Pagina 286 van 451 EersteEerste ... 186236276282283284285286287288289290296336386 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.126 tot 7.150 van 11269 worden weergegeven.
  1. #7126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Welke verkoper? Kan em niet zo goedkoop vinden
    Deze bvb: https://www.ebay.com/itm/Stranger-Th...s/173695047508

    Ik heb wel $25 betaald met Free Shipping binnen de US. Mijn vriendin woont in de US & laat alles daar afleveren. Verzending naar BE/NL zal rond de $15-$20 zijn denk ik.

  2. #7127

    Standaard

    Ah okee... Got it. Ik kon em niet goedkoper vinden dan 38 dollar inclusief

  3. #7128

    Standaard

    Ontvangen van Bol.com:



    The Meg € 20,49 (met kortingsbon van € 2,50)

  4. #7129

    Standaard

    Afgelopen weekeinde de 4K van Saving Private Ryan in Duitsland gekocht. En bij Cora Rocourt nog de dvd van het Wembley-concert van Queen meegepakt. Die draaide ze op de tv en dat verkoopt. Klonk lekker (kende Queen al).

    Saturn Aachen was trouwens qua 4K-afdeling wel aardig maar ze moeten echt meer rek erbij zetten. Het stond zo vol dat je haast niet door de titels kon bladeren. Erg rommelig daardoor. En dan 2 van de 4 kassa's maar open terwijl er personeel heen en weer liep. Ik had als manager meteen 2 mensen naar de dichte kassa's gestuurd. Resultaat: lange rijen.

  5. #7130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Afgelopen weekeinde de 4K van Saving Private Ryan in Duitsland gekocht. En bij Cora Rocourt nog de dvd van het Wembley-concert van Queen meegepakt. Die draaide ze op de tv en dat verkoopt. Klonk lekker (kende Queen al).

    Saturn Aachen was trouwens qua 4K-afdeling wel aardig maar ze moeten echt meer rek erbij zetten. Het stond zo vol dat je haast niet door de titels kon bladeren. Erg rommelig daardoor. En dan 2 van de 4 kassa's maar open terwijl er personeel heen en weer liep. Ik had als manager meteen 2 mensen naar de dichte kassa's gestuurd. Resultaat: lange rijen.
    Ik neem aan dat je daar 'toevallig' was? Want om helemaal naar Duitsland te rijden voor de 4K-versie van deze film lijkt me niet de voordeligste optie.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #7131

    Standaard

    De laatste aankopen van dit jaar.....denk ik:



    40 euro incl bij Amazon.co.uk

  7. #7132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik neem aan dat je daar 'toevallig' was? Want om helemaal naar Duitsland te rijden voor de 4K-versie van deze film lijkt me niet de voordeligste optie.
    Ik was er voor de kerstmarkt. Dan pak je Saturn even mee.

  8. #7133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    De laatste aankopen van dit jaar.....denk ik:



    40 euro incl bij Amazon.co.uk
    Die Buster Keaton box.... Maakt je tot winnaar van dit jaar! Fantastische keuze en boxset .

  9. #7134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Die Buster Keaton box.... Maakt je tot winnaar van dit jaar! Fantastische keuze en boxset .
    Bedankt! Eigenlijk twijfelde ik om die boxset aan te schaffen. Ik ben/was bang dat slapstick niet helemaal mijn genre is. Maar die boxset ziet er zo compleet en goed verzorgd uit dat ik het echt een kans wil geven. Dat boek dat erbij zit, lijkt me alleen al de moeite waard.

  10. #7135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Bedankt! Eigenlijk twijfelde ik om die boxset aan te schaffen. Ik ben/was bang dat slapstick niet helemaal mijn genre is. Maar die boxset ziet er zo compleet en goed verzorgd uit dat ik het echt een kans wil geven. Dat boek dat erbij zit, lijkt me alleen al de moeite waard.
    Twijfelde of je de boxset moest aanschaffen??? Alleen al voor de shorts met Roscoe 'Fatty' Arbuckle maakt het de aankoop al waard. Dat slapstick niet je ding is, kan ik nog inkomen. Ik vind zelf ook niet elk filmpje ontzettend grappig, maar het is bij Keaton, Chaplin en Lloyd de stunts, originaliteit en de passie die de film(pje)s hebben, die ze zo speciaal maken. Vorig jaar The Circus in het Eye gezien en vooral de kinderen in de zaal waren erg gefascineerd door de grappen van Chaplin. Prachtig om dat te zien. (Allemachtig, ik klink net als een oud wijf.)
    Laatst aangepast door Koroshiya Ichi : 20-12-2018 om 11:29

  11. #7136

    Standaard

    Superman - 4K Ultra HD gekocht bij zavvi en vandaag ontvangen.
    Die ga ik vanavond dus heerlijk bekijken...

  12. #7137

    Standaard

    Vandaag binnen via Ebay US :

    IMG_0001.jpg


    The Equalizer 2 4K US € 21,00 (incl. verzenden)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  13. #7138

    Standaard

    Yesss.....een stapel Criterions zijn binnen gekomen van Barnes and Nobles....zonder douane gezeik!! Dat is dan weer een leuk voordeeltje.



    Alles bij elkaar voor ongeveer 140 euro

  14. #7139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Yesss.....een stapel Criterions zijn binnen gekomen van Barnes and Nobles....zonder douane gezeik!! Dat is dan weer een leuk voordeeltje.




    Alles bij elkaar voor ongeveer 140 euro
    Hoe heb je dat voor elkaar gekregen???!!!

  15. #7140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Hoe heb je dat voor elkaar gekregen???!!!
    Gewoon bestellen en dan niet voor creditcard kiezen maar voor PayPal. Vreemd genoeg worden ze dan wel naar Nederland verzonden.
    Te lang getwijfeld om die Bergman-box te bestellen (was al snel niet meer leverbaar), anders had ik die ook mee besteld. Maar wellicht tijdens de volgende B&N Criterion sale.

  16. #7141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Gewoon bestellen en dan niet voor creditcard kiezen maar voor PayPal. Vreemd genoeg worden ze dan wel naar Nederland verzonden.
    Te lang getwijfeld om die Bergman-box te bestellen (was al snel niet meer leverbaar), anders had ik die ook mee besteld. Maar wellicht tijdens de volgende B&N Criterion sale.
    Dat wist ik niet. Bedankt voor de tip! Ben momenteel de Bergman-set aan het kijken. Prachtige films. Volgens mij heb je een behoorlijk brede smaak en interesse in films, dus ik raad hem zeker aan (mits de portemonnee het toelaat).

  17. #7142

    Standaard

    Had nog kleine korting van bol.com voor mijn verjaardag, dus de blu-ray van Venom limited Edition besteld. Erg mooie cover wat mij betreft!

    CD03D476-2521-4414-ACE6-CB8F930691B6.jpg

  18. #7143

    Standaard Simply Red: Home Live in Sicily (2003)

    Ontvangen van Amazon UK:



    Simply Red: Home Live in Sicily (2003)

    Luxe digibook-uitgave met de Blu-ray, DVD en 2 CD's van het concert

    01. Someday In My Life (Tu Sei Dentro Di Me)
    02. Ocean
    03. Home
    04. Positively 4th Street
    05. Lost Weekend
    06. Home Loan Blues
    07. A New Flame
    08. Night Nurse
    09. Something For You
    10. You Make Me Feel Brand New
    11. Stars
    12. Money In My Pocket
    13. Fake
    14. Thrill Me
    15. The Right Thing
    16. Something Got Me Started
    17. Holding Back The Years
    18. Money's Too Tight To Mention
    19. Fairground
    20. Sunrise

    Prijs: £ 9.04



    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #7144

    Standaard

    Gekocht bij MM Makro Deurne:



    Bij Bol in de 20 voor 30 actie:


  20. #7145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Bij Bol in de 20 voor 30 actie:

    Dat is een boeiende combinatie van twee uitersten...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #7146

    Standaard

    Mission Impossible: Fallout 4K US 4K met NL subs eBay 22,80

    FA726815-8F2C-4A80-9938-E3A80627912B.jpg

  22. #7147

    Standaard

    Gekocht (Besteld, nog niet binnen) bij Amazon.de:





    ''The Shootist''
    ''The Undefeated''
    ''Chisum''
    ''Red River''
    ''North To Alaska''
    ''Brannigan''
    ''Death Becomes Her''
    ''Firefox''
    ''Dave''
    ''Walking Tall''

    Al deze titels samen voor een totaalbedrag van € 82,25

  23. #7148

    Standaard

    Gekocht (Besteld, nog niet binnen) bij Amazon.de:



    ''The Running Man (Limited Collector's Edition Steelbook)'' € 27,89
    ''The Nun (Amazon Exclusive Limited Steelbook, Pre-order)'' € 21,91

    Alhoewel ik de Blu-ray van ''The Running Man'' al heb, heb ik toch deze steelbook besteld. Dit omdat ik deze echt schitterend vind. En omdat het mijn favoriete acteur is, staat deze natuurlijk mooi bij zijn collectie.

  24. #7149

    Standaard

    Ontvangen de afgelopen tijd:
    -Disney Classics - Complete Movie Collection 1937-2018 (55-disc Limited Edition)
    -How the Grinch Stole Christmas (15th Anniversary Edition Remastered)
    -Their Finest

    Cadeau gekregen de afgelopen dagen:
    -Jumanji: Welcome to the Jungle
    -Logan Lucky
    -Riphagen
    -The Untouchables
    -War Dogs
    Laatst aangepast door Leijo : 25-12-2018 om 01:43
    "Bond. James Bond."

  25. #7150

    Standaard

    Westworld - seizoen 2

    Bedankt kerstman

Pagina 286 van 451 EersteEerste ... 186236276282283284285286287288289290296336386 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •