Pagina 243 van 452 EersteEerste ... 143193233239240241242243244245246247253293343 ... LaatsteLaatste
De resultaten 6.051 tot 6.075 van 11279 worden weergegeven.
  1. #6051

    Standaard

    2 voor 10€ (boekenvoordeel)

    - Live by Night
    - Kong Skull Island

  2. #6052

    Standaard

    Bol.com, 10 voor 50:

    Batman v Superman : Dawn Of Justice
    Mad Max
    Mad Max 2: The Road Warrior
    Mad Max 3: Beyond Thunderdome
    Mad Max: Fury Road
    Kalifornia
    From Hell
    Secret Window
    Zombieland
    Godzilla (2014)

    Bol.com, 3 voor 25:

    The Revenant
    Man Of Steel (3D + 2D)
    Brimstone


  3. #6053

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    is deze regiovrij/regio b afspeelbaar?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik heb deze ook in bestelling staan & volgens Blu-ray.com is deze enkel region A: http://www.blu-ray.com/movies/Victor...lu-ray/195507/. Volgens Amazon.com trouwens ook: https://www.amazon.com/Victor-Crowle.../dp/B078C51DL9.

    En dan is deze dus niet regiovrij en hier dus niet af te spelen op een gewone speler.
    Ik heb toevallig vandaag Victor Crowley binnen gekregen van Deep Discount en hem voor de gein geprobeerd op m'n Regio B speler, en hij werkt gewoon!
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  4. #6054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Ik heb toevallig vandaag Victor Crowley binnen gekregen van Deep Discount en hem voor de gein geprobeerd op m'n Regio B speler, en hij werkt gewoon!
    Even off-topic, maar hoelang duurt het eigenlijk voor je de bestelling van Deep Discount binnenkrijgt? Heb daar namelijk Coco op 4K besteld en het is ook meteen mijn eerste bestelling daar.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  5. #6055

  6. #6056

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Even off-topic, maar hoelang duurt het eigenlijk voor je de bestelling van Deep Discount binnenkrijgt? Heb daar namelijk Coco op 4K besteld en het is ook meteen mijn eerste bestelling daar.
    Bij mij duurt het vaak ongeveer 2 weken.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  7. #6057

    Standaard

    geruild op marktplaats


    Kramer vs Kramer


    X-Ray

  8. #6058

    Standaard

    Besteld bij Bol.com:



    ''November Criminals'' € 9,99
    ''American Assassin'' € 17,99
    ''Wind River'' € 14,99

  9. #6059

    Standaard

    Nooit gedacht daar nog wat te kopen:

    Bij toeval gekocht bij Media Markt Amsterdam Arena tijdens de 3-halen-2-betalen-actie:



    Baby Driver (2-disc steelboek, incl. soundtrack)

    Prijs: € 19,02 (i.p.v. € 27,99)



    Blade Runner 2049 (3D + 2D)

    Prijs: € 16,98 (i.p.v. € 24,99)





    Paul Simon - The Concert in Hyde Park (2-CD + Blu-ray)

    Prijs: € 16,98 (i.p.v. € 24,99)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #6060

    Standaard

    Bol


    The Abominable Dr. Phibes 15,07


    Theatre of Blood 15,19


    Sunset Boulevard 12,99


    Carrie 12,99

  11. #6061

    Standaard

    Sinds wanneer verkoopt bol.com Arrow-uitgaven? En je keuze voor Sunset Boulevard tussen al dat bloedgespetter is op z'n minst gezegd verrassend te noemen
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #6062

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Sinds wanneer verkoopt bol.com Arrow-uitgaven? En je keuze voor Sunset Boulevard tussen al dat bloedgespetter is op z'n minst gezegd verrassend te noemen
    Bol verkoopt ze via een verkoper (Dodax) en zoveel schelen ze niet met zavvi of arrow zelf dus doe het wel vaker via bol.
    En ik hou van echt allerlei genre films, heb er nu 1700+ thuis staan en er zit van alles tussen. Op het moment kijk ik weer meer (ouwe) horrors, met name van Vincent Price maar daarvoor heb ik een periode gehad dat ik alle klassiekers aan het afgaan was, films als casablanca, The Apartment, Some Like It Hot en Witness For The Prosecution behoren tot mijn all time favorieten.

  13. #6063

    Standaard

    @gorgrind: ik had eventueel de veel mooiere Amerikaanse 2-dsic CE editie van Carrie voor je gehad voor 2 eurie meer Uit seal maar nooit afgespeeld en als nieuw.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #6064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    @gorgrind: ik had eventueel de veel mooiere Amerikaanse 2-dsic CE editie van Carrie voor je gehad voor 2 eurie meer Uit seal maar nooit afgespeeld en als nieuw.
    Ik heb helaas (nog) geen regiovrije bluray speler, wie weet later ooit

  15. #6065

    Standaard

    Gekocht bij Makro / MM Deurne:



    Blade runner 2049 23,99 Euro
    La la land deluxe 13,99 Euro

  16. #6066

  17. #6067

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    Ik heb helaas (nog) geen regiovrije bluray speler, wie weet later ooit
    http://www.stegen.com/en/

  18. #6068

    Standaard

    MM Maastricht 3=2:

    -Blade Runner 2049 (Teaser SteelBook) [€ 19,38]
    -Blade Runner 2049 (Mondo SteelBook) [€ 19,38]
    -John Wick 2 (SteelBook) [€ 12,98]
    -T2 Trainspotting (SteelBook) [ € 14,34]
    "Bond. James Bond."

  19. #6069

    Standaard

    Amazon Spanje:

    nolan-collection-4k.jpg9200000082261897.jpg

    De Nolan box voor 105 euro, veel goedkoper dan op andere websites. De MIB box is de simpele box met keepcases voor 40 euro.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  20. #6070

    Standaard

    Via Amazon UK market place seller:

    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  21. #6071

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Bij mij duurt het vaak ongeveer 2 weken.
    Erg bedankt!

    Ontvangen via Amazon.co.uk:
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  22. #6072

    Standaard

    Zavvi.nl

    The Superman Anthology Collection
    Inferno
    The Toxic Avenger
    The Toxic Avenger Part II
    The Toxic Avenger Part III
    The Toxic Avenger Part IV: Citizen Toxie
    Graduation Day
    The Complete Count Yorga
    Black Sabbath

    €84,90, incl. 10% "verrassingskorting" van maximaal 15%

  23. #6073

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    Bol verkoopt ze via een verkoper (Dodax) en zoveel schelen ze niet met zavvi of arrow zelf dus doe het wel vaker via bol.
    .
    en is de service en manier van Dodax verzenden in orde? wist niet dat ze dit soort titels via bol verkochten, thanks voor de tip!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #6074

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    en is de service en manier van Dodax verzenden in orde? wist niet dat ze dit soort titels via bol verkochten, thanks voor de tip!
    Zeker! al veel bij hun besteld en nooit problemen gehad. Ze verkopen ook duitse releases en uk releases van films die niet in nl zijn uitgekomen

  25. #6075

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Op Happy Death Day (€ 14,99) en Bedeviled (€ 6,99) zou je € 6 kunnen besparen door ze bij Wehkamp te bestellen en samen boven de € 20 -> gratis verzending. Scheelt toch een hoop! Ik heb de laatste tijd weer vaker bij Wehkamp besteld en heb daar goeie ervaringen mee.
    Op jouw advies had ik ze geannuleerd en bij Wehkamp opnieuw besteld. Maar inmiddels toch bij Wehkamp weer geannuleerd & weer bij Bol.com besteld. En wel om de volgende reden: Ik belde naar Wehkamp op met de vraag of ik Happy Death Day a.s woensdag op de release datum in huis zou hebben. Dit was niet het geval, want ze vertelde me dat het dan nog 5 a 10 dagen zou duren. Ik zeg dan annuleer de boel maar en hou je spullen maar lekker, dan bestel ik ze wel bij Bol.com. Dan weet ik tenminste dat ik ze op de release datum thuis heb. Het is toch schandalig dat het dan nog 5 a 10 dagen moet duren na release?. Ik heb ook even gebeld met Universal NL, en die vonden het ook erg raar, en gingen het uitzoeken hoe hun te werk gaan. In ieder geval betaal ik dan wel wat meer bij Bol.com, maar dan weet ik 100% zeker dat ik het meteen heb. En hun service is 100% beter dan bij dat k.. Wehkamp.

Pagina 243 van 452 EersteEerste ... 143193233239240241242243244245246247253293343 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •