Pagina 349 van 450 EersteEerste ... 249299339345346347348349350351352353359399449 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.701 tot 8.725 van 11237 worden weergegeven.
  1. #8701

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik koop via Ebay US .....laat alles gratis verzenden naar een vriend in Amerika en als er genoeg verzameld is gaat er een pakketje mijn kant op.
    zo heb ik ook toegang tot Walmart, Target en Best Buy voor eventuele koopjes
    Die laatste 3 zaken hebben vaak mooie uitgaves, maar jammer genoeg verzenden die niet naar Nederland. Dus ik heb er zelf niks aan. Dan is het hebben van een vriend/familielid ofzo daar in Amerika wel handig. Maar terugkomend op dat Ebay US: zovaak koop ik er niet, maar wat is een goede (goedkope) verkoper daar als ik vragen mag? Er zijn er zoveel online. Misschien kan en wil je ons helpen aan een goed adres?

  2. #8702

    Standaard

    De meest bekende verkoper is Carmenymario , hij verzend zelf ook wereldwijd en heeft vaak goeie prijzen voor de films die hij verkoopt.
    Vaak heeft hij niet direct de nieuwste titels maar vaak na een paar weken en dan gemiddeld tegen 15-25 euro incl. verzenden......

    Het loont om echt op zoek te gaan naar de koopjes op Ebay en alles in de gaten te houden vind ik......voor mij is het een sport geworden om te jagen op de beste koopjes en vaak ben ik ook nog wel zo brutaal om ze te vragen naar korting waar ze vaak wel in mee willen gaan
    Heb zo pas de Game Of Thrones Complete Collection 4K Steelbook nieuw in seal voor omgerekend € 220,00 incl. express verzending kunnen scoren.......
    In het begin kocht ik ze tegen nieuwprijs maar daar ben ik echt mee gestopt tenzij ze vanaf dag 1 al goedkoop zijn zoals Total Recall die ik ook voor 12 euro nieuw heb kunnen kopen.

    Maar goed snap dat sommige mensen daar de moeite niet van in zien dus dan zijn acties zoals bij Zavvi enzo weer wel leuk alhoewel vanaf het nieuwe jaar ook import voor geheven gaat worden dus het is nog maar de vraag hoe leuk dat blijft.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #8703

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    De meest bekende verkoper is Carmenymario , hij verzend zelf ook wereldwijd en heeft vaak goeie prijzen voor de films die hij verkoopt.
    Vaak heeft hij niet direct de nieuwste titels maar vaak na een paar weken en dan gemiddeld tegen 15-25 euro incl. verzenden......

    Het loont om echt op zoek te gaan naar de koopjes op Ebay en alles in de gaten te houden vind ik......voor mij is het een sport geworden om te jagen op de beste koopjes en vaak ben ik ook nog wel zo brutaal om ze te vragen naar korting waar ze vaak wel in mee willen gaan
    Heb zo pas de Game Of Thrones Complete Collection 4K Steelbook nieuw in seal voor omgerekend € 220,00 incl. express verzending kunnen scoren.......
    In het begin kocht ik ze tegen nieuwprijs maar daar ben ik echt mee gestopt tenzij ze vanaf dag 1 al goedkoop zijn zoals Total Recall die ik ook voor 12 euro nieuw heb kunnen kopen.

    Maar goed snap dat sommige mensen daar de moeite niet van in zien dus dan zijn acties zoals bij Zavvi enzo weer wel leuk alhoewel vanaf het nieuwe jaar ook import voor geheven gaat worden dus het is nog maar de vraag hoe leuk dat blijft.
    Bedankt voor de tip en voor je reactie Wedlock . Ik zal het in de gaten gaan houden. Dat het in de UK duurder wordt, zal me er echter niet van weerhouden om daar te kopen. Want ik betaal liever meer voor schijven met op de hoes alleen de originele tekst(en), dan dat ik dezelfde titels hier zou kopen met daarop naast de originele titels, ook nog eens die vreselijke Franse zooi aan teksten er op.

  4. #8704

    Standaard

    hehehehe snap het DVD Watcher
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  5. #8705

    Standaard

    Ontvangen van Amazon.com:



    Drag Me to Hell - Collector's Edition $ 24,99
    Village of the Damned (1995) $ 16,09

    Ontvangen van Bol.com:



    Tenet € 4,- (VVV Cadeaubon gebruikt van € 17,99)

  6. #8706

    Standaard

    Gister onder de kerstboom

    Her

    En twee boeken die hier misschien wel het noemen waard zijn:

    The Secrets Of Tenet
    The Nolan Variations

    Ja ik ben Nolan fan
    Laatst aangepast door Juvefan : 25-12-2020 om 08:31
    The future is Blu

  7. #8707

    Standaard

    Gekocht/Besteld op EBAY.nl:



    ''Friday the 13th Collection (Deluxe Edition: Friday the 13th (Theatrical Version) / Friday the 13th (Uncut Version) / Friday the 13th Part 2 / Friday the 13th Part 3 / Friday the 13th: The Final Chapter / Friday the 13th Part V: A New Beginning / Friday the 13th Part VI: Jason Lives / Friday the 13th Part VII: The New Blood / Friday the 13th Part VIII: Jason Takes Manhattan / Jason Goes To Hell: The Final Friday (Theatrical Version) / Jason Goes To Hell: The Final Friday (Uncut Version) / Jason X / Freddy vs Jason / Friday the 13th (2009) - Theatrical Version / Freddy vs Jason / Friday the 13th (2009) - Extended Version / Bonus Disc One / Bonus Disc Two'' € 154,90

    De inhoud van deze box: https://www.shoutfactory.com/product...roduct_id=7444

    Ik vind het een hele mooie box met schitterend artwork. Een mooie aanvulling op mijn andere collectie van de films:

    Laatst aangepast door DVD Watcher : 25-12-2020 om 10:12

  8. #8708

    Standaard

    Dit lag onder de kerstboom:


  9. #8709

    Standaard


    24/96 hi-res LPCM stereo mix and the Dolby Atmos mix.

  10. #8710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Gekocht/Besteld op EBAY.nl:



    ''Friday the 13th Collection (Deluxe Edition: Friday the 13th (Theatrical Version) / Friday the 13th (Uncut Version) / Friday the 13th Part 2 / Friday the 13th Part 3 / Friday the 13th: The Final Chapter / Friday the 13th Part V: A New Beginning / Friday the 13th Part VI: Jason Lives / Friday the 13th Part VII: The New Blood / Friday the 13th Part VIII: Jason Takes Manhattan / Jason Goes To Hell: The Final Friday (Theatrical Version) / Jason Goes To Hell: The Final Friday (Uncut Version) / Jason X / Freddy vs Jason / Friday the 13th (2009) - Theatrical Version / Freddy vs Jason / Friday the 13th (2009) - Extended Version / Bonus Disc One / Bonus Disc Two'' € 154,90

    De inhoud van deze box: https://www.shoutfactory.com/product...roduct_id=7444

    Ik vind het een hele mooie box met schitterend artwork. Een mooie aanvulling op mijn andere collectie van de films:

    WOW dat is een mooie box..
    Zal wel geen NL subs hebben?
    de box die ik heb gekocht laatst voor een prikkie heeft 8 films dus die mist er een paar.

  11. #8711

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Dit lag onder de kerstboom:

    Daar ga je van genieten is een van de beste series ooit gemaakt.

  12. #8712

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    WOW dat is een mooie box..
    Zal wel geen NL subs hebben?
    de box die ik heb gekocht laatst voor een prikkie heeft 8 films dus die mist er een paar.
    Zeker een mooie box. Volgens Blu-ray com alleen Engelse subs: https://www.blu-ray.com/movies/Frida...lu-ray/272680/

    Hier heb je een unboxing van de box:



    Die box die jij hebt gekocht, mist de laatste 4 delen.

  13. #8713

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Daar ga je van genieten is een van de beste series ooit gemaakt.
    De 2003 serie en de 4 films had ik al op DVD, nu dus ook op bluray. De 1978 en 1980 series heb ik nooit gezien. Gelukkig een week verlof de komende week.

  14. #8714

    Standaard

    van czar.be 2 films van Koen Mortier :
    ex-drummer 11.99
    un ange 11.99

  15. #8715

    Standaard

    De welbekende 4K Columbia Classics Collection.
    69 euro, bol.com.

    --

  16. #8716

    Standaard

    Je gaat daar geen spijt van krijgen. Prachtige uitgave voor zo weinig geld!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #8717

    Standaard


    Gedeelte van mn haul van laatste tijd, dit is maar H-Z, heb zoveel dat nog niet alles op de foto paste. Rest komt van de week, wacht nog even tot het laatste binnen druppelt.
    Hierin oa spul van alle black friday sales, mijn verjaardag, sinterklaas en kerst. En natuurlijk flink wat pre-orders etc.

  18. #8718

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Je gaat daar geen spijt van krijgen. Prachtige uitgave voor zo weinig geld!
    Ik wachtte eigenlijk op individuele releases want JERRY MAGUIRE en A LEAGUE OF THEIR OWN interesseren mij niet zo, maar voor 69 euro krijg je die er praktisch gratis bij. De set vandaag ontvangen; ik heb er zeker geen spijt van! Heel benieuwd naar LAWRENCE OF ARABIA in 4K!
    --

  19. #8719

  20. #8720

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Mooie verzameling Goregrind!
    Thanks! Zal morgen de andere helft posten die hier ligt! Wacht nog even wat er vandaag en morgen eventueel nog binnen komt (Total Recall 4K komt hoop ik nog binnen, al was de afleverdatum 8 december, en in de PostNL-app staan Tremors 4K en Silent Night Deadly Night Limited Edition al een poos dus hopelijk worden ze echt een keer geleverd...)

  21. #8721

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht

    [FONT="]Gedeelte van mn haul van laatste tijd, dit is maar H-Z, heb zoveel dat nog niet alles op de foto paste. Rest komt van de week, wacht nog even tot het laatste binnen druppelt.[/FONT]
    Hierin oa spul van alle black friday sales, mijn verjaardag, sinterklaas en kerst. En natuurlijk flink wat pre-orders etc.
    Mocht je ooit van de Solo steelbook af willen, of eventueel willen ruilen voor de Target Exclusive Solo digibook met bijbetaling dan hoor ik het graag! Zavvi heeft mn bestelling verneukt en heb nu een incomplete Star Wars steelbook collectie
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  22. #8722

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Mocht je ooit van de Solo steelbook af willen, of eventueel willen ruilen voor de Target Exclusive Solo digibook met bijbetaling dan hoor ik het graag! Zavvi heeft mn bestelling verneukt en heb nu een incomplete Star Wars steelbook collectie
    Ik heb nog wel een NL steelbook van Solo als je interesse hebt.

  23. #8723

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb nog wel een NL steelbook van Solo als je interesse hebt.
    Thanks, maar het moet echt de nieuwere Zavvi versie zijn
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  24. #8724

    Standaard

    Vorige week besteld op Amazon FR & vandaag binnen: Croods 4K

    NL audio/subs + Vlaamse audio op beide discs



  25. #8725

    Standaard

    Gekocht/Besteld (Nog niet binnen) bij Zavvi.nl:



    ''Train to Busan Presents: Peninsula'' € 16,99
    ''Skyfire'' € 14,99

Pagina 349 van 450 EersteEerste ... 249299339345346347348349350351352353359399449 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •