Pagina 397 van 451 EersteEerste ... 297347387393394395396397398399400401407447 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.901 tot 9.925 van 11261 worden weergegeven.
  1. #9901
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    de volgende titels besteld:

    Bol.com
    Rocketman
    Resident Evil UHD
    Ghostbusters II UHD
    Ghostbusters 2016 UHD

    Via marktplaats:
    Natural Born Killers
    Leaving Las Vegas

  2. #9902

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    ziet er interessant uit, moet je nog wel inklaringskosten en BTW betalen of hebben ze dat al verrekend in de prijs ?
    Je moet dat nog wel betalen. Je moet ook zelf de kosten opgeven want facturen halen ze eruit.
    --

  3. #9903

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik vind het vooral jammer dat de digibook alleen bij de reguliere blu-ray zit.
    Ja dat is zeker waar.

  4. #9904

    Standaard

    Vandaag ontvangen via Amazon.de:

    Ghostbusters: Legacy (Afterlife)

    Kopen om te houden. Inderdaad Sony maar dan wel op een disc in mijn kast. Lang leve Duitsland.

  5. #9905

    Standaard

    Klein On/Off topic vraagje: Tijdje terug heb ik bij Zavvi.nl de 4K Blu-ray steelbook gekocht van ''Warm Bodies'', en de totaalprijs inclusief verzendkosten was € 19,63. Nu kreeg ik gisteren een apje van Postnl dat ik inklaringskosten moest betalen van € 10,52. Pakket heb ik zojuist opgehaald en dat bedrag betaald om het pakket dus mee te krijgen. Alleen ik dacht dat alles onder de € 22 vrij was van bijkomende kosten.

    Niet dus helaas . Nu las ik wel eens hier dat je de inklaringskosten/BTW kosten terug kan vragen bij Zavvi, maar hoe doe ik dat dan en wat moet ik dan zeggen? Want ik heb dit nog niet eerder meegemaakt.

    Hopelijk is er hier iemand die me kan en wil helpen/zeggen wat ik moet doen, en vooral hoe.

    Alvast bedankt!

  6. #9906

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Klein On/Off topic vraagje: Tijdje terug heb ik bij Zavvi.nl de 4K Blu-ray steelbook gekocht van ''Warm Bodies'', en de totaalprijs inclusief verzendkosten was € 19,63. Nu kreeg ik gisteren een apje van Postnl dat ik inklaringskosten moest betalen van € 10,52. Pakket heb ik zojuist opgehaald en dat bedrag betaald om het pakket dus mee te krijgen. Alleen ik dacht dat alles onder de € 22 vrij was van bijkomende kosten.

    Niet dus helaas . Nu las ik wel eens hier dat je de inklaringskosten/BTW kosten terug kan vragen bij Zavvi, maar hoe doe ik dat dan en wat moet ik dan zeggen? Want ik heb dit nog niet eerder meegemaakt.

    Hopelijk is er hier iemand die me kan en wil helpen/zeggen wat ik moet doen, en vooral hoe.

    Alvast bedankt!
    https://www.belastingdienst.nl/wps/w...l-buiten-de-eu

    Geld terugvragen van Zavvi kan via je account. Je moet wel iets van bewijs aanleveren.

  7. #9907

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    https://www.belastingdienst.nl/wps/w...l-buiten-de-eu

    Geld terugvragen van Zavvi kan via je account. Je moet wel iets van bewijs aanleveren.
    Bedankt voor je reactie . Ik ga het eens proberen.

  8. #9908

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Klein On/Off topic vraagje: Tijdje terug heb ik bij Zavvi.nl de 4K Blu-ray steelbook gekocht van ''Warm Bodies'', en de totaalprijs inclusief verzendkosten was € 19,63. Nu kreeg ik gisteren een apje van Postnl dat ik inklaringskosten moest betalen van € 10,52. Pakket heb ik zojuist opgehaald en dat bedrag betaald om het pakket dus mee te krijgen. Alleen ik dacht dat alles onder de € 22 vrij was van bijkomende kosten.

    Niet dus helaas . Nu las ik wel eens hier dat je de inklaringskosten/BTW kosten terug kan vragen bij Zavvi, maar hoe doe ik dat dan en wat moet ik dan zeggen? Want ik heb dit nog niet eerder meegemaakt.

    Hopelijk is er hier iemand die me kan en wil helpen/zeggen wat ik moet doen, en vooral hoe.

    Alvast bedankt!
    Dat van 22 euro is al 2 jaar niet meer. Al je pakketjes kunnen gepakt worden, en Zavvi is de ergste van allemaal. Mijn laatst 4 orders moest ik bij betalen en van 2 heb ik geld terug gekregen van Zavvi. Daarna gaven ze aan dit niet meer te doen, dus ik bestel er niet meer
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  9. #9909

    Standaard

    Ik heb ook weer moeten bij betalen voor een film van Zavvi, maar ik heb een mail geschreven en krijg de 6.95 Euro gewoon terug betaald.
    Gekocht voor 13.99 bij Zavvi.



    EDIT: Ik kreeg net een email dat de 6.95 al is terug gestort.
    Laatst aangepast door Driekus : 16-02-2022 om 08:51

  10. #9910

    Standaard No Time to Die Steelbook en goedkope papieren opgeplakte cover.

    Vandaag No Time to Die in Steelbook binnen gekregen via BOL.
    Wat mij bij het uitpakken meteen opviel en tegenviel, was een lullig met opgeplakte siliconen druppels papieren cover waar alle info op staat. Je moet de cover bijna lostrekken om het steelbook te kunnen openen. Dit had wel even beter gekund! Aldus mijn mening.
    20220216_123845.jpg
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  11. #9911

    Standaard

    Dat is geen cover maar gewoon een velletje papier met informatie die je na aankoop kunt weggooien.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  12. #9912

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Dat is geen cover maar gewoon een velletje papier met informatie die je na aankoop kunt weggooien.
    Daar staat alle informatie op, in het steelbook is verder buiten de schijfjes helemaal niks, dus dat lijkt mij niet de bedoeling.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  13. #9913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RHK Bekijk bericht
    Vandaag No Time to Die in Steelbook binnen gekregen via BOL.
    Wat mij bij het uitpakken meteen opviel en tegenviel, was een lullig met opgeplakte siliconen druppels papieren cover waar alle info op staat. Je moet de cover bijna lostrekken om het steelbook te kunnen openen. Dit had wel even beter gekund! Aldus mijn mening.
    Ik weet niet beter dan dat bij het gros van de steelbooks altijd zo is. Ik verwijder altijd het losse vel, vouw deze dubbel en berg deze op aan de binnenkant van de steelbook. Slechts in een enkel geval krijg je een kartonnen hoes.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #9914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik weet niet beter dan dat bij het gros van de steelbooks altijd zo is. Ik verwijder altijd het losse vel, vouw deze dubbel en berg deze op aan de binnenkant van de steelbook. Slechts in een enkel geval krijg je een kartonnen hoes.
    Wat jij hebt gedaan, dubbelvouwen en aan de binnenkant doen, heb ik inmiddels ook gedaan. Mijn verwachting van het steelbook met info van de film is denk ik te hoog. Doet verder niks af aan de kwaliteit van de film waar het tenslotte om gaat. Maar ja, zo'n los velletje hadden ze dan wel kunnen oplossen met een passend inlegvel of booklet.
    Laatst aangepast door RHK : 16-02-2022 om 13:13
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  15. #9915

  16. #9916

  17. #9917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RHK Bekijk bericht
    Vandaag No Time to Die in Steelbook binnen gekregen via BOL.
    Wat mij bij het uitpakken meteen opviel en tegenviel, was een lullig met opgeplakte siliconen druppels papieren cover waar alle info op staat. Je moet de cover bijna lostrekken om het steelbook te kunnen openen. Dit had wel even beter gekund! Aldus mijn mening.
    20220216_123845.jpg
    Heb hem gisteren ook binnengekregen en ben het wel met je eens.

  18. #9918

    Standaard

    Bij mijn weten is dit veel vaker bij boxsets en steelbooks. Is dit jullie eerste steelbook?
    The future is Blu

  19. #9919

    Talking

    Gisteren binnen en gelijk gekeken.



    Ik vond hem best goed.

    Maar leuk die verwijzing naar een vroegere Bond Film.
    Zal niet verklappen welke.
    Ook het einde vond ik nogal versassend. Hij, James Bond dus........ Ik weet niet hoe jullie zo'n spoiler text maken dus ik zeg er maar niets over.

    Al bij al een goeie film. Ik heb nu 25 bond films op blu ray.

  20. #9920

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Gisteren binnen en gelijk gekeken.



    Ik vond hem best goed.

    Maar leuk die verwijzing naar een vroegere Bond Film.
    Zal niet verklappen welke.
    Ook het einde vond ik nogal versassend. Hij, James Bond dus........ Ik weet niet hoe jullie zo'n spoiler text maken dus ik zeg er maar niets over.

    Al bij al een goeie film. Ik heb nu 25 bond films op blu ray.
    Spoiler werkt hetzelfde als met quotes of video's. spoiler, hij gaat dood! Volgens mij kun je het ook zien, als je mijn post zou citeren.
    Wat ik me afvroeg, zowel de 4K als BR collector's bevatten twee discs, bevat de 4K dan niet de film op blu-ray, maar alleen de extra's? Hoe zit dat?

  21. #9921

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Spoiler werkt hetzelfde als met quotes of video's. spoiler, hij gaat dood! Volgens mij kun je het ook zien, als je mijn post zou citeren.
    Wat ik me afvroeg, zowel de 4K als BR collector's bevatten twee discs, bevat de 4K dan niet de film op blu-ray, maar alleen de extra's? Hoe zit dat?
    Volgens mij bevat de UHD alle extra's van de BD, plus een UHD-exclusive feature. Op de BD die er dan bij zit staat alleen de film. Dus nu een keer andersom: op de UHD staat de film plus alle extra's en op de BD alleen de film. Op de tweede BD bij de BD-uitgave staan dus de extra's, maar niet de UHD-exclusive extra.

  22. #9922

    Standaard

    Ik heb zojuist gekeken naar het eerste kwartier van The Silence Of The Lambs 4K en ik schrok van hoe het tegenviel. Ik had na de lovende reviews veel meer verwacht. De fletse en dode kleuren zijn minstens van hetzelfde niveau als Pirates Of The Caribbean en The Bourne Identity, die wel door critici afgebrand werden op beeldkwaliteit. Vreemd dat deze zo positief ontvangen wordt, behalve door mij.
    The future is Blu

  23. #9923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Volgens mij bevat de UHD alle extra's van de BD, plus een UHD-exclusive feature. Op de BD die er dan bij zit staat alleen de film. Dus nu een keer andersom: op de UHD staat de film plus alle extra's en op de BD alleen de film. Op de tweede BD bij de BD-uitgave staan dus de extra's, maar niet de UHD-exclusive extra.
    Dat klinkt logisch, bedankt.

  24. #9924

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik heb zojuist gekeken naar het eerste kwartier van The Silence Of The Lambs 4K en ik schrok van hoe het tegenviel. Ik had na de lovende reviews veel meer verwacht. De fletse en dode kleuren zijn minstens van hetzelfde niveau als Pirates Of The Caribbean en The Bourne Identity, die wel door critici afgebrand werden op beeldkwaliteit. Vreemd dat deze zo positief ontvangen wordt, behalve door mij.
    De eerste 20 min zijn slecht, daarna is het beeld goed. Staat ook op veel review sites.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  25. #9925

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RHK Bekijk bericht
    Daar staat alle informatie op, in het steelbook is verder buiten de schijfjes helemaal niks, dus dat lijkt mij niet de bedoeling.
    Ik vraag me werkelijk af welke van die informatie je nog nodig hebt na aankoop.
    de beschrijving waar de film over gaat ?, de talen en ondertitels?. off misschien de melding dat je voor het kijken van de 4K BD een 4K TV, 4K speler, en high-speed HDMI kabel nodig hebt.

    Ik kan me enkel voorstellen dat de opsomming van het bonus materiaal wel makkelijk is.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

Pagina 397 van 451 EersteEerste ... 297347387393394395396397398399400401407447 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •