Pagina 380 van 449 EersteEerste ... 280330370376377378379380381382383384390430 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.476 tot 9.500 van 11221 worden weergegeven.
  1. #9476

    Standaard

    Daar zie ik (nog) geen uitgave van op blu-ray.com. Ook nog geen aankondiging gezien. Mag toch aannemen/hopen dat die wel komt
    Laatst aangepast door BigLebowski : 12-09-2021 om 11:38
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #9477

    Standaard

    Eindelijk na 2 maanden binnen gekregen.
    De eerste was als vermist op gegeven en nu de tweede binnen een week ontvangen, zonder problemen.


  3. #9478

    Standaard



    John Wick
    - Boekenvoordeel - €2,99
    Lucky Day - Amazon.nl - €10,-
    Near Dark, The Reckoning - Amazon.de - €27,5

  4. #9479

    Standaard

    Gekocht bij MM Eindhoven:



    ''Let Him Go'' € 16,99

  5. #9480

    Standaard

    Mijn pakket vanuit Zuid-Korea met Beasts Clawing at Straws: Limited Edition is gearriveerd! Wat een snelheid heeft die wdpung! Amper 13 dagen onderweg. Daar kan amazon met hun 1,5 maand wel iets van leren.

  6. #9481

    Standaard

    Deze nog op amazon.it gevonden.
    https://www.amazon.it/gp/product/B093R5TJWT


    True Romance Limited Edition UHD - €49,50 inc. verzending

  7. #9482

    Standaard

    Net the Shawshank Redemption steelbook van BOL binnen. Kan weer retour. Onder papieren omslag zat een deukje.....Nieuwe is alweer onderweg.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  8. #9483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Mijn pakket vanuit Zuid-Korea met Beasts Clawing at Straws: Limited Edition is gearriveerd! Wat een snelheid heeft die wdpung! Amper 13 dagen onderweg. Daar kan amazon met hun 1,5 maand wel iets van leren.
    Bestellingen van Amazon US (ik neem aan dat je die bedoelt?) zijn bij mij tegenwoordig vaak binnen een week in huis. Vroeger waren dat inderdaad meerdere weken.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #9484
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Amazon UK ging nu ook als een speer. Dit keer geen Europese reis en binnen drie dagen in huis. Black Widow overigens.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #9485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Mijn pakket vanuit Zuid-Korea met Beasts Clawing at Straws: Limited Edition is gearriveerd! Wat een snelheid heeft die wdpung! Amper 13 dagen onderweg. Daar kan amazon met hun 1,5 maand wel iets van leren.
    is inderdaad snel, Is dit via Standard International Shipping ? neem ook aan geen extra inklaringskosten ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  11. #9486

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Net the Shawshank Redemption steelbook van BOL binnen. Kan weer retour. Onder papieren omslag zat een deukje.....Nieuwe is alweer onderweg.
    Mijne is gelukkig ongeschonden aangekomen. Alleen te schandalig voor woorden dat ze zoiets kwetsbaars zo slecht inpakken. In een dun kartonnen envelopje, hoe verzinnen ze het

  12. #9487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    is inderdaad snel, Is dit via Standard International Shipping ? neem ook aan geen extra inklaringskosten ?

    Idd , geen extra inklaringskosten, maar de verzendkosten waren redelijk hoog. Ik dacht iets van een 20 USD.
    Is via B2C Europe verzonden. Het is nog maar mijn 4e bestelling bij deze ebayer, maar de verzendingen duurden tot nu toe allemaal minder dan 3 weken.
    De Koreaanse uitgave van Beasts Clawing at Straws bevat een heel mooi fotoboekje en een koreaans scenarioboekje. De extra's zijn helaas niet engels ondertiteld, maar ik wou echt deze uitgave.Die uitgave is trouwens ook regio B compatibel.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 15-09-2021 om 23:44

  13. #9488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Bestellingen van Amazon US (ik neem aan dat je die bedoelt?) zijn bij mij tegenwoordig vaak binnen een week in huis. Vroeger waren dat inderdaad meerdere weken.
    Mijn laatste bestelling van Amazon US heeft er meer dan 1.5 maand over gedaan. En ik spreek van nog geen enkele weken dat ik ze ontvangen heb. Wel mooi van Amazon, dat ik van hun wegens de enorme vertraging een korting krijg van iets meer dan 10 USD op mijn volgende bestelling.

  14. #9489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Mijne is gelukkig ongeschonden aangekomen. Alleen te schandalig voor woorden dat ze zoiets kwetsbaars zo slecht inpakken. In een dun kartonnen envelopje, hoe verzinnen ze het
    Vandaag een ander exemplaar ontvangen. Geen deuk, maar nu een kras. Weer retour naar BOL.
    Nu maar bij amazon.fr besteld.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  15. #9490

    Standaard

    Nog eens een muziek-Bluraytje gekocht.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #9491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Nog eens een muziek-Bluraytje gekocht.
    Mooi stukje muziek, hoor.

    Hier ook wat muziek Blu-ray's besteld bij Amazon voor 15 euro, ik had nog wat tegoed van retour amazon dus vandaar de lage prijs. Normaal zitten de prijzen rond de 20 euro per Blu-ray.

    Pink Floyd Delicate Sound of Thunder
    David Gilmour Live at Pompeii

  17. #9492

    Standaard

    930x1200.jpg

    €37,37 Special edition bol.com
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  18. #9493

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Pink Floyd Delicate Sound of Thunder
    David Gilmour Live at Pompeii
    Schitterende keuze!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #9494

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Schitterende keuze!
    Ben ook erg benieuwd naar het geluid van beide concerten..
    Roger Waters met The Wall heb ik al, die heeft een Atmos track, dat klinkt echt geweldig en dan die show nog, goosebumps...

  20. #9495

    Standaard

    Vanochtend de notificatie dat 'ie eindelijk te pre-orderen was op amazon....en direct gedaan.
    $ 50 + verzenden en importtax maakt $ 70..... en dan komen er nog 2 seizoenen aan.....

  21. #9496

    Standaard

    Carpenter kwintet:



    Alles bij elkaar komt dat afgerond op zo'n €55,- euro, via Amazon.nl.

  22. #9497

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Ben ook erg benieuwd naar het geluid van beide concerten..
    Roger Waters met The Wall heb ik al, die heeft een Atmos track, dat klinkt echt geweldig en dan die show nog, goosebumps...
    Ik heb de Deluxe box van dat David Gilmour concert & die heeft erg goed beeld en geluid. Hier een gaaf nummer uit dat concert (en daar op Youtube klinkt het al erg goed vind ik):


  23. #9498

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik heb de Deluxe box van dat David Gilmour concert & die heeft erg goed beeld en geluid. Hier een gaaf nummer uit dat concert (en daar op Youtube klinkt het al erg goed vind ik):

    Die van Pink Floyd Delicate Sound of Thunder beluisterd en bekeken de Remastered DTS HD Master track klinkt erg goed. Volgende week even Live at Pompeii beluisteren, de muziek maakt altijd zo'n indruk op me, moet er altijd weer even van bij komen haha. Die video belooft veel goeds

  24. #9499
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Mijn nieuwe aanwinsten van deze week:

    Via bol.com:
    Scarface UHD
    V for Vendetta UHD
    Inception UHD

    Gekocht via marktplaats:
    Donnie Brasco
    Any given Sunday
    The blindside
    MOonlight
    Johnny mad dog

  25. #9500

    Standaard

    Harry Potter and the Philosopher's Stone 4k uhd steelbook
    En eindelijk zonder beschadiging binnen van Amazon.fr:
    The Shawshank Redemption 4k uhd steelbook
    Kreeg Bol niet voor elkaar, leveren in goede staat.....
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Pagina 380 van 449 EersteEerste ... 280330370376377378379380381382383384390430 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •