ambulance 4k voor 11.99 bij amazon.com.be
ambulance 4k voor 11.99 bij amazon.com.be
Binnen van Arrow:
Gamera - The Heisei Era
Gamera - The Showa Era
Nobuhiko Obayashi’s Anti-War Trilogy
Vulgaria (had ik een tijd geleden verkocht maar spijt...)
![]()
Is het niet zo dat die van hun eraf gaat en die van ons er bij komt en er zo eigenlijk niet zoveel verandert?
Op zich klopt dat wel, maar het hangt er dan wel vanaf hoe goed het op orde is bij de desbetreffende webwinkel zelf. Amazon heeft de zaken duidelijk en goed op orde. Bij Arrow heb ik zo mijn twijfels gekregen. Ze houden wel belasting in, maar geven het kennelijk niet duidelijk genoeg aan voor de douane, die dan kosten in rekening brengt. Vervolgens kun je het geld dan weer met alle moeite proberen terug te halen bij Arrow, door aan te tonen dat je extra kosten hebt gemaakt. In dat proces zit ik op dit moment. Een traag proces want het duurt telkens zo'n twee dagen voordat je respons krijgt op elk bericht dat je ze stuurtHopen dat het bewijs dat ik ze heb gestuurd wordt geaccepteerd.
Laatst aangepast door BigLebowski : 07-05-2023 om 18:08
Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd
LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer
Ben ik in de picture?
De box van Bruce Lee is bij Amazon nu 119 pond = 146 euro nu.
Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)
Dat scheelt wel even. Het is een must buy, maar was wel een dure in eerste instantie.
Creativity, it's all in the mind!
So much to do, so little time...
LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7
That's no moon, it's a spacestation!
We're gonna need a bigger boat!
www.electricdriver.eu
Elvis 4k voor 14.99 bij Amazon.com.be
Besteld bij Amazon UK (amazon.co.uk):
Banshees of Inisherin.jpg
The Banshees of Inisherin (2022)
1923. Pádraic is sinds mensenheugenis beste maatjes met Colm. Ze wonen op een eiland aan de westkust van Ierland. Hun vriendschap hangt aan een zijden draadje wanneer Colm van de ene op de andere dag weigert met Pádraic te praten. Deze verandering heeft een weerslag op de hechte gemeenschap en zet een reeks gebeurtenissen in gang die hun verdere levens zullen bepalen.
Audio: Engels DTS-HD MA 5.1
Ondertitels: Engels SDH
Prijs: £ 9.99
The Wave.jpg
The Wave (2015)
Originele titel: Bølgen
Tachtig jaar geleden werd een aantal dorpen in Noorwegen weggevaagd door een enorme vloedgolf die veroorzaakt werd toen een bergwand instortte. Die maakte veel schade en slachtoffers in de fjorden. Wanneer een ervaren geoloog opmerkt dat een soortgelijke nieuwe ramp onafwendbaar is komt zijn ergste nachtmerrie uit. Met minder dan 10 minuten om te reageren zal hij alles op alles moeten zetten om zo veel mogelijk mensen te redden.
Audio: Noors DTS-HD MA 5.1
Ondertitels: Engels
Prijs: £ 7.00
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max
Lang geleden dat ik nog eens iets bij Vinegar Syndrome heb besteld:
The Tale of Tsar Saltan (Limited Slipcover Edition) voor 44.31 euro
Besteld via Amazon.FR.
Atomic Blond UHD
Argo UHD
Full metal Jacket UHD
Elvis blu-ray
Pre-order bij Bol.com, voor €27,99:
![]()
The future is Blu
Amazon UK
![]()
Net besteld bij de Duitse Amazon:
Hawaii Five-0 Season 7
Hawaii Five-0 Season 8
Hawaii Five-0 Season 9
samen voor € 23,49 incl. verzenden.
Ze hebben nog een tv-serie actie lopen: 3 voor €20,-
Op Amazon.FR 3 halen 2 betalen:
Doctor Strange in The Multiverse of Madness
Black Widow
Shang-chi and the ten rings
En voor 12 euro
Spider-Man far from home
De Marvel collectie weer bijna compleet alleen Black Panther 2 en de laatste Thor nog kopen t.z.t.
Mediamarkt Wilrijk
Shazam 14,99
Training day 24,99
Quantumania 34,99
Allen op 4K
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Ontvangen van bol.com:
Luce (A).jpg
Luce (2019)
Tien jaar geleden adopteerden Amy (Naomi Watts) en Peter Edgar (Tim Roth) hun zoon Luce uit Eritrea. De jonge Luce ontwikkelt zich, ondanks zijn moeilijke kinderjaren, niet alleen als een talentvolle atleet, maar ook als een modelstudent. Dan doet zijn leerkracht (Octavia Spencer) een alarmerende ontdekking over Luce en worden Amy en Peter geconfronteerd met het duistere verleden van hun zoon.
Prijs: € 11,34
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max
Un ticket pour deux 4K voor 15,11 euro (amazon.com.be)
Gekocht bij Boekenvoordeel:
![]()
Ant-Man and the Wasp: Quantumania (Blu-ray) € 24,99
Knock at the Cabin (Blu-ray) € 19,99
Amazon UK
De eerste is nu 10 pond, dat is vast een foutje.
Dreamgirls voor de 4e (!!) keer gekocht, steeds via externe verkopers. Eerste kwam niet aan, tweede was de verkeerde (niet de director's cut), derde kwam niet aan. Hopelijk lukt het nu wel....
![]()
Film Noir collectie uitgebreid met:
Film Noir: The Dark Side of Cinema XII met Undertow / Outside the Wall / Hold Back Tomorrow
Film Noir: The Dark Side of Cinema XIV met Undercover Girl / One Way Street / Appointment with a Shadow
When I die I don't want no part of heaven
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
from "Youngstown" by Bruce Springsteen
mijn collectie mijn verkoop topic