Pagina 338 van 450 EersteEerste ... 238288328334335336337338339340341342348388438 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.426 tot 8.450 van 11237 worden weergegeven.
  1. #8426

    Standaard

    Iemand enig idee waar ik Max Mad Fury Road kan bestellen met Spaanse taal en NL subs of is enkel Engels gesproken met Spaanse/NL subs te verkrijgen?

  2. #8427

    Standaard

    Ik vermoed dat je dan op de 4K versie aangewezen bent. Op Rewind - www.dvdcompare.net vind je vergelijkingen:
    Blu ray
    4K

    Succes!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #8428

    Standaard

    Besteld bij Amazon.nl :



    ''Cleanin' Up the Town: Remembering Ghostbusters'' € 23,17
    ''Precious'' € 10,33
    ''Black or White'' € 6,99

  4. #8429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Zavvi:



    19,54 euro (met 15% korting) incl. verzending
    Ik had de reguliere editie even terug in een opwelling verkocht, en had daar toch een beetje spijt van.....normaal gesproken ben ik over het algemeen anti-steelbook, op een paar uitzonderingen na. Dit is er zo een, prachtig. Bedankt voor de tip, toch maar besteld.

  5. #8430

    Standaard

    Waarom ben je anti-steelbook?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #8431

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Waarom ben je anti-steelbook?
    Dat is een persoonlijk iets, ik vind ze meestal lelijke, overprijsde uitgaves die snel beschadigd zijn. Maar er zijn uitzonderingen hoor, ik heb er wel een paar, zoals Wizard of Oz en First Man.

  7. #8432

    Standaard

    Dat ze meestal te hoog geprijsd zijn dat ben ik 100% met je eens. Ik heb dan ook niet zo heel veel steelbooks in de kast staan. Als ze hetzelfde zouden kosten als de reguliere plastic case, dan zou ik toch veel vaker voor een steelbook kiezen dan ik nu doe denk ik, met de opmerking hierbij dat ik wel graag zou zien dat ze vaker voor de originele artwork kiezen mits die de moeite waard is. Maar grootste pluspunt vind ik dat er minder teksten en leeftijdslogo's op gedrukt staan. En de uitstraling is toch iets degelijker en chiquer dan een plastic doosje.

    Maar de reguliere prijzen, vaak meer dan 30,- euro, waarvoor ze nu vaak al uitverkocht raken, is eigenlijk niet leuk meer.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 19-09-2020 om 13:10
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #8433

    Standaard

    Nadeel is wel dat een steelbook moeilijker te vervangen is bij beschadigingen dan een doosje.

  9. #8434

    Standaard

    gekocht bij amazon.it

    Joker 4K UHD NL subs - €11,89
    Batman Anthology 4K UHD NL Subs - €31,71

    + 4 euro aan verzendkosten.

  10. #8435
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    almost famous besteld bij amazon.de

  11. #8436

    Standaard



    haul van de laatste tijd

  12. #8437

    Standaard

    Ook besteld bij Zavvi:

    Hulk 2003 Steelbook 4K UHD (vind de artwork erg mooi)
    Ad Astra Steelbook 4K UHD (mooi geprijsd met kortingscode)
    Terminator Dark Fate 4K UHD
    Bloodshot 4K UHD

    Days of Thunder US 4K UHD via EBAY voor 17,91 inc. verzendkosten

    Binnen:

    The Meg 4K UHD UK via ebay voor 8,93 + 2,73 aan verzendkosten

  13. #8438

    Standaard

    Amazon US - The Office Complete Series Pre-Order (10/11/2020)

    Momenteel enkel verzending binnen US omdat het MOD is (pressed discs). Na release opent deze normaal voor internationale verzending.


  14. #8439

    Standaard

    wowhd.nl €14,78

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #8440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Amazon US - The Office Complete Series Pre-Order (10/11/2020)

    Momenteel enkel verzending binnen US omdat het MOD is (pressed discs). Na release opent deze normaal voor internationale verzending.
    Kun je misschien even uitleggen wat dat in gewoon Nederlands betekent/inhoudt?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #8441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Kun je misschien even uitleggen wat dat in gewoon Nederlands betekent/inhoudt?
    MOD = Manufactored On Demand. Deze worden op verzoek op BD-R gebrand.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #8442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    MOD = Manufactored On Demand. Deze worden op verzoek op BD-R gebrand.
    Veel blu-ray MOD releases worden niet gebrand, maar gedrukt (zoals bijvoorbeeld bij Warner Archive).
    Kev geeft ook aan dat het in dit geval om pressed discs gaat.

  18. #8443

    Standaard

    Mijn excuses, dacht dat de term MOD wel algemeen bekend was bij filmfanaten.

    Deze release is dus idd Manufactured on Demand zoals door anderen aangegeven. Universal laat deze release dus enkel produceren op bestelling/aanvraag. Ze staan erom bekend dat de discs in hun MOD programma pressed zijn & niet gebrand. Pressed is zoals de kwaliteit van de gewoonlijke retailreleases en gebrand is net alsof je het thuis zou doen - gebrand is ook op de lange duur minder goed voor de disc.

    Het MOD programma van Sony heeft lange tijd gebrande discs gebruikt bvb. Not Another Teen Movie. Universal & WB hebben een pressed MOD programma dus daarom is deze The Office release kwalitatief gelijkwaardig met retail releases.

  19. #8444

    Standaard

    Dank jullie wel voor de uitleg! Het fenomeen was mij inderdaad niet bekend. Maar ik ben dan ook geen filmfanaat, maar slechts een filmliefhebber
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #8445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Is dat zo? Is dat niet gewoon toeval/geluk en een kwestie van oude info op de website?
    Zo staat er bijvoorbeeld bij Paranoia, en zag t ook bij een andere inmiddels vergeten titel, nog steeds:
    "This item is a PRE-ORDER with a street date of January 27th, 2020"
    Ze zijn binnen en allemaal volgens de beschrijving van de website. 7 titels van de 9 hebben een slipcover en boekje. Zeer netjes van 88films en duidelijk voor de koper.

  21. #8446

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Zeer netjes van 88films....
    Het kan ook niet netjes: ontving vandaag Sleepaway Camp II i.p.v. Piranha 2...
    Dat nadat Piranha 2 al een keer terug was gestuurd naar Amazon omdat deze niet bezorgd kon worden?!?
    Denk bestel dan maar direct bij 88 films maar nu heb ik m nog niet.
    Mag ik deze film niet zien of zo??

  22. #8447

    Standaard

    Seizoen 3 en 4 van 12 Monkeys is ook nooit uitgekomen op blu ray... kan je die ook op die manier krijgen?

  23. #8448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Seizoen 3 en 4 van 12 Monkeys is ook nooit uitgekomen op blu ray... kan je die ook op die manier krijgen?
    Ik heb de US-versie, die weliswaar enkel Engelse ondertiteling heeft. Die is regulier uitgegeven door Mill Creek.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #8449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb de US-versie, die weliswaar enkel Engelse ondertiteling heeft. Die is regulier uitgegeven door Mill Creek.
    Ik de Australische, deze hebben geen subs.

  25. #8450

    Standaard

    Vandaag binnen gekregen vanuit de US :

    IMG_0067.jpg


    A Bug's Life 4K US
    UP 4K US
    The Good Dinosaur 4K US
    Big Hero 6 4K US
    The Princess And The Frog 4K US
    Brave 4K US
    Wall-E 4K US
    Pirates Of The Caribbean : Dead Man Tell No Tales 4K US
    Cinderella 4K US
    The Jungle Book 4K US
    Everest 4K US
    13 Hours : The Secret Soldiers Of Benghazi 4K US
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 338 van 450 EersteEerste ... 238288328334335336337338339340341342348388438 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •