Pagina 412 van 450 EersteEerste ... 312362402408409410411412413414415416422 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.276 tot 10.300 van 11231 worden weergegeven.
  1. #10276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Zo herkenbaar dit Ik zou vanaf nu ook even niets meer kopen, voor tenminste één of twee maanden, maar dan zie je toch weer iets leuks dat zogenaamd niet kan wachten..Ik ben ook zo zwak ]
    Face it, wij zijn verslaafd.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #10277

    Standaard

    Vandaag ontvangen van Amazon Frankrijk :

    IMG_0032.jpg


    Top Gun 4K FR Steelbook € 32,00 (Incl. verzenden)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #10278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat werkt niet, dat zal hij zelf ook wel gedaan hebben. Misschien uitverkocht?
    Ik had inderdaad zelf gezocht, en wel op 'Batman 4K'. Je zou toch verwachten dat die twee SteelBooks dan ook in de zoekresultaten op zouden duiken... Niet dus.
    "Bond. James Bond."

  4. #10279

    Standaard The Alfred Hitchcock Classics Collection Vol.2 (4K)

    Besteld bij Amazon US:



    The Alfred Hitchcock Classics Collection Vol.2 (4K)

    Bevat de volgende films:
    - Saboteur (1942)
    - Shadow of a Doubt (1943)
    - The Trouble with Harry (1955)
    - Marnie (1964)
    - Family Plot (1976)

    10 discs (5x 4K Ultra HD, 5x Blu-ray)
    Digibook-uitgave
    Nederlandse ondertiteling

    Prijs: $ 47.49 (= € 69,81 incl. verzendkosten, BTW en vooruitbetaalde douaneafhandeling)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #10280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Prijs: $ 47.49 (= € 69,81 incl. verzendkosten, BTW en vooruitbetaalde douaneafhandeling)
    Voor 5 films in 4K valt die prijs nog best mee.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #10281

    Standaard

    Gekocht bij Amazon.nl:



    ''The Burning Sea (Nordsjøen, 4K Ultra HD + Blu-ray, US Uitgave)'' € 38,87

    (Deze film is aan de prijzige kant, maar is de enige uitgave met Engelse Ondertiteling. Het is een Noorse film, en die taal beheers ik niet. Op de UK uitgave staan geen ondertitels & op de Duitse uitgave staat alleen Duitse ondertiteling, wat ik niet kan lezen. Dus vandaar mijn keuze voor deze uitgave).

    Gekocht bij Amazon.de:



    ''Dredd (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 16,73
    ''Predator (1987, 4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 16,20


    Gekocht bij Boekenvoordeel Eindhoven:



    ''Way Down'' € 9,99
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 16-07-2022 om 22:40

  7. #10282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Mooi hoor, ik heb ze op blu ray, niet deze speciale uitgave maar de gewone films.

    laat even weten hoe ze zijn in 4K
    Van de twee die in bestelling staan heb ik gisteren Returns al binnen.

    Qua beeld & geluid echt prachtig op UHD.De films had ik al op Blu-ray dus was al weer even geleden dat ik deze heb gezien.
    Het was zelfs verfrissend om weer eens iets te zien in die typische Tim Burton stijl.

    Dit viel me op:Zonder dat ik een interview van Matt Reeves[The Batman] heb gezien kan ik toch wel tot de conclusie komen dat hij fan was van deze film.Hoe en wat daar moet je de films zelf maar voor gaan kijken.

    Als Batman liefhebber ben ik blij met deze Collector’s Edition.

  8. #10283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Gekocht bij Amazon.nl:



    ''The Burning Sea (Nordsjøen, 4K Ultra HD + Blu-ray, US Uitgave)'' € 38,87

    (Deze film is aan de prijzige kant, maar is de enige uitgave met Engelse Ondertiteling. Het is een Noorse film, en die taal beheers ik niet. Op de UK uitgave staan geen ondertitels & op de Duitse uitgave staat alleen Duitse ondertiteling, wat ik niet kan lezen. Dus vandaar mijn keuze voor deze uitgave).
    Volgens de scan van de achterkant op Amazon UK heeft de Engelse Blu-ray Engelse ondertiteling!

  9. #10284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Volgens de scan van de achterkant op Amazon UK heeft de Engelse Blu-ray Engelse ondertiteling!
    Je bedoelt de scan op blu-ray.com denk ik? Maar dat zegt nog niets over de UHD. De Duitse uitgave blijkt vermoedelijk geen HDR te hebben, dus die moet je niet hebben.

  10. #10285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Voor 5 films in 4K valt die prijs nog best mee.
    Vond ik ook. Het is nog steeds een hoop geld, maar de Engelse digipack uitgave van The Alfred Hitchcock Collection Vol. 2 (4K) kost biina 70 pond, dat komt omgerekend op 90 euro uit. De Italiaanse versie is weliswaar een stuk goedkoper (50 euro, excl. verzendkosten), maar ik vind de filmtitels in het Italiaans op de cover toch niet zo fraai. Hetzelfde geldt voor de Franse en Duitse uitgave (filmtitels in het Frans resp. Duits). Dus...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #10286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je bedoelt de scan op blu-ray.com denk ik? Maar dat zegt nog niets over de UHD. De Duitse uitgave blijkt vermoedelijk geen HDR te hebben, dus die moet je niet hebben.
    DVD Watcher heeft het over een Engelse uitgave zonder Engelse ondertitels. Hij geeft niet aan, of het een Blu-ray of 4K uitgave betreft. Aangezien ik geen Engelse 4K zie, neem ik aan dat die niet uitgebracht gaat worden. Dus zal hij de Blu-ray bedoelen. En die heeft Engelse ondertitels.

  12. #10287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    DVD Watcher heeft het over een Engelse uitgave zonder Engelse ondertitels. Hij geeft niet aan, of het een Blu-ray of 4K uitgave betreft. Aangezien ik geen Engelse 4K zie, neem ik aan dat die niet uitgebracht gaat worden. Dus zal hij de Blu-ray bedoelen. En die heeft Engelse ondertitels.
    Ik zag dat deze geen subtitles bevatte: https://www.blu-ray.com/movies/The-B...lu-ray/317952/.

    Heb verder geen scans gezien, maar aangezien ik dit soort films op 4K wil hebben, was dit toch de beste keuze.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 17-07-2022 om 18:46

  13. #10288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik zag dat deze geen subtitles bevatte: https://www.blu-ray.com/movies/The-B...lu-ray/317952/.

    Heb verder geen scans gezien, maan aangezien ik dit soort films op 4K wil hebben, was dit toch de beste keuze.
    De info op Blu-ray.com klopt niet en is niet compleet. Dat deze geen Engelse ondertitels zou hebben is ook heel raar, want in Engeland beheersen ze het Noors net zo slecht als hier in Nederland. Hoe dan ook, aangezien je deze titel in 4K wilde hebben, heb je de juiste keuze gemaakt.

  14. #10289

    Standaard

    Lijkt me idd erg sterk dat er geen Engelse ondertiteling op zou staan, of ze zouden de film gedubd moeten hebben.

  15. #10290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Lijkt me idd erg sterk dat er geen Engelse ondertiteling op zou staan, of ze zouden de film gedubd moeten hebben.
    ik denk dat in de film zowel Noors als Engels wordt gesproken en dat alleen het Noors Engels wordt ondertiteld
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  16. #10291

    Standaard

    Gekocht bij Bol.com:



    ''The Quake'' € 6,99

  17. #10292

  18. #10293

    Standaard

    Vandaag ontvangen vanuit de US :

    IMG_0055.jpg IMG_0056.jpg IMG_0057.jpg


    The Bad Guys 4k US € 20,00
    Ambulance 4k US € 22,00
    The Bridge On The River Kwai 4k Steelbook US € 25,00
    Indiana Jones And The Raiders Of The Lost Ark 4k Steelbook US € 25,00
    The Untouchables 4k Steelbook US € 22,00
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  19. #10294

    Standaard

    Beide covers hebben precies dezelfde opzet.



    The Northman, Dune - Amazon.de - €30,-

  20. #10295

  21. #10296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Gekocht bij Bol.com:



    ''The Quake'' € 6,99
    Heb je The Wave ook?

  22. #10297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Heb je The Wave ook?
    Uiteraard. Ik heb ze alle 3: "The Wave", "The Quake" & "The Burning Sea".

  23. #10298

    Standaard

    Gekocht bij Zavi Voor 27.99€



    Nu kwam ik er achter dat ik hem al had.
    Ik had hem voor mijn verjaardag gekregen en niet meer aan gedacht om hem uit mijn winkelmandje te halen.

    Misschien iemand die hem over wil nemen of ruilen voor een andere 4K film?

    Moest er een keer van komen he dat ik films dubbel ga kopen lol.

  24. #10299

    Standaard Edge of Tomorrow (4K, steelbook) | The Untouchables (4K, steelbook)

    Ontvangen van Amazon DE:

    The Untouchables 4K Steelbook.jpg

    The Untouchables (1987)

    35th Anniversary Edition
    Steelbook-uitgave
    2 discs (4K Ultra HD + Blu-ray)
    Engels Dolby Atmos / Dolby TrueHD 7.1
    Nederlandse ondertitels (op beide formaten)
    Verwijderbaar FSK-logo

    Prijs: € 33,54


    Edge of Tomorrow 4K Steelbook.jpg

    Edge of Tomorrow: Live. Die. Repeat. (2014)

    Steelbook-uitgave (Limited Edition)
    2 discs (4K Ultra HD + Blu-ray)
    Engels Dolby Atmos / Dolby TrueHD 7.1
    Nederlandse ondertitels alleen op de 4K-versie, Engelse of Duitse ondertitels op de Blu-ray
    Verwijderbaar FSK-logo

    Prijs: € 31,30
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #10300

    Standaard

    Gekocht via Wedlock.

    Edge of Tomorrow: Live Die Repeat 4K.

Pagina 412 van 450 EersteEerste ... 312362402408409410411412413414415416422 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •