Pagina 437 van 452 EersteEerste ... 337387427433434435436437438439440441447 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.901 tot 10.925 van 11282 worden weergegeven.
  1. #10901

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TMH Bekijk bericht
    Al filmt DVD Watcher dat hij €51,10 of die Mediabook in de fik steekt, wat kan ons het schelen? Het is zijn geld. Lekker belangrijk mensen.

    @DVD Watcher Veel plezier alvast met de aankoop.
    Dank je wel. Ik ga er zeker van genieten!!!

  2. #10902

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Een filmavondje thuis met vrienden of geliefden kan je ook veel opleveren aan herinneringen, nieuwe contacten, nuttige inzichten en gesprekken.
    Dus nee vergelijking gaat niet volledig mank!
    Als ik een film wil kijken, dan kijk ik het liefste alleen. Waarom? Ik wil dan ook van de film kunnen genieten & me kunnen focussen op de film, zeker als het er een is zonder ondertiteling. Ik hoef en wil dan geen getetter aan mijn kop, hoe goedbedoeld ook. Trouwens ook al vaak genoeg dat zogenaamde vrienden komen voor een gezellig filmavondje, maar dan regelmatig hun mobiel pakken om te gaan appen, spelletje spelen etc. Daar irriteer ik me wezenloos aan, dat ik bijna in staat ben om die buiten te sodemieteren. Als ze niet van de mobiel afkunnen blijven, heb ik liever dat ze wegblijven. Dan maar weinig sociale contacten, maar dan kan ik wel voor de volle 100% genieten, voor de volle 100% mezelf concentreren op de film & een leuke avond hebben.

    In de bios ook vaak genoeg meegemaakt dat ze continu praten, wat gewoon irritant is. Dan ga ik er wat van zeggen bij de mensen van de bios. Dat zijn geen NSB praktijken, maar ze moeten gewoon stil zijn & anders blijft zulk volk daar dan ook maar weg.

    En alle voorbeelden samengevat: Ik kijk het liefste alleen, ben het liefst alleen & onderneem het liefste dingen alleen. En achter mijn woorden van de kroeg blijf ik achter staan. Tegenwoordig is een kroeg zeker niet leuk meer gezien de prijzen. Dan ben je al snel klaar met je dorst.

    Ik had me niet willen verantwoorden voor mijn mening, maar goed, bij deze dan toch gedaan. Ik blijf doen wat ik doe, blijf kopen wat en waar ik doe & ik laat een ander in zijn waarde met zijn aankopen. En ga niet meer reageren, maar alleen maar genieten. Het leven is te kort om je ergens druk over te maken!

    Maar laten we niet meer off topic gaan & alleen maar plaatsen wat we gekocht hebben, in plaats van discussies er over voeren? Maar dat is mijn mening.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 12-07-2023 om 18:53

  3. #10903

    Standaard

    Ik heb nergens een post gezien die mij de indruk gaf dat Raymond zich moest verantwoorden. Al met al veel drama om heel weinig.
    The future is Blu

  4. #10904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik wil dan ook van de film kunnen genieten & me kunnen focussen op de film, zeker als het er een is zonder ondertiteling. Ik hoef en wil dan geen getetter aan mijn kop, hoe goedbedoeld ook.
    Volkomen gelijk!
    Wilde alleen aangeven dat het gegeven voorbeeld net zo goed opging in een situatie thuis, mits gewenst natuurlijk...
    En dan hou je er nog een film op de plank aan over ook!

  5. #10905

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Volkomen gelijk!
    Wilde alleen aangeven dat het gegeven voorbeeld net zo goed opging in een situatie thuis, mits gewenst natuurlijk...
    En dan hou je er nog een film op de plank aan over ook!
    En daarom ging die vergelijking dus niet helemaal op

  6. #10906

    Standaard

    Ontvangen van Bol.com:



    Avatar (UHD) € 28,99
    Scream VI (UHD) € 22,99

  7. #10907

    Standaard

    Amazon.it:
    -Babylon (SteelBook) (4K+BD+BD bonus-disc) [€ 23,58 + € 3,91 verzendkosten = € 27,49]

    Amazon de:
    -Alarm für Cobra 11 - Spielfilme 1-3 [€ 13,19 exclusief verzendkosten (ik had ook nog twee soundtracks besteld)]
    Laatst aangepast door Leijo : 16-07-2023 om 16:54
    "Bond. James Bond."

  8. #10908

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ontvangen van Bol.com:



    Avatar (UHD) € 28,99
    Scream VI (UHD) € 22,99
    Had je een kortingsbon gebruikt Frank? Scream VI staat voor € 29,99 geprijsd.

  9. #10909

    Standaard

    Rommelmarktje gedaan.
    Crank + Crank 2 + Spring Breakers voor 10 euro
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10910

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Had je een kortingsbon gebruikt Frank? Scream VI staat voor € 29,99 geprijsd.
    Nee, toen ik beide titels bestelde was dat de prijs die Bol.com ervoor vroeg.

  11. #10911

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Nee, toen ik beide titels bestelde was dat de prijs die Bol.com ervoor vroeg.
    Aha, bedankt voor je reactie. Dat is een mooie prijs. Veel kijkplezier toegewenst met de film Frank!

  12. #10912

    Standaard

    Besteld bij Bol.com:



    ''John Wick 4 (4K Ultra HD + Blu-ray, Limited Edition Steelbook)'' € 34,99

    Gekocht/Besteld (Pre-orders) bij Amazon.it:



    ''Jaws 2 (4K Ultra HD + Blu-ray, 45th Anniversary Collector's Edition Lenticular Steelbook)'' € 44,15
    ''Hollywood Dreams & Nightmares: The Robert Englund Story (Collector's Edition
    , US Uitgave)'' € 38,23

    De documentaire over Robert Englund lijkt me echt enorm gaaf, echt een waar Horror iccoon:

    Laatst aangepast door DVD Watcher : 16-07-2023 om 21:31

  13. #10913

    Standaard Where the Crawdads Sing / Blue Hawaii (4K)

    Besteld bij Amazon UK:

    91zZtNOVNaL._AC_SL1500_.jpg

    Where the Crawdads Sing (2022)

    In de jaren 50 groeit Kya alleen op in de moerassen nadat ze door haar familie in de steek werd gelaten. Wanneer haar vroegere vriendje dood wordt teruggevonden, wordt ze door de politie tot de hoofdverdachte gebombardeerd. Ook de dorpelingen van Barkley Cove zien in de mysterieuze en wilde jonge vrouw de moordenares.

    Audio (o.a.): Engels DTS-HD MA 5.1
    Ondertitels (o.a.): Engels, Engels SDH (geen Nederlands)

    Prijs: £ 6.99


    71mcjjEWFlL._AC_SL1500_.jpg

    Blue Hawaii (1961)

    Chad Gates (Elvis Presley) komt terug uit het leger, hij is blij om zijn vrienden en vriendinnetje van het strand weer te zien, maar zijn ouders hadden gehoopt dat hij in het leger veranderd was en dat hij niet meer met zijn vrienden om zou willen gaan. Hij komt namelijk uit een rijke familie en zijn vrienden niet, reden genoeg voor zijn ouders om zijn vrienden uit zijn buurt proberen te houden.

    2 discs: 4K Ultra HD + Blu-ray
    Dolby Vision + HDR10
    Audio (o.a.): Engels Dolby TrueHD 5.1
    Ondertitels (o.a.): Engels, Engels SDH (geen Nederlands)

    Prijs: £ 17.59

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #10914

    Standaard

    Battle Royale (4K remaster) - Amazon UK - €15,-
    Licorice Pizza - Boekenvoordeel - €8,-


  15. #10915

    Standaard Cat Ballou | Doctor Who - Seizoen 10

    Besteld bij Amazon FR:

    Cat Ballou._AC_SL1500_.jpg

    Cat Balloo (1965)

    Cat Ballou (Jane Fonda) is een jonge vrouw die Kid Shelleen (Lee Marvin) inhuurt om haar vader tegen een kwaadaardige revolverheld te beschermen. Helaas komt Cat erachter dat Shelleen niet altijd even betrouwbaar is maar wel altijd even dronken. Ondanks Cats inspanningen wordt haar vader vermoord. Om wraak te nemen wordt Cat zelf een outlaw met haar dronken vriend als kameraad.

    2 discs: Blu-ray + DVD
    Audio (o.a.): Engels DTS-HD MA 2.0 (Mono)
    Ondertitels: Frans (optioneel)

    Prijs: € 9,35


    Besteld bij Amazon UK:

    Doctor Who 10.jpg

    Doctor Who - The Complete Series 10 (2016)

    6 discs
    Audio: Engels DTS-HD MA 5.1
    Ondertitels: Engels SDH

    Prijs: £ 19.19 (incl. £ 5.00 kortingcode)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #10916

    Standaard

    Gekocht bij Amazon.it:



    ''The Fabelmans (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 25,27 (= inclusief verzendkosten)

    Pre-order bij Amazon.it:



    ''Jaws (4K Ultra HD + Blu-ray, Beperkte Collector's Edition) € 68,30 (= inclusief € 3,17 Verzendkosten)

    Pre-order bij Amazon.de:



    ''Transformers: Rise of the Beasts (4K Ultra HD + Blu-ray, Limited Edition Steelbook)'' € 40,67

    Pre-order bij Amazon.UK:



    ''
    Mission: Impossible Dead Reckoning Part One (4K Ultra HD + Blu-ray, Limited Red Edition Steelbook)'' € 44,18 ( = € 40,82 + € 3,36 Verzendkosten)
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 24-07-2023 om 15:46

  17. #10917

    Standaard

    Transformers Rise of the Beasts 4k.uhd steelbook voor 20 euro bij amazon.it (paar weken.geleden was deze heel goedkoop)

    Bruce Lee Arrow 4k und limited.edition.
    144 euro bij amazon.co.uk
    Laatst aangepast door Mark van L. : 25-07-2023 om 03:52
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  18. #10918

    Standaard

    Gekocht bij Amazon.de:



    ''Law Abiding Citizen (Director's Cut, 4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 23,82
    ''The Mangler'' € 15,25
    ''The Firm (30th Anniversary Edition, 4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 25,39

  19. #10919

    Standaard

    Gekocht bij Amazon.co.uk:



    The Last of Us - The Complete First Season (UHD) (Voorzien van Nederlandse ondertitels) £ 40,32
    Scream 2 (UHD) (UHD voorzien van Nederlandse ondertitels, bijgevoegde Blu-ray niet) £ 16,43
    Laatst aangepast door Frank : 27-07-2023 om 14:59 Reden: prijzen omgewisseld

  20. #10920

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Gekocht bij Amazon.co.uk:



    The Last of Us - The Complete First Season (UHD) (Voorzien van Nederlandse ondertitels) £ 16,43
    Krijg jij £ 23.56 vaste-klanten-korting bij Amazon UK?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #10921

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Krijg jij £ 23.56 vaste-klanten-korting bij Amazon UK?
    Dat zou ik wel willen, maar helaas... ik heb de prijzen omgewisseld. The Last of Us kostte £ 40,32 en Scream 2 kostte € 16,43.

  22. #10922

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat zou ik wel willen, maar helaas... ik heb de prijzen omgewisseld. The Last of Us kostte £ 40,32 en Scream 2 kostte € 16,43.
    Deel 3 van Scream komt 4 Oktober uit Frank op 4K UHD:



    Wist je dat al?

  23. #10923

    Standaard

    Pre-order bij Amazon.fr:



    ''Scream 3 (4K UHD + Blu-ray, Steelbook)'' € 34,09

  24. #10924

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Deel 3 van Scream komt 4 Oktober uit Frank op 4K UHD:

    Wist je dat al?
    Ja, dat wist ik. Die titel staat op mijn verlanglijstje.

  25. #10925

    Standaard

    Hier in Vancouver ligt er in Best Buy twee keer niks. Gelukkig hier een fijn tweedehandswinkeltje gevonden dat tot aan het dak vol zit. 4K van Speed, John Wick 2, Green Book en Beverly Hills Cop gescoord voor 77 Canadese dollar.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 437 van 452 EersteEerste ... 337387427433434435436437438439440441447 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •