Uiteraard heb ik een regiovrije speler thuis staan. Ik heb in totaal 5 spelers (4K UHD speler - Regiovrije Blu-ray speler - 2x een Regio 2 Blu-ray speler & een 3D Blu-ray speler). En dan tel ik mijn Externe Blu-ray brander nog niet eens mee. Dus ik kan hem afspelen, alleen voordeel van een regiovrije schijf is, dat hij overal af te spelen is & niet alleen (In dit geval) in de huiskamer.
Tja, aangezien de regiovrije een bootleg is zou ik toch opteren voor de officiele release met vast beter beeld en geluid... Heb niets tegen die Boots hoor, heb ze zelf ook (oa The Killer van Fincher en Beverly Hills Cop 4), dus ik begrijp je punt dat je ze persé wilt hebben, maar als er een offciele release ergens in de lucht hangt dan zou ik toch echt voor die keizen...
Amazon US:
Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd
LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer
Ben ik in de picture?
Jemig, die film heb ik 45 jaar geleden in een Amerikaanse bioscoop in Michigan gezien. toen ik voor het eerst van mijn leven in Amerika was, op bezoek bij mijn toenmalige correspondentievriendin (voor de latere generaties: google dat woord maar eens als je niet weet wat dat betekent). Zij wou er voornamelijk heen vanwege die Frank Langella. Kan me niet meer herinneren wat ik van de film vond, maar mijn meest recente ervaring met een Dracula-film ("Bram Stoker's Dracula") was een onthutsend slechte.
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max
Lang niet alle films in dit genre zijn objectief 'goed' te noemen, maar ik heb een zwak voor dracula/vampier-films.Dat gaat al terug tot de tijd dat ik een jaar of 8 was.
Bram Stoker's Dracula van Francis Ford Coppola zijn de meningen volgens mij sterk over verdeeld. Keanu Reeves en Winona Ryder vond ik ongelukkige casting keuzes. Verder zou ik hem weer moeten bekijken om hem te kunnen beoordelen. Te lang geleden dat ik hem heb gezien.
Voor wat betreft deze Shout Factory uitgave van Dracula (1979): deze heeft naast de algemeen verkrijgbare 'ontkleurde' versie, als enige (voor zover ik weet) ook de originele 'gekleurde' versie.
Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd
LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer
Ben ik in de picture?
Amazon Spanje.
Op seriegebied ben ik qua kopen nu wel redelijk klaar denk ik. Nog wel lopende series waarvan ik al seizoenen heb, maar van wat er nu uitgegeven is, heb ik het meeste wat ik zou willen nu wel.
Gekocht bij Bol:
Speak No Evil € 23,46
Gisteren deze exclusieve 3D titels maar eens besteld bij Turbine:
Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II
Kleine sale met titels die OOP gaan bij Eureka.
Wilde eigenlijk nog Made In Hong Kong erbij doen, maar daar is ook een Italiaanse uitgave met Engelse ondertiteling van.
Eerder al deze besteld toen hij nog niet OOP was:
Gekocht/Besteld (Nog niet binnen) op Amazon.it:
''Imaginary'' € 11,51
''Night Swim'' € 8,37
De Black Friday sale op Amazon nog even meegepakt:
The Abyss, Babylon, Backdraft, Terminator 2: Judgment Day - Amazon.de - €30,-
What We Do in the Shadows - €0,- (cadeau)
Pre-order bij Amazon.fr:
''Juror #2 (Steelbook)'' € 28,99
Gekocht bij Amazon.it:
''Atoll K (Dual Format Edition: DVD + Blu-ray)'' € 23,51
Laatst aangepast door DVD Watcher : 23-12-2024 om 17:01
Heb mij in Londen eens goed laten gaan:
- Open Range
- The Lost Flowers of Alice Hart
- Daryl Dixon seizoen 2: The Book Of Carol
- The Continental
- Irish Folklore trilogy (Wolfwalkers/Brendan and the Secret of Kells / Song of the Sea)
- Futureworld
- Matilda, de musical
- Rebellious
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Gekocht/besteld (Nog niet binnen!) bij Amazon.de:
''Laurel & Hardy (Dick und Doof) - Die Fox-Studio Gesamtedition: Alle 6 Fox-Filme (The Bullfighters / Great Guns / The Dancing Masters / Jitterbugs / A-Haunting we will go / The big Noise, 3 Disc's, Blu-ray, Box-set)'' € 37,11
Rarewaves:
-Blackadder - The Complete Collection [€ 58,45 + € 4,95 verzendkosten]
Zavvi (€ 35,49 p.st. + € 5,99 verzendkosten):
-Jackie Brown (SteelBook) (4K+BD)
-Kill Bill vol. 1 (SteelBook) (4K+BD)
-Kill Bill vol. 2 (SteelBook) (4K+BD)
"Bond. James Bond."
Besteld bij bol.com:
Lee (Blu-ray).jpg
Lee (2023)
Na een succesvolle carrière als model en mode-icoon gaat Lee Miller (Kate Winslet) tijdens de Tweede Wereldoorlog aan de slag als een onverschrokken oorlogsfotograaf. Ze legt de gruwelen van de oorlog vast voor de Vogue, van de soldaten aan de frontlinies tot de verschrikkingen van de concentratiekampen. Hierbij toont ze niet alleen de wreedheid van de oorlog, maar ook de veerkracht van de slachtoffers. Ze betaalt hiervoor een hoge persoonlijke prijs, waarbij ze wordt geconfronteerd met een trauma uit haar verleden.
Deze titel verschijnt op 22 januari 2025.
Prijs: € 10,99
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max
De eerste film aankopen van 2025 bij bol.com
Had je beter hier kunnen plaatsen : https://allesoverfilm.nl/forum/showt...besteld/page25 (Goed bedoeld he).
@Driekus
Welja!!! Dat doet maar, alsof het niks kost! Kan allemaal maar gewoon!
Serieus, veel plezier ermee. Toffe films.
Weer eens naar de HMV geweest..
.
Laatst aangepast door Werner : 05-01-2025 om 18:40
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Bij Boekenvoordeel gekocht, voor samen €22,98:
The future is Blu