Pagina 395 van 451 EersteEerste ... 295345385391392393394395396397398399405445 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.851 tot 9.875 van 11261 worden weergegeven.
  1. #9851

    Standaard Pretty in Pink (1986)

    Besteld bij Amazon UK:

    710lwgkqshS._AC_SL1500_.jpg

    Pretty in Pink (1986)

    35th Anniversary Edition
    Steelbook-uitgave
    Audio (o.a.): Engels DTS-HD MA 5.1
    Ondertitels: Engels, Engels SDH, Frans, Duits, Japans

    Prijs: £ 15.00
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #9852

    Standaard

    Aangezien Ghostbusters: Afterlife hier wellicht niet zal verschijnen op 4k heb ik hem uit de UK besteld via amazon voor iets meer dan 34 euro.

  3. #9853

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Aangezien Ghostbusters: Afterlife hier wellicht niet zal verschijnen op 4k heb ik hem uit de UK besteld via amazon voor iets meer dan 34 euro.
    Waarschijnlijk niet, aangezien Venom 2 alleen digitaal verschijnt: https://allesoverfilm.nl/nieuws/sony...-van-februari/
    Maar waarom heb je de 4K niet bij Amazon DE of FR besteld? Vanwege de afwijkende titels in die landen? Want inclusief verzending ben je bij DE rond de 26 euro en bij FR rond de 29 euro kwijt en dan heb je ook nog NL subs mocht je dat willen.

  4. #9854

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Waarschijnlijk niet, aangezien Venom 2 alleen digitaal verschijnt: https://allesoverfilm.nl/nieuws/sony...-van-februari/
    Maar waarom heb je de 4K niet bij Amazon DE of FR besteld? Vanwege de afwijkende titels in die landen
    Klopt. Ik koop zelden franse of duitse edities. Die kun je in mijn collectie nog op 2 handen tellen. En wil ik zo houden ook.

  5. #9855

    Standaard


    Had ook liever een andere hoes dan deze gehad.
    Maar a € 22,45 minus nog eens 5 euro korting (algemene actie bij besteding van 15 euro) kon ik t toch niet laten om m te bestellen bij de Franse Amazon...

  6. #9856

  7. #9857

    Standaard

    Naked Prey is goeie.

    Trouwens; Eureka lijkt hun MoC lijn uit te dunnen. Veel titels zijn verwijderd uit de collectie. Ze focussen zich de laatste tijd ook voornamelijk op Martial Arts films. Dus als er nog MoC titels op jullie wenslijst staan ... wacht niet te lang.
    --

  8. #9858

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Naked Prey is goeie.

    Trouwens; Eureka lijkt hun MoC lijn uit te dunnen. Veel titels zijn verwijderd uit de collectie. Ze focussen zich de laatste tijd ook voornamelijk op Martial Arts films. Dus als er nog MoC titels op jullie wenslijst staan ... wacht niet te lang.
    Klopt. Het gaat om titels waarvan ze de rechten kwijt zijn. Op Facebook zijn de titels bekend gemaakt die uit de lijst verdwijnen.

  9. #9859

    Standaard

    Vandaag binnen van Amazon IT :


    IMG_0862.jpg


    Ghostbusters : Afterlife 4K IT Steelbook € 31,50 (incl. verzenden)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #9860

    Standaard

    Blind besteld bij Bookspot voor € 28,79:

    The future is Blu

  11. #9861

    Standaard

    Gek genoeg nergens uitgebracht muv Spanje:

  12. #9862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Gek genoeg nergens uitgebracht muv Spanje:
    En hoe mag deze film dan wel heten? Plaatje zegt me niets, tekst zegt me niets, namen van de acteurs zijn mij totaal onbekend, dus alwetende, spreek u uit, welk meesterwerk wordt ons hier onthouden?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #9863

    Standaard

    Iron Eagle
    Is overigens van het label Resen, dus met 99 % zekerheid een bootleg.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #9864

    Standaard

    Deze 2 klassiekers gekocht voor 16 euro bij bol.


  15. #9865

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Iron Eagle
    Is overigens van het label Resen, dus met 99 % zekerheid een bootleg.
    Hetzelfde label dat True lies op bluray uitbracht. Zeg maar gerust 100% een bootleg.

  16. #9866

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    En hoe mag deze film dan wel heten? Plaatje zegt me niets, tekst zegt me niets, namen van de acteurs zijn mij totaal onbekend, dus alwetende, spreek u uit, welk meesterwerk wordt ons hier onthouden?
    Nou Marcel, dat had je toch erg makkelijk kunnen googlen..... En ken je Louis Gossett Jr echt niet?

  17. #9867

    Standaard

    Dat je overigens Louis Gossett jr. niet kent tot daar aan toe, maar David Suchet?

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #9868

    Standaard

    Amazon us

    Muziek...




    Deze zou echt ongelooflijke 3D moeten hebben


    En een upgrade van mijn DVD's (alleen Zack en Miri heb ik al op blu-ray)


  19. #9869

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dat je overigens Louis Gossett jr. niet kent tot daar aan toe, maar David Suchet?
    Nee, beide heren zijn mijn totaal onbekend, net als de film "Iron Eagle' waarin zij kennelijk schitteren. Maar ik zie in dit topic wel meer films voorbijkomen waarvan ik nog nooit gehoord heb (zoals die in het bericht van Rogue hierboven), dus zo vreemd is dat niet. En ik zal heus niet de enige zijn.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #9870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nee, beide heren zijn mijn totaal onbekend, net als de film "Iron Eagle' waarin zij kennelijk schitteren. Maar ik zie in dit topic wel meer films voorbijkomen waarvan ik nog nooit gehoord heb (zoals die in het bericht van Rogue hierboven), dus zo vreemd is dat niet. En ik zal heus niet de enige zijn.
    An officer and a gentleman met Richard Gere en Louis Gosset Jr., Waarvoor Louis Gosset Jr. een Oscar en golden globe won voor beste bijrol.

    Leuke film Iron Eagle. Was destijds een echte homevideo hit.
    Laatst aangepast door Mark van L. : 04-02-2022 om 15:12
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  21. #9871

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    En hoe mag deze film dan wel heten? Plaatje zegt me niets, tekst zegt me niets, namen van de acteurs zijn mij totaal onbekend, dus alwetende, spreek u uit, welk meesterwerk wordt ons hier onthouden?
    Iron Eagle (1986); een 80's klassieker die ik 35 jaar geleden op videoband huurde.
    Louis Gossett Jr. speelde (naast de al genoemde Officer and a Gentleman) ook in The Principal (met James Belushi, 1987 en een alien in de SciFi film Enemy Mine (met Dennis Quaid, 1985).
    Ik kan ze je aanbevelen!

  22. #9872

    Standaard

    Dat was in de 80er jaren wel een ding. Veel films in de videotheken (in eindhoven Bakker, Videoland en bij de buurtvideotheek om de hoek). Struinen langs de kasten met overvolle A, B, C etc releases, en dan 10 voor een tientje huren op VHS. Een hoop meuk, maar ook van die leuke releases als Iron Eagle, Daryl, etc
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  23. #9873

    Standaard

    Iron Eagle en ook Enemy Mine waren bij ons in de Video Huur Shop verhuur toppers.
    Ook speelde hij in Jaws 3D Louis Gossett Jr.

    Enemy Mine is een prachtige film met goed acteer werk.


  24. #9874

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Dat was in de 80er jaren wel een ding. Veel films in de videotheken (in eindhoven Bakker, Videoland en bij de buurtvideotheek om de hoek). Struinen langs de kasten met overvolle A, B, C etc releases, en dan 10 voor een tientje huren op VHS. Een hoop meuk, maar ook van die leuke releases als Iron Eagle, Daryl, etc
    Wacht, ho, stop!
    Jij kwam bij Bakker Videotheek aan de Aalsterweg?!
    Vanaf het moment dat mijn ouders in 1983 een videorecorder (van Philips) aanschaften kwamen we daar bijna wekelijks. Gouden tijden en daar is mijn liefde voor film toch wel ontstaan....ik kan me die zaak (in het begin, nog voor de verbouwing) nog zo voor de geest halen; een vijvertije met vissen en een piepklein bruggetje wat naar de SciFi sectie leidde. Eigenaar altijd een dikke sigaar in de mond. Mijn pasje heb ik volgens mij nog ergens liggen.

    Eind jaren 80 kwam Videoland (aan de Leenderweg); daar kwam ik ook met regelmaat, helemaal in de 90's en begin 00's toen ze daar ook DVDs gingen verhuren.

    Wat was jouw buurtvideotheek?

  25. #9875

    Standaard

    Een vriend van me werkte bij Haco, op de Tongelresestraat. Duistere videotheek achter een parkeerplaats de trap op, bij het kanaal.
    Zelf woonde ik in Woensel. Videotheek op de Coenderslaan. Weet de naam niet. Iedereen probeerde een graantje mee te pikken met die hype.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Pagina 395 van 451 EersteEerste ... 295345385391392393394395396397398399405445 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •