Pagina 401 van 450 EersteEerste ... 301351391397398399400401402403404405411 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.001 tot 10.025 van 11234 worden weergegeven.
  1. #10001

    Standaard



    €38,- DVDoutlet via bol.com

  2. #10002

    Standaard

    Kleine bestelling bij amazon UK:




  3. #10003

  4. #10004

    Standaard


    Nieuwe Italiaanse versie met Dolby Vision!
    € 24,99 ex verzenden bij Amazon.it

  5. #10005

    Standaard



    €29,99



    €19,99



    €14,99



    €34,99

    Allemaal bij bol.com

  6. #10006

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht

    Nieuwe Italiaanse versie met Dolby Vision!
    € 24,99 ex verzenden bij Amazon.it
    Ik zit te zoeken maar kan niet vinden waar staat dat deze Dolby Vision heeft. Heb je een linkje of zo naar die info?

  7. #10007

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zit te zoeken maar kan niet vinden waar staat dat deze Dolby Vision heeft. Heb je een linkje of zo naar die info?
    Blu-ray.com beweert dat, maar ik zie nergens een bevestiging/bewijs van. Bovendien zouden er alleen maar Italiaanse ondertitels op staan...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #10008

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zit te zoeken maar kan niet vinden waar staat dat deze Dolby Vision heeft. Heb je een linkje of zo naar die info?
    Op t forum van Blu-ray.com in de sectie International 4K is een topic 4Kult Collection (Eagle Pictures) daarin wordt verwezen naar een persbericht met daar weer in:

    "Per La La Land – di cui è previsto un disco BD100 – avremo sia l’HDR10 che il Dolby Vision. L’audio invece, sia italiano che inglese, sarà presente in DTS-HD Master audio 5.1. I contenuti extra rimarranno gli stessi della vecchia edizione Blu-ray, presente in accompagnamento al nuovo Blu-ray Ultra HD."
    oftewel:
    "For La La Land - of which a BD100 disc is planned - we will have both HDR10 and Dolby Vision. The audio, on the other hand, both Italian and English, will be present in DTS-HD Master audio 5.1. The extra content will remain the same as the old Blu-ray edition, which accompanies the new Ultra HD Blu-ray."
    Nederlands mag je er zelf van maken...

  9. #10009

    Standaard

    Bedankt! Nu ben ik nog wel benieuwd of er inderdaad nog Engelse ondertiteling op staat of alleen Italiaanse, maar dat zal wel blijken als hij uit is...

  10. #10010

    Standaard

    Dune 4K UHD voor € 14,11 , had nog een tegoed bon en met de code AMAZONVIJF een korting van 5 euro.

  11. #10011

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    ... en met de code AMAZONVIJF een korting van 5 euro.
    Welke voorwaarden zitten daaraan verbonden?
    Probeerde het net op de door Amazon verkochte boxset van The Mummy maar daarop was deze niet van toepassing?!?

  12. #10012

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Welke voorwaarden zitten daaraan verbonden?
    Probeerde het net op de door Amazon verkochte boxset van The Mummy maar daarop was deze niet van toepassing?!?
    Vanaf bestelling van 25 euro en alleen producten van Amazon zelf, niet van externe verkopers.

  13. #10013

    Standaard

    Was waarschijnlijk een "persoonlijke" code, gekregen via email?
    Krijg telkens deze boodschap: "De ingevoerde promotiecode kan niet op je aankoop worden toegepast."


  14. #10014

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Was waarschijnlijk een "persoonlijke" code, gekregen via email?
    Krijg telkens deze boodschap: "De ingevoerde promotiecode kan niet op je aankoop worden toegepast."
    5,00
    Dat zou ook best kunnen, wist alleen niet dat amazon aan persoonlijke codes doet.

  15. #10015

    Standaard

    Heb het ook getest op amazon.nl op de dune 4k (leverancier amazon.nl), krijg eveneens "The promotional code you entered cannot be applied to your purchase."
    Toch bedankt om te delen, had gekund dat het wel werkte.

  16. #10016

  17. #10017

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb wel een email gekregen van amazon met daarin die code voor 5 euro korting.
    Zelf geen code ontvangen. Geen idee waarom sommige wel en sommige niet. Ben zelf bvb prime member. Misschien is de code voor niet-prime members ?

  18. #10018

    Standaard

    Ben zelf ook Prime member in NL (en alleen hier).
    Kreeg onlangs iets soortgelijks van de Italiaanse Amazon, stond helemaal onderaan een mailtje met daarboven een lijst aankooptips.

  19. #10019

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    Zelf geen code ontvangen. Geen idee waarom sommige wel en sommige niet. Ben zelf bvb prime member. Misschien is de code voor niet-prime members ?

    Nee hoor ik ben ook een Prime member.
    En als je op de site ga zie je het dan niet staan?
    Zie foto
    2022-03-23 14_15_13-Amazon.nl_ Groot aanbod, kleine prijzen in o.a. Elektronica, boeken, sport e.jpg

    of probeer deze link eens daar zie je ook de voorwaarden.

    5 EURO KADO

  20. #10020

    Standaard

    Gekocht op Amazon.nl voor 20 euro met 5 euro korting.
    Nu maar hopen dat dat lelijke groene stckertje eraf kan.


  21. #10021

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Nee hoor ik ben ook een Prime member.
    En als je op de site ga zie je het dan niet staan?
    Zie foto
    2022-03-23 14_15_13-Amazon.nl_ Groot aanbod, kleine prijzen in o.a. Elektronica, boeken, sport e.jpg

    of probeer deze link eens daar zie je ook de voorwaarden.

    5 EURO KADO
    Nee en als ik op de link klik krijg ik deze opmerking: "Helaas kom je niet in aanmerking voor deze actie."
    Voel me flink achter gesteld!

    Daarnaast staat er ook nog deze info:
    "Deze actie geldt alleen voor klanten die zijn uitgenodigd via email, push notificatie of een banner op Amazon.nl"

    Best belachelijk. Bestel er regelmatig van alles en nog wat dus blijkbaar ben ik al een goede klant en heb ik geen duwtje in de rug nodig
    Laatst aangepast door rvvnr1 : 23-03-2022 om 16:25

  22. #10022

    Standaard

    Ik heb vanmorgen ook een code in de mail ontvangen.... Ik bestel regelmatig bij verschillende Amazon sites (ES, DE, UK en Japan), maar nog nooit bij Amazon NL hahaha

  23. #10023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Gekocht op Amazon.nl voor 20 euro met 5 euro korting.
    Nu maar hopen dat dat lelijke groene stckertje eraf kan.

    Kan er niet af. Is er op gedrukt & de hoes is maar aan 1 zijde bedrukt. De achterkant is dus wit. Dus je zal het met deze frontcover moeten doen!

    Bron: In eigen bezit.

  24. #10024

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Kan er niet af. Is er op gedrukt & de hoes is maar aan 1 zijde bedrukt. De achterkant is dus wit. Dus je zal het met deze frontcover moeten doen!

    Bron: In eigen bezit.
    Weet je, als die titels in de kast staan, hindert me dat niet. Het is niet dat ik urenlang naar doe hoes zit te staren of zo.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #10025

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Weet je, als die titels in de kast staan, hindert me dat niet. Het is niet dat ik urenlang naar doe hoes zit te staren of zo.
    Toch hebben veel Duitse Blu-rays tegenwoordig een 'Wendecover'. Zeker voor zo'n 'grote' titel had ik dat hier wel verwacht. Aan de andere kant: de Australische leeftijdlogo's zijn nog VEEL lelijker...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 401 van 450 EersteEerste ... 301351391397398399400401402403404405411 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •