Aankopen van de laatste maand:
The Big Lebowski, Dr. Sleep (T.C. & D.C.), Silent Running, The Last Voyage of the Demeter, Young Guns 1 & 2 - Amazon DE - €60,-
Aankopen van de laatste maand:
The Big Lebowski, Dr. Sleep (T.C. & D.C.), Silent Running, The Last Voyage of the Demeter, Young Guns 1 & 2 - Amazon DE - €60,-
Gekocht/Besteld (Nog niet binnen) bij Amazon.de:
''They Call Me Bruce (Digibook, Gelimiteerd tot 500 exemplaren)'' € 26,15
Gekocht bij Boekenvoordeel:
John Wick: Chapter 4 € 14,99
Ontvangen van Amazon Duitsland (amazon.de):
81qUvExIhSL._SL1500_.jpg
Helene Fischer: Rausch Live - Die Arena Tour (2024)
Gelimiteerde oplage
Digipack met 2 CD's, 1 Blu-ray en 1 DVD
Boekje met foto's
Prijs: € 39,99
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max
Bloed en as!
Ik had aangezien Warner er toch geen haast achter zet, de complete serie Pennyworth bij Amazon USA besteld. Die was in een mum van tijd hier, maar op de doos is precies een olifant gaan zitten.
Die gaat dus mooi terug, maar nu moet ik weer drie weken wachten...
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
10 Cloverfield Lane
The Cloverfield Paradox
The Crown: The Complete Fifth Season
Downton Abbey: Movie & TV Collection
Downton Abbey: A New Era
The Exorcist: Believer
Game of Thrones: The Complete Series
Haunted Mansion
A Haunting in Venice
Insidious: 4-Movie Collection
Insidious: The Red Door
Meg 2: The Trench
The Nun II
Rome: De complete serie
Six Feet Under: Seasons 1-5
The Sopranos: The Complete Series
Whitney Houston: I Wanna Dance With Somebody
King Ralph en the Son in de uitverkoop gekocht bij bol.com
Amazon.nl:
-Hannibal - complete serie (seizoen 1-3) (Duitse uitgave) [€ 32,82]
"Bond. James Bond."
Waarom de Duitse uitgave? De Engelse uitgave is € 23,02 op Amazon.nl https://www.amazon.nl/Hannibal-Compl...%2C1456&sr=8-6
Pfff... Ik heb een tijd geleden héél lang gespendeerd aan uitzoeken welke nu uncut/ongecensureerd was, en toen las ik op meerdere plekken dat de Engelse cut was (of in elk geval één van de seizoenen)... en de Duitse zou uncut zijn. Dus nou weet ik het ook niet meer.
Laatst aangepast door Leijo : 04-02-2024 om 12:01
"Bond. James Bond."
Het vreemde is dat er bij S1 en 2 op DVDcompare staat dat de UK (in tegenstelling tot US en Duitsland) dus uncut is, maar S3 zou dan wel de (censored) US TV broadcast versions gebruiken... Als ik bij Movie Censorship kijk dan is het een vreemd iets. De ene keer zijn de producer's cuts (de US en Duitse versies) bloederiger dan de UK.
Laatst aangepast door Lorre : 04-02-2024 om 12:18
Gekocht bij Boekenvoordeel:
Insidious: The Red Door € 12,99
The Pope's Exorcist € 12,99
Amazon.com:
-Shaun the Sheep - The Complete Series (7-disc set) [€ 42,71 inclusief verzendkosten en belastingen en na aftrek van kortingscoupon]
"Bond. James Bond."
Bij Amazon.co.uk voor 30 pond + verzendkosten:
65 4K
Sisu 4K
Gekocht bij Bol:
Haunted Mansion € 24,99
A Haunting in Venice € 24,99
Song of the South, disney:
81LPTaIsCCL._SL1500_.jpg
oplage: 500. Via Amazon Italie:
Vertaling:
- Twee versies van de film met twee verschillende 2K-scanrestauraties
- Verzamelboekje met een essay over de film
- Affiche met reproductie van de originele filmaffiche
- De geheime geschiedenis van het Lied van het Zuiden
- Het geluid van Zip-A-Dee-Doo-Dah
- Film Aanhangwagen
Duits (Dolby Digital 2.0), Engels (DTS HD 2.0 Stereo), Frans (Dolby Digital 2.0), Engels (Dolby Digital 2.0), Spaans (Dolby Digital 2.0)
Uncle Tom's Tales (I) (Special Limited Edition 500 exemplaren) (2 Blu-rays): Amazon.it: Bobby Driscoll, Ruth Warrick, Wilfred Jackson, Bobby Driscoll, Ruth Warrick: Films en TV
Dan kun je die beter bij Amazon NL bestellen voor € 16,71. Is weliswaar de Duitse versie, maar heeft Nederlandse ondertitels (voor wie dat belangrijk vindt). En als je die bij een PostNL-punt laat bezorgen betaal je geen verzendkosten.
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max
Ik heb geduld... Maar ik vind € 40,99 voor een gewone Blu-ray simpelweg belachelijk. Ik dacht ook dat dat soort woekerprijzen enkel door externe verkopers gevraagd worden, maar nu is de aanbieder écht Bol.com zelf. (Inmiddels is de prijs met 40 cent gedaald tot € 40,59. )
Laatst aangepast door Leijo : 09-02-2024 om 06:14
"Bond. James Bond."
Bij amazon.de is de film 17 euro op dit moment.https://www.amazon.de/-/nl/dp/B0CM7P...ps%2C74&sr=8-4