Pagina 420 van 450 EersteEerste ... 320370410416417418419420421422423424430 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.476 tot 10.500 van 11237 worden weergegeven.
  1. #10476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Hoe weet je dit zeker? Ik knijp hem inmiddels, aangezien achterop de Franse 4K+blu-ray versie bij de blu-ray kolom wel NL-ondertitels vermeld staan en bij de 4K kolom niet.
    Zou ik ook graag weten.
    BD (1243) What i Watch

  2. #10477

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Hoe weet je dit zeker? Ik knijp hem inmiddels, aangezien achterop de Franse 4K+blu-ray versie bij de blu-ray kolom wel NL-ondertitels vermeld staan en bij de 4K kolom niet.


    https://www.dvdfr.com/dvd/f301114-top-gun-collection-2-films.html
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #10478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Hoe weet je dit zeker? Ik knijp hem inmiddels, aangezien achterop de Franse 4K+blu-ray versie bij de blu-ray kolom wel NL-ondertitels vermeld staan en bij de 4K kolom niet.
    Ten eerste omdat dvdfr.com dit meldt en ik dit als een betrouwbare site ervaar. Ten tweede, omdat ik hem inmiddels in huis heb (besteld bij Amazon.fr, verzonden op 2 november en bezorgd op 2 november!). Ik heb beide discs meteen gecontroleerd om het zeker te weten en het klopt. Het bijzondere is dat de 4K disc alleen een Duits leeftijdslogo heeft, maar er geen Duitse sporen op de disc staan. Even de eerste minuut gekeken en de surround sound is werkelijk fenomenaal!

  4. #10479

    Standaard

    De informatie op verpakkingen is vaker fout dan juist.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #10480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ten eerste omdat dvdfr.com dit meldt en ik dit als een betrouwbare site ervaar. Ten tweede, omdat ik hem inmiddels in huis heb (besteld bij Amazon.fr, verzonden op 2 november en bezorgd op 2 november!). Ik heb beide discs meteen gecontroleerd om het zeker te weten en het klopt. Het bijzondere is dat de 4K disc alleen een Duits leeftijdslogo heeft, maar er geen Duitse sporen op de disc staan. Even de eerste minuut gekeken en de surround sound is werkelijk fenomenaal!
    Bedankt voor deze bevestiging! Ik heb de mijne 1 november besteld en hij is nog steeds niet verzonden. Best apart, maar geen probleem.
    The future is Blu

  6. #10481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Bedankt voor deze bevestiging! Ik heb de mijne 1 november besteld en hij is nog steeds niet verzonden. Best apart, maar geen probleem.
    Graag gedaan Mijn bestelling was al van 31 augustus, dus zat al even in de pijplijn.

  7. #10482

    Standaard

    Waarom Top Gun Maverick 4K uit frankrijk halen als ze hem ook bij ons hebben?

    Is er verschil tussen de Nederlandse en de Franse uitgave?

  8. #10483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Waarom Top Gun Maverick 4K uit frankrijk halen als ze hem ook bij ons hebben?

    Is er verschil tussen de Nederlandse en de Franse uitgave?
    Ja, meer dan €13. In Nederland hebben ze het lef om meer dan €40 te vragen voor een film, zonder dat de editie heel bijzonder is.
    The future is Blu

  9. #10484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Waarom Top Gun Maverick 4K uit frankrijk halen als ze hem ook bij ons hebben?

    Is er verschil tussen de Nederlandse en de Franse uitgave?
    Toen ik hem bestelde, was er nog onduidelijk of de NL release enkel 4K of een combi 4K + BR zou zijn en ik wilde nog graag de combi hebben en dat was in FR wel het geval. Daarnaast was ik met korting en verzending nog geen 25 euro kwijt.

  10. #10485

    Standaard

    Gekocht bij Amazon.de:



    ''Raw Deal (4K Ultra HD + Blu-ray, Limited Edition Steelbook)'' € 33,54

  11. #10486

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Waarom Top Gun Maverick 4K uit frankrijk halen als ze hem ook bij ons hebben?

    Is er verschil tussen de Nederlandse en de Franse uitgave?
    Ik heb bij MM uiteindelijk steelbook gehaald. Meestal heeft paramount veel verschillende landen op 1 disc staan. In dit geval is het een frans/nederlandse release.
    Dus alleen ondertiteling in nl of fr.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  12. #10487

    Standaard

    Amazon UK:


    Incredibles 3D

    Pre-order:

    The Lukas Moodysson Collection LE

    samen: 74,30 euro incl. verzenden
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #10488

    Standaard

    De afgelopen tijd ontvangen van Bol.com:
    -Batman (4K+BD) [€ 9,48]
    -Batman Returns (4K+BD) [€ 14,48]
    -Catch Me If You Can (SteelBook) [€ 15,99]
    -Halloween Kills [€ 5,01]
    -Last Night In Soho (4K+BD) [€ 15,52]
    -Pulp Fiction (4K+BD SteelBook) [€ 21,99]

    Vorige maand ontvangen van Amazon NL:
    -Dune (2021) (4K+BD SteelBook) [€ 34,60]
    -Spider-Man: No Way Home (4K+BD) (DE uitgave) [€ 14,99]

    Afgelopen week ontvangen van Amazon NL (prijzen zijn voordat er 5 euro korting afging door voor meer dan 25 euro te bestellen):
    -Jojo Rabbit [€ 5,90]
    -Monsters Inc./Monsters University (UK uitgave) [€ 12,62]
    -The Towering Inferno (UK uitgave) [€ 12,14]

    Onderweg van Amazon UK (eerste titel met dank aan Frank - ik wist niet van het bestaan af):
    -Pennywise: The Story of It [£ 13,09]
    -Scouts Guide to the Zombie Apocalypse [£ 6,04]
    Inclusief BTW, verzendkosten en koersopslag in totaal voor € 24,72.
    Laatst aangepast door Leijo : 07-11-2022 om 09:11
    "Bond. James Bond."

  14. #10489

    Standaard

    BFI heeft de 4K van Watership Down gecanceled. Had hem in voorbestelling staan, maar het heeft helaas niet mogen zijn.

  15. #10490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    BFI heeft de 4K van Watership Down gecanceled. Had hem in voorbestelling staan, maar het heeft helaas niet mogen zijn.
    Ik heb van Amazon UK nog niets gehoord over het evt. annuleren van mijn bestelling. Zou toch wel erg zonde zijn. Deze film kan echt een 4K-upgrade gebruiken, want de Blu-ray schijnt erg matig te zijn.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #10491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb van Amazon UK nog niets gehoord over het evt. annuleren van mijn bestelling. Zou toch wel erg zonde zijn. Deze film kan echt een 4K-upgrade gebruiken, want de Blu-ray schijnt erg matig te zijn.
    Dat komt dan nog wel. De distributeur heeft zelf aangegeven dat de uitgave gecanceld is, dus dan komt hij er helaas niet.

  17. #10492

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb van Amazon UK nog niets gehoord over het evt. annuleren van mijn bestelling. Zou toch wel erg zonde zijn. Deze film kan echt een 4K-upgrade gebruiken, want de Blu-ray schijnt erg matig te zijn.

    Klopt! Ik ook nog niet, maar het nieuws is gisteren pas bekend gemaakt op Blu-ray.com. BFI omschrijft de cancelling door "external issues". Ik heb de US criterion BD en die heeft idd wat tekortkomingen, maar valt beter mee dan wat er vaak over geklaagd wordt.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 13-11-2022 om 19:09

  18. #10493

    Standaard

    Gekocht bij Amazon.co.uk:




    A Christmas Story UHD £ 19,99 (UHD bevat Nederlandse ondertitels)
    Elf UHD £ 19,99
    National Lampoon's Christmas Vacation UHD £ 19,99 (UHD bevat Nederlandse ondertitels)
    The Polar Express UHD £ 19,99 (UHD en Blu-ray bevatten Nederlandse ondertitels)

  19. #10494

    Standaard Onward (3D) (2020) / Arlington Road (1999)

    Besteld bij Amazon UK:



    Onward (3D) (2020)

    ’Onward’ vertelt het verhaal van twee elfenbroers uit een magische buitenwijk. Na de dood van hun vader besluiten de jongens op een ontdekkingsreis te gaan. Daarbij gaan ze op zoek naar de vraag of er nog enige vorm van magie over is in de buitenwereld.

    Aantal discs: 3 (Blu-ray 3D + Blu-ray + Bonus Disc)
    Audio: English DTS-HD MA 7.1
    Ondertitels: Engels (SDH)

    Prijs: £ 7.99




    Arlington Road (1999)

    Michael Faraday is een professor aan een universiteit. Zijn vrouw, FBI-agente, is een tijdje geleden om het leven gekomen bij een foute anti-terrorisme actie. Sindsdien is Michael geobsedeerd door terroristische groeperingen. Als hij nieuwe buren krijgt, lijken ze in het begin erg vriendelijk. Langzaam begint Michael echter te vermoeden dat er iets niet helemaal pluis is met de buurman, en begint in z'n verleden te graven.

    Aantal discs: 1 (Blu-ray)
    Audio: Engels DTS-HD MA 5.1
    Ondertitels: Engels (SDH)

    Prijs: £ 6.99
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #10495

    Standaard



    Men - Amazon DE - €15,-
    Okja (Criterion Collection) - Amazon UK - €23,-

  21. #10496

    Standaard

    Bullit train 4k via amazon.es voor 23 eur (incl 5 eur korting)

    Het is mij een raadsel dat in nederland een import versie wordt verkocht zonder nl subs, terwijl deze spaanse versie nl subs heeft op zowel de 4k als blu ray disc.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  22. #10497

  23. #10498

    Standaard

    Besteld en onderweg bij Zavvi.


  24. #10499

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Bullit train 4k via amazon.es voor 23 eur (incl 5 eur korting)

    Het is mij een raadsel dat in nederland een import versie wordt verkocht zonder nl subs, terwijl deze spaanse versie nl subs heeft op zowel de 4k als blu ray disc.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik begrijp niet wat daar zo raar aan is?
    Dat is inderdaad niet raar. Deze film zal officieel niet in Nederland worden uitgebracht, omdat Sony is gestopt met het uitbrengen van fysieke media. Je zult dus moeten uitwijken naar het buitenland.
    Laatst aangepast door Frank : 19-11-2022 om 14:05

  25. #10500

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat is inderdaad niet raar. Deze film zal officieel niet in Nederland worden uitgebracht, omdat Sony is gestopt met het uitbrengen van fysieke media. Je zult dus naar het buitenland moeten uitwijken naar het buitenland.
    Dan zou je toch verwachten, dat ze bij bol de spaanse met nl subs aanbieden, en niet de UK versie zonder.
    Lijkt me dat die beter zou verkopen.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Pagina 420 van 450 EersteEerste ... 320370410416417418419420421422423424430 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •