Pagina 296 van 450 EersteEerste ... 196246286292293294295296297298299300306346396 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.376 tot 7.400 van 11237 worden weergegeven.
  1. #7376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Ik zie niks

    Gok dat het Annihilation is? Die kreeg ik ook binnen namelijk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ralph Breaks The Internet.
    Damn, heeft het nog niet gewerkt dat ik het plaatje op een andere site heb geüpload (want bron plaatje was te groot). Het is inderdaad Ralph Breaks The Internet
    Als het goed is werkt het nu wel?

    En in pre-order via een groupbuy:

    First Man - Manta Lab exclusive Full Slip
    Laatst aangepast door TheGodfather : 08-04-2019 om 07:33
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #7377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Lijkt me een mooie film!
    Inderdaad een mooie film maar met een dramatisch verhaal. In ieder geval een film die er in slaagt mij met gemengde gevoelens achter te laten.

  3. #7378

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik dacht al: waar blijft ie? Zag de mails van Zavvi deze week in mijn mailbox, maar kan niet warm worden van deze fantasieloze ontwerpen. Maar ik ben dan ook geen steelbook-verzamelaar. Het is alweer een tijd geleden dat Zavvi een echt leuke, originele steelbook had. En dan die prijzen! Niet eens in combinatie met 3D-versies (indien van toepassing). De Fransen doen dat beter!

    Zoals je kan zien Marcel zijn dit niet de definitieve ontwerpen. Het kan dus nog veranderen, al moet ik wel zeggen dat ik Dumbo & Shazam op zich wel mooi vind met dit Artwork. Die van Us kan beter, maar we zullen zien wat het gaat worden. Ik heb gekozen voor de 4K uitgaves, ondanks het feit dat ik het niet kan afspelen. Maar dat is een investering voor later, want 3D gaat er toch uit & de spelers en tv's worden ook niet meer gemaakt. En ik heb nog altijd liever de originele tekst, dan verbasterde titels & en buitenlandse teksten op de verpakking. Dan dus liever iets meer betalen.

  4. #7379

    Standaard

    Vandaag binnen van Zavvi
    Blu Ray 3 voor €23,99
    En de 3D Blu Ray - 3 voor €29,99

  5. #7380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zoals je kan zien Marcel zijn dit niet de definitieve ontwerpen. Het kan dus nog veranderen, al moet ik wel zeggen dat ik Dumbo & Shazam op zich wel mooi vind met dit Artwork. Die van Us kan beter, maar we zullen zien wat het gaat worden. Ik heb gekozen voor de 4K uitgaves, ondanks het feit dat ik het niet kan afspelen. Maar dat is een investering voor later, want 3D gaat er toch uit & de spelers en tv's worden ook niet meer gemaakt. En ik heb nog altijd liever de originele tekst, dan verbasterde titels & en buitenlandse teksten op de verpakking. Dan dus liever iets meer betalen.
    Kleine correctie, Raymond: 3D Blu-ray spelers worden nog steeds gemaakt, hoor! Kijk maar eens op de site van Panasonic.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #7381

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Kleine correctie, Raymond: 3D Blu-ray spelers worden nog steeds gemaakt, hoor! Kijk maar eens op de site van Panasonic.
    Daar heb je wat aan als ze stoppen of gestopt zijn met het maken van 3D TV's

  7. #7382

    Standaard

    Zojuist ontvangen:

    Aquaman 4K steelbook (UK)
    Creed II (us bluray)
    Suspiria 2018 4K bluray (DE)
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  8. #7383

    Standaard

    Ontvangen van Bol.com:



    Detroit € 6,99
    Django Unchained € 6,99

  9. #7384

    Standaard The Crown - Seizoen 2



    The Crown - Seizoen 2 (2017)

    Prijs: € 19,99
    (geen verzendkosten ivm bol.com Select)

    Zit ook in de actie 2 voor 30 euro. Kon echter geen andere interessante serie/seizoen vinden die ik nog niet had.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #7385

    Standaard

    De Franse steelbook van aquaman laat spijtig genoeg nog op zich wachten

  11. #7386

    Standaard

    Vandaag ontvangen van Amazon UK:
    - Big Bang Theory - Seizoen 11
    - A-ha: Ending on a high note (Final concert)
    Totale prijs voor beide (incl. vzk): GBP 31.09

    En besteld bij dvdoutlet: Robocop (1987) Unrated director's cut (13.28)

  12. #7387

    Standaard

    Besteld bij Bol:

    Asterix En Het Geheim Van De Toverdrank (vond de vorige Asterix erg vermakelijk).
    Strike Back Seizoen 4
    Strike Back Seizoen 5 (dvd)

  13. #7388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Besteld bij Bol:
    Strike Back Seizoen 5 (dvd)
    Het is maar dat je't weet: is in de USA te krijgen op Blu-ray mét Nederlandse ondertitels.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #7389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Het is maar dat je't weet: is in de USA te krijgen op Blu-ray mét Nederlandse ondertitels.
    Klopt helemaal & Regiovrij uiteraard: https://www.blu-ray.com/movies/Strik...lu-ray/203859/

  15. #7390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht


    The Crown - Seizoen 2 (2017)

    Prijs: € 19,99
    (geen verzendkosten ivm bol.com Select)

    Zit ook in de actie 2 voor 30 euro. Kon echter geen andere interessante serie/seizoen vinden die ik nog niet had.

    Seizoen 1 zit in die actie maar dit seizoen 2 dus niet
    Jammer had ze graag beiden genomen.

  16. #7391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Seizoen 1 zit in die actie maar dit seizoen 2 dus niet
    Jammer had ze graag beiden genomen.
    Zitten er allebei in hoor. Maar bij seizoen 2 moet je bij andere verkopers Bol.com aanklikken. Levertijd is 5 a 6 dagen, daarom zie je denk standaard een externe verkoper. Maar je kunt ze dus wel allebei voor 30 aanschaffen.

  17. #7392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Het is maar dat je't weet: is in de USA te krijgen op Blu-ray mét Nederlandse ondertitels.
    Maar is dit hetzelfde seizoen? Volgens mij is de telling in Nederland eentje lager. Dus 4 bijvoorbeeld is 5 origineel.

  18. #7393

    Standaard

    Momenteel onderweg via Bol:

    3 voor 25 actie:



    Deze zit in de 2 voor 30 actie maar ik kon net zoals andere forumleden geen tweede vinden.
    Nu zie ik dat het aanbod groter geworden is en ik wel een tweede had kunnen kopen grrr. Ach ja that's life.
    Normaal pas beschikbaar op 17 april maar zou nu toch in het pakket zitten.


  19. #7394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Seizoen 1 zit in die actie maar dit seizoen 2 dus niet
    Jammer had ze graag beiden genomen.
    Seizoen 2 van "The Crown" is inderdaad (tijdelijk?) verdwenen uit de actie (waarschijnlijk omdat ze door de voorraad heen zijn), maar ik verwacht dat die wel weer terugkomt, vooral ook omdat bol.com juist deze titel in hun actie aanprijst op hun homepage.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #7395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Seizoen 2 van "The Crown" is inderdaad (tijdelijk?) verdwenen uit de actie (waarschijnlijk omdat ze door de voorraad heen zijn), maar ik verwacht dat die wel weer terugkomt, vooral ook omdat bol.com juist deze titel in hun actie aanprijst op hun homepage.
    Bedank ik zal het in de gaten houden

    Krijg vandaag deze binnen
    Victoria Seizoen 1 & 2 voor 14.95

  21. #7396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Momenteel onderweg via Bol:

    3 voor 25 actie:



    Deze zit in de 2 voor 30 actie maar ik kon net zoals andere forumleden geen tweede vinden.
    Nu zie ik dat het aanbod groter geworden is en ik wel een tweede had kunnen kopen grrr. Ach ja that's life.
    Normaal pas beschikbaar op 17 april maar zou nu toch in het pakket zitten.

    Hoe krijg jij die plaatjes zo leuk klein?
    Ik zit op de 3d van Hotel Transsylvanie 3 te wachten

  22. #7397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Hoe krijg jij die plaatjes zo leuk klein?
    Ik zit op de 3d van Hotel Transsylvanie 3 te wachten
    Gewoon knippen en plakken van de Bol site.

  23. #7398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Seizoen 2 van "The Crown" is inderdaad (tijdelijk?) verdwenen uit de actie (waarschijnlijk omdat ze door de voorraad heen zijn), maar ik verwacht dat die wel weer terugkomt, vooral ook omdat bol.com juist deze titel in hun actie aanprijst op hun homepage.
    Is toch gewoon bestelbaar, wel met wachttijd van 5 tot 6 dagen.

    Deze vermelding stond gisteren ook bij mijn bestelling. Maar zou nu toch vandaag geleverd worden.

  24. #7399

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Hoe krijg jij die plaatjes zo leuk klein?
    Ik zit op de 3d van Hotel Transsylvanie 3 te wachten

    Volgens mij komt deel 3 van Hotel Transsylvanie helaas niet in 3D uit .

  25. #7400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Seizoen 2 van "The Crown" is inderdaad (tijdelijk?) verdwenen uit de actie (waarschijnlijk omdat ze door de voorraad heen zijn), maar ik verwacht dat die wel weer terugkomt, vooral ook omdat bol.com juist deze titel in hun actie aanprijst op hun homepage.
    Is inmiddels weer terug in de actie.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 296 van 450 EersteEerste ... 196246286292293294295296297298299300306346396 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •