Pagina 373 van 450 EersteEerste ... 273323363369370371372373374375376377383423 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.301 tot 9.325 van 11232 worden weergegeven.
  1. #9301

    Standaard

    Gekocht bij Bol.com:

    ''A Bigger Bang - Live On Copacabana Beach (2 Blu-ray + 2CD, Deluxe Edition)'' € 58,00

  2. #9302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Gekocht bij Bol.com:

    ''A Bigger Bang - Live On Copacabana Beach (2 Blu-ray + 2CD, Deluxe Edition)'' € 58,00
    i

    Deze heb ik ook besteld bij Fnac Antwerpen.

    Vroeger stuurden ze een email als een bestelling binnen was ....nu gaan ze een brief sturen. Beetje omslachtig vind ik.

    Gisteren lag deze versie al in Fnac Wijnegem.

  3. #9303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    i

    Deze heb ik ook besteld bij Fnac Antwerpen.

    Vroeger stuurden ze een email als een bestelling binnen was ....nu gaan ze een brief sturen. Beetje omslachtig vind ik.

    Gisteren lag deze versie al in Fnac Wijnegem.
    Raar dat ze dat per brief laten weten, per mail is fijner vind ik persoonlijk. Ik hoop dat je van deze set goed gaat genieten!

  4. #9304

    Standaard

    Eindelijk deze binnen vandaag...

    Willy Wonka & The Chocolate Factory Zavvi Exclusive Ultimate Collector's Edition - 4K Ultra HD



    Het heeft me een duit gekost.. met extra kosten erbij van €18.01
    Maar ik heb zoveel leuke herinneringen aan deze film dat ik toch wel blij ermee ben.
    Het enige wat tegenvalt is die golden ticket die erbij zit, is gewoon van karton jammer hoor.
    Maar het gaat om de film en die lijkt me prachtig in 4K

  5. #9305

    Standaard

    Met een andere aankoop gecombineerd besteld bij Amazon.com, voor $ 17,99 ex. verzending, omdat het een favoriet van me is:

    The future is Blu

  6. #9306

    Standaard

    Gekocht/Besteld (Nog niet binnen) bij Zavvi.nl & EBAY.nl:



    ''Onward (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 23,98 (€ 20,99 is de verkoopprijs + verzendkosten € 2,99)(Zavvi.nl)
    ''Coco (4K Ultra HD + Blu-ray + Digital HD Copy, Ultimate Collector's Edition)'' £ 28,49 (Ebay.nl

  7. #9307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Dta vermoed ik ook, maar tis mn eerst bestelling sinds de aanpassingen dus we gaan het idd meemaken haha
    Gister alle Criterions binnen gekregen van Amazon US, verdeeld over twee pakketten. Geen extra kosten gehad, zoals verwacht
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #9308

    Standaard

    Amazon US



    Kon de HMV exclusive niet kopen, en wilde de TC en de Bootleg edition toch beide in 4K hebben.



    Als vervanging van mijn WOWHD bestelling die nooit aangekomen is.



    Besloten om niet de Koreaanse te kopen maar deze vanwege de $$.



    Als ik deze niet goed vind, hou ik Melzz persoonlijk verantwoordelijk omdat hij al jaren de film zit te pluggen .

  9. #9309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Amazon US
    Fantastische film.
    Einde bericht.

  10. #9310

    Standaard

    Super 8 4k uhd steelbook IT met nl sub
    Willy Wonka 4k uhd steel book IT met nl subs

    Samen 42 euro incl verzending (met kortingscode van 5 euro)
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  11. #9311

    Red face

    Ging een spel halen bij gamemania in vlaardingen.
    Heb ik zo maar een nieuw snoepwinkel gevonden...
    Boeken voordeel in Vlaardingen.
    10 films voor 55 euro..

  12. #9312

    Standaard



    Besloten om niet de Koreaanse te kopen maar deze vanwege de $$.
    Verstandige keus



    Als ik deze niet goed vind, hou ik Melzz persoonlijk verantwoordelijk omdat hij al jaren de film zit te pluggen .
    Ik heb deze film nog in het theater gezien, mooie beelden herinner ik me, maar vond het ook wel een stevige zit moet ik bekennen.

    Hopelijk komt Melzz weer een keertje opdagen, jammer dat we hem niet meer zien. Zijn inbreng kon ik altijd wel waarderen. Benieuwd wat de reden voor zijn afwezigheid is.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #9313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    ...Hopelijk komt Melzz weer een keertje opdagen, jammer dat we hem niet meer zien. Zijn inbreng kon ik altijd wel waarderen. Benieuwd wat de reden voor zijn afwezigheid is.
    Net als dat we Ludo al een hele tijd hier missen, hopelijk keert die ook snel terug.

  14. #9314

    Standaard

    De afgelopen maanden het nodige aangeschaft, vaak ook om de DVD eindelijk eens te vervangen. Laatste aanwinsten:
    Stargate (steelbook), The Principal, Enemy Mine (Eureka); die laatste gelukkig met reversible cover, de andere zijde is de originele filmposter ipv dat photoshop drama.

  15. #9315

    Standaard

    heb zelf stargate nog niet op blu-ray, waar heb je deze gekocht ?

  16. #9316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    heb zelf stargate nog niet op blu-ray, waar heb je deze gekocht ?

    Zou ik ook graag willen weten.

  17. #9317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    heb zelf stargate nog niet op blu-ray, waar heb je deze gekocht ?
    Marktplaats.
    Puntgaaf exemplaar.

    Bij de online shops (Amazon e.d.) is deze niet meer verkrijgbaar (de steelbook niet maar ook de normale uitgave niet).

  18. #9318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Marktplaats.
    Puntgaaf exemplaar.

    Bij de online shops (Amazon e.d.) is deze niet meer verkrijgbaar (de steelbook niet maar ook de normale uitgave niet).

    Het intrigeerde me ook omdat ik toevallig afgelopen week, zonder succes, op zoek was naar de film.

  19. #9319

    Standaard

    Amazon.nl verkoopt nog. Kost maar 68,99 euro.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  20. #9320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Amazon.nl verkoopt nog. Kost maar 68,99 euro.
    Staat op amazon uk een tweedehands exemplaar van de ultimate edition voor 15 pond exclusief.

  21. #9321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Amazon.nl verkoopt nog. Kost maar 68,99 euro.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Staat op amazon uk een tweedehands exemplaar van de ultimate edition voor 15 pond exclusief.
    En dat zijn keepcase uitgaves (waarvan bij die laatste nog verzenden en invoerkosten bijkomen)

    € 25 inclusief verzenden voor de steelbook was een prima deal.

  22. #9322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Gister alle Criterions binnen gekregen van Amazon US, verdeeld over twee pakketten. Geen extra kosten gehad, zoals verwacht

    Dat is goed nieuws, hopelijk blijft dat zo
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #9323

    Standaard


    Laatste haul. Wat vinegar, eureka, 88films, arrow en eindelijk mother of tears weten te vinden!
    Alles na The Tuxedo is custom gemaakt

  24. #9324

    Standaard

    Mooie bootlegs.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 24-07-2021 om 20:51

  25. #9325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Mooie bootlegs.
    Jup haha, dat er van films als The Abyss, Bicentennial Man, Death to Smoochy en Freaks nog altijd geen degelijke releases zijn blijf ik te bizar vinden. Heb van deze gast nog meer bootlegs zoals True Lies bijvoorbeeld. Super goeie kwaliteit

Pagina 373 van 450 EersteEerste ... 273323363369370371372373374375376377383423 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •