Pagina 425 van 450 EersteEerste ... 325375415421422423424425426427428429435 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.601 tot 10.625 van 11231 worden weergegeven.
  1. #10601

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nu uitverkocht zeker?
    zo lijkt het.

  2. #10602

    Standaard

    Amazon UK:



    pre-order:

    lmt editie 2000 stuks

    Ik ben benieuwd wat het nieuwe boutiquelabel Radiance gaat brengen en wat de voornaamste kwaliteit ervan zal zijn. Het lijkt zich nu vooral te richten op wat oudere 'vergeten' films. Een korte tijd geleden ook de Cosa Nostra box van Damiano Damiani besteld. Met name benieuwd naar The Day of the Owl met Claudia Cardinale.

    Nog andere belangstellenden hier?
    Voor de geïnteresseerden: op YouTube staan een paar interviews met oprichter Francesco Simeoni (afkomstig van Arrow)





    Fijne feestdagen iedereen en weer een mooi film- en verzameljaar gewenst!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #10603

    Standaard

    Ikzelf heb Big Time Gambling Boss in preorder staan. Ik wil even afwachten wat de ervaringen zijn. Lastig is dat heel veel titels wel erg onbekend zijn (voor mij), dus het zal veel gokken zijn of het wat is.
    Ik ga niet all-in zoals ik dat wel bij Indicator had gedaan.

  4. #10604

    Standaard

    Ik ben erg benieuwd om dan te horen wat jij van Big Time Gambling Boss vindt, van zowel de film zelf als de kwaliteit van de blu ray, zodra je hem bekeken hebt Wat mij over de streep trok om voor The Working Class Goes To Heaven te kiezen was voornamelijk de regisseur Elio Petri (oa Investigation of a Citizen Above Suspicion en Property Is No Longer A Theft) en de score van Morricone. De film heeft in 1972 ook de Palm d'Or gewonnen. Kan dus bij voorbaat al geen al te slechte film zijn lijkt me. Maar een gok blijft het. Wel leuk om weer iets nieuws te ontdekken, zelfs als het wat tegen zou vallen. Ik ben ook wel benieuwd naar Welcome to the Dollhouse van Todd Solondz.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 25-12-2022 om 13:04
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #10605

    Standaard

    Bij Amazon.IT besteld, omdat het Kerst is:


    Teatro Alla Scala Opera Box (5 operas) €12,55 inclusief verzenden.

  6. #10606

    Standaard

    Ik heb vorige week in Londen een behoorlijke slag geslagen... In combinatie bij Fopp, HMV en CeX. Totale prijskaartje was iets van een 300 à 350 pond. Ik was hier al wel een half jaar voor aan het sparen.

    Op UHD:
    * Highlander
    * Robin Hood, Prince Of Thieves
    * Planes, Trains And Automobiles
    * Aladdin
    * The Little Mermaid
    * The Lion King
    * Beauty And The Beast
    * Frozen
    * Frozen II

    Op Blu-ray:
    * Das Boot seizoen 3
    * Peacekeeper seizoen 1
    * Sister Boniface Mysteries seizoen 1
    * The Last Kingdom seizoen 3
    * The Last Kingdom seizoen 4
    * The Last Kingdom seizoen 5
    * The Sparks Brothers
    * Trois Couleurs Bleu-Blanc-Rouge
    * Better Call Saul seizoen 6
    * The Towering Inferno
    * Anne With An E The Complete Collection
    * Florence Foster Jenkins
    * The Kindergarten Teacher
    * Lethal Weapon seizoen 1
    * The Time Machine (1960)
    * The Wheel Of Time seizoen 1

    Daarnaast heb ik nog een dikke 20 titels meegebracht voor Jonathan (dvdfreaky), maar die zijn uiteraard voor zijn rekening.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #10607

    Standaard

    Gekocht bij Bol.com in de 2 voor € 30,- actie:



    Forrest Gump UHD € 15,-
    Saving Private Ryan UHD € 15,-

  8. #10608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb vorige week in Londen een behoorlijke slag geslagen... In combinatie bij Fopp, HMV en CeX. Totale prijskaartje was iets van een 300 à 350 pond. Ik was hier al wel een half jaar voor aan het sparen.

    Op UHD:

    * The Little Mermaid


    Daarnaast heb ik nog een dikke 20 titels meegebracht voor Jonathan (dvdfreaky), maar die zijn uiteraard voor zijn rekening.
    The Little Mermaid op UHD, zijn de zangscenes in de grot met Ariël gecorrigeerd?

  9. #10609

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    The Little Mermaid op UHD, zijn de zangscenes in de grot met Ariël gecorrigeerd?
    Ik ben niet helemaal mee; wat was er precies fout aan?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10610

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    The Little Mermaid op UHD, zijn de zangscenes in de grot met Ariël gecorrigeerd?
    Die is gecorrigeerd.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  11. #10611

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik ben niet helemaal mee; wat was er precies fout aan?
    Er waren scenes verwisseld in een bepaald segment van de film, tijdens een van de zangscenes van Ariel in haar grot. In de US is er destijds een omruilactie geweest, hier niet.

    Ik heb mij nu de US Target editie via ebay gekocht.

  12. #10612

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Er waren scenes verwisseld in een bepaald segment van de film, tijdens een van de zangscenes van Ariel in haar grot. In de US is er destijds een omruilactie geweest, hier niet.

    Ik heb mij nu de US Target editie via ebay gekocht.
    Nu je het zegt, herinner ik me wel iets, maar de details weet ik niet precies. Maar volgens Lorre is het gecorrigeerd.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #10613
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wat een feest om weer in Londen te zijn en te zien hoe de winkels nog overladen zijn met films. 4K wanden zijn daar juist enorm toegenomen. Heb de afgelopen twee jaar niet zo veel meer gekocht, maar met zoveel keus en aanbiedingen werd ik toch verleid om 9 UHD's mee te nemen in de koffer. 2 voor 24 pond of 2 voor 30 pond. Nieuwste voor 20 pond. Kijk dat zijn nog eens prijzen... Veel goedkoper dan Amazon ook. Zowel bij de Fopp als HMV in Westfield.

    Bullet train (20)
    The Fog
    The Thing
    Flash Gordon
    B v S Imax (9)
    The Northman
    House of The Dragons (40)
    Pulp fiction
    Highlander (20)

    Uiteraard traditioneel Forbidden Planet bezocht, maar dit keer niks meegenomen. Voor de rest weer erg genoten van Londen, waar het overigens zo druk was dat je amper kon lopen, maar dat mocht de pret niet drukken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #10614

    Standaard

    Toch nog toegeslagen op de laatste dag van de wintersale bij Novamedia. Let op: je moet inloggen om de sale prijzen te zien!






    Happy Life
    Suspect X
    Swimming Pool
    A Chinese Ghost Story trilogy
    Love Letter
    April Story
    Shutter

  15. #10615

    Standaard The Last Emperor 4K (Limited Edition)

    Besteld bij Amazon UK:



    The Last Emperor (1987) - 4K Ultra HD Limited Edition


    • New 4K restoration of the original theatrical version
    • Original and extended versions of the film presented in their original aspect ratio of 2.39:1
    • Original uncompressed stereo 2.0 audio, plus 5.1 audio option for theatrical version
    • Reversible sleeve featuring two artwork options
    • Eight double-sided postcard sized lobby card reproduction artcards
    • Fold-out double-sided poster featuring two artwork options
    • Illustrated collectors book featuring new writing by film critics Kat Ellinger and Philip Kemp, plus select archival material


    DISC 1 - THEATRICAL VERSION (4K ULTRA HD BLU-RAY)


    • 4K (2160p) Ultra HD Blu-ray presentation in Dolby Vision (HDR10 compatible)
    • Original uncompressed stereo 2.0 and 5.1 audio options
    • Optional English subtitles for the deaf and hard of hearing
    • First to Last: The Road to the Forbidden City, a new visual essay by film critic David Cairns exploring Bernardo Bertolucci’s career prior to The Last Emperor
    • Open the Door, a new visual essay by film critics David Cairns & Fiona Watson in which they follow Bertolucci into the Forbidden City to explore in-depth The Last Emperor and the truth on which it is based
    • Archive interview with director Bernardo Bertolucci
    • Archive interview with star John Lone
    • Archive interview with star Joan Chen
    • Postcard from China, video footage shot by Bernardo Bertolucci while location scouting in China
    • Theatrical trailer
    • Image gallery


    DISC 2 - EXTENDED VERSION (BLU-RAY)


    • High Definition (1080p) Blu-ray presentation
    • Original uncompressed stereo 2.0 audio
    • Optional English subtitles for the deaf and hard of hearing


    Verschijnt op 13 februari 2023

    Prijs: £ 29.99
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #10616

    Standaard Jurassic World Dominion (4K Ultra HD) / The Accused (Blu-ray)

    Besteld bij Amazon UK:

    Jurassic World Dominion (4K).jpg

    Jurassic World Dominion (2022)

    2 discs: 4K Ultra HD + Blu-ray
    Extended Edition
    Dolby Vision / HDR10
    Audio (o.a.): Engels DTS:X
    Ondertitels (o.a.): Engels SDH, Nederlands (alleen op de 4K-versie!)


    Prijs: £ 15.49


    The Accused (Blu-ray).jpg

    The Accused (1988)

    Audio: Engels Dolby TrueHD 5.1
    Ondertitels: Engels SDH

    Prijs: £ 8.00
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #10617

    Standaard

    Columbia Classics Volume 2 voor 193 euro via Amazon US.
    De UK box is al OOP en Amazon US heeft nog een 14-tal sets.

  18. #10618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Columbia Classics Volume 2 voor 193 euro via Amazon US.
    De UK box is al OOP en Amazon US heeft nog een 14-tal sets.
    De Italiaanse is nog te koop voor 99 euro.

  19. #10619

    Standaard

    Amazon UK:

    Tijdje mee gewacht, maar nu toch wel benieuwd:



    Wel eens wat losse delen van de oude Doctor Who gezien, maar eens beginnen aan een heel seizoen, kijken hoe dat bevalt.


  20. #10620

    Standaard

    Total Recall Steelbook 4K plus Blu-ray
    Terminator 2 Steelbook 4K plus Blu-ray plus 3D Blu-ray.


    Samen voor € 27,99 bij Amazon.fr (aanbieding).

  21. #10621

    Standaard

    Ook eindelijk weer eens wat aangeschaft:



    Future Boy Conan - Amazon UK - €25,-
    Crimes of the Future - Boekenvoordeel - €10,-

  22. #10622

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ook eindelijk weer eens wat aangeschaft:



    Future Boy Conan - Amazon UK - €25,-
    Crimes of the Future - Boekenvoordeel - €10,-

    Second Sight heeft een 4K aangekondigt voor Crimes of the Future.

  23. #10623

    Standaard

    Ik waag te betwijfelen dat 4K en UHD erg veel aan deze film zal gaan toevoegen eerlijk gezegd. Het is nogal een donkere film namelijk, met weinig kleur in het palet. Verschil zal er natuurlijk zijn, bijvoorbeeld in het contrast, maar ik verwacht er niet teveel van zomaar.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  24. #10624

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Second Sight heeft een 4K aangekondigt voor Crimes of the Future.
    Ik zag het op facebook ja, maar dat duurt nog even. Hopelijk zitten er wat leuke extras bij. Het verbaast me dat deze film in zo weinig landen op fysieke media is uitgebracht. Ik kon naast deze alleen een (uitverkochte) Franse versie vinden.

  25. #10625

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik zag het op facebook ja, maar dat duurt nog even. Hopelijk zitten er wat leuke extras bij. Het verbaast me dat deze film in zo weinig landen op fysieke media is uitgebracht. Ik kon naast deze alleen een (uitverkochte) Franse versie vinden.
    De film is ook in Amerika uitgebracht op Blu-ray. En op 31 januari verschijnt hij daar ook op 4K.

Pagina 425 van 450 EersteEerste ... 325375415421422423424425426427428429435 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •