Pagina 404 van 451 EersteEerste ... 304354394400401402403404405406407408414 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.076 tot 10.100 van 11263 worden weergegeven.
  1. #10076

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GTST Bekijk bericht
    Bol.com staat bij mij standaard ingesteld maar jullie hebben gelijk kan ook best eens naar andere sites beginnen kijken. Overigens koop ik niet alleen maar via bol.com maar ook via de adverteerders daar. Tevens wilde ik altijd de NL uitgave hebben maar nu er zoveel import is maakt dat niet meer uit.
    Ik zou zeker niet snel via adverteerders daar snel kopen, die doen er altijd nog een klein bedrag bovenop omdat zij ook een percentage moeten afstaan aan Bol.
    DVDoutlet waar ik je wat zie bestellen die heeft ook een eigen site. en ik zag je aankopen van Spider-Man No Way Home en Venom bijv voor best wel hoge bedragen, bij amazon.de of nl kan je ze veel goedkoper krijgen en daar kan je ook gewoon met ideal of iban betalen! Ik had NWH voor rond de 18 euro en Venom de blu ray versie voor rond de 14 euro bij amazon.de vandaan.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  2. #10077

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GTST Bekijk bericht
    Bol.com staat bij mij standaard ingesteld maar jullie hebben gelijk kan ook best eens naar andere sites beginnen kijken. Overigens koop ik niet alleen maar via bol.com maar ook via de adverteerders daar. Tevens wilde ik altijd de NL uitgave hebben maar nu er zoveel import is maakt dat niet meer uit.
    Spider-man is op amazon.de voor 16,99 te koop.

  3. #10078

    Standaard

    Die Duitse Ghostbusters: Legacy blu-ray bv. had je toch de helft van het bedrag gescheeld als je 'm op Amazon.de had gekocht. Daar betaal je €15,49 ipv de €28,17 die je er nu aan kwijt bent. Het scheelt in ieder geval om even verder rond te kijken dan meteen op bol.com te bestellen.

    Ik heb gemerkt dat juist de adverteerders op bol.com soms belachelijke prijzen voor films vragen.

  4. #10079

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik heb gemerkt dat juist de adverteerders op bol.com soms belachelijke prijzen voor films vragen.
    Die 'soms' is verkeerd, dat moet 'altijd' zijn.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #10080

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Niet altijd. Come and See is bijvoorbeeld A/B, Roma en Marriage Story zijn dan regiovrij. De 4K discs van Criterion zijn wel (voorlopig) altijd region free.
    Dit was precies de reden voor mijn vraag. Omdat deze tegelijkertijd door Criterion in the UK wordt uitgebracht, kan ik me voorstellen dat de blu-ray's wellicht in beide regio's afspeelbaar zijn...

  6. #10081

    Standaard

    Amazon UK:



    plms. 33,- euro incl.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  7. #10082

    Standaard

    Amazon US

    Heavy Metal 4K (includes Heavy Metal 2000 on BD) [Steelbook]

    Heavy Metal 4K: wel NL subs
    Heavy Metal BD: geen NL subs
    Heavy Metal 2000 BD: wel NL subs

    Laatst aangepast door Kev : 25-04-2022 om 21:16

  8. #10083

    Standaard

    Gekocht bij Media Markt Eindhoven met een verjaardagsvoucher:



    Pan 4K UHD € 12,78

  9. #10084

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Echt een ijzersterke serie, laatste seizoen (5e) nu bezig op netflix, dus er staat je nog heel wat moois te wachten!
    Seizoen 5 is van 2020. Seizoen 6 is nu net begonnen

  10. #10085

    Standaard

    Bij Bookspot eerst voor € 0,99 een maandje premium genomen voor gratis verzending en 10% korting en daarna heb ik het volgende besteld:

    The Matrix: Resurrections (4K+BR) voor € 28,79
    Turning Red (BR) voor € 22,49
    The Batman (4K+BR steelbook) voor € 31,49
    Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore (4K+BR) voor € 28,79

  11. #10086

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Amazon UK:



    plms. 33,- euro incl.
    Polytechnique is echt behoorlijk heftig, maar erg de moeite waard.

  12. #10087

    Standaard

    Ik stel me er qua heftigheid films bij voor zoals Elephant (Gus van Sant) en Utoya: 22 july (Erik Poppe). Zit ik daar een beetje mee in de goede richting? En zijn opvolger Incendies was natuurlijk ook niet erg vrolijk, maar wel sterk! Ik ben er dus zeer benieuwd naar
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #10088

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik stel me er qua heftigheid films bij voor zoals Elephant (Gus van Sant) en Utoya: 22 july (Erik Poppe). Zit ik daar een beetje mee in de goede richting? En zijn opvolger Incendies was natuurlijk ook niet erg vrolijk, maar wel sterk! Ik ben er dus zeer benieuwd naar
    Die heb ik niet gezien, maar wat ik er van weet, wel ja inderdaad.

  14. #10089

    Standaard

    [QUOTE=Kev;2095550]Amazon US

    Heavy Metal 4K (includes Heavy Metal 2000 on BD) [Steelbook]

    Heavy Metal 4K: wel NL subs
    Heavy Metal BD: geen NL subs

    Ook maar besteld voor iets van een 52 euro. Geen goedkope uitgave, ondanks dat hij op amazon met redelijke korting staat.

  15. #10090

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bij Bookspot eerst voor € 0,99 een maandje premium genomen voor gratis verzending en 10% korting en daarna heb ik het volgende besteld:

    The Batman (4K+BR steelbook) voor € 31,49
    Bedankt, ik heb net hetzelfde gedaan.
    "Bond. James Bond."

  16. #10091

  17. #10092

    Standaard

    Een aantal goedkope blu Rays van Amazon.nl samen net geen 15 euro.


  18. #10093

    Standaard Spencer (2021)

    Ontvangen van Boekenvoordeel:

    Spencer (A).jpg Spencer (B).jpg

    Spencer (2021)

    Prijs: € 9,99
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #10094

    Standaard

    Besteld bij Bol.com, voor € 14,99 dankzij Select korting:


    Besteld bij Amazon.fr, voor in totaal €52,50:
    The future is Blu

  20. #10095

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Besteld bij Bol.com, voor € 14,99 dankzij Select korting:


    Besteld bij Amazon.fr, voor in totaal €52,50:
    Retro Editie van Top Gun?
    Ik heb deze al op 4K gekocht toen hij uit kwam. Dus ben benieuwd wat dat Retro dan is.

  21. #10096

    Standaard

    Gekocht bij bol voor 15 euro


  22. #10097

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Retro Editie van Top Gun?
    Ik heb deze al op 4K gekocht toen hij uit kwam. Dus ben benieuwd wat dat Retro dan is.
    Er zit in ieder geval een poster en een sticker bij, en misschien noemen ze deze 'retro' om het onderscheid te maken met Top Gun: Maverick? Maar wel voor een nette prijs, moet ik zeggen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #10098

    Standaard

    Retro lijkt me hier eerder te slaan op het oude/originele artwork van de jaren '80 die hier voor de cover gebruikt wordt, in tegenstelling tot de nu gangbare standaard.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  24. #10099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Retro lijkt me hier eerder te slaan op het oude/originele artwork van de jaren '80 die hier voor de cover gebruikt wordt, in tegenstelling tot de nu gangbare standaard.
    Ik heb andere artwork dan deze retro editie inderdaad.
    En ik heb hem vorig jaar gekocht in 4K.

    Laatst aangepast door Driekus : 04-05-2022 om 13:59

  25. #10100

    Standaard

    Mooie 4K actie aan de gaande bij BOL.
    Voor 60 euro heb ik deze 4 besteld:

    - Snoopy en de Peanuts: De Film
    - Inglorious Bastards
    - Sing
    - Vertigo (Hitchcock)

Pagina 404 van 451 EersteEerste ... 304354394400401402403404405406407408414 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •