Pagina 451 van 451 EersteEerste ... 351401441447448449450451
De resultaten 11.251 tot 11.261 van 11261 worden weergegeven.
  1. #11251

    Standaard

    @ Rogier: Weet u toevallig of Poor Things in Nederland op blu-ray uit komt ?

  2. #11252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maurice1982 Bekijk bericht
    @ Rogier: Weet u toevallig of Poor Things in Nederland op blu-ray uit komt ?
    Ik heb gisteren in Duitsland de Duitse versie gezien en die had Nederlandse ondertitels.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #11253

    Standaard

    Deze kon ik overigens in Duitsland écht niet laten liggen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #11254

  5. #11255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Deze kon ik overigens in Duitsland écht niet laten liggen...
    Die is wel interessant, zitten er Englse subs op?

  6. #11256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Die is wel interessant, zitten er Englse subs op?
    Alleen Duitse maar voor mij is dat goed genoeg.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #11257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Alleen Duitse maar voor mij is dat goed genoeg.
    Aha, oke. Ja, mijn Duits schiet dan tekort. Dan hou ik het bij mn gebrande DVD's met alle afleveringen erop die opgenomen zijn van RTL4. Ooit eens gekocht via Marktplaats, maar dan moeten die maar voldoen.

  8. #11258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Aha, oke. Ja, mijn Duits schiet dan tekort. Dan hou ik het bij mn gebrande DVD's met alle afleveringen erop die opgenomen zijn van RTL4. Ooit eens gekocht via Marktplaats, maar dan moeten die maar voldoen.
    Zijn dat eigenlijk de afleveringen van Tatort met Schimanski of van de aparte Schimanski-reeks (https://www.imdb.com/title/tt0847709/) die daarna volgde? Dat zijn nl. twee verschillende dingen.
    Laatst aangepast door Werner : Gisteren om 09:11
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #11259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Zijn dat eigenlijk de afleveringen van Tatort met Schimanski of van de aparte Schimanski-reeks die daarna volgde? Dat zijn nl. twee verschillende dingen.
    Volgend mij allebei, maar ik heb het nog niet allemaal bekeken. Het zijn een stuk of 20 dvd's, met volgens mij iets van 2 afleveringen per disc. Dus dan zouden beide reeksen er wel op kunnen passen.

  10. #11260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Volgend mij allebei, maar ik heb het nog niet allemaal bekeken. Het zijn een stuk of 20 dvd's, met volgens mij iets van 2 afleveringen per disc. Dus dan zouden beide reeksen er wel op kunnen passen.
    Er zijn 27 Tatorts + 2 films (Zahn um Zahn en Zabou) en 17 afleveringen van Schimanski alleen. Dat zou kunnen kloppen.
    Er zitten overigens op de box enkele interessante afleveringen tussen. Zoals Blutspur (werd tot 1999 verboden op de Duitse tv), en Unter Brüdern, een cross-overafleveirng met het Oostduitse Polizeiruf 110.
    Laatst aangepast door Werner : Gisteren om 09:20
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Er zijn 27 Tatorts + 2 films (Zahn um Zahn en Zabou) en 17 afleveringen van Schimanski alleen. Dat zou kunnen kloppen.
    Er zitten overigens op de box enkele interessante afleveringen tussen. Zoals Blutspur (werd tot 1999 verboden op de Duitse tv), en Unter Brüdern, een cross-overafleveirng met het Oostduitse Polizeiruf 110.
    Of die erop staan durf ik niet te zeggen. Er staat wel tekst op de dvd's geschreven en ze zitten op elkaar in een spindel dus ik ga deze week eens kijken wat daar allemaal op staat geschreven en of ik daar iets uit kan opmaken.

Pagina 451 van 451 EersteEerste ... 351401441447448449450451

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •