Pagina 353 van 450 EersteEerste ... 253303343349350351352353354355356357363403 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.801 tot 8.825 van 11231 worden weergegeven.
  1. #8801

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    ik was vandaag jarig. Mijn vriendin gaf me:
    Heeft ze die helemaal zelf besteld, zonder dat jij het wist? Of heb jij ze besteld en gezegd toen ze binnenkwamen: die wil ik wel graag voor mijn verjaardag van jou? Dat laatste is bij ons meestal het geval. Mijn vriendin heeft geen idee waar ik al die Blu-rays en UHD's vandaan haal. Het interesseert haar ook totaal niet. En dat mag.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #8802

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Je zegt dat er geen Duitse blu-rays zijn met NL-ondertitels? Zo nee, waar gaat je "nee" dan over?
    Alleen over Iron Man.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #8803

    Standaard Vliegende Hollanders (Blu-ray)

    Besteld bij bol.com:

    Vliegende Hollanders (Blu-ray).jpg

    Vliegende Hollanders (2020)

    "Vliegende Hollanders" speelt zich af tijdens de begindagen van onze commerciële luchtvaart. Vliegtuigbouwer Anthony Fokker (Fedja van Huêt) en oprichter van de KLM Albert Plesman (Daan Schuurmans) waren als luchtvaartpioniers onlosmakelijk met elkaar verbonden. Hoewel hun karakters als dag en nacht van elkaar verschilden, slaagden ze er samen in om Nederland tijdens het Interbellum tot een belangrijke speler te maken op het wereldtoneel van de luchtvaart. Wat de internetrevolutie tegenwoordig betekent voor de mensheid, betekende de opkomst van de luchtvaart toen.

    8 afleveringen
    3 discs

    Trailer

    Prijs: € 24,13
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 30-01-2021 om 19:18
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #8804

    Standaard

    Battle Royal + BR 2 4K Limited Edition via Arrow website shop, totaal 82 Euro, zonder import fees, die komen er later nog bij

  5. #8805

    Standaard

    Via marktplaats, wel nieuw:

    The Equalizer 1 & 2 box 4k UHD (FR uitgave met NL ondertiteling)
    Labyrint 30th Anniversary 4K UHD NL

    Bij CDWOW:

    The Dark Crystal 4K UHD Anniversary Edition.

  6. #8806
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Deze maand allemaal binnengekomen.

    Sobibor
    The House of Hitchcock boxset
    Heat
    Goodfellas
    Disctrict 9
    Scent of a woman
    Sea of love
    American Graffiti
    Bud spencer & terence hill box 2
    Training day

    En dat was het weer voor voorlopig

  7. #8807

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Battle Royal + BR 2 4K Limited Edition via Arrow website shop, totaal 82 Euro, zonder import fees, die komen er later nog bij
    Net ook besteld bij Zavvi voor €68,99 en €1,49 verzendkosten.

    Volgens hun website hoeven we ons geen zorgen te maken over invoerrechten:
    "Voor klanten binnen de Europese Unie, zal het merendeel van onze producten vanuit ons distributiecentrum binnen de EU verzonden worden en hierdoor zullen bestellingen bij ons zoals gewoonlijk doorgaan. Voor producten die vanuit het VK verzonden worden naar adressen binnen de EU, zullen belastingen en invoerrechten met onze koerier verrekend worden, zodat er geen kosten zijn voor u."

  8. #8808

    Standaard

    2 mooie & vooral goedkope 4K aanbiedingen gekocht op Amazon.de:



    ''Ghostbusters: Answer the Call 4K Blu-ray (2016, 4K Ultra HD + Blu-ray + Bonus Disc: Extended + Theatrical Edition)'' € 8,69 (Prijs is € 4,69 + € 4,00 Verzendkosten)
    ''Battleship 4K Blu-ray (4K Ultra HD + Blu-ray + Digital HD Copy)'' € 15,25
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 01-02-2021 om 13:34

  9. #8809

    Standaard

    Ontvangen van Bol.com:



    Game of Thrones: The Complete Series € 64,99

  10. #8810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Heeft ze die helemaal zelf besteld, zonder dat jij het wist? Of heb jij ze besteld en gezegd toen ze binnenkwamen: die wil ik wel graag voor mijn verjaardag van jou? Dat laatste is bij ons meestal het geval. Mijn vriendin heeft geen idee waar ik al die Blu-rays en UHD's vandaan haal. Het interesseert haar ook totaal niet. En dat mag.
    Middenweg. Sinds afgelopen kerst hebben we een gedeeld Google Drive bestand als verlanglijstje. Daarin hebben we verschillende dingen staan met een link naar waar het te krijgen is. Ze heeft het dus zelf besteld, maar daar is redelijk alles mee gezegd.
    The future is Blu

  11. #8811

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ontvangen van Bol.com:

    Game of Thrones: The Complete Series € 64,99
    Nette prijs.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #8812

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ontvangen van Bol.com:

    Game of Thrones: The Complete Series € 64,99
    Knap dat je nog nooit wat van "Game of Thrones" hebt gekocht, kennelijk. Ik ben zelf niet zo'n fan van verpakkingen waar alle seizoenen in 1 box zitten. Vaak oogt die erg goedkoop en zitten alle discs in één grote keepcase. Is dat hier ook zo of zijn het losse keepcases per seizoen? Want dit is inderdaad wel een spotprijs voor deze serie.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #8813

    Standaard

    Gekocht/Besteld bij Bol.com:



    ''Dunkirk (4K Ultra HD + Blu-ray + Digital HD Copy)'' € 17,99
    ''Interstellar (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 17,99
    ''Justice League (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 17,99
    ''Venom (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 14,99

  14. #8814

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Knap dat je nog nooit wat van "Game of Thrones" hebt gekocht, kennelijk. Ik ben zelf niet zo'n fan van verpakkingen waar alle seizoenen in 1 box zitten. Vaak oogt die erg goedkoop en zitten alle discs in één grote keepcase. Is dat hier ook zo of zijn het losse keepcases per seizoen? Want dit is inderdaad wel een spotprijs voor deze serie.
    Ik heb inderdaad nog nooit eerder wat van Game of Thrones gekocht. Zat er al wel een tijd over na te denken om deze box te kopen, maar ik vond 'm te duur. Tot afgelopen weekend. De seizoenen hebben ieder hun eigen keepcase. Daarnaast nog een keepcase met de bonus discs. De prijs is nu trouwens weer omhoog gegaan, dus op tijd gekocht.

  15. #8815

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Gekocht/Besteld bij Bol.com:



    ''Dunkirk (4K Ultra HD + Blu-ray + Digital HD Copy)'' € 17,99
    ''Interstellar (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 17,99
    ''Justice League (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 17,99
    ''Venom (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 14,99
    Heb je nu al een 4K tv? Anders is het echt heel zonde om te kopen; ze worden niet duurder of zo .

  16. #8816

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Heb je nu al een 4K tv? Anders is het echt heel zonde om te kopen; ze worden niet duurder of zo .
    En voor "Justice League" kun je beter wachten op de "Zack Snyder's cut" die in de loop van het jaar uitkomt op 4K Blu-ray
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  17. #8817

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Heb je nu al een 4K tv? Anders is het echt heel zonde om te kopen; ze worden niet duurder of zo .
    Nee, die heb ik nog niet. Ik ben van plan deze in de zomer aan te gaan schaffen, in combinatie met een regiovrije 4K speler & cinema set. En de films heb ik overigens al op Blu-ray, maar wilde ze toch ook op 4K hebben.

    Wat betreft Justice League: Ik vond en vind het een leuke film, ook al komt er een totaal andere versie aan. Deze zal ik later ook wel aanschaffen. Maar de originele versie vond ik al leuk, vooral de rol van Ezra Miller (The Flash) in de film.

  18. #8818

    Standaard



    €50,- bij Zavvi (Heb achteraf betalen gekozen dus ben benieuwd of dat allemaal goed gaat)



    €17 Zavvi. Pre-order want dan ontvang ik als het goed is de slipcover

  19. #8819

    Standaard

    Voor 2x 35.98 euro via Bol, allen 4K's:

    - The Goonies
    - Doctor Sleep
    - V for Vendetta
    - Full Metal Jacket

  20. #8820

  21. #8821

    Standaard

    Besteld bij Bookspot voor € 15,75 per stuk:


    Bij Bol, voor € 45,98:
    Laatst aangepast door Juvefan : 04-02-2021 om 21:08
    The future is Blu

  22. #8822

    Standaard

    @Juvefan: Het is wellicht handig om vanaf volgende keer wat kleinere afbeeldingen te pakken zoals onderstaand:



    Dan zijn de afbeeldingen ook niet zo groot & hoeft men ook niet zover te scrollen. Ik haal de afbeeldingen van Bol.com (Titel invoeren, vervolgens op de afbeelding gaan staan: Rechtermuisknop klikken & vervolgens op ''Adres van afbeelding kopieren'' klikken. En dan heb je dus kleine afbeeldingen.). Wellicht een goede tip?

  23. #8823

    Standaard

    Ik wil ze ook kleiner en jouw methode is ook hoe ik het doe. Het lukt mij niet om het kleiner te krijgen. Zijn er meer tips? Komt het doordat ik hier "lokaal verwijzen..." Uitvink?
    The future is Blu

  24. #8824

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik wil ze ook kleiner en jouw methode is ook hoe ik het doe. Het lukt mij niet om het kleiner te krijgen. Zijn er meer tips? Komt het doordat ik hier "lokaal verwijzen..." Uitvink?
    Je zou het kunnen doen zoals ik het zei, als je de afbeelding dan zo in het klein ziet, dan moet je die niet met je linker muisknop aanklikken zodat je op de pagina komt van die schijf (Want dan heb je een grote afbeelding), maar met rechterknop aanklikken in de lijst. Inderdaad hier via URL kiezen, dat vinkje uitvinken en dan die gekopieerde link daarin plakken & klaar is kees.

    P.s Ik doe het zoals ik het je uitleg, dus het zou jou ook moeten lukken hoor. Probeer maar eens.

  25. #8825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Je zou het kunnen doen zoals ik het zei, als je de afbeelding dan zo in het klein ziet, dan moet je die niet met je linker muisknop aanklikken zodat je op de pagina komt van die schijf (Want dan heb je een grote afbeelding), maar met rechterknop aanklikken in de lijst. Inderdaad hier via URL kiezen, dat vinkje uitvinken en dan die gekopieerde link daarin plakken & klaar is kees.

    P.s Ik doe het zoals ik het je uitleg, dus het zou jou ook moeten lukken hoor. Probeer maar eens.
    Ik kopieerde het inderdaad vanaf de grotere afbeelding. Ik dacht dat die URL hetzelfde was. Bedankt voor de tip! Ik heb het meteen aangepast. Dit oogt zo veel mooier, rustiger en eleganter.

    Ik wil wel even zeggen dat het verzamelen van 4K films veel sneller gaat dan ik een jaar geleden had verwacht, toen ik ermee begon. De teller staat al op 56 films. Voor mij is dat veel in een jaar. In de afgelopen 15 jaar dat ik blu-rays heb verzameld staat de teller op nog geen 550. Ik denk dat dat nu zo snel gaat omdat ik weer lekker aan het verzamelen kon gaan. Bij regulier blu-ray had ik vrijwel alles dat ik wilde al, waardoor ik alleen nog nieuwe releases kocht. Nu kan ik mooi weer op koopjesjacht. Heerlijk! Met elke aankoop ben ik weer als een kind zo blij.
    Laatst aangepast door Juvefan : 04-02-2021 om 21:15
    The future is Blu

Pagina 353 van 450 EersteEerste ... 253303343349350351352353354355356357363403 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •