Pagina 406 van 450 EersteEerste ... 306356396402403404405406407408409410416 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.126 tot 10.150 van 11237 worden weergegeven.
  1. #10126

    Standaard

    Besteld bij Eureka:


    Revolver 17,99 pond incl.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #10127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Besteld bij Eureka:


    Revolver 17,99 pond incl.
    Hoe zit het bij de Eureka webshop met douane kosten? heb al heel lang niets meer besteld en sinds de Brexit ook niets bij Engelse webshops, tot ik vanochtend deze bestelde:





    Maar als er bij de Eureka shop geen douane problemen zijn kan ik Vampyr beter daar bestellen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #10128

    Standaard

    De laatste keer dat ik iets direct bij de Eureka-shop heb besteld is alweer even geleden. Volgens mij kwam het toen zonder douane onderschepping bij me aan. Maar dat kan ook 'geluk' geweest zijn. Ik weet het niet eerlijk gezegd hoe het nu bij Eureka geregeld is.

    Er lijkt geen belasting te zijn doorgerekend als ik mijn bestelling zo bekijk, dus dat zou dan betekenen dat de kans op onderschepping er nog wel is.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 18-05-2022 om 11:39
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  4. #10129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    De laatste keer dat ik iets direct bij de Eureka-shop heb besteld is alweer even geleden. Volgens mij kwam het toen zonder douane onderschepping bij me aan. Maar dat kan ook 'geluk' geweest zijn. Ik weet het niet eerlijk gezegd hoe het nu bij Eureka geregeld is.

    Er lijkt geen belasting te zijn doorgerekend als ik mijn bestelling zo bekijk, dus dat zou dan betekenen dat de kans op onderschepping er nog wel is.
    Bedankt voor het antwoord. Dat is wel jammer, maar dan zal ik mijn bestelling bij Amazon aanhouden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #10130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    De laatste keer dat ik iets direct bij de Eureka-shop heb besteld is alweer even geleden. Volgens mij kwam het toen zonder douane onderschepping bij me aan. Maar dat kan ook 'geluk' geweest zijn. Ik weet het niet eerlijk gezegd hoe het nu bij Eureka geregeld is.

    Er lijkt geen belasting te zijn doorgerekend als ik mijn bestelling zo bekijk, dus dat zou dan betekenen dat de kans op onderschepping er nog wel is.
    Ik moest bij mijn laatste 2 pakjes van Eureka wel iets bijbetalen, ook al zijn ze volgens mij wel aangesloten bij ioss. Was per pakje iets van €4, dus ik heb geen moeite gedaan om die terug te krijgen. En eerlijk gezegd waren de pakjes ook wel even onderweg (weken).

  6. #10131

    Standaard

    Toch erg vreemd. Ik woon in België en nu al 4 keer geen extra kosten gehad van Eureka. Voor mij zijn ze voorlopig één van de weinige die het altijd goed doen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  7. #10132

    Standaard

    Dan is er in elk geval nog hoop
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #10133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik moest bij mijn laatste 2 pakjes van Eureka wel iets bijbetalen, ook al zijn ze volgens mij wel aangesloten bij ioss. Was per pakje iets van €4, dus ik heb geen moeite gedaan om die terug te krijgen. En eerlijk gezegd waren de pakjes ook wel even onderweg (weken).
    was dit ook alleen inklaringskosten en belasting over €0.01 ? had dit laatst ook bij een bestelling via powerhousefilms site; volgens hun site IOSS geregistreerd maar moest dus BTW betalen over €0.01 (terwijl volledige bedrag gewon op de invoice stond) en dus ook €4 inklaringskosten.. heel vreemd, alsof ze bij de douane een fout hebben gemaakt maar wel gewoon de inklaringskosten willen innen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  9. #10134

    Standaard

    De Slag om de Schelde bij BOL voor 17,99 euro

  10. #10135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    was dit ook alleen inklaringskosten en belasting over €0.01 ? had dit laatst ook bij een bestelling via powerhousefilms site; volgens hun site IOSS geregistreerd maar moest dus BTW betalen over €0.01 (terwijl volledige bedrag gewon op de invoice stond) en dus ook €4 inklaringskosten.. heel vreemd, alsof ze bij de douane een fout hebben gemaakt maar wel gewoon de inklaringskosten willen innen
    Sorry, dat zou ik niet meer weten Peter.

  11. #10136

    Standaard

    Vikings: The complete series voor 75.99 euro via BOL

  12. #10137

    Standaard

    Via JBHIFI voor 45 euro inclusief verzendkosten:

    --

  13. #10138

    Standaard

    Vandaag binnen gekomen via diverse verkopers uit de US :


    IMG_1076.jpg IMG_1077.jpg IMG_1078.jpg IMG_1083.jpg


    IMG_1084.jpg


    Turning Red 4K US € 20,00
    Scream 2022 4K US € 18,00
    Death On The Nile 4K US € 20,00
    Sing 2 4K US € 18,00
    Thor 4K US € 18,00
    Thor : The Dark World 4K US € 18,00
    Shooter 4K US Steelbook € 20,00
    Moonfall 4K US Steelbook Best Buy Exclusive € 28,00
    Sicario : Day Of The Soldado 4K US Steelbook Best Buy Exclusive € 18,00
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  14. #10139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Via JBHIFI voor 45 euro inclusief verzendkosten:
    bedankt voor de post, toevallig vorige week 2 Imprint titels besteld via Amazon.co.uk (niet goedkoop...), hebben aardige titels; zelf besteld:









    AUD $72.76 inclusief verzenden (waarschijnlijk zonder VAT dus komen nog wel extra kosten bij..)
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  15. #10140

    Standaard

    Van jpc.de binnen gekregen:
    - Operation Walkure Mediabook (2BD's en 1 DVD) 19.99
    - Death of Stalin 9.99

    Geen verzendkosten, omdat ik ook vinyl heb besteld.




  16. #10141

    Standaard

    Gekocht bij bol.com voor 33 Euro


  17. #10142

    Standaard

    Amazon US

    Mallrats Limited Edition


    Musicals collection (voornamelijk voor de 3D versie van Kiss Me Kate)


    Buck Rogers complete (stond nog op de lijst om te bestellen, maar uitgesteld)

  18. #10143

    Standaard Doctor Who - The Complete Eleventh Series (2018)

    Ontvangen van Amazon UK:

    Doctor Who - Seizoen 11 (A).jpg

    Doctor Who - The Complete Eleventh Series (2018)

    Digipack-uitgave
    Lenticular cover
    4 discs, 11 afleveringen
    4 photo cards
    Audio: Engels DTS-HD MA 5.1
    Ondertitels: Engels SDH

    Prijs: £ 29.99
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #10144

    Standaard Greta (2018) | The Electrical Life of Louis Wain (2021)

    Ontvangen van bol.com:

    Greta (A).jpgGreta (B).jpg

    Greta (2018)

    De jonge naïeve Frances (Chloë Grace Moretz) wil het helemaal maken in New York. Wanneer ze een verloren handtas terugvindt wil ze deze teruggeven aan de eigenaar, zijnde de pianiste Greta (Isabelle Huppert). Deze voelt zich erg eenzaam en is maar al te blij om gezelschap te hebben. Frances heeft net haar moeder verloren en voelt zich vervreemd van haar vader terwijl Greta haar echtgenoot heeft verloren en haar dochter ver weg van haar woont. Frances en Greta sluiten vriendschap, maar dit gaat al snel de sinistere kant op...

    Prijs: € 10,99


    Electrical Life of Louis Wain, The (A).jpgElectrical Life of Louis Wain, The (B).jpg


    The Electrical Life of Louis Wain (2021)

    Het waargebeurde verhaal van Louis Wain (Benedict Cumberbatch), de Britse kunstschilder die bekend stond om zijn karakteristieke tekeningen van katten, is een buitengewoon avontuur vol liefde, avontuur en hoop. Hij wil groot en klein inspireren met zijn unieke blik op de wereld en zijn aanstekelijk enthousiasme. We volgen hem tijdens twee belangrijke gebeurtenissen die zijn leven veranderen; de ontmoeting met Emily (Claire Foy), de liefde van zijn leven, en de adoptie van Peter, een straatkat.

    Prijs: € 10,99


    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 25-05-2022 om 19:24
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #10145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Amazon US

    Mallrats Limited Edition
    Zo suf dat ze die alleen in Amerika hebben uitgebracht. Hetzelfde met Legend.

    Ethan 'Sailboat' Suplee herken je nu ook niet meer terug. Dat is een bodybuilder geworden.

  21. #10146

    Standaard




    Asia in Asia - Live at The Budokan, Tokyo, 1983 (Deluxe Box Set). jpc.de.

    Komt 10 juni uit. Ik heb deze hoofdzakelijk gekocht voor de bluray. Lijkt vooralsnog de enige versie met bluray. Vroeger had ik de VHS.

  22. #10147

    Standaard

    Vandaag binnen gekomen van Amazon Italië :

    IMG_1093.jpg


    The Batman 4k IT Steelbook € 32,50 (incl. verzenden)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  23. #10148

    Standaard

    Ontvangen van Bol.com:



    Love and Monsters Blu-ray € 11,99 (met 5,- Select-korting)

  24. #10149

    Standaard

    Via Amazon Nederland:



    Universal Classic Monsters Collection (4K UHD) voor €27,46 (incl. verzenden met Prime)

    Goeie deal lijkt mij.

  25. #10150

    Standaard

    Supergoede deal..Heb de box direct gekocht.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 406 van 450 EersteEerste ... 306356396402403404405406407408409410416 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •