Pagina 177 van 452 EersteEerste ... 77127167173174175176177178179180181187227277 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.401 tot 4.425 van 11279 worden weergegeven.
  1. #4401

    Standaard

    Pre-order Steelbooks bij Zavvi.nl:



    ''Piranha (1978, Zavvi Exclusive Limited Edition Steelbook)'' € 18,75
    ''Underworld: Blood Wars (Limited Edition Steelbook)'' € 26,95
    ''Hacksaw Ridge (Limited Edition Steelbook) € 26,95
    ''Passengers (3D + 2D, Limited Edition Steelbook)'' € 28,09

  2. #4402

    Standaard

    Wat betaal je toch steeds de hoofdprijs man. 27 euro voor Underworld deeltje zoveel. Typisch een titel die je straks voor 5-6 euro kan scoren. Het is jouw geld maar ik verbaas me er steeds weer over.

  3. #4403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Wat betaal je toch steeds de hoofdprijs man. 27 euro voor Underworld deeltje zoveel. Typisch een titel die je straks voor 5-6 euro kan scoren. Het is jouw geld maar ik verbaas me er steeds weer over.
    Ik kan hem idd best goedkoper aankomen, maar ik heb van de 1e 4 delen ook een steelbook, dus wilde ik van de 5e ook een steelbook. Staat wel zo mooi vind ik. Misschien is het teveel weggegooid geld, maar dat vind ik van een cafe bijvoorbeeld ook. En als iemand een film een k.. film vind, hoeft de ander die mening niet te delen. Ik vind Steelbooks nu eenmaal mooi. En zoals ik al zei: ik heb straks alle delen in steelbook, en zou ik er 1 niet in steelbook hebben, dan vind ik dat jammer. Dan past het niet meer bij ekaar. Maar goed, ieder zijn ding.

  4. #4404

    Standaard

    Elke euro in het café uitgegeven vind ik weer een goed bestede euro

    Los daarvan langzaam mijn wensenlijstje van Masters of Cinema aan het wegstrepen:
    The Naked Prey
    Gate of Hell
    Three Days of the Condor
    The Friends of Eddie Coyle

    Die laatste kan ik iedereen aanraden trouwens.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #4405

    Standaard

    Media Markt Bergen op Zoom :


    Magnificent Seven Ultra-HD Blu-Ray € 24,99
    Season Of The Witch € 4,99
    Riphagen € 17,99


    Amazon.co.uk :

    Deepwater Horizon Ultra-HD Blu-Ray 22.00 GBP
    Anthropoid 10.00 GBP
    Fantastic Beasts And Where To Find Them Ultra-HD Blu-Ray 25.00 GBP
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #4406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik kan hem idd best goedkoper aankomen, maar ik heb van de 1e 4 delen ook een steelbook, dus wilde ik van de 5e ook een steelbook. Staat wel zo mooi vind ik. Misschien is het teveel weggegooid geld, maar dat vind ik van een cafe bijvoorbeeld ook. En als iemand een film een k.. film vind, hoeft de ander die mening niet te delen. Ik vind Steelbooks nu eenmaal mooi. En zoals ik al zei: ik heb straks alle delen in steelbook, en zou ik er 1 niet in steelbook hebben, dan vind ik dat jammer. Dan past het niet meer bij ekaar. Maar goed, ieder zijn ding.
    Mijn opmerking gaat niet over de kwaliteit van de films maar over de prijs. Ik nam even Underworld als voorbeeld omdat die films nu toch wel rechtstreeks op dvd/Blu-ray worden uitgebracht (geen bioscooprelease). Dat soort titels (is mijn ervaring) zie je al snel bv bij Zavvi voor een tientje of zelfs minder. Ook steelbooks vind je daar vaak goedkoop. Ik snap heel goed dat mensen soms direct een bepaalde film willen aanschaffen zodra deze uitkomt. Maar wacht je even een paar maandjes en je ziet de prijs al dalen. Bij Amazon.co.uk zijn de eerste drie delen van Underworld samen op Blu-ray slechts 6,23 pond (KLIK). Gewoon een voorbeeld van hoe laag de prijs nu is (2 pond per Blu-ray!). Ik zie jou erg vaak direct films aanschaffen als ze net uit zijn gekomen (of pre-orders). Dan betaal je de hoofdprijs. Ik vind zelf 27 euro voor een enkele film behoorlijk prijzig. Zelfs Criterions zijn goedkoper. Uiteraard moet je het helemaal zelf weten....

  7. #4407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Mijn opmerking gaat niet over de kwaliteit van de films maar over de prijs. Ik nam even Underworld als voorbeeld omdat die films nu toch wel rechtstreeks op dvd/Blu-ray worden uitgebracht (geen bioscooprelease). Dat soort titels (is mijn ervaring) zie je al snel bv bij Zavvi voor een tientje of zelfs minder. Ook steelbooks vind je daar vaak goedkoop. Ik snap heel goed dat mensen soms direct een bepaalde film willen aanschaffen zodra deze uitkomt. Maar wacht je even een paar maandjes en je ziet de prijs al dalen. Bij Amazon.co.uk zijn de eerste drie delen van Underworld samen op Blu-ray slechts 6,23 pond (KLIK). Gewoon een voorbeeld van hoe laag de prijs nu is (2 pond per Blu-ray!). Ik zie jou erg vaak direct films aanschaffen als ze net uit zijn gekomen (of pre-orders). Dan betaal je de hoofdprijs. Ik vind zelf 27 euro voor een enkele film behoorlijk prijzig. Zelfs Criterions zijn goedkoper. Uiteraard moet je het helemaal zelf weten....
    Ik begrijp je hoor. Ik kan idd natuurlijk een aantal maanden wachten, maar dan heb je de kans dat de steelbook uitvoering bijvoorbeeld is uitverkocht. En als je van de 5 films er al 4 in Steelbook hebt, dan wil je (ik) ook de 5e in Steelbook hebben. Want 4 steels en 1 plastic doosje vind ik gewoon simpelweg niet staan. Natuurlijk is het ook duur, maar dan ben je in ieder geval 100% zeker van het in bezit zijn van die uitvoering die je zo graag wil hebben.

  8. #4408

    Standaard

    Gekocht bij Free Record Shop / Boekenvoordeel:



    Miss Peregrine's Home for Peculiar Children € 16,99

  9. #4409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Mijn opmerking gaat niet over de kwaliteit van de films maar over de prijs. Ik nam even Underworld als voorbeeld omdat die films nu toch wel rechtstreeks op dvd/Blu-ray worden uitgebracht (geen bioscooprelease).
    Niet dat het heel belangrijk is voor de discussie, maar deze heeft wel een bioscooprelease gehad. Niet bij de bioscoop waar ik werk (lang verhaal kort: hij paste niet in de planning), maar wel bij andere bioscopen.
    "Bond. James Bond."

  10. #4410

    Standaard

    MM Oostakker:

    22.99 EUR (helaas geen slipcover)
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  11. #4411

    Standaard

    Bij Amazon.es

    Fright Night 2 €8,15
    Fright of The Navigator €8,15
    The Wraith €8,15
    A Monster Calls €14,99
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  12. #4412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik begrijp je hoor. Ik kan idd natuurlijk een aantal maanden wachten, maar dan heb je de kans dat de steelbook uitvoering bijvoorbeeld is uitverkocht. En als je van de 5 films er al 4 in Steelbook hebt, dan wil je (ik) ook de 5e in Steelbook hebben. Want 4 steels en 1 plastic doosje vind ik gewoon simpelweg niet staan. Natuurlijk is het ook duur, maar dan ben je in ieder geval 100% zeker van het in bezit zijn van die uitvoering die je zo graag wil hebben.
    Ik begrijp je heel goed . Ik ben een fervent verzamelaar van steelbooks. Staan bij mij in een aparte kast. Voorbeeld: Divergent en deel 2 Insurgent uitgebracht in mooie steelbooks , en dan ook nog in nederland . Deel 3 Allegiant niet te verkrijgen in steelbookuitgave. Dit is gewoon doodzonde voor de verzamelaar . Zo zijn er nog meer voorbeelden te noemen.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  13. #4413

    Standaard

    Ontvangen van Amazon.co.uk

    Totaalprijs: omgerekend zo'n € 58,-

    Onderweg van Amazon Italië

    Totaalprijs: € 21,97 dankzij 3 voor 18 actie
    Laatst aangepast door HBx2000 : 31-01-2017 om 14:53 Reden: plaatjes verkleind
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  14. #4414

    Standaard

    Bij Amazon.co.uk:

    Piranha 3D
    The Walk 3D
    Chariots of Fire 30th anniversary

    ongeveer £5 elk.

  15. #4415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Ontvangen van Amazon.co.uk
    Is deze een box met 5 losse cases of één case met 5-discs?

  16. #4416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Is deze een box met 5 losse cases of één case met 5-discs?
    Ik heb de box ook, en ik kan je zeggen dat het een dikke blauwe box is, met 2 van die bladen er in, waar dus in totaal 5 discs in zitten. Deze box heeft geen slipcover.

  17. #4417

    Standaard

    Weer een hele waslijst aan nieuwigheden sinds nieuwjaar




    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #4418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Weer een hele waslijst aan nieuwigheden sinds nieuwjaar...
    Nou jij hoeft je voorlopig niet te vervelen Werner

  19. #4419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Nou jij hoeft je voorlopig niet te vervelen Werner
    En volgende week een week geen colleges! Joehoe!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #4420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    En volgende week een week geen colleges! Joehoe!
    Nou dat is helemaal mooi. Ik wens je in ieder geval heel veel kijkplezier toe met je aankopen.

  21. #4421

    Standaard

    Vandaag gekocht in de MM Hasselt:



    Poltergeist (3D + 2D) @ 4,99€

  22. #4422

    Standaard

    Ontvangen van Amazon.co.uk:



    Ghosts of Mars £ 15,11
    Vampires £ 15,11

  23. #4423

    Standaard

    Vandaag nieuwe van Mediamarkt Maastricht:



    Black Mass @ 5€

  24. #4424

    Standaard

    MM Zwijnaarde:

    24.90 EUR (Slipcase)

    25.90 EUR (3D enkel slipcover)

    10.90 EUR
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  25. #4425

    Standaard

    Besteld BOL.com:

    Passengers 4K - Op de hoes die op bol staat, staat ook 3D blu-ray en in de beschrijving niet.
    Heb bol gemaild en volgens hen zit idd de 3D blu-ray er ook bij maar zoals ze schreven, ze kunnen bij de omschrijving maar 1 type kwijt, of 4K, of 3D maar niet beide!

    I Love My Sci-Fi

Pagina 177 van 452 EersteEerste ... 77127167173174175176177178179180181187227277 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •