Pagina 361 van 450 EersteEerste ... 261311351357358359360361362363364365371411 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.001 tot 9.025 van 11237 worden weergegeven.
  1. #9001

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Besteld bij Amazon.de:

    Ex Drummer (Limited Edition Mediabook) [Blu-ray]


    Misschien weet je dit al maar er is een Belgische BD release van deze voor een schappelijke prijs (NL/FR/EN ondertiteld) - via de webshop van de officiële producent van deze film. Zie ook hier.

    Die Mediabook is wel mooi natuurlijk maar veronderstel dat alle tekst in het Duits is?

  2. #9002

    Standaard

    Vandaag binnen van bol.com.. 34.99 wel prijzig maar eigenlijk ook weer niet.
    Het is 4K versie, 3D Blu Ray en gewone blu ray


  3. #9003

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Vandaag binnen van bol.com.. 34.99 wel prijzig maar eigenlijk ook weer niet.
    Het is 4K versie, 3D Blu Ray en gewone blu ray

    In alle eerlijkheid is iedere euro teveel voor die film
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  4. #9004
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nee, inderdaad. Ik dacht, hoe slecht kan het zijn, zal wel meevallen. Nou, echt niet. Wat een ramp deze film en hoe kunnen ze zoiets uitbrengen, terwijl ze weten dat een succes echt nodig is. Enige genoegdoening kreeg ik van Angry Joe, die het mooi kan uitleggen hoe dramatisch deze film is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #9005

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nee, inderdaad. Ik dacht, hoe slecht kan het zijn, zal wel meevallen. Nou, echt niet. Wat een ramp deze film en hoe kunnen ze zoiets uitbrengen, terwijl ze weten dat een succes echt nodig is. Enige genoegdoening kreeg ik van Angry Joe, die het mooi kan uitleggen hoe dramatisch deze film is.
    Kom op, mannen, hoe kan een film met Gal Gadot in de hoofdrol nu slecht zijn?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #9006

    Standaard Outlander - Seizoen 5 / The Crown - Seizoen 3

    Besteld bij bol.com in de 2 voor 30 euro-actie:

    935x1200 - outlander.jpg

    Outlander - Seizoen 5

    4 discs
    669 minuten


    935x1200.jpg

    The Crown - Seizoen 3

    4 discs
    528 minuten
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #9007

  8. #9008

    Standaard

    Besteld bij Amazon.co.uk:

    The Dam Busters - Collectors Edition [Blu-ray]


    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  9. #9009

    Standaard

    Ontvangen van Bookspot.nl met 10% VIP-korting:



    Soul € 24,29

  10. #9010

    Standaard

    Vandaag gekocht bij MM Makro Deurne:

    - Wonder woman 1984 (slipcover + comic)

    Onderweg via Bol in de 2 voor 30 actie:

    - The crown: seizoen 3
    - Fear the walking dead: seizoen 5

  11. #9011

    Standaard

    Bol.com - 3 voor 25,- euro:

    Dark Waters
    Roma
    Doctor Sleep
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #9012

    Standaard

    Boekenvoordeel 3 voor € 25:
    - Tenet
    - Outpost
    - Unhinged

  13. #9013

    Standaard

    De nieuwe Austin Powers:International Man of Mystery Blu-ray via Amazon UK, was normaal 12.83 GBP, maar heb een Gift Card van Amazon van 17,84 GBP, dus een gratis Blu-ray!

  14. #9014

    Standaard

    besteld via eBay:

    POINT BLANK (1967) HMV Exclusive PREMIUM COLLECTION BLU RAY & DVD + Art Cards



    Bad Day At Black Rock Bluray HMV Exclusive Premium Collection #63




    Ice Station Zebra Bluray HMV Exclusive Premium Collection #69



    SEVEN DAYS IN MAY HMV PREMIUM COLLECTION BLURAY






    helaas kunnen wij deze HMV exclusieve edities niet direct via HMV bestellen, je moet er via eBay behoorlijk meer voor betalen dan via de webwinkel


    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  15. #9015

    Standaard

    besteld bij Zavvi.nl (2 voor €28)





    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  16. #9016

    Standaard

    Zonet ontvangen van Bol.com uit de 3 voor 25 actie:





    Lang geleden dat ik hier nog gepost heb. Vroeger een trouwe bezoeker maar de laatste jaren toch wat minder (op af en toe sporadisch lezen na) op het forum geweest.

  17. #9017

    Standaard

    550x687.jpg

    €19,99

    550x691.jpg

    €19,99

    550x700.jpg

    €26,99

    Allemaal bij bol.com

  18. #9018

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht

    helaas kunnen wij deze HMV exclusieve edities niet direct via HMV bestellen, je moet er via eBay behoorlijk meer voor betalen dan via de webwinkel


    Het kan wel als je een freight forwarder (zoals forward2me) gebruikt. Dat is hoe ik al mijn HMV Exclusives heb gekocht. Als je ze koopt tijdens de 2 voor 15 promo dan valt de prijs ook met de (verzend)kosten van zo'n freight forwarder reuze mee. Ik heb volgens mij 20 pond betaald om 10 HMV Exclusives verzonden te hebben.

    Daarnaast zijn 2 HMV Premiums voor een zeer lage prijs verkrijgbaar via "Rarewaves":

    MUNICH voor 7 pond: https://www.rarewaves.com/products/5...6291caef&_ss=r
    AMISTAD voor 4 pond: https://www.rarewaves.com/products/5...f60a5c41&_ss=r

    Inclusief verzendkosten naar Nederland 12.50 pond .
    --

  19. #9019

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    besteld bij Zavvi.nl (2 voor €28)
    Voor de Criterion liefhebbers; op Amazon UK is er een "5th Criterion UK Anniversary" page aangemaakt ; misschien volgt een mooie promotie!
    --

  20. #9020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Het kan wel als je een freight forwarder (zoals forward2me) gebruikt. Dat is hoe ik al mijn HMV Exclusives heb gekocht. Als je ze koopt tijdens de 2 voor 15 promo dan valt de prijs ook met de (verzend)kosten van zo'n freight forwarder reuze mee. Ik heb volgens mij 20 pond betaald om 10 HMV Exclusives verzonden te hebben.
    .
    Bedankt voor deze forward2me optie , ziet er op zich goed uit maar als ik het goed lees zijn ze niet douane vriendelijk ..
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  21. #9021

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Bedankt voor deze forward2me optie , ziet er op zich goed uit maar als ik het goed lees zijn ze niet douane vriendelijk ..
    Je moet zelf productwaarde opgeven .
    --

  22. #9022

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Je moet zelf productwaarde opgeven .
    Dat is handig, ga het eens proberen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  23. #9023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Je moet zelf productwaarde opgeven .
    Betaal je nu ook maandelijkse kosten o.i.d.? Dat eb ik een keer bij een andere gezien dacht ik.
    Ik heb even gekeken op deze pagina, maar voor een paar jeans betaal je tracked al minimaal 27 pond?

  24. #9024

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Betaal je nu ook maandelijkse kosten o.i.d.? Dat eb ik een keer bij een andere gezien dacht ik.
    Ik heb even gekeken op deze pagina, maar voor een paar jeans betaal je tracked al minimaal 27 pond?
    zag die hoge verzenkosten ook en een NL reviewer heeft het over extra kosten vanwege BREXIT;

    Moet zeggen dat ik het niet helemaal snap; je koopt in mijn geval bij HMV bv 6 titels met een waarde van 75 pond en HMV verstuurd het naar een Engels adres; op dat pakket staat dan toch de waarde, hoe kan je die waarde aanpassen ?

    Ze geven zelf aan dat dit niet kan in hun FAQ...

    on topic:

    Besteld bij Amazon.co.uk

    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  25. #9025

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Betaal je nu ook maandelijkse kosten o.i.d.? Dat eb ik een keer bij een andere gezien dacht ik.
    Ik heb even gekeken op deze pagina, maar voor een paar jeans betaal je tracked al minimaal 27 pond?
    Nee, geen maandelijkse kosten bij forward2me. Dat is wel zo bij Shipito, welke ik gebruik voor Amerikaanse imports.

    Ik heb er mijn vorige verzendingen voor je bij gepakt:

    11x blu-ray (gewicht 2.01 KG, betaalt voor 3.0 KG) = 27.15 pond met DHL Economy
    8x blu-ray (gewicht 1.40 KG) = 22 pond met Untracked

    Je hebt 30 dagen gratis opslag. Ga je over die 30 dagen heen, dan betaal je voor elke dag extra 0,50 pond.
    Ze combineren ook pakketten. De kosten daarvan zijn 2 pond.

    Dus stel je koopt bij 4 verschillende webshops over een periode van 30 dagen, dan betaal je 6 pond om ze tot één pakket te combineren.
    En dan betaal je verzendkosten over dat pakket. Stel het gaat om 5 blu-ray's, dan betaal je waarschijnlijk rond de 15 pond (want de goedkoopste optie is volgens mij 14 pond of zo) + 6 pond combitoeslag = 21 pond.

    En vaak betaal je geen verzendkosten voor de producten zelf want het is verzending binnen het Verenigd Koninkrijk. De douanekosten voor 1 blu-ray kunnen al hoger zijn!

    PS: Tot nu toe heb ik het alleen met HMV en Amazon geprobeerd. HMV en Amazon voegen geen factuur toe bij bestellingen. Ik weet niet 100% zeker of andere webshops dat wel doen. Het is mij i.i.g. opgevallen dat dat nog zelden gebeurd, dus je hebt iets meer vrijheid
    --

Pagina 361 van 450 EersteEerste ... 261311351357358359360361362363364365371411 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •