Pagina 298 van 451 EersteEerste ... 198248288294295296297298299300301302308348398 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.426 tot 7.450 van 11266 worden weergegeven.
  1. #7426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat is wel een hele diverse verzameling films. Gelukkig ligt alles op alfabetische volgorde!
    haha mijn smaak is heeeel breed. Alles staat bij mij alfabetisch thuis. Zit nu op 2200+ films

  2. #7427

    Standaard

    Beschikbaar voor pre-order en dus gepre-ordered:

    Avengers: Endgame - Zavvi Exclusive 3D Steelbook (Includes 2D Blu-ray)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #7428

    Standaard

    Ik heb ook Endgame gereserveerd bij Zavvi maar dan de 4K collector's editie:

    Collector’s Edition Contains:

    • Avengers : Endgame SteelBook (with title on spine).
    • Brand new light up slipcase featuring explosive character artwork.
    • Pull out gift box with character art featuring the new team suits printed on the lid.
    • 5 x Collector's metallic effect art cards highlighting the tough stance the Avengers must take in order to avenge the fallen.
    • 4 x metal printed pin badges featuring stylised character profiles.
    • Limited to only 1500 units worldwide

  4. #7429

    Standaard

    Captain Marvel 4K Zavvi 29,99

  5. #7430

    Standaard

    Ontvangen van Amazon.co.uk:



    D.A.R.Y.L. £ 13,14

  6. #7431

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    Ik heb ook Endgame gereserveerd bij Zavvi maar dan de 4K collector's editie:

    Collector’s Edition Contains:

    • Avengers : Endgame SteelBook (with title on spine).
    • Brand new light up slipcase featuring explosive character artwork.
    • Pull out gift box with character art featuring the new team suits printed on the lid.
    • 5 x Collector's metallic effect art cards highlighting the tough stance the Avengers must take in order to avenge the fallen.
    • 4 x metal printed pin badges featuring stylised character profiles.
    • Limited to only 1500 units worldwide
    Nice!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #7432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Nice!
    Poeh, €81...aangezien je een preorder van de UHD bij zoom voor €26 hebt, betaal je dus €55 extra voor de verpakking e.d. Ik snap die verzameldrang wel hoor, die had ik zelf ook, maar nu betaal ik zelf dan liever wat extra geld aan zo'n 'The Art of' boek van de film i.p.v. een iets mooiere verpakking e.d..
    Ieder zijn eigen ding .

  8. #7433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Poeh, €81...aangezien je een preorder van de UHD bij zoom voor €26 hebt, betaal je dus €55 extra voor de verpakking e.d. Ik snap die verzameldrang wel hoor, die had ik zelf ook, maar nu betaal ik zelf dan liever wat extra geld aan zo'n 'The Art of' boek van de film i.p.v. een iets mooiere verpakking e.d..
    Ieder zijn eigen ding .
    ik had die Verzameldrang in het verleden ook, nu doen al die extra’s mij er niet meer toe. Gaat me alleen om de film, voor 81 euro kan je wel 4 mooie films kopen. Maar als je het kan en het mooi vind, vooral doen! Geniet ervan!

    op eBay zag ik dezelfde sets staan voor 196 en 231 euro, dus dan valt 81 euro nog mee
    Laatst aangepast door Wim S. : 26-04-2019 om 08:59

  9. #7434

    Standaard

    Met het oog op de meidagen zin om Band of Brothers en Saving Private Ryan te kijken. Mijn R3 DVD Tin van BoB kan ik niet meer kijken en staat in de kast te verstoffen (mijn uhd-speler is niet regiovrij voor DVD's) en de R1 DVD van SPR heb ik al jaren geleden verkocht/geruild/weggedaan.
    Daarom beiden maar op bluray gekocht bij amazon.de; BoB tweedehands voor €5,24 en SPR nieuw voor €3,92. Nog even nagedacht over de 4K van SPR maar prijsverschil te groot voor de minimale verbetering.

    De Tin kan nu ook de prullenbak in.

  10. #7435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Poeh, €81...aangezien je een preorder van de UHD bij zoom voor €26 hebt, betaal je dus €55 extra voor de verpakking e.d. Ik snap die verzameldrang wel hoor, die had ik zelf ook, maar nu betaal ik zelf dan liever wat extra geld aan zo'n 'The Art of' boek van de film i.p.v. een iets mooiere verpakking e.d..
    Ieder zijn eigen ding .
    dat is zeker waar. Heel veel geld maar vind het wel een mooi box. Ik heb er helaas tegenwoordig de ruimte niet meer voor dus ga meer voor de films zelf ipv de grote boxen maar ik snap het wel dat men voor deze box kiest
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #7436

    Standaard

    Pre-orders Zavvi.nl:



    ''Hellboy (Zavvi Exclusive Steelbook / Limited Edition / 4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 35,99
    ''Hollow Man / Hollow Man 2 (Digipack, Collector's Edition, 2 Films - 3 Cuts)'' € 28,99
    '' Avengers: Endgame (Zavvi Exclusive Steelbook / Limited Edition / 3D + 2D Blu-ray)'' € 29,99
    '' Avengers: Endgame (Zavvi Exclusive Steelbook / Limited Edition / 4K Ultra HD + 2D Blu-ray)'' € 38,99


    Pre-orders bij Bol.com:


    ''Backtrace'' € 14,99
    ''The Rolling Stones: Bridges to Bremen'' € 23,99


    Besteld (Nog niet binnen) bij Amazon UK:



    ''D.A.R.Y.L.'' £ 10,87
    ''Bates Motel: The Complete Series (5 Seasons)'' £ 29,27

    Deze 2 items zijn in totaal samen: € 54,37
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 26-04-2019 om 21:29

  12. #7437

    Standaard

    2 voor 32 euro bij Zavvi. Ben ik nagenoeg bij voor het laatste deel.

  13. #7438

    Standaard

    '' Avengers: Endgame (Zavvi Exclusive Steelbook / Limited Edition / 3D + 2D Blu-ray)'' € 38,99
    '' Avengers: Endgame (Zavvi Exclusive Steelbook / Limited Edition / 4K Ultra HD + 2D Blu-ray)'' € 38,99[/FONT][/SIZE][/B]
    Vraagje: ik dacht dat jij geen 3D had? Waarom toch de 3D kopen als je de 4K koopt?

  14. #7439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Vraagje: ik dacht dat jij geen 3D had? Waarom toch de 3D kopen als je de 4K koopt?
    Net andersom, ik heb wel een 3D TV & 3D Speler, maar geen 4K Speler & geen 4K TV. Mijn 3D TV is al wat jaren oud, en sinds enige maanden heb ik zo'n dunne paarse lijn onder in het beeld (Vaak valt die net in die zwarte balken als ik geluk heb bij films). Dus langzaam aan is de TV op weg naar het TV kerkhof. De reden dat ik soms de 4K versie van films koop, is gericht op de toekomst. Want ik wil straks wel een 4K TV & 4K speler kopen als de tv het begeeft. Als ik die dan heb, dan is het ook wel fijn als ik al wat titels in 4K heb. Ik kijk niet vaak 3D omdat ik het vrij vermoeiend vind voor mijn ogen (zeker gezien mijn gezondheidsproblemen: o.a Epilepsie), maar omdat ik van de vorige ook een steelbook heb, wilde ik er ook 1 van deze in deze uitvoering. En omdat dit 1 van de grootste films aller tijden zal zijn, wilde ik ook deze in beide uitvoeringen. Die box vind ik dan weer niks, dus hou ik het bij deze 2.

  15. #7440

    Standaard

    Ontvangen van Bol.com:



    Mary Poppins Returns € 24,99

  16. #7441

    Standaard

    Besteld op eBay met slipcase voor 18 euro Inc.


    3571618.jpg
    Laatst aangepast door Wim S. : 28-04-2019 om 11:59

  17. #7442

    Standaard

    Gisteren gekocht MM Wilrijk:



    Spider-man 21,99 Euro
    Mad men - seizoen 7 4,99 Euro



    Sorry Disney, mij krijg je zo gek niet meer om telkens 24,99 Euro neer te tellen voor een nieuwe release.
    Gewoon maanden wachten en sinds deze week kost Ant-man 11,99 Euro en nu ook nog eens met een leuke slipcover.

    Dat is ook de reden waarom ik Mary Poppins en Ralph breaks the internet gisteren netjes heb laten liggen. Nu is het gewoon weer een kwestie van maanden wachten.

    Gekocht bij Fnac Wijnegem:



    17,99 Euro

  18. #7443

    Standaard

    De blu-ray van Avengers Endgame bij zavvi voor 19,50 Inc.

    AB2BE71E-42C2-4F54-8773-700E488D6E51.jpg

  19. #7444

    Standaard

    Ontvangen van Amazon-UK:

    - U.F.O. - seizoen 1
    - Downton Abbey - seizoenen 5 en 6


    Ontvangen van Bol:

    - Deadwood - The complete collection (seizoenen 1 - 3)
    - Vikings - seizoenen 1 - 3
    - Vikings seizoen 4.1 en 4.2
    - Medici: Masters of Florence - seizoen 1
    - Overspel - seizoenen 1 - 3
    - The Crown - seizoenen 1 & 2
    - James Bond - SPECTRE
    Laatst aangepast door kit carson : 03-05-2019 om 05:50

  20. #7445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Met het oog op de meidagen zin om Band of Brothers en Saving Private Ryan te kijken. Mijn R3 DVD Tin van BoB kan ik niet meer kijken en staat in de kast te verstoffen (mijn uhd-speler is niet regiovrij voor DVD's) en de R1 DVD van SPR heb ik al jaren geleden verkocht/geruild/weggedaan.
    Daarom beiden maar op bluray gekocht bij amazon.de; BoB tweedehands voor €5,24 en SPR nieuw voor €3,92. Nog even nagedacht over de 4K van SPR maar prijsverschil te groot voor de minimale verbetering.

    De Tin kan nu ook de prullenbak in.
    Elke review en gebruikerservaring die ik heb gelezen wijzen op een hele duidelijke verbetering van het beeld van Saving Ryan Private. Het prijsverschil is er natuurlijk wel.

  21. #7446

    Standaard

    Eindelijk DVD box geupgrade naar BD. Amazon Canada voor omgerekend €59, 1 grote case met 24 discs maar met mooie slipcover.


  22. #7447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht

    Sorry Disney, mij krijg je zo gek niet meer om telkens 24,99 Euro neer te tellen voor een nieuwe release.
    Gewoon maanden wachten en sinds deze week kost Ant-man 11,99 Euro en nu ook nog eens met een leuke slipcover.

    Dat is ook de reden waarom ik Mary Poppins en Ralph breaks the internet gisteren netjes heb laten liggen. Nu is het gewoon weer een kwestie van maanden wachten.
    Dat is toch al jaaaaren zo. Met alles. Nieuw kost het 25 en een paar maanden later zijn ze in de aanbieding. Ik weet niet beter of ik doe dit zo al sinds het begin van mijn hobby.

  23. #7448

    Standaard

    Ontvangen van Amazon.co.uk:



    Cujo (2 discs, 7 uur aan extra's, 60-pagina's tellend boek met achtergrondinformatie) £ 20,59

  24. #7449

    Standaard

    Gekocht bij Fame in Amsterdam:



    Spider-Man: Into the Spider-Verse (2D + 3D)

    Prijs: € 22,99




    Lionel Richie: Live - His Greatest Hits and More

    Prijs: € 14,00
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #7450

    Standaard

    Ontvangen uit Australië van Umbrella Entertainment:



    Krull $ 29,99 Australische dollars

Pagina 298 van 451 EersteEerste ... 198248288294295296297298299300301302308348398 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •