Pagina 204 van 451 EersteEerste ... 104154194200201202203204205206207208214254304 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.076 tot 5.100 van 11269 worden weergegeven.
  1. #5076

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ontvangen van Amazon.com:



    The Thing (1982) - Collector's Edition $ 13,81
    Arrow komt ook binnenkort ook met hun versie.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Via eBay voor €50 - OOP - Region Free - Engelse audio & subs

    Wat is er zo speciaal aan deze versie dat het je 50 euro waard is?
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 04-07-2017 om 17:07

  2. #5077

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Arrow komt ook binnenkort ook met hun versie.



    Wat is er zo speciaal aan deze versie dat het je 50 euro waard is?
    Volgens mij is het de enige uitgave van The Ring 2 (remake) die er is?

  3. #5078

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Volgens mij is het de enige uitgave van The Ring 2 (remake) die er is?
    Klopt. Ik ben altijd al stiekem fan geweest van The Ring remakes & wou ze graag op blu-ray in mijn bezit hebben. Japan is het enige land die de 2de remake uit 2005 op blu-ray heeft. Release is Out Of Print dus daardoor de hoge prijs.

  4. #5079

  5. #5080

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Jammer, bij mij komt hij blijkbaar morgen past binnen
    Geen nederlandse ondertitels op de UK uitgave enkel Engels SDH en de Scandinavische talen.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  6. #5081

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Geen nederlandse ondertitels op de UK uitgave enkel Engels SDH en de Scandinavische talen.
    OK. Dank je wel. Ik had al zo'n vermoeden. Dan klopt de info op blu-ray.com dus niet.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #5082

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Arrow komt ook binnenkort ook met hun versie.
    Ja, dat weet ik, maar gezien de prijs en de vraag of de Arrow versie wel alle extra's bevat heb ik deze toch gekocht.

  8. #5083

    Standaard

    Gisteren op amazon.com besteld voor $ 17,49 excl. verzenden:

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #5084

    Standaard

    Ging vandaag naar de boekenvoordeel in de hoop de blu-ray van Patriots Day mee terug te nemen, hebben ze alleen maar de dvd te koop...

  10. #5085

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Scorsese Bekijk bericht
    Ging vandaag naar de boekenvoordeel in de hoop de blu-ray van Patriots Day mee terug te nemen, hebben ze alleen maar de dvd te koop...
    Eergister gekocht bij MM rotterdam Centrum!

  11. #5086

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Gisteren op amazon.com besteld voor $ 17,49 excl. verzenden:

    Ik heb 'm nu voor $16,46 gekocht bij amazon.com, als je nog wilt .

  12. #5087

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door videlleke Bekijk bericht
    Eergister gekocht bij MM rotterdam Centrum!
    Mooi. Zal morgen ook bij mijn mediamarkt kijken of die daar al in de schappen ligt. Wat voor geluid heeft die? Dts:x?
    Laatst aangepast door Johan Scorsese : 06-07-2017 om 21:11

  13. #5088

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Scorsese Bekijk bericht
    Mooi. Zal morgen ook bij mijn mediamarkt kijken of die daar al in de schappen ligt. Wat voor geluid heeft die? Dts:x?
    DTS HD master audio en Dolby Audio , staat achterop of het Atmos is weet ik niet want heb hem nog niet gekeken!

  14. #5089

    Standaard

    Bedankt, als het atmos was staat het atmos logo er altijd bij dus dat zal wel niet, zal wel dts hd ma 5.1 zijn.

  15. #5090

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Scorsese Bekijk bericht
    Bedankt, als het atmos was staat het atmos logo er altijd bij dus dat zal wel niet, zal wel dts hd ma 5.1 zijn.
    Persbericht vermelde wel Dolby Atmos, John Wick 2 had Atmos dus waarom deze niet ? De hoesjes van belga films zijn nu ook niet de meest professionele. Maar als er effectief op staat dat het engels dts hd master is dan staat er inderdaad geen atmos track op.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  16. #5091

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb 'm nu voor $16,46 gekocht bij amazon.com, als je nog wilt .
    Oeh thanks! verzoek tot annuleren ingediend. Even wachten tot het ook echt geannuleerd is,dan bestel ik `m opnieuw. Thanks voor de tip!

    -edit- is gecancelled en opnieuw besteld

    Intussen op amazon UK besteld voor 23,08 GBP incl. verzenden:
    Laatst aangepast door TheGodfather : 07-07-2017 om 12:22
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #5092

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Persbericht vermelde wel Dolby Atmos, John Wick 2 had Atmos dus waarom deze niet ? De hoesjes van belga films zijn nu ook niet de meest professionele. Maar als er effectief op staat dat het engels dts hd master is dan staat er inderdaad geen atmos track op.
    De film heeft naar mijn weten geen atmos, in de USA heeft de blu-ray een dts:x track dus hoopte dat belga ook dts:x erop had...

  18. #5093

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Oeh thanks! verzoek tot annuleren ingediend. Even wachten tot het ook echt geannuleerd is,dan bestel ik `m opnieuw. Thanks voor de tip!
    Echt? Al die moeite voor 1 dollar verschil?

  19. #5094

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Scorsese Bekijk bericht
    De film heeft naar mijn weten geen atmos, in de USA heeft de blu-ray een dts:x track dus hoopte dat belga ook dts:x erop had...
    Net zelf gekocht. Deze is dus een DTS-HD Master 5.1
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  20. #5095

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Echt? Al die moeite voor 1 dollar verschil?
    echt ja... dus jij betaalt willens en wetens een dollar te veel terwijl je het met een paar muis klikken ( "al die moeite"? serieus??) makkelijk geld kunt besparen?
    tel dat van alle bestellingen eens bij elkaar op, dan kom je toch weer op een mooi bedrag uit dat je je makkelijk kunt besparen.
    Maar goed, betaal gerust te veel
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #5096

    Standaard

    Ik ga altijd voor de voordeligste prijs. Maar om nu iets te cancellen om deze vervolgens weer te bestellen voor zo'n klein verschil zou ik niet doen. Ieder zijn eigen overweging natuurlijk.

  22. #5097

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Net zelf gekocht. Deze is dus een DTS-HD Master 5.1
    Mijn mediamarkt wil hem morgen pas verkopen, zelfs toen ik zei dat frs de dvd al in de schappen had. Dan maar online kopen heb ik m morgen.

  23. #5098

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Scorsese Bekijk bericht
    Mijn mediamarkt wil hem morgen pas verkopen, zelfs toen ik zei dat frs de dvd al in de schappen had. Dan maar online kopen heb ik m morgen.
    Haha zijn ze in België precies wat soepeler deze lag wss al sinds woensdag in de rekken. Ook een beetje rare release datum op een zaterdag
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  24. #5099

    Standaard

    Videopalace Torhout
    Kong : Skull Island 3D 27.75 euro

  25. #5100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Haha zijn ze in België precies wat soepeler deze lag wss al sinds woensdag in de rekken. Ook een beetje rare release datum op een zaterdag
    Inderdaad zaterdag komt niet veel voor, zei ook tegen de medewerker dat mediamarkt rotterdam, (zoals ik las op dit forum) hem ook al verkocht, maar ze wouden hem niet vrijgeven, omdat de boetes "heel fiks" zijn, wat een gezeur altijd dat de ene hem wel en de andere hem niet verkoopt. Laat staan de frs die alleen de dvd verkoopt (!!). Laat weer zien hoe scheef die home entertainment markt is.

Pagina 204 van 451 EersteEerste ... 104154194200201202203204205206207208214254304 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •