Pagina 311 van 450 EersteEerste ... 211261301307308309310311312313314315321361411 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.751 tot 7.775 van 11237 worden weergegeven.
  1. #7751

    Standaard

    Het EYE Filmmuseum brengt een aantal Ozu's in januari ook opnieuw uit in de landelijke filmhuizen.

  2. #7752

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Het EYE Filmmuseum brengt een aantal Ozu's in januari ook opnieuw uit in de landelijke filmhuizen.
    Bedankt voor de info. Ben groot fan van zijn films, dus ga proberen om ze allemaal in de bioscoop te zien. Wil rond kerst deze boxset aanschaffen http://retro-hd.com/tests/blu-ray/28...-20-films.html.

  3. #7753

    Standaard

    En ik las ook ergens dat je fan was van EYE dus dat is 1 + 1.

  4. #7754

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    En ik las ook ergens dat je fan was van EYE dus dat is 1 + 1.
    Haha, inderdaad. Vanaf volgende maand toch maar weer een NS-abonnementje nemen voor alle tripjes naar het Eye.

  5. #7755

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Ik werk altijd met die optie en nog nooit is er iets extra uit de bus gekomen. Soms krijg ik zelf een deel import fees terug van amazon.
    Gisteren is het pakket binnen gekomen. Inderdaad weer zonder extra heffing en in mint conditie
    Stel je voor je krijgt een deel import fees terug, hoe gaat dit dan in z`n werk? krijg je dan automatisch mail van Amazon of moet je er zelf achteraan gaan? er zat nl. verder geen briefje bij het pakket dat het door de douane gecontroleerd/onderschept is en of er import fees betaald hadden moeten worden.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #7756

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Gisteren is het pakket binnen gekomen. Inderdaad weer zonder extra heffing en in mint conditie
    Stel je voor je krijgt een deel import fees terug, hoe gaat dit dan in z`n werk? krijg je dan automatisch mail van Amazon of moet je er zelf achteraan gaan? er zat nl. verder geen briefje bij het pakket dat het door de douane gecontroleerd/onderschept is en of er import fees betaald hadden moeten worden.
    Voor wat het waard is: Had vorig jaar een boxset via Amazon.com besteld en toen alvast de 'import fees' vooruit betaald. Kreeg later (denk een maandje ongeveer) een mail dat ik teveel had betaald en dat het binnen zoveel dagen zou worden teruggestort. Hoefde er dus zelf niet achteraan .

  7. #7757

    Standaard

    Battle Royale (Director's Cut) + Hellbound: Hellraiser II - Zavvi.nl - €18,- (2 voor 1 actie)
    Blade II + Hellboy (Director's Cut) - Amazon.de - €16,-
    Platoon + The Green Mile + The Terminator - MediaMarkt Duiven - €10,- (3 voor €10,- actie)


  8. #7758

    Standaard

    Gekocht bij Bol.com:



    ''Come and See'' € 14,99

  9. #7759

    Standaard


    5 voor 30 euro aktie van Bol.com

  10. #7760

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Voor wat het waard is: Had vorig jaar een boxset via Amazon.com besteld en toen alvast de 'import fees' vooruit betaald. Kreeg later (denk een maandje ongeveer) een mail dat ik teveel had betaald en dat het binnen zoveel dagen zou worden teruggestort. Hoefde er dus zelf niet achteraan .
    OK, bedankt voor het antwoord. Eens kijken of ik nog wat hoor, waarschijnlijk niet
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #7761

    Standaard

    Amazon.it heeft momenteel 2 acties lopen, die blijkbaar leuke deals oplevert. Zie hier voor meer informatie van het Blu-ray.com forum:

    "Here is the list of duplicate 4K Ultra HD titles from the 3x32 and 4x40 offers on amazon.it.
    I guess adding any combination of four titles from this list direct from the 3x32 offers page and then enter the code 4X40E at the checkout stage to get them dirt cheap, hopefully should work.

    The Sum Of All Fears
    Patriot Games
    Clear And Present Danger
    XXX The Return Of Xander Cage
    Fast And Furious 7
    Fast And Furious 6
    Fast And Furious Tokyo Drift
    2 Fast 2 Furious
    Terminator Genisys
    Fifty Shades Darker
    The Emoji Movie
    Smurfs
    Smurfs 2
    Despicable Me 2
    Despicable Me 3
    The Great Wall
    Anarchy The Night Of Judgement
    Everest
    Teenage Mutant Ninja Turtles
    Teenage Mutant Ninja Turtles 2: Out Of The Shadows
    The Mummy Tomb Of The Dragon Emperor
    G.I. Joe: The Birth Of Cobras
    G.I. Joe 2: The Vendetta
    Judgement Night
    Judgement Night: Election Year
    Angels And Demons
    Minions
    T2 Trainspotting
    Baywatch
    The Bourne Identity
    Jack Ryan: shadow Recruit
    Transformers 3
    Transformers 4
    The Amazing Spiderman
    Mission Impossible
    Mission Impossible 4: Ghost Protocol
    Mission Impossible 5: Rogue Nation"

    Heb zelf Mission Impossible 1, 4 en 5 + Patriot Games besteld en was €8,19 kwijt inclusief verzending.

  12. #7762

    Standaard

    Leuke actie, maar de voor mij interessante waren of niet beschikbaar of alleen via een wederverkoper en dat geldt die code niet. Jammer...

  13. #7763

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Leuke actie, maar de voor mij interessante waren of niet beschikbaar of alleen via een wederverkoper en dat geldt die code niet. Jammer...
    Heb zelf een beetje zitten puzzelen, want bij sommige combinaties van 4 titels was het opeens een stuk duurder dan andere combinaties. Moet toegeven dat het wel knaagt dat ik nu M:I 2+3 niet heb, maar gelukkig kun je die films prima los zien. Voor ongeveer €2,00 per stuk heb ik niks te klagen.

  14. #7764

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Heb zelf een beetje zitten puzzelen, want bij sommige combinaties van 4 titels was het opeens een stuk duurder dan andere combinaties. Moet toegeven dat het wel knaagt dat ik nu M:I 2+3 niet heb, maar gelukkig kun je die films prima los zien. Voor ongeveer €2,00 per stuk heb ik niks te klagen.
    Ja klopt, ik had op een gegeven moment een combi (Great Wall, XXX, en twee Purge-films volgens mij) die wel werkte, maar dan was ik alsnog iets van 28 euro kwijt. Op zich niet veel voor vier 4K-titels, maar het zijn niet degene waarvoor ik het alsnog over heb.

  15. #7765

    Standaard

    Ik heb 4 dagen terug M:I 1-3-4-5 besteld voor 21 inclusief.
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  16. #7766

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja klopt, ik had op een gegeven moment een combi (Great Wall, XXX, en twee Purge-films volgens mij) die wel werkte, maar dan was ik alsnog iets van 28 euro kwijt. Op zich niet veel voor vier 4K-titels, maar het zijn niet degene waarvoor ik het alsnog over heb.
    Heb na mijn bestelling nog een bestelling met Transformers 1, 3, 4 + Patriot Games geprobeerd te bestellen en kwam op ongeveer €15,00 uit. Niet duur natuurlijk, maar las op het blu-ray.com forum dat sommige mensen dat ook hadden en een dagje later de prijs opeens onder de €10,00 uitkwam voor de zelfde titels in het winkelwagentje. Dus ik kijk morgen even of dat bij mij ook zo is.

  17. #7767

    Standaard

    Ik kan geen link vinden naar een 3 x 32 actie. Kan iemand die posten?
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  18. #7768

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Ik kan geen link vinden naar een 3 x 32 actie. Kan iemand die posten?
    Ik ook niet meer. Denk dat die actie gestopt is.

  19. #7769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Heb na mijn bestelling nog een bestelling met Transformers 1, 3, 4 + Patriot Games geprobeerd te bestellen en kwam op ongeveer €15,00 uit. Niet duur natuurlijk, maar las op het blu-ray.com forum dat sommige mensen dat ook hadden en een dagje later de prijs opeens onder de €10,00 uitkwam voor de zelfde titels in het winkelwagentje. Dus ik kijk morgen even of dat bij mij ook zo is.
    Ik heb nu The Great Wall, XXX, T2 Trainspotting en de Emoji film (de rest heb ik al of minder interessant) in mn winkelwagen, allen verkocht door Amazon (geen reseller) maar ik krijg de kortingscode maar niet werkend. Snap er niks van.

  20. #7770

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Ik ook niet meer. Denk dat die actie gestopt is.
    Aha, dan zal dat het zijn. Jammer!

  21. #7771

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Als het goed is niet, heb gebruik gemaakt van de import fees deposit optie
    De vorige keer (en enige andere keer tot nu toe) dat ik die optie gebruikte (vorig jaar met de Ingmar Bergman`s Cinema box van Criterion) was het goed gegaan en werkte dat prima, niets meer vernomen van de douane
    Thanks voor de tip!
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  22. #7772

  23. #7773

    Standaard



    Samen 30 pond direct bij Eureka middels de November-sale.

  24. #7774

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Thanks voor de tip!
    graag gedaan!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #7775

    Standaard

    Amazon UK:



    17 pond incl. verzenden
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 311 van 450 EersteEerste ... 211261301307308309310311312313314315321361411 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •