Pagina 376 van 450 EersteEerste ... 276326366372373374375376377378379380386426 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.376 tot 9.400 van 11237 worden weergegeven.
  1. #9376

    Standaard

    Gekocht/Besteld bij Bol.com:



    ''Inception (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 16,99 (Wordt vandaag nog bezorgd)
    ''The Doorman (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 16,50
    (Wordt vandaag nog bezorgd)
    ''Logan (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 13,99
    (Wordt vandaag nog bezorgd)
    ''Fast & Furious: F9 (4K Ultra HD, Steelbook)'' € 35,99
    (Pre-order)

  2. #9377

    Standaard

    Gekocht bij Bol.com met Select-korting:



    Backdraft € 16,99
    Blade Runner: The Final Cut € 16,99

  3. #9378

    Standaard

    Gekocht bij Bookspot in de actie Familiefilms 1 + 1 gratis.
    In die actie zitten ook alle smurfen seizoenen nu.

    Deze twee kosten dus €14.39 samen.


  4. #9379

    Standaard

    Seizoen 1 en 2 van Helix op blu ray voor €6.29 per stuk.
    Bij Bookspot.nl in de actie Tv-Series uitverkoop.


  5. #9380
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  6. #9381

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Weet je dat deze ook een NL release krijgt over 4 dagen? Een maandje later komt ook de niet-steelbook versie uit voor beduidend minder geld.
    The future is Blu

  7. #9382

    Standaard



    Eindelijk na een hele tijd heb ik deze te pakken. Er leek wel een vloek op te rusten.... Eerst besteld bij wowhd. Lang gewacht, niet gekregen. Paar keer contact opgenomen met wowhd en ze hebben een vervanging gestuurd. Lang gewacht, weer niet gekregen. Paar keer contact opgenomen, geld terug gekregen. Ondertussen was hij veel duurder geworden bij andere sites, dus heb ik het even laten zitten.

    Maanden later had amazon.com deze voor een leuke prijs, dus weer besteld. Niet zo lang gewacht, maar ook niet gekregen. Status op website amazon was dat het pakje geleverd was. Paar keer contact opgenomen, maar ik kreeg de indruk dat ze het niet helemaal geloofden (op zich logisch) en ze gingen een onderzoek instellen waarna ik binnen een week wat zou horen. Niets gehoord dus. Via de tracking link bij amazon stond inderdaad bij de website van de vervoerder dat het geleverd was. Toen ben ik gaan kijken bij de Nederlandse website van de vervoerder, en daar stond de oplossing....het pakje was aangeboden, niemand thuis, en is toen weer naar amazon retour gegaan. Erg vreemd natuurlijk, ook dat de statussen van de vervoerder afweken. Weer contact met amazon gezocht, link gestuurd van de Nederlandse website van de vervoerder en toen kreeg ik meteen een vervanging. Die na een weekje gisteren binnenkwam.

    Je moet toch wel wat over hebben voor de hobby .........

  8. #9383

    Standaard

    Dit soort zaken die mislopen bij vervoerders is toch eigenlijk om te huilen als je er even bij stil staat. Zoveel verspilling
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  9. #9384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Dit soort zaken die mislopen bij vervoerders is toch eigenlijk om te huilen als je er even bij stil staat. Zoveel verspilling
    Ik neem aan dat die 2 pakjes van wowhd wel ergens bij iemand bekeken worden......

  10. #9385

    Standaard

    Vandaag ontvangen van Amazon.co.uk :


    IMG_0495.jpg


    Cruella 4K UK € 25,00 (incl. verzenden)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  11. #9386

    Standaard

    Vandaag ontvangen vanuit de US :


    IMG_0497.jpg


    Lucy 4K US € 16,00
    Captain America : The First Avenger 4K US € 19,00
    Monsters University 4K US € 22,00 (Inclusief 3e bonus disc die niet in de UK versie zal zitten !)
    Spiral : From The Book Of Saw 4K US € 16,00
    A Quiet Place 2 4K US € 18,50
    Pixar's Luca 4K US € 20,00
    Mortal Kombat 2021 4K US € 18,50
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  12. #9387

    Standaard

    Bij Wehkamp: His Dark Materials seizoen 2 voor € 29,99 en Mare of Easttown voor € 24,99.
    Bij Amazon UK: Wellington Paranormal season 2 & 3 (£ 17,13 per stuk), American Gods season 3 (£ 20,17) en Earwig and the Witch - Limited Collector's Edition (£ 20,16) + £ 2,98 verzendkosten.

    Knipsel.jpg

  13. #9388

    Standaard

    Gekocht/Besteld (nog niet binnen) bij Amazon.es:



    ''Crock of Gold: A few rounds with Shane MacGowan'' € 16,41 (€ 12,56 + 3,18 Verzendkosten)

    Een kijk op het leven van Ierse muzikant Shane MacGowan, zanger van the Pogues. Regisseur Julien Temple verbindt MacGowans levensverhaal nadrukkelijk met de getroebleerde relatie tussen Ierland, het land waar hij zijn wortels heeft, en Engeland, het land waar hij opgroeide en een iconisch gezicht van de eerste punkgolf werd. Zo bezien was het onvermijdelijk dat juist MacGowan, de buitenstaander, in de jaren tachtig de traditionele Ierse folk een punky zwieper gaf en zo de stem van een nieuwe generatie Ieren werd.

  14. #9389

    Standaard The Concubine (2012)

    Besteld bij Amazon DE:

    IMG_0668.jpg

    The Concubine (2012)

    Limited Collector’s Edition
    Mediabook-uitgave (digibook)
    2 discs (Blu-ray + DVD)
    Audio: Koreaans, Engels, Duits DTS-HD MA 5.1
    Ondertitels: Engels, Duits
    Verwijderbaar FSK-logo

    Prijs: 14,99
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #9390

    Standaard



    Deze is al OOP, maar toch wel vreemd hoe ik eraan ben gekomen. Deze was al weken OOP bij zavvi, maar hij stond nog wel in mijn winkelwagen. Ik dacht wie niet waagt....en heb 'm gewoon besteld (dat kon vreemd genoeg).
    En vandaag dan toch binnengekregen. Ik ben er natuurlijk blij mee, maar het is toch heel gek dat ik iets kon bestellen dat niet meer op voorraad was en dat het dan nog binnenkomt ook .

  16. #9391

    Standaard

    @Rogue,

    Op zich hoeft dat niet zo gek te zijn als er door het in het winkelmandje te plaatsen ook een exemplaar in mindering word gebracht in het voorraadsysteem.
    Zolang jij die niet verwijderd zal deze gereserveerd blijven staan voor jou en misschien na 30 dagen of zo automatisch pas verwijderd worden.
    Een andere verklaring kan ik niet bedenken.....
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  17. #9392

    Standaard

    Watership Down (Criterion) voor 40,10 USD (iets minder dan 35 euro)

  18. #9393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Besteld bij Amazon DE:

    IMG_0668.jpg

    The Concubine (2012)

    Limited Collector’s Edition
    Mediabook-uitgave (digibook)
    2 discs (Blu-ray + DVD)
    Audio: Koreaans, Engels, Duits DTS-HD MA 5.1
    Ondertitels: Engels, Duits
    Verwijderbaar FSK-logo

    Prijs: 14,99
    Solera Telecom AG kom ik heel vaak tegen de laatste tijd op Amazon.de. Is die seller te vertrouwen?

  19. #9394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Solera Telecom AG kom ik heel vaak tegen de laatste tijd op Amazon.de. Is die seller te vertrouwen?
    Durf ik niet te zeggen. 98% positieve beoordelingen (volgens Amazon-klanten) in de afgelopen 12 maanden…
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #9395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    @Rogue,

    Op zich hoeft dat niet zo gek te zijn als er door het in het winkelmandje te plaatsen ook een exemplaar in mindering word gebracht in het voorraadsysteem.
    Zolang jij die niet verwijderd zal deze gereserveerd blijven staan voor jou en misschien na 30 dagen of zo automatisch pas verwijderd worden.
    Een andere verklaring kan ik niet bedenken.....
    Dat zou ik best vreemd vinden als het dan bijvoorbeeld 30 dagen bewaard blijft, maar goed, ik klaag niet maar verbaas mij wel .

  21. #9396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Durf ik niet te zeggen. 98% positieve beoordelingen (volgens Amazon-klanten) in de afgelopen 12 maanden…
    Zag de seller ook staan. Rekent forse verzendkosten bij het afrekenen.

    Ontopic:
    Bridge at Remagen (Le Pont De Remagen) €16,73 Amazon.nl
    48 Hours Mediabook €29,99 Amazon.de
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  22. #9397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    48 Hours Mediabook €29,99 Amazon.de
    Ik kan deze (nog) niet bestellen, krijg nog altijd de melding dat deze niet verkrijgbaar/vooraad is
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  23. #9398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Zag de seller ook staan. Rekent forse verzendkosten bij het afrekenen.
    Dat zijn inderdaad belachelijke verzendkosten. Mijn exemplaar is gewoon door Amazon met de gebruikelijke verzendkosten verzonden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #9399

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat zijn inderdaad belachelijke verzendkosten. Mijn exemplaar is gewoon door Amazon met de gebruikelijke verzendkosten verzonden.
    Tussen de 18 en 20 euro verzendkosten!

    Dat doet me twijfelen aan alle positieve recensies. Wie betaalt dat in godsnaam??

  25. #9400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Ik kan deze (nog) niet bestellen, krijg nog altijd de melding dat deze niet verkrijgbaar/vooraad is
    Was vandaag nog wel te krijgen. Bevestiging inmiddels ook al binnen. Zie inderdaad dat hij nu (voorlopig) niet meer beschikbaar is.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

Pagina 376 van 450 EersteEerste ... 276326366372373374375376377378379380386426 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •