Pagina 399 van 450 EersteEerste ... 299349389395396397398399400401402403409449 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.951 tot 9.975 van 11237 worden weergegeven.
  1. #9951

    Standaard

    amazon.es 9,61€ (Eng subs)


  2. #9952

    Standaard

    Gekocht/Besteld bij Amazon.de:




    ''The Dead Pit (Spaanse uitgave: Original English Audio, Spaanse & Engelse ondertiteling)'' € 20,34
    ''Eternals (4K Ultra HD + Blu-ray, Limited Edition Steelbook)'' € 32,52
    ''Halloween Kills (4K Ultra HD + Blu-ray, Theatrical & Extended Edition)'' € 28,90
    ''Bronco Billy (Warner Archive Collection)'' $ 31,18
    ''Running Man (4K Ultra HD + Blu-ray + Blu-ray Bonus Disc, Limited Edition Steelbook'' € 28,46


    De Digibook van The Running Man vind ik echt schitterend (Wereldwijd is deze Duitse 4K uitgave de enigste!):

    Laatst aangepast door DVD Watcher : 25-02-2022 om 06:09

  3. #9953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TMH Bekijk bericht
    Vorige twee waren de Amerikaanse en later de Britse Blu-rays met dezelfde 4K restauratie. Nu dus de UHD Blu-ray.
    Is een afwijking, verder ben ik best lief hoor.
    Nou, je kan er nog eentje gaan kopen, Second Sight maakte vandaag bekend dat ze een UHD gaan uitbrengen...

  4. #9954

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nou, je kan er nog eentje gaan kopen, Second Sight maakte vandaag bekend dat ze een UHD gaan uitbrengen...
    Ja, ben blij dat die tegen het eind van het jaar uitkomt. Tijd om te sparen .

  5. #9955

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TMH Bekijk bericht
    Besteld bij Turbine Medien:



    Derde keer dat ik de 4K restauratie koop.
    Tijd lang ook veel duplicates van favoriete films gekocht, of oude edities behouden (uit luiheid) na geupgrade te hebben.

    Laatst mijn collectie flink gepurged, minstens 700 stuks DVDs, blu-ray's, weggedaan. Scheelt zóveel ruimte.

    Geen "double dips" meer voor mij; totaal onnodig – en het leven is al duur genoeg!
    --

  6. #9956

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Tijd lang ook veel duplicates van favoriete films gekocht, of oude edities behouden (uit luiheid) na geupgrade te hebben.

    Laatst mijn collectie flink gepurged, minstens 700 stuks DVDs, blu-ray's, weggedaan. Scheelt zóveel ruimte.

    Geen "double dips" meer voor mij; totaal onnodig – en het leven is al duur genoeg!
    Ben het helemaal met u eens, dat het leven al duur zat is.
    De meeste 4K's die ik bezit zijn geen upgrades van titels die ik al bezit, maar dit is een uitzondering (samen met Halloween en Blade Runner).
    Als blijkt dat deze 4K dezelfde extra's en audio-sporen als de vorige Blu-ray bevat, dan kan ik die Blu-ray weg doen om ruimte te creeëren.
    Wat die ruimte besparing betreft, ik koop veel vaker via iTunes een 4K-titel om zo ruimte vrij te houden in de filmkast.
    Ben een groot voorstander van fysieke media, maar wat dat betreft is streaming echt een uitkomst.

  7. #9957

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TMH Bekijk bericht
    Ben het helemaal met u eens, dat het leven al duur zat is.
    De meeste 4K's die ik bezit zijn geen upgrades van titels die ik al bezit, maar dit is een uitzondering (samen met Halloween en Blade Runner).
    Als blijkt dat deze 4K dezelfde extra's en audio-sporen als de vorige Blu-ray bevat, dan kan ik die Blu-ray weg doen om ruimte te creeëren.
    Wat die ruimte besparing betreft, ik koop veel vaker via iTunes een 4K-titel om zo ruimte vrij te houden in de filmkast.
    Ben een groot voorstander van fysieke media, maar wat dat betreft is streaming echt een uitkomst.
    Ik koop ook bij itunes. Meestal 3,99 of 4,99 en dan met 15% korting. Trekpleister, kruidvat. Laatst 4 films van Underworld voor 7,99 (ex korting).
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  8. #9958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Ik koop ook bij itunes. Meestal 3,99 of 4,99 en dan met 15% korting. Trekpleister, kruidvat. Laatst 4 films van Underworld voor 7,99 (ex korting).
    Wist niet dat Trekpleister en Kruidvat aan iTunes korting doen. Bedankt voor de informatie!

  9. #9959

    Standaard

    Nordic versie van Godfather Trilogy 4K voor 100 EUR. Standard edition met alle 9-discs volgens de backcover.




  10. #9960

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Nordic versie van Godfather Trilogy 4K voor 100 EUR. Standard edition met alle 9-discs volgens de backcover.



    Bizar dat de prijzen zo verschillen per land. De US 4K+BD is 107 USD, wat net geen 80 GBP is, maar de UK 4K+BD is dan weer 124GBP, zogezegd 44GBP duurder. Ik ben aan het overwegen mijn UK pre-order te cancellen.

  11. #9961

    Standaard

    Mocht je de 4k standaard editie willen kopen dan komt hij in Nederland uit op 25 Maart en is verkrijgbaar bij Bookspot voor € 62,99

    https://www.bookspot.nl/film/godfath...-8719372015278
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  12. #9962

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Mocht je de 4k standaard editie willen kopen dan komt hij in Nederland uit op 25 Maart en is verkrijgbaar bij Bookspot voor € 62,99

    https://www.bookspot.nl/film/godfath...-8719372015278
    Ik ga voor de standaard 4K versie, ik heb de BD-collectie al en ook los de Coda-editie van deel III.

  13. #9963

    Standaard

    Ik heb de US standaard versie in pre-order staan, alleen de 4k discs zitten daar in en voor een bedrag van omgerekend 58 euro incl. verzenden is het een koopje.
    Zitten wel digital codes bij die ik weer verkoop en dan heb ik er uiteindelijk zo'n 45 euro voor betaald....prima deal lijkt mij
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  14. #9964

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik heb de US standaard versie in pre-order staan, alleen de 4k discs zitten daar in en voor een bedrag van omgerekend 58 euro incl. verzenden is het een koopje.
    Zitten wel digital codes bij die ik weer verkoop en dan heb ik er uiteindelijk zo'n 45 euro voor betaald....prima deal lijkt mij
    Waar heb jij die vandaan voor die prijs?

    Ontopic, ik heb weer eens een leuke "haul" gedaan via Ebay & Zavvi en verschillende leuke titels gescoord:
    - Drive 4K Mediabook (Duitse versie)
    - Tinker Tailer Soldier Spy 4K (UK Studio Canal release)
    - Hard Target 4K (US Kino Lorber release)
    - Seven (OOP R1 Snapper DVD, volgens velen de enige met de correcte kleur stelling. Ben daar wel eens benieuwd naar).
    - Nick of Time bluray (US release)
    - Escape From L.A. 4K (UK Limited Edition release)

  15. #9965

    Standaard

    Ik heb deze besteld toen hij 65 dollar was op Deepdiscount.com maar een paar dagen later was het 90 dollar.
    Momenteel is hij weer 10 dollar goedkoper geworden op 80 dollar.
    Had dus geluk maar ik weet zeker dat de set snel goedkoper zal worden na release.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  16. #9966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik heb deze besteld toen hij 65 dollar was op Deepdiscount.com maar een paar dagen later was het 90 dollar.
    Momenteel is hij weer 10 dollar goedkoper geworden op 80 dollar.
    Had dus geluk maar ik weet zeker dat de set snel goedkoper zal worden na release.
    Maar dan komen er ook nog douanekosten bij denk ik?

  17. #9967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Escape From L.A. 4K (UK Limited Edition release)
    Weet je dat de discs een audioprobleem hebben? Zie https://forum.blu-ray.com/showthread...345993&page=13 (vanaf #259).

  18. #9968

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Weet je dat de discs een audioprobleem hebben? Zie https://forum.blu-ray.com/showthread...345993&page=13 (vanaf #259).
    Ja weet ik. Of tenminste, van de US versie heb ik het gelezen. Maar ik heb ook de Mad Max UHD's en ga dan eerst eens kijken wat de fuss is. En anders komt er altijd wel een replacement programma.

  19. #9969

    Standaard Split (2016) (4K UHD)

    Besteld bij Amazon FR:



    Split (2016) (4K)

    2 discs (4K Ultra HD + Blu-ray)
    Alleen de Blu-ray heeft Nederlandse ondertitels

    Prijs: € 10,00
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #9970

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Maar dan komen er ook nog douanekosten bij denk ik?

    Ik betaal nooit voor importkosten want alle winkels in de US verzenden de spullen naar een vriend van mij in de US en die stuurt het dan als privé post naar mij toe.
    Die regels zijn vooral gericht op pakketjes die webshops vanuit de US en China enz. dingen naar Europa verzenden.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  21. #9971

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Maar dan komen er ook nog douanekosten bij denk ik?
    Week of 2 geleden wat UHDs besteld bij Deepdiscount en er werd al 21% BTW bij het totaalbedrag opgeteld. Geen extra kosten toen het afgeleverd werd.

  22. #9972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik betaal nooit voor importkosten want alle winkels in de US verzenden de spullen naar een vriend van mij in de US en die stuurt het dan als privé post naar mij toe.
    Die regels zijn vooral gericht op pakketjes die webshops vanuit de US en China enz. dingen naar Europa verzenden.
    Wedlock de smokkelaar

  23. #9973

    Standaard

    DeepDiscount en andere winkels waarvan DirecToU de eigenaar is, zoals Wow HD, innen de btw. Heb sinds zomer 2021 twee keer wat besteld bij Wow HD zonder extra kosten.

    Toevallig vorige week Chip 'n Dale's Rescue Rangers Blu-ray ontvangen via Wow HD. Engelse audio/ondertiteling, regiovrij.

    De Nederlandse AAC tracks op Disney+ kunnen trouwens niet zomaar geremuxt worden met Blu-ray video, omdat de Blu-ray extra zwarte frames heeft na einde van elke part.

  24. #9974

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Wedlock de smokkelaar

    of gewoon slim
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  25. #9975

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    of gewoon slim
    Dat dacht Sywert van L. ook te zijn

    Sywert van Lienden aangehouden in onderzoek naar mondkapjesdeal | Financieel | Telegraaf.nl

    Maar dat zal bij jou zo'n vaart niet lopen.

Pagina 399 van 450 EersteEerste ... 299349389395396397398399400401402403409449 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •