Pagina 374 van 450 EersteEerste ... 274324364370371372373374375376377378384424 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.326 tot 9.350 van 11232 worden weergegeven.
  1. #9326

    Standaard

    5051888256190_back.jpg

    his dark materials Seizoen 2

    €35,99

    Into the labyrinth

    8719372014035_front.jpg

    €9,99

    Silk Road

    9789461878045_front.jpg

    €12,99

    Allemaal bij bookspot

  2. #9327

    Standaard

    Pre-order bij Zavvi.nl:



    ''The Walking Dead - The Complete Tenth Season (Zavvi Exclusive Steelbook)'' € 43,98 (€ 40,99 + € 2,99 verzendkosten)

    Gekocht/Besteld bij Amazon.de:



    ''The Tuxedo'' € 13,72
    ''Supercop'' € 11,34
    ''Trick'' € 11,18


  3. #9328

    Standaard

    Gekocht/Besteld bij Bol.com:



    ''E.T.: The Extra Terrestrial (4K Ultra HD + Blu-ray + Digital HD Copy)'' € 16,99
    ''The Dark Knight (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 16,99
    ''The Dark Knight Rises (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 16,99

    Deze bestelling was inclusief kortingscode van € 8,00, dus de totaalprijs komt op € 42,97

    Gekocht/Besteld bij Amazon.de:



    ''Being Charlie'' € 5,07
    ''Strange but True'' € 5,06



    Laatst aangepast door DVD Watcher : 27-07-2021 om 01:16

  4. #9329

    Standaard

    Normaal gezien probeer ik zoveel mogelijk in Benelux te bestellen, maar hier was het verschil in prijs gewoon te groot om dit te rechtvaardigen...


    The Flintstones - met gecorrigeerde disc bij Amazon USA, 73.29 € inclusief taxen en verzending (met NL ondertitels, regiovrij)


    Indiana Jones 4K Collection - Amazon USA, 88,72 € inclusief taxen en verzending (met NL ondertitels, regiovrij)


    el dorado (275 x 345).jpg
    The Road to El Dorado blu-ray (US-versie op ebay, ongeveer 18€ inclusief verzenden en taxen, met NL ondertitels, regiovrij)


    En nog onderweg:

    allcreatures (786 x 987).jpg
    All Creatures Great and Small - Season 1 blu-ray (regio A) - Amazon NL, 48,90 €.
    De UK-dvd moet zowat de grootste miskoop zijn van de laatste jaren!
    Hopelijk staat de seizoensfinale aka kerstuitzending wel op deze blu-ray + Engelse (SDH) ondertitels?
    En nu maar duimen dat seizoen 2 ook op blu-ray komt, na de positieve kritieken op seizoen 1.
    Prachtige slow-tv, een verademing in deze gejaagde tijd
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 27-07-2021 om 22:16

  5. #9330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Normaal gezien probeer ik zoveel mogelijk in Benelux te bestellen, maar hier was het verschil in prijs gewoon te groot om dit te rechtvaardigen...
    Maar hoe duur zijn de aankopen dan? Misschien handig voor iemand die ook interesse heeft?

  6. #9331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Maar hoe duur zijn de aankopen dan? Misschien handig voor iemand die ook interesse heeft?
    Dan ga je toch naar amazon en kijk je zelf?

  7. #9332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dan ga je toch naar amazon en kijk je zelf?
    Ik ben altijd in de veronderstelling geweest dat elkaar helpen met tips en dergelijken altijd een belangrijk onderdeel was van dit topic. Als we mooie deals en prijzen hier niet noemen, wat is dan precies het nut van dit topic?
    The future is Blu

  8. #9333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik ben altijd in de veronderstelling geweest dat elkaar helpen met tips en dergelijken altijd een belangrijk onderdeel was van dit topic. Als we mooie deals en prijzen hier niet noemen, wat is dan precies het nut van dit topic?
    Heb je gelijk in. Dit staat er in de begintopic (Gepost door de leiding): ''- Probeer zo informatief mogelijk te posten (waar gekocht, subtitles, voor hoeveel, linkjes), dit voorkomt onnodige vragen.''

  9. #9334

    Standaard

    [QUOTE=.:Quadran:.;2089774]Normaal gezien probeer ik zoveel mogelijk in Benelux te bestellen, maar hier was het verschil in prijs gewoon te groot om dit te rechtvaardigen...


    The Flintstones - met gecorrigeerde disc bij Amazon USA, 73.29 € inclusief taxen en verzending (met NL ondertitels)


    /QUOTE]


    Je bent meer kwijt dan ik. Ik heb destijds bij het uitkomen van de boxset er bij Bol net geen 60 euro voor betaald. Nu zie ik dat de box niet leverbaar is.

  10. #9335

    Standaard

    De Nederlandstalige Flintstones-boxsets zijn ineens verdwenen, ondanks dat het een recente release is.
    Met 73€ zonder het gedoe van een foute disc kan ik leven, blij dat ik hem toch nog heb als verzamelaar

    Of zijn ze teruggeroepen om de disc te vervangen?

    Of werden er maar een 50-tal gemaakt?

    Idem voor NL/EU edities van Indy Jones, zie ik prijzen tussen 150€-200€...
    Dan begrijpt men niet dat zelfs de laatste fans van fysieke dragers afhaken.

    De prijzen zijn inmiddels toegevoegd, maar het prentje van de All Creatures Great & Small Blu-ray staat er nu 3 keer
    Ik hoop dat de beeldkwaliteit van deze laatste een stuk beter zal zijn dan de UK dvd + inclusief de kerst-finale, de uitzendingen op BBC First zijn allesinds al beter dan de dvd. Het zou wel erg jammer zijn, want het is toch in de eerste plaats voor de mooie landschappen en decors dat ik deze serie wilde upgraden, heb hem immers ook opgenomen met de PVR van BBC First.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 27-07-2021 om 20:35

  11. #9336

    Standaard

    Pre-order Amazon UK (release 4 oktober):


    4K Collector's edition

    plms. 45,- euro incl.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 28-07-2021 om 17:23
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #9337

    Standaard

    Besteld bij Bol.com. Voor € 15, dus € 5 gemiddeld per film, kon ik het niet laten liggen:

    The future is Blu

  13. #9338

  14. #9339

    Standaard Grave of the Fireflies (1988) | Hotaru no Haka | Studio Ghibli | 90 min.

    Ontvangen van Amazon UK:

    Grave of the Fireflies (A).jpgGrave of the Fireflies (B).jpg

    Grave of the Fireflies (1988)

    The Studio Ghibli Collection
    2 discs: Blu-ray + DVD
    Audio: Japans, Engels LPCM 2.0
    Ondertitels: Engels

    Prijs: £ 14.99 (= € 21,39 incl. BTW en verzendkosten)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #9340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Heb je gelijk in. Dit staat er in de begintopic (Gepost door de leiding): ''- Probeer zo informatief mogelijk te posten (waar gekocht, subtitles, voor hoeveel, linkjes), dit voorkomt onnodige vragen.''
    Deze discussie is al tig keer gevoerd, zoals je weet omdat jij vaak bij die discussies zat . Het is niet verplicht om prijzen te vermelden (en zelfs onnodig als het geen echte deal is maar een gewone prijs), daarvoor is er de pricewatch om deals te vermelden.
    En hoe moeilijk is het om, als je belangstelling hebt, zelf naar amazon.com (wat hij netjes vermeldt) te gaan en flintstones blu-ray in te tikken? Dit geneuzel maakt het niet aantrekkelijker voor mensen om niet iets te posten.....je schrikt posters af en die hebben we al zo weinig hier.

  16. #9341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Pre-order Amazon UK (release 4 oktober):


    4K Collector's edition

    plms. 45,- euro incl.
    Ik ook. Zat te twijfelen voor de zavvi editie, maar al dat gedoe met eventuele bijkomende kosten, daar had ik weinig zin in....

  17. #9342

    Standaard

    Voor mij idem. Ik bestel nu voorlopig even niet meer bij Zavvi denk ik, om die reden. De Dune box nog uitgezonderd misschien. De ACO box is bij Amazon goedkoper én ik vind het artwork van de steelbook in de Zavvi-set ook niet zo sterk, dus de keuze was voor mij eenvoudig in dit geval.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #9343

    Standaard

    Na al het gedoe over dit topic vraag ik me wel af: waarom bestaat dit topic? Bij de Albert Heijn hoef ik ook niet te weten wat andere mensen gekocht hebben.

    Ik hoop oprecht dat iemand hier mijn vraag kan beantwoorden.
    The future is Blu

  19. #9344

    Standaard

    @Juvefan: Ik ben het met je eens dat het zinvol is om prijzen te vermelden, en dat doe ik dan ook 9 van de 10 keer. Juist voorál als het om leuke deals gaat ergens, zou ik denken! Zo houd je elkaar een beetje op de hoogte Het is niet verplicht, maar ik waardeer het wel als anderen dat hier plaatsen.

    Het feit dat er een apart topic voor deals bestaat, vind ik zelf omslachtig en niet lekker werken. De pricewatch topic wordt nauwelijks bijgewerkt en het is zeer onvolledig. Als ik een goed overzicht van deals wil hebben, dan kijk ik toch wel op blu-ray.com. Ik bekijk het pricewatch topic daarom ook zo goed als nooit. Hoe prettig zou het daarom zijn als het allemaal samen in één topic zou staan!? En dan bij voorkeur hier. Aanbiedingen zijn soms van zeer korte duur en dan valt het voor mij hier veel sneller op.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  20. #9345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Na al het gedoe over dit topic vraag ik me wel af: waarom bestaat dit topic? Bij de Albert Heijn hoef ik ook niet te weten wat andere mensen gekocht hebben.

    Ik hoop oprecht dat iemand hier mijn vraag kan beantwoorden.
    Dat zal voor ieder anders zijn, voor mij vooral ter inspiratie. Voor de standaard Hollywood titels kijk ik niet, maar er komen weleens titels/uitgaves langs waarvan ik niet wist dat die uit waren. Dan zoek ik zelf wel waar die het goedkoopst te vinden zijn.

  21. #9346

    Standaard

    Gekocht/Besteld bij Bol.com:



    ''Silk Road'' € 9,52
    ''The Secret: Dare to Dream'' € 11,99

  22. #9347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Voor de standaard Hollywood titels kijk ik niet, maar er komen weleens titels/uitgaves langs waarvan ik niet wist dat die uit waren. Dan zoek ik zelf wel waar die het goedkoopst te vinden zijn.
    Naast die minder standaard titels die je hier tegenkomt geldt dat ook net zo goed voor de winkels waar ze gekocht zijn.
    Ook daarvoor dient dit topic ter inspiratie.
    Je kan me niet vertellen dat je die shops die hier de afgelopen jaren voorbij zijn gekomen ook allemaal op eigen houtje, buiten dit forum om, zou hebben gevonden.

  23. #9348

    Standaard

    Via Amazon.fr :
    300 4K
    Tenet 4K
    V for vendetta 4K
    actie van 3 voor de prijs van 2, totaalprijs 35,30

  24. #9349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Het intrigeerde me ook omdat ik toevallig afgelopen week, zonder succes, op zoek was naar de film.
    Via bluray-disc.de zie ik dat er in oktober terug een release is.
    https://bluray-disc.de/blu-ray-news/...iabooks_heraus

    Vermoedelijk ga ik die kopen.

  25. #9350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    Via bluray-disc.de zie ik dat er in oktober terug een release is.
    https://bluray-disc.de/blu-ray-news/...iabooks_heraus

    Vermoedelijk ga ik die kopen.
    Kans is wel groot dat daar alleen Duitse ondertitels op staan.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 374 van 450 EersteEerste ... 274324364370371372373374375376377378384424 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •