Pagina 383 van 450 EersteEerste ... 283333373379380381382383384385386387393433 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.551 tot 9.575 van 11236 worden weergegeven.
  1. #9551

    Standaard

    Ik heb tweedehands een zeer gaaf exemplaar van deze box gekocht via 2dehands.be voor 130 euro:



    The Battle Of Winterfell ziet er nu een stuk gedetailleerder uit. Aan het shitty einde is spijtig genoeg niks verholpen :P
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #9552

    Standaard

    Vandaag verschenen en vandaag ook netjes bezorgd door Amazon.de:



    Net even snel de discs in de speler gehad.

    Pro's:
    -ondanks dat de site aangeeft dat er alleen duitse subs zijn, zijn er ook engelse ondertitels
    -fraaie mediabook
    -dit is de enige uitgave met de 1,5uur durende Ballyhoo documentaire The Making of Dune
    -de andere extra's (zag oa iets over merchandise)

    Con:
    -De extra's (dus ook de documentaire) hebben duitse subs die je niet kunt uitzetten

  3. #9553

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Vandaag verschenen en vandaag ook netjes bezorgd door Amazon.de:



    Net even snel de discs in de speler gehad.

    Pro's:
    -ondanks dat de site aangeeft dat er alleen duitse subs zijn, zijn er ook engelse ondertitels
    -fraaie mediabook
    -dit is de enige uitgave met de 1,5uur durende Ballyhoo documentaire The Making of Dune
    -de andere extra's (zag oa iets over merchandise)

    Con:
    -De extra's (dus ook de documentaire) hebben duitse subs die je niet kunt uitzetten
    Verdammt noch mal! Had ik geweten dat deze Engelse subs had.....ik wil echt die docu hebben, maar deze uitgave is weer €29,99 geworden. Ben benieuwd naar je ervaring met die docu!

  4. #9554

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Vandaag verschenen en vandaag ook netjes bezorgd door Amazon.de:



    Net even snel de discs in de speler gehad.

    Pro's:
    -ondanks dat de site aangeeft dat er alleen duitse subs zijn, zijn er ook engelse ondertitels
    -fraaie mediabook
    -dit is de enige uitgave met de 1,5uur durende Ballyhoo documentaire The Making of Dune
    -de andere extra's (zag oa iets over merchandise)

    Con:
    -De extra's (dus ook de documentaire) hebben duitse subs die je niet kunt uitzetten
    Dat is goed nieuws. Ik zal deze bestellen.

  5. #9555

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Verdammt noch mal! Had ik geweten dat deze Engelse subs had.....ik wil echt die docu hebben, maar deze uitgave is weer €29,99 geworden. Ben benieuwd naar je ervaring met die docu!
    Soll ich auf deutsch sagen wie der docu mir gefällen ist?

    Gisteren de docu gezien. Enige tijd geleden zei de maker op Twitter:
    A lot of blood, sweat, and tears went into this project. It was one of the most difficult documentaries I have produced (so far). It is not perfect, but it is a perfect reflection of the film being discussed. The cost was great, but I hope you enjoy it!
    It's not perfect indeed. Absoluut goed en entertaining, maar niet zo perfect als de Jodorowsky's Dune docu.
    Waarom? Eigenlijk 2 dingen:
    -Er wordt letterlijk gezegd dat er tijdens de opnames veel behind the scenes gefilmd is. Desondanks zien we m.i. maar weinig van die bewegende beelden terug.
    -Het is continue voice-over (vaak archival interviews) met (bewegende) beelden. Geen enkele keer een nieuwe opname met Lynch, Maclachlan etc. Het einde kwam ook wat afgeraffeld over; het floppen wordt toegeschreven aan de slechte editing. The end.
    Desondanks vliegt de tijd voorbij maar het is een gemiste kans.
    De andere extra's nog niet bekeken; er staat ook een 23 minuten durende docu op over de merchandise. Erg benieuwd naar.

    Voorlopige conclusie:

    Had ik liever de Arrow editie gehad? Nee.
    Als ik de Arrow al had, zou ik deze dan ook aanschaffen? Nee.

  6. #9556

    Standaard

    Pre-order bij Zavvi.nl:

    ''Halloween Kills (4K Ultra HD + Blu-ray, Zavvi Exclusive Steelbook)'' € 37,98 (= € 34,99 + € 2,99 Verzendkosten)

  7. #9557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Soll ich auf deutsch sagen wie der docu mir gefällen ist?

    Gisteren de docu gezien. Enige tijd geleden zei de maker op Twitter:

    It's not perfect indeed. Absoluut goed en entertaining, maar niet zo perfect als de Jodorowsky's Dune docu.
    Waarom? Eigenlijk 2 dingen:
    -Er wordt letterlijk gezegd dat er tijdens de opnames veel behind the scenes gefilmd is. Desondanks zien we m.i. maar weinig van die bewegende beelden terug.
    -Het is continue voice-over (vaak archival interviews) met (bewegende) beelden. Geen enkele keer een nieuwe opname met Lynch, Maclachlan etc. Het einde kwam ook wat afgeraffeld over; het floppen wordt toegeschreven aan de slechte editing. The end.
    Desondanks vliegt de tijd voorbij maar het is een gemiste kans.
    De andere extra's nog niet bekeken; er staat ook een 23 minuten durende docu op over de merchandise. Erg benieuwd naar.

    Voorlopige conclusie:

    Had ik liever de Arrow editie gehad? Nee.
    Als ik de Arrow al had, zou ik deze dan ook aanschaffen? Nee.
    Bedankt TWD voor je (zoals altijd) uitgebreid antwoord! Ik had wel gehoopt op nieuwe behind-the-scenes beelden eerlijk gezegd. Ik hou het maar even op mijn Arrow uitgave, en zal deze uitgave in de gaten houden als toevallig de prijs daalt.

  8. #9558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bedankt TWD voor je (zoals altijd) uitgebreid antwoord! Ik had wel gehoopt op nieuwe behind-the-scenes beelden eerlijk gezegd. Ik hou het maar even op mijn Arrow uitgave, en zal deze uitgave in de gaten houden als toevallig de prijs daalt.
    Keinen dank!

    Mijn kritiekpunt "Het is continue voice-over" is (zo gaf de maker gisteren -nadat ik hier gepost had- aan) te wijten aan het feit dat de volledige docu tijdens de lockdown is gemaakt. (dus telefoon/skype/etc en geen interview met een cameraploeg)

  9. #9559

    Standaard

    The thing 4k steelbook + Forrest Gump 4k steelbook, samen 42 euro incl verzending bij amazon.it
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  10. #9560

    Standaard

    2 voor 30 bij bol.com


  11. #9561

    Standaard

    Via Marktplaats: Bram Stoker's Dracula 4K en Bladerunner Final cut (NL steelbook), samen voor €30 (incl. verzending)
    Voorbesteld bij amazon.fr voor 79.99 (+ verzendkosten):


  12. #9562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spookje8 Bekijk bericht
    Via Marktplaats: Bram Stoker's Dracula 4K en Bladerunner Final cut (NL steelbook), samen voor €30 (incl. verzending)
    Voorbesteld bij amazon.fr voor 79.99 (+ verzendkosten):

    Voor € 30 minder heb je diezelfde box (maar dan geen steelbook).

  13. #9563

    Standaard

    Had the silence of the lambs 4k uhd besteld bij amazon.us. Maar die wordt niet naar nederland verzonden.... Heeft iemand een tip. Amazon.it heeft m voor 52 euro, maar dat is wel erg veel...
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  14. #9564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Had the silence of the lambs 4k uhd besteld bij amazon.us. Maar die wordt niet naar nederland verzonden.... Heeft iemand een tip. Amazon.it heeft m voor 52 euro, maar dat is wel erg veel...
    Deze 3rd party op Amazon UK wellicht? 33 GBP
    https://www.amazon.co.uk/The-Silence.../dp/B09B2FVTDX

  15. #9565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Had the silence of the lambs 4k uhd besteld bij amazon.us. Maar die wordt niet naar nederland verzonden.... Heeft iemand een tip. Amazon.it heeft m voor 52 euro, maar dat is wel erg veel...
    WowHD al geprobeerd?

    https://www.wowhd.nl/silence-of-the-...s/738329255831
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  16. #9566

    Standaard

    Zal er ook een beetje vanaf hangen of je een slipcover wil ja of nee want Kino levert vaak aan derden exemplaren zonder slipcover en verkoopt ze op hun eigen store met slipcover.
    Ik heb hem in ieder geval bij Kino zelf besteld en inmiddels is ie geleverd bij mijn adres in de US.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  17. #9567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Voor € 30 minder heb je diezelfde box (maar dan geen steelbook).
    Dat is hem nu juist. Kiezen voor de reguliere of de steelbook versie. In dit geval, heb ik liever de steelbook, die van Picard heb ik ook.
    Laatst aangepast door spookje8 : 20-10-2021 om 08:56 Reden: tikfout

  18. #9568

    Standaard

    Dc's Legends Of Tomorrow Season 5 €27,- dvdoutlet via bol.com



    Black Widow €31,37 bol.com



    Cruella €36,39 dvdoutlet via bol.com


    The conjuring 3 €19,99 bookspot


  19. #9569

    Standaard

    Ik dacht dat niemand € 36 voor een reguliere uitgave van een film als Cruella zou betalen. Niets mis met de film hoor, maar ik zie het gewoon als een Hollywood film en dan vind ik € 36 veel te veel. € 30 zou de max moeten zijn voor nieuwe titels vind ik. Er zijn eindelijk weer wat nieuwe films die ik aan mijn collectie wil toevoegen, maar zitten allemaal rond deze prijs. Ik ga wachten of importeren denk ik.
    The future is Blu

  20. #9570

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik dacht dat niemand € 36 voor een reguliere uitgave van een film als Cruella zou betalen. Niets mis met de film hoor, maar ik zie het gewoon als een Hollywood film en dan vind ik € 36 veel te veel. € 30 zou de max moeten zijn voor nieuwe titels vind ik. Er zijn eindelijk weer wat nieuwe films die ik aan mijn collectie wil toevoegen, maar zitten allemaal rond deze prijs. Ik ga wachten of importeren denk ik.
    €36 voor een reguliere nieuwe film is wel veel geld. Zeker wanneer je weet dat nieuwe Criterion UHDs omgerekend €30 kosten – en tijdens sales nog maar de helft daarvan. Ik geef zelden meer dan €15 uit voor een standaard release van een reguliere film.
    --

  21. #9571

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik geef zelden meer dan €15 uit voor een standaard release van een reguliere film.
    Die regel heb ik ook voor mezelf bij UHD titels. Bij nieuwe releases ben ik bereid tot € 30 te gaan, zoals bij Tenet laatst.
    The future is Blu

  22. #9572

    Standaard

    Voor iets meer dan 80usd, de karate kid trilogy 4k boxset. Ik heb de duurste verzendoptie gekozen voor deze box.

  23. #9573

    Standaard

    Wilde ze gewoon graag hebben en had geen zin om te wachten.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik dacht dat niemand € 36 voor een reguliere uitgave van een film als Cruella zou betalen. Niets mis met de film hoor, maar ik zie het gewoon als een Hollywood film en dan vind ik € 36 veel te veel. € 30 zou de max moeten zijn voor nieuwe titels vind ik. Er zijn eindelijk weer wat nieuwe films die ik aan mijn collectie wil toevoegen, maar zitten allemaal rond deze prijs. Ik ga wachten of importeren denk ik.

  24. #9574

    Standaard



    € 13,01 bol.com


    €29,99 bol.com
    Laatst aangepast door GTST : 21-10-2021 om 13:57

  25. #9575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GTST Bekijk bericht
    Wilde ze gewoon graag hebben en had geen zin om te wachten.
    En daar is natuurlijk niets mis mee.
    --

Pagina 383 van 450 EersteEerste ... 283333373379380381382383384385386387393433 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •