Pagina 307 van 450 EersteEerste ... 207257297303304305306307308309310311317357407 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.651 tot 7.675 van 11237 worden weergegeven.
  1. #7651

  2. #7652

    Standaard

    Gekocht bij Boekenvoordeel Eindhoven:



    ''Fighting with my Family'' € 15,99
    ''The Curse of La Llorona'' € 16,99


    Gekocht bij MM Eindhoven:



    ''Night School'' € 14,99

  3. #7653

    Standaard

    Dragon Inn, A Touch of Zen, Legend of the Mountain, Slaughterhouse Rulez - Zavvi.nl - €55,-


  4. #7654

    Standaard

    The Meg (4K+BD), voor 18,98 inclusief verzending bij Bol
    Laatst aangepast door jurgen42u : 25-08-2019 om 22:22

  5. #7655

    Standaard



    11,85 pond incl verzending via Arrow shop. FrightFest daily deal on Friday.

  6. #7656

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht


    11,85 pond incl verzending via Arrow shop. FrightFest daily deal on Friday.
    Goede aankopen! Zal zelf ook even kijken of er wat interessants bij zit. YCiaLRaOIHtK heeft trouwens wat mij betreft de coolste titel ooit.

  7. #7657

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Goede aankopen! Zal zelf ook even kijken of er wat interessants bij zit. YCiaLRaOIHtK heeft trouwens wat mij betreft de coolste titel ooit.
    Ik heb ze beide al op dvd van het geweldige label NoShame. Maar voor 5 pond wil ik ze wel upgraden.

    Vandaag in de sale: Caltiki, Incredible Melting Man en Beast Within (welke ik allemaal al heb). Gisteren waren er drie Tinto Brass titels (geen interesse in).
    Vandaag is de laatste dag met titels voor 5 pond.

  8. #7658

    Standaard

    Een paar weken geleden heb ik een hele berg dvd`s verkocht, waaronder Criterion dvd`s. En dus tijd voor wat upgrades (op de eerste 2 titels na natuurlijk):

    De afgelopen weken ontvangen van amazon.com:






    Nog onderweg:




    En afgelopen vrijdag besteld in de Indicator sale via hun site:





    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #7659

    Standaard

    @TheGodfather: Mooie aankopen!

    Uit nieuwsgierigheid.....als ik op WIW kijk, zie ik dat je in 2018 slechts 50 films hebt gezien waarvan 3 op Blu-Ray. Dit jaar heb je 8 Blu-Rays gezien.
    Volgens mij koop je toch aardig wat films op Blu-Ray.

    Koop je veel meer dan je tijd hebt om te kijken? Volgens heb je nog aardig wat liggen....

  10. #7660

    Standaard

    Apocalypse Now 4K final cut special edition van Amazon.com besteld voor 27 inclusief
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  11. #7661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Apocalypse Now 4K final cut special edition van Amazon.com besteld voor 27 inclusief
    De blu ray uitgave van deze film vind ik al erg sterk. Ik heb dan ook zo mijn twijfels of dit een wereldschokkende upgrade zal zijn...ben wel benieuwd naar de recensies en de beeldvergelijkingen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #7662

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    De blu ray uitgave van deze film vind ik al erg sterk. Ik heb dan ook zo mijn twijfels of dit een wereldschokkende upgrade zal zijn...ben wel benieuwd naar de recensies en de beeldvergelijkingen.
    Volgens Bill Hunt van Thedigitalbits is de UHD zeker een verbetering. Vooral de kleuren, door de WCG, schijnen erg indrukwekkend te zijn. De blu-ray gebruikte een 4K-scan van de IP, terwijl de UHD een 4K-scan van de OCN gebruikt, wat ook een verbetering zou moeten opleveren.

  13. #7663

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    De blu ray uitgave van deze film vind ik al erg sterk. Ik heb dan ook zo mijn twijfels of dit een wereldschokkende upgrade zal zijn...ben wel benieuwd naar de recensies en de beeldvergelijkingen.
    Ik ben zeer tevreden met de collectors edition die ik heb, maar omdat dit een van mn favo films is wil ik deze in 4k hebben. Het gaat me niet eens om de Final Cut, maar eerder om HDR en 4k die erg sterk schijnen te zijn.

    Dat ..plus dat de collectors edition geen ENG subs heeft... Iets wat ik wel graag wil.
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  14. #7664

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    @TheGodfather: Mooie aankopen!

    Uit nieuwsgierigheid.....als ik op WIW kijk, zie ik dat je in 2018 slechts 50 films hebt gezien waarvan 3 op Blu-Ray. Dit jaar heb je 8 Blu-Rays gezien.
    Volgens mij koop je toch aardig wat films op Blu-Ray.

    Koop je veel meer dan je tijd hebt om te kijken? Volgens heb je nog aardig wat liggen....
    Thanks!
    klopt, de afgelopen (zeg) 1,5 jaar heb ik inderdaad veel minder gekeken dan ik zou willen. Dit in verband met een veel te lang uitgelopen verbouwing (vorig jaar) en zwangerschap van mijn vriendin en komst van een kleine Godfather (dit jaar).

    Ik heb de afgelopen tijd (tot vorige maand, gok ik) redelijk weinig gekocht maar ik zou inderdaad willen dat ik meer tijd had om te kijken
    Heb zeker nog aardig wat liggen, wordt tijd voor een inhaalslag. Wat mij betreft liever vandaag dan morgen hopelijk komt het er snel van
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #7665

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Thanks!
    klopt, de afgelopen (zeg) 1,5 jaar heb ik inderdaad veel minder gekeken dan ik zou willen. Dit in verband met een veel te lang uitgelopen verbouwing (vorig jaar) en zwangerschap van mijn vriendin en komst van een kleine Godfather (dit jaar).

    Ik heb de afgelopen tijd (tot vorige maand, gok ik) redelijk weinig gekocht maar ik zou inderdaad willen dat ik meer tijd had om te kijken
    Heb zeker nog aardig wat liggen, wordt tijd voor een inhaalslag. Wat mij betreft liever vandaag dan morgen hopelijk komt het er snel van
    Gefeliciteerd alvast! Dat wordt dan meer Disneys en Pixars kijken de komende jaren...

  16. #7666

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Ik ben zeer tevreden met de collectors edition die ik heb, maar omdat dit een van mn favo films is wil ik deze in 4k hebben. Het gaat me niet eens om de Final Cut, maar eerder om HDR en 4k die erg sterk schijnen te zijn.

    Dat ..plus dat de collectors edition geen ENG subs heeft... Iets wat ik wel graag wil.
    Ik wacht nog even wat meer reviews af, maar ik zal waarschijnlijk vroeg of laat ook wel weer overstag gaan vrees ik
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #7667

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Gefeliciteerd alvast! Dat wordt dan meer Disneys en Pixars kijken de komende jaren...
    Thanks! de kleine meid is inmiddels geboren (op 14 juli jl.) dus ook daarom minder tijd om te kijken maar dat komt zeker wel weer goed.
    En zeker met Disney en Pixars, kijk er nu al naar uit
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #7668

    Standaard

    Off topic: Proficiat! Geen klein Godfathertje maar een Godmothertje!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #7669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik wacht nog even wat meer reviews af, maar ik zal waarschijnlijk vroeg of laat ook wel weer overstag gaan vrees ik
    Ik heb direct maar ingegeven. Ik was ook al zo onder de indruk van 2001 en Alien op 4K dat ik me alleen maar voor kan stellen sat Apocalypse er ook prachtig uit gaat ziet. Usera op bluray.com zijn iig enorm enthousiast.

    En nu The Shining nog
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  20. #7670

    Standaard

    Users op Blu-ray.com zijn al snel enthousiast, dus daar zou ik niet te veel op vertrouwen. Het is daar één grote echokamer.

  21. #7671

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Users op Blu-ray.com zijn al snel enthousiast, dus daar zou ik niet te veel op vertrouwen. Het is daar één grote echokamer.
    Offtopic:
    Of ze maken van elke mug een olifant, maar dat is iets wat ik overal op internet merk. Wat AN betreft, kan mij niet voorstellen dat Lionsgate/Studio Canal de UHD zouden verpesten. De film heeft een gigantische status/bekendheid, dus om dat te verknallen met een slechte/matige transfer lijkt mij niet heel tactisch (hoewel het niet de eerste keer zou zijn dat zoiets gebeurt).

    Caps-a-holic: https://caps-a-holic.com/c.php?d1=13...36&i=0&l=0&a=0

    Ontopic:

    Legend of the Mountain 9,99 pond via Eureka Entertainment Store.
    Laatst aangepast door Koroshiya Ichi : 27-08-2019 om 22:30

  22. #7672

    Standaard

    Mwa, de voorgaande releases van AN en Dracula waren ook niet fantastisch en die waren supervised door Coppola zelf. Dat zegt dus niet zoveel. Zelfs Arrow en Criterion, toch wel bekend om hun goede transfers, laten wel eens steken vallen.

  23. #7673

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Off topic: Proficiat! Geen klein Godfathertje maar een Godmothertje!
    Thanks hahaha ja inderdaad, Godmothertje
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #7674

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Thanks hahaha ja inderdaad, Godmothertje
    Gefeliciteerd, er staan je dan leuke tijden te wachten!
    Wacht maar op de momenten dat je je eigen favorieten samen kan gaan kijken, heerlijk !

  25. #7675

    Standaard

    Ontvangen van Amazon.co.uk:



    Flight of the Navigator - Limited Edition £ 23,17

Pagina 307 van 450 EersteEerste ... 207257297303304305306307308309310311317357407 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •