Pagina 333 van 450 EersteEerste ... 233283323329330331332333334335336337343383433 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.301 tot 8.325 van 11237 worden weergegeven.
  1. #8301

    Standaard



    Live Baby Live binnen van amazon uk! Geweldige kwaliteit....

  2. #8302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik had ze op 5 juli besteld. Eentje binnen en twee nog steeds niet verstuurd. Duurt aardig. Nog meer mensen aan het wachten tot de Arrows worden verstuurd bij Zavvi?
    Wordt gewoonlijk binnen drie weken verzonden, met de nadruk op gewoonlijk.

    Zavvi kennende moet je daar nog eens 3 weken bij optellen.

  3. #8303

    Standaard

    Nog deze via eureka gescoord voordat hij uitverkocht is (en blijkbaar komt er geen reguliere editie, dus op = op)....


  4. #8304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nog deze via eureka gescoord voordat hij uitverkocht is (en blijkbaar komt er geen reguliere editie, dus op = op)....

    Bedankt voor de waarschuwing. Ook gelijk besteld.

  5. #8305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Bedankt voor de waarschuwing. Ook gelijk besteld.
    Er zit nog een leuke Easter Egg in:

    There's two versions of Murders in the Rue Morgue -

    (from dvdcompare.net):

    The Film - Theatrical Version (60:37)
    *The Film - Reconstruction (60:19)

    *Rue Morgue Easter egg:

    Highlight “Still Gallery” and arrow left to highlight the film’s title on the menu screen to play Gary L. Prange’s reconstruction of the original assembly of the film (60:19).

  6. #8306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Er zit nog een leuke Easter Egg in:

    There's two versions of Murders in the Rue Morgue -

    (from dvdcompare.net):

    The Film - Theatrical Version (60:37)
    *The Film - Reconstruction (60:19)

    *Rue Morgue Easter egg:

    Highlight “Still Gallery” and arrow left to highlight the film’s title on the menu screen to play Gary L. Prange’s reconstruction of the original assembly of the film (60:19).
    Had ik al gelezen, maar alsnog bedankt voor de informatie/tip. Gebruik die site altijd om voor alle films die ik wil de speelduur film + extra's op te tellen, zodat ik later weet hoeveel tijd het zal kosten om een bepaald schijfje te kijken. Zeer handige site.

  7. #8307

    Standaard

    Weet iemand of de film Her uit 2013 van Spike Jonze uitgebracht is in Nederland op Bluray?

  8. #8308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JeroenS Bekijk bericht
    Weet iemand of de film Her uit 2013 van Spike Jonze uitgebracht is in Nederland op Bluray?
    Volgens MyMovies Pro niet. Ik tref tenminste geen enkele vermelding van een Nederlandse uitgave aan. Wel uit bijna alle ons omringende landen (m.u.v. België).
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #8309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JeroenS Bekijk bericht
    Weet iemand of de film Her uit 2013 van Spike Jonze uitgebracht is in Nederland op Bluray?

    Nee, die film is in NL helaas alleen op DVD uitgebracht.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #8310

    Standaard

    Besteld bij Amazon.nl, samen voor € 20,61, inclusief verzending:

    Chernobyl
    Captain Marvel
    The future is Blu

  11. #8311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nog deze via eureka gescoord voordat hij uitverkocht is (en blijkbaar komt er geen reguliere editie, dus op = op)....

    Waar heb je dat vandaan? Ik lees dat nergens. Volgens mij komt er straks een editie zonder slipcover en boekje. Ik lees:

    The first print-run of 2000 copies will feature a Limited Edition O-Card Slipcase and Collector’s Booklet.

  12. #8312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Waar heb je dat vandaan? Ik lees dat nergens. Volgens mij komt er straks een editie zonder slipcover en boekje. Ik lees:

    The first print-run of 2000 copies will feature a Limited Edition O-Card Slipcase and Collector’s Booklet.
    Ik kan beter vragen hoe jij aan die tekst komt ?
    Op de site van Eureka staat: Limited Edition Set [2000 copies].
    Niets over een first run o.i.d..

  13. #8313

    Standaard

    Gereserveerd bij WOWHD:



    Ghost in the Shell (Kôkaku kidôtai) UHD

    €16,26
    Laatst aangepast door Koroshiya Ichi : 31-07-2020 om 09:37

  14. #8314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik kan beter vragen hoe jij aan die tekst komt ?
    Op de site van Eureka staat: Limited Edition Set [2000 copies].
    Niets over een first run o.i.d..
    Via de site:

    https://eurekavideo.co.uk/news/the-h...-2020-line-up/

  15. #8315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Dat slaat op Mr Vampire, er staat namelijk nog wel een stukje tekst voor:
    Presented from a brand new 2K restoration and making its worldwide debut on Blu-ray, Mr Vampire will be released as part of the Eureka Classics range from 20 July 2020. The first print-run of 2000 copies will feature a Limited Edition O-Card Slipcase and Collector’s Booklet.
    Er staat bij die ik bedoel:
    Three Edgar Allan Poe Adaptations Starring Bela Lugosi will be released on Blu-ray for the first time in the UK. Presented in a 2-Disc Limited Edition Blu-ray set (2000 copies only) as part of The Masters of Cinema Series, and available from 20 July 2020.

  16. #8316

    Standaard

    In de afgelopen 14 weken 40 films op BR en 2 TV series ontvangen; 3 per week gemiddeld
    Gisteren kwamen deze binnen:


  17. #8317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat slaat op Mr Vampire, er staat namelijk nog wel een stukje tekst voor:


    Er staat bij die ik bedoel:
    Aha, dan heb ik verkeerd gekeken.

  18. #8318

    Standaard

    Ik kon het niet laten en heb deze besteld:
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #8319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik kon het niet laten en heb deze besteld:
    Ik zit er ook aan te denken Werner om deze te bestellen, alleen vind ik het jammer dat dit maar een selectie van afleveringen is & niet alle afleveringen bevat. Was het volledig, had ik hem waarschijnlijk meteen besteld!
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 31-07-2020 om 17:10

  20. #8320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik kon het niet laten en heb deze besteld:
    Mooie uitgave.

  21. #8321

    Standaard



    Nu twee voor 10 pond bij arrowfilms. Er komt wel 7 pond bij dus in totaal was ik net geen 30 euro kwijt.

    Death Laid an Egg is een fantastische release. De rest....het is een gok. Ik lees geen beste verhalen over de transfer van Whip and the Body. Die release heeft wel mooie extra's. Haunted House lijkt me wel leuk....maar ik lees ook dat mensen hem saai vinden. Over de release van Devil's Nightmare kan ik echt niets vinden. Ook uitgebracht door Mondo Macabro maar dan een stuk duurder. Gokjes dus.

  22. #8322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik kon het niet laten en heb deze besteld:
    Oh mijn god! Dat is de Antichrist!!! Had die ook graag gewild, maar is nog steeds niet alles van BB. Wacht zelf op een hopelijk wat kalere versie. Heb je de Looney Tunes Platinum Collection Blu-rays ook?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht


    Nu twee voor 10 pond bij arrowfilms. Er komt wel 7 pond bij dus in totaal was ik net geen 30 euro kwijt.

    Death Laid an Egg is een fantastische release. De rest....het is een gok. Ik lees geen beste verhalen over de transfer van Whip and the Body. Die release heeft wel mooie extra's. Haunted House lijkt me wel leuk....maar ik lees ook dat mensen hem saai vinden. Over de release van Devil's Nightmare kan ik echt niets vinden. Ook uitgebracht door Mondo Macabro maar dan een stuk duurder. Gokjes dus.
    Coole titels! Wist niet dat Arrow die ook verkocht. Heb Death Laid an Egg tijdje terug via Classicfilmsdirect.com(co.uk?) gekocht en is zeker een toffe film. Was volgens mij alleen wel iets raar met de onderiteling, maar kan ook een andere titel van hen geweest zijn.

  23. #8323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Oh mijn god! Dat is de Antichrist!!! Had die ook graag gewild, maar is nog steeds niet alles van BB. Wacht zelf op een hopelijk wat kalere versie. Heb je de Looney Tunes Platinum Collection Blu-rays ook?
    Yup.
    Ik heb BB overigens besteld bij Zavvi voor 54,99 pond.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #8324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Yup.
    Ik heb BB overigens besteld bij Zavvi voor 54,99 pond.
    't Is dat ik dat beeldje doodeng vind, anders had ik hem ook gelijk besteld. Vind 54,99 pond best meevallen. Hmmm, twijfel nog of ik de Gamera set koop, zo niet dan wordt het toch ook de BB set.

  25. #8325

    Standaard

    Conan The Barbarian, Immortals - Amazon.nl - €6,-
    Ocean's Trilogy - Zavvi.nl - €15,-


Pagina 333 van 450 EersteEerste ... 233283323329330331332333334335336337343383433 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •