit Zoom.

  8. #5683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Wat heeft betalen met Paypal te maken of je wel of geen verzendkosten hoeft te betalen? Verzendkosten binnnen de EU zijn 2 pond vanuit Zoom.
    als ik uitcheck bij zoom (via PayPal) krijg ik nooit verzendkosten te zien. Pas als ik inlog en de status van mijn bestelling check zie ik de 2 pond staan (terwijl ik deze dus niet heb afgerekend)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #5684

    Standaard

    Code lijkt verlopen te zijn
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  10. #5685

    Standaard

    Bedankt voor de tip Melzz

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    als ik uitcheck bij zoom (via PayPal) krijg ik nooit verzendkosten te zien. Pas als ik inlog en de status van mijn bestelling check zie ik de 2 pond staan (terwijl ik deze dus niet heb afgerekend)
    Werkt idd zo bij zoom.co.uk, maar ik denk dat als je het een 'vecht' dat ze je niet gaan leveren en misschien wel helemaal niet meer willen leveren, die gok zou ik niet wagen Coen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Ik probeer bij Zoom een bestelling van 71 pond te plaatsen, maar als ik wil betalen met mij CC krijg ik een bedrag van 1 pond te zien :/

    Iemand anders hier ook last van?

    Edit: via Paypal lukt het wel.
    Ik heb ook weer wat besteld, geen probleem om iets van 75 Pond met m'n CC af te rekenen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #5686

    Standaard

    Werkt de code alleen bij mij niet?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #5687

    Standaard

    Wegens gebrek aan de NL Blu-ray (dank u, Universal!), heb ik dan maar de US BD van de Sissi Trilogie besteld via Amazon US voor 68,42 euro.
    Hopelijk is deze niet regio A locked.

  13. #5688

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Werkt de code alleen bij mij niet?
    bij mij geeft ie helaas ook code expired aan...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  14. #5689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Wegens gebrek aan de NL Blu-ray (dank u, Universal!), heb ik dan maar de US BD van de Sissi Trilogie besteld via Amazon US voor 68,42 euro.
    Hopelijk is deze niet regio A locked.
    waarom koop je niet de Duitse?
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  15. #5690

    Standaard

    image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

    +

    The Godfather I, II, III
    Super 8
    Hannibal Lecter trilogy (Red Dragon, The Silence Of The Lambs, Hannibal)
    Saving Private Ryan

    bij Zoom, 84 euro.

  16. #5691

    Standaard

    Mijn onbestaande kennis van het Duits en de US versie heeft volgens mij meer extra's denk ik.




    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    waarom koop je niet de Duitse?

  17. #5692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Wegens gebrek aan de NL Blu-ray (dank u, Universal!), heb ik dan maar de US BD van de Sissi Trilogie besteld via Amazon US voor 68,42 euro.
    Hopelijk is deze niet regio A locked.
    Zoals Bettina al zegt, de Duitse versie is een echte aanrader, vooral de Royal Blue Edition: prachtige fluweelachtige verpakking, digibook, met heel veel extra's en Duitse ondertitels. Kijk maar eens hier en hier. Prijs op Amazon DE is slechts € 24,95 voor deze prachtige uitgave.



    Maar ja, als je geen Duits kent, houdt het op.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #5693

    Standaard



    23 euro incl van Amazon.com

  19. #5694

    Standaard

    Vandaag binnen gekregen via Ebay US :


    IMG_0270.jpg

    Cars 3 UltraHD Blu-Ray € 26,00 incl. verzenden
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  20. #5695

    Standaard

    Besteld bij DVDOutlet.nl (wordt morgen bezorgd):


    ''House of Cards - Seizoen 1 - 5'' € 92,48 (€ 91,49 + € 0,99 verzendkosten = € 92,48)

    Ik heb heel de serie nog nooit gezien, maar ik heb deze gekocht voor Kevin Spacey, omdat ik dit een hele goede acteur vind & altijd wel van hem geniet.
    Als ik de verhalen moet geloven, moet dit wel een top-serie zijn.
    Nou ik ben benieuwd.

  21. #5696

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    maar ik heb deze gekocht voor Kevin Spacey, omdat ik dit een hele goede acteur vind & altijd wel van hem geniet.
    .
    Is er tenminste iemand die van hem geniet

  22. #5697

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Is er tenminste iemand die van hem geniet
    Laat ik het zo zeggen: Ik verafschuw zijn daden als mens, maar als acteur vind ik hem van grote klasse. Toppers als ''The Negotiator'', ''American Beauty'', ''The Life of David Gale'', ''L.a. Confidential'' blijf ik kijken hoor en blijf er van genieten. Ze never nooit meer kijken om de aantijgingen vind ik grote onzin. Ik weet niet of jij of andere mensen films of series met hem in huis hebben, maar worden die vanaf nu af aan dan never nooit meer bekeken??
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 14-11-2017 om 18:33

  23. #5698

    Standaard

    Even een keer gek doen...


    Remastered and restored 4K UHD + Blu ray steelbook (950 genummerde exemplaren)
    32 pond incl. verzending

    Bestellen gaat via indiegogo
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  24. #5699

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Even een keer gek doen...


    Remastered and restored 4K UHD + Blu ray steelbook (950 genummerde exemplaren)
    32 pond incl. verzending

    Bestellen gaat via indiegogo
    Ik heb deze wel gezien, maar heb 'm laten liggen. 4K is dezelfde als de Italiaanse, en van wat ik gelezen heb voegt die niets of nauwelijks iets toe t.o.v. de blu-ray. De 4K is dan ook in SDR, ik weet niet of je dat weet?

  25. #5700

    Standaard

    Ik heb zoiets gelezen. Zal blijken wat het verschil zal uitmaken met de blu ray. Maar het gaat mij ook om de extra's die naar verwachting (bij voldoende steun) alleen bij deze versie toegevoegd zullen gaan worden. Daarbij steun ik een initiatief als deze graag.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 228 van 451 EersteEerste ... 128178218224225226227228229230231232238278328 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •