Pagina 359 van 450 EersteEerste ... 259309349355356357358359360361362363369409 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.951 tot 8.975 van 11236 worden weergegeven.
  1. #8951

    Standaard

    Lawrence of Arabia (4K Remastered Director's Cut), The Running Man (2-Disc Special Edition) - Amazon.de - €20,-
    Spirited Away - Amazon.nl - €18,-


  2. #8952

    Standaard

    Gekocht/Besteld bij Amazon.it in de actie 4x 4K Ultra HD voor € 50:




    ''Guardians of the Galaxy (4K Ultra HD + Blu-ray)''
    ''Iron Man (4K Ultra HD + Blu-ray)''
    ''Iron Man 2 (4K Ultra HD + Blu-ray)''
    ''Iron Man 3 (4K Ultra HD + Blu-ray)''
    ''Doctor Strange (4K Ultra HD + Blu-ray)''
    ''Captain America: The First Avenger (4K Ultra HD + Blu-ray)''
    ''Captain America: The Winter Soldier (4K Ultra HD + Blu-ray)''
    ''Captain America: Civil War (4K Ultra HD + Blu-ray)''
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 18-03-2021 om 22:50

  3. #8953

    Standaard



    7 pond per stuk bij amazon.co.uk. Totaal was ik 28 euro incl kwijt.

  4. #8954

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Gekocht/Besteld bij Amazon.it in de actie 4x 4K Ultra HD voor € 50:

    ''Guardians of the Galaxy (4K Ultra HD + Blu-ray)''
    ''Iron Man (4K Ultra HD + Blu-ray)''
    ''Iron Man 2 (4K Ultra HD + Blu-ray)''
    ''Iron Man 3 (4K Ultra HD + Blu-ray)''
    ''Doctor Strange (4K Ultra HD + Blu-ray)''
    ''Captain America: The First Avenger (4K Ultra HD + Blu-ray)''
    ''Captain America: The Winter Soldier (4K Ultra HD + Blu-ray)''
    ''Captain America: Civil War (4K Ultra HD + Blu-ray)''
    Mooie prijs, dat wel. Maar ga je nu je hele collectie Blu-rays door 4K-versies vervangen? Ik zelf zou het niet doen. Bij veel films is het amper de moeite waard, met name ook bij deze titels. Hiervan zijn de 4K-versies nauwelijks (of niet) beter dan de gewone Blu-ray. Maar ja, ik kan begrijpen dat je een achterstand hebt in te halen met zo'n nieuwe TV...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #8955

    Standaard

    Star Trek Picard is vandaag onderweg via Bol.

  6. #8956

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Mooie prijs, dat wel. Maar ga je nu je hele collectie Blu-rays door 4K-versies vervangen? Ik zelf zou het niet doen. Bij veel films is het amper de moeite waard, met name ook bij deze titels. Hiervan zijn de 4K-versies nauwelijks (of niet) beter dan de gewone Blu-ray. Maar ja, ik kan begrijpen dat je een achterstand hebt in te halen met zo'n nieuwe TV...
    Ik lees dat toch best vaak, dat het verschil met BluRay soms gering is. Ik heb ook aardig wat YouTube filmpjes gezien waarin naar voren komt dat het verschil niet altijd heel groot is. Of zelfs bijna niet waarneembaar. Af en toe wil ik ook wel overstappen maar aan de andere kant heb ik ook niet het idee echt iets te missen. Het verschil tussen dvd en Blu-ray is echt duidelijk waarneembaar. Dus misschien kan ik beter wachten op de volgende upgrade (8K?) om het verschil echt te kunnen beleven.

  7. #8957

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik lees dat toch best vaak, dat het verschil met BluRay soms gering is. Ik heb ook aardig wat YouTube filmpjes gezien waarin naar voren komt dat het verschil niet altijd heel groot is. Of zelfs bijna niet waarneembaar. Af en toe wil ik ook wel overstappen maar aan de andere kant heb ik ook niet het idee echt iets te missen. Het verschil tussen dvd en Blu-ray is echt duidelijk waarneembaar. Dus misschien kan ik beter wachten op de volgende upgrade (8K?) om het verschil echt te kunnen beleven.
    Ik lees ook vaak dat het verschil minimaal is, maar vaak vind ik het toch wel goed te zien. Kan aan TV grootte liggen....
    Sommige zijn met 55 inch TV getest. Kan me dan voorstellen dat met beamer en 65 inch het wel beter te zien is.
    Maar er zijn echt goede BR zoals Lucy. Die is echt top.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  8. #8958

    Standaard

    8k zal nooit een stap maken op fysieke media, dat kan ik je met vrijwel 100% zekerheid vertellen.
    Studio’s zijn daar helemaal niet mee bezig, 4k is nu zelfs nog verder aan het inburgeren bij de studios.

    Bovendien vind ik het te simpel gezegd van Marcel dat 4k discs geen meerwaarde bieden.
    het gaat namelijk om het totaalplaatje bij die releases, dus naast resolutie ook high dynamic range en in 9 van de 10 gevallen Dolby Atmos/ DTSX audio wat bij veel standaard blu-rays niet aanwezig is.
    Bovendien als ik kijk naar welke tv’s Marcel heeft om dat materiaal te bekijken dan snap ik ergens wel dat het verschil marginaal is....
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  9. #8959

  10. #8960

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Mooie prijs, dat wel. Maar ga je nu je hele collectie Blu-rays door 4K-versies vervangen? Ik zelf zou het niet doen. Bij veel films is het amper de moeite waard, met name ook bij deze titels. Hiervan zijn de 4K-versies nauwelijks (of niet) beter dan de gewone Blu-ray. Maar ja, ik kan begrijpen dat je een achterstand hebt in te halen met zo'n nieuwe TV...
    Ik zou dit juist andersom stellen: bij veel titels is het zeker de moeite waard. En bij enkele niet. Als je de eerste Avengers blu-ray een keer vergelijkt met de UHD en je ziet geen verschil, dan ligt het echt aan je instellingen of je TV.

  11. #8961

    Standaard

    Soms is 4k/UHD zelfs slechter. Ghost in the Shell hebben ze helemaal vernaggeld door overmatige DNR, die je niet op de blu-ray hebt.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 19-03-2021 om 17:07

  12. #8962

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Star Trek Picard is vandaag onderweg via Bol.
    De verdeling door DFW heeft als gevolg dat er geen slipcovers meer zijn voor Star Trek series vrees ik. Want mijn exemplaar arriveerde zonet zonder.

  13. #8963

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Mooie prijs, dat wel. Maar ga je nu je hele collectie Blu-rays door 4K-versies vervangen? Ik zelf zou het niet doen. Bij veel films is het amper de moeite waard, met name ook bij deze titels. Hiervan zijn de 4K-versies nauwelijks (of niet) beter dan de gewone Blu-ray. Maar ja, ik kan begrijpen dat je een achterstand hebt in te halen met zo'n nieuwe TV...
    Ik ga het zeker niet allemaal vervangen, maar ik heb me voorgenomen om alleen 4K films te kopen van Actie/Rampen films, Effecten films (Star Wars, Star Trek, Avengers, etcetera), en verder eigenlijk niet. Voor een komedie bijvoorbeeld vind ik 4K geen toegevoegde waarde hebben, wel voor de soort films/soort genre wat ik eerder opnoemde.

  14. #8964

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zou dit juist andersom stellen: bij veel titels is het zeker de moeite waard. En bij enkele niet. Als je de eerste Avengers blu-ray een keer vergelijkt met de UHD en je ziet geen verschil, dan ligt het echt aan je instellingen of je TV.
    Dit is op zich wel een goed kanaal om de vergelijking tussen 4K & Blu-ray te zien: https://www.youtube.com/channel/UCXo...T2MoSGHEejj_6g

  15. #8965

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dit is op zich wel een goed kanaal om de vergelijking tussen 4K & Blu-ray te zien: https://www.youtube.com/channel/UCXo...T2MoSGHEejj_6g
    Bedankt, zal kijken of het wat is!

  16. #8966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zou dit juist andersom stellen: bij veel titels is het zeker de moeite waard. En bij enkele niet. Als je de eerste Avengers blu-ray een keer vergelijkt met de UHD en je ziet geen verschil, dan ligt het echt aan je instellingen of je TV.
    Eens. Ik heb ook de UHD van de eerste Avengers en heb laatst genoten van de kwaliteit. Datzelfde had ik laatst bij Iron Man 2 UHD.

    Nu nog mijn nieuwe aanwinsten. Vandaag ontvangen van Bookspot, voor € 9 inclusief vezenden, dus € 3 per film:
    Laatst aangepast door Juvefan : 19-03-2021 om 22:03
    The future is Blu

  17. #8967

    Standaard

    Zavvi:

    Laatst aangepast door BigLebowski : 22-03-2021 om 17:49
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #8968

    Standaard

    Gekocht/Besteld bij Amazon.it in de actie 4x 4K Ultra HD voor € 50:





    ''Star Wars: Episode I - The Phantom Menace (4K Ultra HD + Blu-ray)''
    ''Star Wars: Episode II - Attack of the Clones (4K Ultra HD + Blu-ray)''
    ''Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith (4K Ultra HD + Blu-ray)''
    ''Star Wars: Episode IV - A New Hope (4K Ultra HD + Blu-ray)''
    ''Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back (4K Ultra HD + Blu-ray)''
    ''Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi (4K Ultra HD + Blu-ray)''
    ''Star Wars: Episode VII - The Force Awakens (4K Ultra HD + Blu-ray)''
    ''Star Wars: Episode VIII - The Last Jedi (4K Ultra HD + Blu-ray)''
    ''Rogue One: A Star Wars Story (4K Ultra HD + Blu-ray)''
    ''Maleficent: Mistress of Evil (4K Ultra HD + Blu-ray)''
    ''Deadpool (4K Ultra HD + Blu-ray)''
    ''Deadpool 2 (4K Ultra HD + Blu-ray''

    Inclusief verzendkosten: € 154,68

    Gekocht/Besteld bij Amazon.de:



    ''Death Wish (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 14,95 (Inclusief Verzendkosten)

  19. #8969

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Zavvi:

    Ik zat ook al te kijken. Ook bij amazon.co.uk zijn er twee voor 25 pond. Maar bij afrekenen kom ik dan op 40 euro voor 2. Ze doen er automatisch al invoerrechten bij etc. Dus dan kom je inderdaad bij Zavvi uit.

    Ik dacht, gaaf, The Irishman 2 disk digipack zit er ook bij. Kom ik er op het laatste moment achter dat het om de dvd versie gaat! Oppassen dus. Dvd's en blurays staan door elkaar bij de actie.

  20. #8970

    Standaard

    Ja, dat prijsverschil en de mix van dvd's en blu-rays viel mij ook op. Inderdaad even opletten! Bovendien, Five Easy Pieces was bij Amazon niet verkrijgbaar en veel Criterions zijn daar 'UK Only' Kortom, Amazon is sowieso vaak geen optie.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 23-03-2021 om 12:15
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  21. #8971

  22. #8972

    Standaard

    Vraagje: hoe zit nu precies met die 2 voor 28 euro Criterion actie bij Zavvi? Als ik er twee bestel en ze versturen ze in losse enveloppen (wat Zavvi volgens mij altijd doet), zetten ze dan 14 euro op de douanesticker of de prijs die ze nu los kosten (22,49, boven de douanegrens dus). En als ik er zes tegelijkertijd bestel?

    Het is al even geleden dat ik bij Zavvi heb besteld en dat nieuwe douanegebeuren maakt het niet makkelijker
    Laatst aangepast door mifune : 23-03-2021 om 17:07

  23. #8973

    Standaard

    550x706.jpg

    €29,99

    550x687.jpg

    €26,99

    550x693.jpg

    €39,99

    Allemaal bij bol.com

  24. #8974

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mifune Bekijk bericht
    Vraagje: hoe zit nu precies met die 2 voor 28 euro Criterion actie bij Zavvi? Als ik er twee bestel en ze versturen ze in losse enveloppen (wat Zavvi volgens mij altijd doet), zetten ze dan 14 euro op de douanesticker of de prijs die ze nu los kosten (22,49, boven de douanegrens dus). En als ik er zes tegelijkertijd bestel?

    Het is al even geleden dat ik bij Zavvi heb besteld en dat nieuwe douanegebeuren maakt het niet makkelijker
    Dan moet je even in je account bij Zavvi kijken. Daar staan de individuele prijzen uit je bestelling vermeld (als het goed is).
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #8975

    Standaard

    Lekkere actie, 2 Criterion blu-ray's voor € 28. Ik zoek Marriage Story, welke een Criterion release is. De blu-ray doet niet mee en de DVD gek genoeg wel, terwijl het een blu-ray actie genoemd wordt.
    The future is Blu

Pagina 359 van 450 EersteEerste ... 259309349355356357358359360361362363369409 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •