Pagina 304 van 451 EersteEerste ... 204254294300301302303304305306307308314354404 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.576 tot 7.600 van 11271 worden weergegeven.
  1. #7576

    Standaard

    Gekocht bij Boekenvoordeel:



    The Prodigy (2019) € 12,99

  2. #7577

  3. #7578

    Standaard

    Vorige week gekocht / besteld MM Deurne:

    Family Guy star wars trilogy 13,99 Euro
    Shazam digibook (besteld) 19,99 Euro (bij Bol 10 Euro duurder)

    Vandaag gekocht bij MM Schoten:

    Miss Bala 14,99 Euro
    Wallace & Gromiit: The curse of the were-rabbit 7,99 Euro

  4. #7579

    Standaard

    Gekocht bij Boekenvoordeel Eindhoven:



    ''The Clovehitch Killer'' € 12,99
    ''Us'' € 17,99


    Gekocht bij MM Eindhoven:



    ''211'' € 7,50
    ''Backdraft 2'' € 16,99

  5. #7580

    Standaard

    Amazon US




    Beide Pet Sematary's zijn NL ondertiteld, zowel 4K als gewone blu-ray.

  6. #7581

    Standaard

    Eindelijk een exemplaar van Chungking Express weten te bemachrigen. Niet de Criterion, want die gaat voor 150 dollar weg, maar de normale UK uitgave van Artificial Eye.
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  7. #7582

    Standaard

    [QUOTE=Kev;2070054]Amazon US




    Is deze helemaal nederlands ondertitels?

  8. #7583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Amazon US


    Beide Pet Sematary's zijn NL ondertiteld, zowel 4K als gewone blu-ray.
    Had je deel 2 van de originele films ook niet willen hebben? Die gaat uitkomen op Blu-ray, dus wellicht verschijnt er dan ook een box-set met dat deel erin. Dan had je ze alle 3 bij elkaar.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 23-07-2019 om 17:42

  9. #7584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Had je deel 2 van de originele films ook niet willen hebben? Die gaat uitkomen op Blu-ray, dus wellicht verschijnt er dan ook een box-set met dat deel erin. Dan had je ze alle 3 bij elkaar.
    Klopt maar Pet Sematary 2 wordt door Shout Factory released & niet door Paramount dus een box is onwaarschijnlijk... Komt ook enkel op BD uit & niet op 4K.

    Zal deze wel kopen hoor niettegenstaande.

  10. #7585

    Standaard

    Pre-orders bij Zavvi.nl:





    ''Spider-Man: Far From Home 4K Blu-ray (4K Ultra HD + Blu-ray, Zavvi Exclusive Steelbook, Limited Edition)'' € 38,99
    ''Toy Story 4 4K Blu-ray (4K Ultra HD + Blu-ray, Zavvi Exclusive Steelbook)'' € 38,99
    ''The Lion King 4K Blu-ray (4K Ultra HD + Blu-ray, Zavvi Exclusive Steelbook)'' € 38,99
    ''Kong: Skull Island 4K Blu-ray (4K Ultra HD + Blu-ray, Zavvi Exclusive Steelbook)'' € 29,99

    Gekocht (Besteld, nog niet binnen) bij Amazon.de:



    ''The Doors: The Final Cut 4K Blu-ray (Remastered Edition, Limited Steelbook Edition, 3 Disc's: 4K Ultra HD + Blu-ray + Bonus Disc)'' € 29,88
    ''Mortal Engines (Blu-ray + DVD, Limited Steelbook Edition)" € 22,91

    Ik vind trouwens de Steelbook van ''Kong: Skull Island'' schitterend. Echt een prachtige uitvoering, voor mij 1 van de mooiste ooit.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 23-07-2019 om 21:40

  11. #7586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Pre-orders bij Zavvi.nl:





    ''Spider-Man: Far From Home 4K Blu-ray (4K Ultra HD + Blu-ray, Zavvi Exclusive Steelbook, Limited Edition)'' € 38,99
    ''Toy Story 4 4K Blu-ray (4K Ultra HD + Blu-ray, Zavvi Exclusive Steelbook)'' € 38,99
    ''The Lion King 4K Blu-ray (4K Ultra HD + Blu-ray, Zavvi Exclusive Steelbook)'' € 38,99
    ''Kong: Skull Island 4K Blu-ray (4K Ultra HD + Blu-ray, Zavvi Exclusive Steelbook)'' € 29,99

    Gekocht (Besteld, nog niet binnen) bij Amazon.de:



    ''The Doors: The Final Cut (Remastered Edition, Limited Steelbook Edition, 3 Disc's)'' € 18,92
    ''Mortal Engines (Blu-ray + DVD, Limited Steelbook Edition)" € 22,91

    Ik vind trouwens de Steelbook van ''Kong: Skull Island'' schitterend. Echt een prachtige uitvoering, voor mij 1 van de mooiste ooit.
    Volgens mij kun je makkelijk een mooie OLED tv kopen als je het een paar maandjes rustig aan doet . Kun je ook genieten van al dat moois!

  12. #7587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Volgens mij kun je makkelijk een mooie OLED tv kopen als je het een paar maandjes rustig aan doet . Kun je ook genieten van al dat moois!
    Zal best, maar op de slaapkamer heb ik mijn vorige grote tv staan & in de huiskamer mijn huidige 3D tv (met helaas een dood pixellijntje van rechts naar links, zo'n 10cm vanaf de onderzijde van het scherm). Deze doet het nog goed, op dat ene kleine lijntje na (welke ik jammer genoeg niet weg krijg), dus ik slijt deze tv effe af om het zo te noemen. en wanneer de tv de pijp aan Maarten geeft, dan wil ik idd voor een QLED 4K TV met 4K speler gaan. Ik woon in een appartementje, dus heb niet de ruimte voor een 3e tv. Dus vooralsnog kan ik geen 4K kijken, maar dat geeft niks, want ik red me voorlopig wel met de gewone Blu-ray.

  13. #7588

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Gekocht (Besteld, nog niet binnen) bij Amazon.de:



    ''The Doors: The Final Cut (Remastered Edition, Limited Steelbook Edition, 3 Disc's)'' € 18,92
    Stomme vraag misschien, maar waarom ga je niet voor de 4K-versie van The Doors?
    https://www.amazon.de/Doors-Final-Li...dp/B07RD3GJJ3/
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  14. #7589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Stomme vraag misschien, maar waarom ga je niet voor de 4K-versie van The Doors?
    https://www.amazon.de/Doors-Final-Li...dp/B07RD3GJJ3/
    Inmiddels aangepast & toch voor de 4K versie gegaan. Overigens wel raar dat ie op Blu-ray.com bij de gewone versie 140 Minuten & The Final Cut aan geeft, en bij deze 4K versie niet (waar de speelduur blijkbaar 138 min is):

    Blu-ray versie (140 min, Final Cut) op Blu-ray.com: https://www.blu-ray.com/movies/The-D...lu-ray/244050/

    4K versie (138 min, geen Final Cut blijkbaar): https://www.blu-ray.com/movies/The-D...lu-ray/242605/

    Alleen Blu-ray-disc.de geeft het wel aan:

    Blu-ray versie (blijkbaar wel Final Cut): https://bluray-disc.de/blu-ray-filme...stered_edition

    4K versie (blijkbaar wel Final Cut): https://bluray-disc.de/blu-ray-filme..._4k_uhd_bluray

    Erg verwarrend eerlijk gezegd.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 23-07-2019 om 21:41

  15. #7590

    Standaard

    Gekocht bij Fame in Amsterdam met 10% klantenkorting:



    Monkey Shines 17,99
    Under Fire € 17,99

  16. #7591

    Standaard The Favourite (2018) | Stan & Ollie (2018)

    Besteld bij Amazon UK:



    The Favourite (2018)

    Bevat Nederlandse ondertitels

    Prijs: £ 7.52




    Stan & Ollie (2018)

    Bevat Engelse SDH-ondertitels

    Prijs: £ 14.53
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #7592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Besteld bij Amazon UK:

    Stan & Ollie (2018)

    Bevat Engelse SDH-ondertitels

    Prijs: £ 14.53
    Echt een prachtige film Marcel, Ik heb hem zelf ook. Vooral Steve Coogan als Stan Laurel lijkt sprekend. Je gaat er van genieten!!!

  18. #7593

    Standaard

    Pre-order bij Zavvi.nl:



    ''It: Chapter One 4K Blu-ray (4K Ultra HD + Blu-ray, Zavvi Exclusive Steelbook)'' € 29,99

    Ik heb de film al in de normale UK 4K uitvoering, maar heb deze toch voor besteld omdat ik deze wel erg mooi vind!

  19. #7594

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Pre-order bij Zavvi.nl:

    ''It: Chapter One 4K Blu-ray (4K Ultra HD + Blu-ray, Zavvi Exclusive Steelbook)'' € 29,99

    Ik heb de film al in de normale UK 4K uitvoering, maar heb deze toch voor besteld omdat ik deze wel erg mooi vind!
    Betekent dat, dat je €29,99 hebt betaald voor een tinnen hoes? Gezien de normale UK 4K uitvoering dezelfde schijfjes (lijkt) te bevatten.Hij is wel gaaf hoor .

    Zelf bij Boekenvoordeel gekocht:


    Baywatch + Hereditary (2 voor €10,00)
    The Dark Crystal + Insidious: Chapter 3 + T2: Trainspotting (3 voor €10,00)

  20. #7595

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Stomme vraag misschien, maar waarom ga je niet voor de 4K-versie van The Doors?
    https://www.amazon.de/Doors-Final-Li...dp/B07RD3GJJ3/
    Ik had uiteindelijk het toch maar veranderd, en ben voor de 4K Steelbook versie gegaan. Maar dat had ik beter niet kunnen doen, want hoewel de site Amazon.de & Blu-ray.com aangeven dat er de film in zit op 4K alswel de film op Blu-ray, blijkt nu ik hem opengemaakt heb om te gaan kijken: Er zitten 3 schijfjes in: Schijf 1 bevat de film in 4K, schijf 2 is een gewone Blu-ray waar alleen 4 extra's op staan (Niks meer) en dus niet de film in gewone Blu-ray versie & schijf 3 is de documentaire ''The Doors - When you're Strange''. Dus hoewel er dus zo goed als altijd bij een 4K Blu-ray ook de film bij zit op een gewone Blu-ray, is dat nu dus niet het geval.

    Kortom: Ik kan hem niet kijken en deze bevat dus alleen de film op 4K

    Hierover contact gehad met Amazon.de, de situatie uitgelegd dat ik het raar vond & dat er dus zo goed als altijd ook de film op gewone Blu-ray bij zat, en omdat dat nu niet het geval is, ik het erg raar/misleidend vond staan op de pagina (Ik ging er vanuit dat het zowel film op 4 K als wel film op Blu-ray was). Ik kon hem wel terug sturen, moest kosten maken (Die ze later wel terug storten maar goed), vervolgens duurt het even voor hij in Duitsland is & als ik hem opnieuw bestel, duurt het ook weer een aantal dagen.

    Dus wat ik nu gedaan heb: Ik heb gevraagd of ze de pagina aan konden passen en erbij zouden vermelden dat er dus niet de film bij zit op gewone schijf, dit om problemen voor andere kopers te voorkomen. Ook heb ik gevraagd dat als ik de gewone Blu-ray steelbook (ook met 3 disc's, welke € 18,99 was) zou bestellen, het misschien mogelijk zou zijn als geste voor dit misverstand, dat ik een kleine korting zou kunnen krijgen op de aanschaf van deze gewone Steelbook. Ze moest het even vragen, en kwam even later bij me terug & zei dat ze een korting van € 7,50 kon geven op de bestelling. Wat ik dus een fijne oplossing vond. Dus ik heb nu de gewone Steelbook besteld, welke uiteindelijk neerkwam op € 11,42.

    Dus ik heb nu de 4K Steelbook waar ik voorlopig niks mee kan (Omdat ik geen 4K speler & 4K tv heb), en als het goed is komt a.s dinsdag de gewone steelbook binnen, zodat ik toch van de film kan gaan genieten.

    Dus mensen, let hierop als je deze steelbook wil kopen: Bevat alleen de film op 4K schijf & dus niet de film op gewone schijf!!!

  21. #7596

    Standaard

    Waarom niet de 4K release van de UK? Die heeft 4 discs, bestaat uit 1 4K schijfje en 2 BD's met de films en een BD bonus disc.
    Heb hem zelf in huis.

  22. #7597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Waarom niet de 4K release van de UK? Die heeft 4 discs, bestaat uit 1 4K schijfje en 2 BD's met de films en een BD bonus disc.
    Heb hem zelf in huis.
    Omdat ik er dus vanuit ging dat deze dus ook de film zou bevatten op een gewone Blu-ray, welke er gewoon "bij" had moeten zitten.

  23. #7598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Echt een prachtige film Marcel, Ik heb hem zelf ook. Vooral Steve Coogan als Stan Laurel lijkt sprekend. Je gaat er van genieten!!!
    Ik had begrepen dat deze in Nederland niet op Blu-ray zou verschijnen (bizar voor zo'n leuke film), dus dan maar de Engelse versie besteld.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #7599

    Standaard

    Monty Python's Flying Circus (Complete TV Series Blu-Ray) - £83 excl. shipping

    Network on Air Exclusive





    Laatst aangepast door Kev : 29-07-2019 om 20:23

  25. #7600

    Standaard

    Captain Marvel
    Us
    Spider-Man: Into the Spider Verse
    en 17 Criterions om mijn achterstand in te lopen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 304 van 451 EersteEerste ... 204254294300301302303304305306307308314354404 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •